SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Jij mag mij wel hequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Maak even een normale TTWat een ontzettende kutuser ben je ook zeg.
Volgens mij zit de hele familie er...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:14 schreef IbanMayo het volgende:
Die voorzitter van Achilles zit aan de bar.
pics.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:15 schreef tralalala het volgende:
Wist niet dat Wieke zulke tetten had.
Damn
Ik heb het niet zo op met rare TT'squote:
Wat een kwaliteitsuser he, die Syntix.quote:
reall funny fonzie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op met verstandelijk beperkten.
Mexicanobakkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitsuser he, die Syntix.Sky
Samuel?quote:
Tom is twee keer zo groot als Samuelquote:
Pinoquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat je even de (kansloze) PI's moet bekijken.
Klopt jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
Dat verhaal met die urine is tot nu toe toch alleen maar door Pineau genoemd?
Die is klaar voor zondag.quote:
Dan ga ik steeds meer aan dat verhaal twijfelen, anders was het nog wel door anderen genoemd.quote:
En een grote blaas, kan The Manx Espress over meepratenquote:
Oh god, straks wordt het een trendquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Bram houdt er al rekening mee dat het kan gebeuren
Cav slaapt nog bij Sky?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Tankink sluipt gewoon elke nacht de Sky bus binnen en pist over Cavendish als ie slaapt
Wat moet hij dan bij Sky?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Tankink sluipt gewoon elke nacht de Sky bus binnen en pist over Cavendish als ie slaapt
Nys heeft afgelopen jaar een toeschouwer een knal verkocht toen hij bier over hem gooide. En terecht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Dan moet hij ver pissen om vanuit de SKY bus Cav onder te zeiken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
#kennerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
nee ik realiseerde me de fout maar toen had ik al gekliktquote:
Nou ja, het lijkt mij ook niet ondenkbaar dat er een dronken idioot tussen staat die dat grappig vindt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
En ook nog in de bus, waar ze niet slapenquote:
heeft ie mooi de verkeerde busquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Oh nee inderdaad, gekken zat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt mij ook niet ondenkbaar dat er een dronken idioot tussen staat die dat grappig vindt.
En hem bijna in elkaar getrimtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tankink heeft wel eens over Ricco heen gepist.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Kneus Cavendish mag elke dag ondergepist worden wat mij betreft
Wajooo jy ben egt gekquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Kneus Cavendish mag elke dag ondergepist worden wat mij betreft
Omdat Boogerd jaloers isquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:27 schreef Redefine het volgende:
Wel opmerkelijk dat de sprinter en gister de sprint aantrekker vraagtekens stellen bij de actie van Cav, terwijl alle anderen die daar nooit zitten roepen dat het helemaal niks was.
Mmh nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat je even de (kansloze) PI's moet bekijken.
Als ik het goed onthouden heb doen ze die echo's pas bij twintig weken.quote:
nederlanders doen niet aan tastbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is Belkin het succesnummer? Ze hebben toch nog helemaal niks tastbaars.
Oppertunisme is TdJ niet vreemd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh dat zou zo maar kunnen ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb doen ze die echo's pas bij twintig weken.
Ze zijn de fietsende troostprijsquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Topdames! Heb je meer aan dan die verwaande snol die "net iets teveel" makeup op heeft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Op hun dooie akkertje. Een beetje praten, lachen
Dat zijn tekstenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
Een klim is een klim. Een berg loopt omhoog.
De bal is rond. Het gras is groen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
Een klim is een klim. Een berg loopt omhoog.
Die deurklink zit verkeerd om.quote:
Leoquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer halen ze Leo Driessen eens van de buis af?
Na Steve McClaren tegeltjes straks Michael Boogerd tegeltjes.quote:
Oh zie mijn post hierboven, ik vind hem wel aardig meelullen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Rooks zijn verhalen zijn best wel weinig toevoegend als ervaringsdeskundige.
Gelukkig had hij wel een sterke mening over poepen
Dat meelullen is het probleem. Er wordt om zijn mening gevraagd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zie mijn post hierboven, ik vind hem wel aardig meelullen.
Dat maakt niet uit bij een open deur.quote:
Dat was daarvoor geen pure tijdrijder.quote:
Als je eenmaal je bilharzia onder controle hebt, kun je allesquote:
Haha jij bent dikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Met 8% vetpercentage zouden mensen mij vragen of ik ziek ben
Wat is normaal voor een man? Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Froome kan alles ja, je kunt zelfs door hem heen kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome kan alles, want baas. Want Sky.
varkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
8-14%quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is normaal voor een man? Ik heb geen idee.
15 a 20%quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ging en harder tijdrijden EN beter klimmen, net als Froome en Portequote:
15 - 20%quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus hij gebruikt ook doping als een malle, want hij kan alles.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome kan alles, want baas. Want Sky.
Dat je uberhaupt een stoel hebt kunnen vinden welke je gewicht kon dragen achter de computerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ligt namelijk aan hoe oud je bent. Ik ben 30+, dus dan geldt mijn genoemde percentage. Daaronder geldt 10-15%quote:
Hij woont er wel volgens mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Boogerd is toch geen Vlaander? En Genee ook niet.
Het is FOK!, daar overdrijft men altijdquote:
Dat komt door al die zeugen die het percentage giga omhoog halenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse man zit dichter bij de 20% dan bij de 15%
En wat is jouw vetpercentage?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat komt door al die zeugen die het percentage giga omhoog halen
Met 20% heb je een buikje...dan ben je echt niet moddervet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als elfjarige is dat goed.quote:
jij hebt 20% en bent dik?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 20% heb je een buikje...dan ben je echt niet moddervet.
Bij 15% heb je al een klein buikjequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is onzin, je kunt het hebben van een buikje niet koppelen aan een bepaald vetpercentage (uiteraard wel als het erg hoog is).quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet sport en dat ik dik benquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]Haten omdat je niet sport en dik bent
Als jij denkt dat je bij 20% nog dun bent...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet sport en dat ik dik ben
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je bij 20% nog dun bent...
De meesten hier lullen dan ook uit hun nekquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Vrouwen hebben een hoger vetpercentage dan mannen. Voor mannen geldt gemiddeld een vetpercentage van 18% tot 25%, voor vrouwen 25% tot 31%.
Het is dus nog iets hoger zelfs. En ligt idd ook nog aan de leeftijd.
Waarom zijn vrouwen zo dik?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Vrouwen hebben een hoger vetpercentage dan mannen. Voor mannen geldt gemiddeld een vetpercentage van 18% tot 25%, voor vrouwen 25% tot 31%.
Gemiddeld mens heeft ook een buikje. Als je ook maar enigszins strak/droog wil staan is 18 echt veel te hoogquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Jij bent echter wel verstandig genoeg om dan ook geen onzin te roepenquote:
Riis had dan ook vies dik bloed.quote:
Jij roept dat 12% goed is voor een elfjarige. DAN snap je er dus niets vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent echter wel verstandig genoeg om dan ook geen onzin te roepen
Weegschaal geeft ook je vetpercentage niet aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef tralalala het volgende:
Ik heb al minstens 3 jaar niet meer op een weegschaal gestaan.
Ligt een gezond percentage niet juist tussen de 16 en 21 ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ook niet vandaar de vraagquote:
Een sportief type heeft een lager percentagequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt een gezond percentage niet juist tussen de 16 en 21 ofzo?
Er zijn weegschalen die dat wel doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Weegschaal geeft ook je vetpercentage niet aan
Ik heb niet eens een weegschaalquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef tralalala het volgende:
Ik heb al minstens 3 jaar niet meer op een weegschaal gestaan.
Maar als je 120 kilo weegt en 180 cm bent, weet je wel genoeg...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Weegschaal geeft ook je vetpercentage niet aan
Ja, maar dat is dus totaal niet zuiver. Zitten er gigaveel naastquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn weegschalen die dat wel doen.
Ben jij nou echt zo dom dat het een denigrerende opmerking naar jouw was en niet over het percentage gingquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij roept dat 12% goed is voor een elfjarige. DAN snap je er dus niets van
Ongetwijfeld, hoewel dat ook aan eetgewoonten ligt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Een sportief type heeft een lager percentage
Mollema weegt zichzelf ook nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een weegschaal
Paar jaar terug gewogen in het ziekenhuis, daarna nooit meer.
Ja, dan is het tijd om een nieuwe broek te kopen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet vandaar de vraagGewoon je gezond verstand gebruiken en af en toe in de spiegel kijken of je niet te dik wordt (of als je broek opeens te strak zit weet je ook wel genoeg).
Ik was ook met iets anders bezig, maar anders had ik ook niet geroepen nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent echter wel verstandig genoeg om dan ook geen onzin te roepen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo dom dat het een denigrerende opmerking naar jouw was en niet over het percentage ging
Hehe ja kan ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dan is het tijd om een nieuwe broek te kopen.
Is afhankelijk van de leeftijd. Maar voor de meesten is dat een gezond percentage ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt een gezond percentage niet juist tussen de 16 en 21 ofzo?
Ik dacht dat dikke mensen gezellig warenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]Kinderachtig type ben je dus. Puur op de man spelen. Wat is jouw % dan?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat dikke mensen gezellig waren
Ik heb het niet recent gemeten, maar lag rond de 22%.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]Kinderachtig type ben je dus. Puur op de man spelen. Wat is jouw % dan?
ja die is vies dun.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Het vetpercentage van Froome is 0 denk ik.
bang?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een weegschaal
Paar jaar terug gewogen in het ziekenhuis, daarna nooit meer.
in de min denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Het vetpercentage van Froome is 0 denk ik.
ja nu is het wel leuk geweestquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het niet recent gemeten, maar lag rond de 22%.
dat is juist het grote gevaar, dat je het niet in check houdtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie het vanzelf als ik dik word. Boeit me niet zo verder.
Hoe heb je mijn foto kunnen vindenquote:
Hij is ook behoorlijk bruin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Sjek's vetpercentage is vrij hoog denk ik. Hij is immers vies dik.
Waterfietsen olympisch makenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Redefine het volgende:
Vos pakt gewoon een fiets, maakt niet uit wat, en gaat sowieso hard.
quote:
Zo eentje zonder zadel is alleen niks voor haar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Redefine het volgende:
Vos pakt gewoon een fiets, maakt niet uit wat, en gaat sowieso hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |