De man die zichzelf het wielerjargon heeft weten binnen te rijden: een Ekimovjequote:
En ik vraag me nu wel af hoe het met Wytse is afgelopen daar op die rots.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Eddy zal volgens planning wel 1 minuut van tevoren binnen komen. Kunnen ze de nog een uurtje leuke films laten zien met overstekende wolven ofzo.
Is hij nou homo of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger met wild haar en snor ook al niet hoor
Dat niveau kan hij aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grapje is weer uitgemolken door Genee hoor
gevolg van jarenlang doping gebruikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voorhoofd van Rooks is bijzonder. Hele delen bewegen gewoon niet.
Genee is heel goed in grapjes uitmelkenquote:
Snelwandelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef TLC het volgende:
Gewoon schijten terwijl je fietst![]()
[ afbeelding ]
Ja ze hebben schijt aan allesquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dit een heerlijk journalistiek hoogwaardig programma.
Gewoon lekker op niks af met elkaar ouwenelen over wielrennen. Geen pretenties.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dit een heerlijk journalistiek hoogwaardig programma.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Frites satésaus gehad..quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon lekker op niks af met elkaar ouwenelen over wielrennen. Geen pretenties.
Ik mis alleenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon lekker op niks af met elkaar ouwenelen over wielrennen. Geen pretenties.
Ik zeg niet dat Meijer een goede vervanger is, maar Wytse zonder Erik is toch wel een grote verbeteringquote:
De beste oplossing was dan zoals ze het nu doen, dat ze niet samen te zien zijn. Maar dan wel Dijkstra i.p.v. Maijer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Meijer een goede vervanger is, maar Wytse zonder Erik is toch wel een grote verbetering
Omdat spuitquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Training. Waarom kan ik die gast sinds dit jaar niet meer serieus nemen, hoe goed hij het ook bedoeld
Omdat naïef/kinderachtig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Training. Waarom kan ik die gast sinds dit jaar niet meer serieus nemen, hoe goed hij het ook bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |