SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink die zelf foto's maakt voor het Waar is Gesink topic.
Ik vraag me ook af waar dat vandaan komtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Marcoss het volgende:
Waarom wordt elke keer weer gezegd dat Gesink dat kopmanschap niet aan kan?
Nee Karinaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Nee Genee, geen Crisis waar Dries is was nog een hit van Dries.
Met pijl hoop ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij is gewoon de grootste baas van het pelotonquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij krijgt negen ton om de knechten in de Tour horen we net van Genee. En als die het zegt, weten we het.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Marcoss het volgende:
Waarom wordt elke keer weer gezegd dat Gesink dat kopmanschap niet aan kan?
Dit dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
Andy kon al nooit tijdrijden, in deze vorm natuurlijk al helemaal niet.
slim rijden kennen ze niet bij vacansoleilquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Niet echt lekker getimed dan toch?
Met het oog op vandaag snap ik die aanval ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Niet echt lekker getimed dan toch?
Vooral dat hij een dood vogeltje was na zijn rit en Froome nog relatief fris, zal Martin wel wat verbazen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Martin z'n reactie op het rijden van Froome was wel mooiDie gelooft er ook niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |