abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128951858
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb de mijne altijd op omdat ik anders het verkeer niet echt veilig in kan en ik een dik kwartier moet wachten tot ik niet meer dubbel zie als ik hem opzet (-2,5 en +1,5 glazen) :')
Leipe shizzle.. Dat lijkt mij pas echt klote.
Rustig aan.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:04:22 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128951867
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb de mijne altijd op omdat ik anders het verkeer niet echt veilig in kan en ik een dik kwartier moet wachten tot ik niet meer dubbel zie als ik hem opzet (-2,5 en +1,5 glazen) :')
Rare ogen, wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128951941
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Rare ogen, wel.
Rare meid, zij is het! *O*
  zondag 14 juli 2013 @ 22:06:08 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128951981
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Rare meid, zij is het! *O*
Ze is volslagen normaal.
pi_128952010
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze is volslagen normaal.
Hoe raar is dat?
Rustig aan.
pi_128952068
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze is volslagen normaal.
Jij bent ook een rare meid :P
pi_128952079
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb het zelf eerlijk gezegd wel gehad met vrouwen met serieuze psychiatrische problemen, ze zijn gewoon te instabiel voor mij, te onberekenbaar.
Ik zag laatst een vrouw die duidelijk jouw type was. Er liep ook een man bij die op jou leek.
pi_128952085
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kaneel is een doodnormale meid.
Rustig aan.
pi_128952138
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zag laatst een vrouw die duidelijk jouw type was. Er liep ook een man bij die op jou leek.
Toch niet bij mij in de buurt he? :') _O-
  zondag 14 juli 2013 @ 22:09:15 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128952139
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gister bijna een rijke Amerikaan gehosseld.

quote:
11s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe raar is dat?
50% kans.
pi_128952191
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leipe shizzle.. Dat lijkt mij pas echt klote.
Valt reuze mee, alleen wisselen tussen wel mijn bril dragen en hem niet dragen is vrij lastig :')
Gewoon 's ochtends uit bed meteen opzetten en niets meer aan doen, ik merk het niet eens meer :s)
pi_128952225
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Valt reuze mee, alleen wisselen tussen wel mijn bril dragen en hem niet dragen is vrij lastig :')
Gewoon 's ochtends uit bed meteen opzetten en niets meer aan doen, ik merk het niet eens meer :s)
:s) :s)
Rustig aan.
pi_128952247
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Rare ogen, wel.
Mijn moeder heeft hetzelfde ;(
  zondag 14 juli 2013 @ 22:15:12 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128952430
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft hetzelfde ;(
  zondag 14 juli 2013 @ 22:15:12 #190
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128952432
Ik heb gewoon -6 op beide ogen en zie niets zonder bril. :P
pi_128952598
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef Timmie85 het volgende:
Ik heb gewoon -6 op beide ogen en zie niets zonder bril. :P
Ik weet niet meer wat ik heb. Iets van -2.5 of zoiets, valt dus nog wel mee :P

Edit:Ik ben weer weg! :P

[ Bericht 8% gewijzigd door magnetronkoffie op 14-07-2013 22:24:16 ]
pi_128962078
Pope of dope, ik was er donderdag ook ff bij. Veel goede players van den haag IC idd. Misschien had ik jou ook wel gezien.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 15 juli 2013 @ 19:33:38 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128979442
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar je hebt dat meisje dus niet meer gebeld om wat te gaan drinken?
Stuurde haar een berichtje de ochtend erna, maar afspreken ging hem niet worden helaas

''Goede players'' valt ook wel mee hoor, het zijn gewoon leuke gasten. Als je voortaan een lange gast ziet lopen met een glimlach op z'n gezicht, dan zal ik het wel zijn ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128979853
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Stuurde haar een berichtje de ochtend erna, maar afspreken ging hem niet worden helaas

''Goede players'' valt ook wel mee hoor, het zijn gewoon leuke gasten. Als je voortaan een lange gast ziet lopen met een glimlach op z'n gezicht, dan zal ik het wel zijn ;)
Van minstens 1tje die ik ken is zeer goed, dacht dat de rest ook wel met regelmaat pulde??
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:51:01 #195
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128982430
Dag 8: Dit is de eerste avond dat ik echt gestruggled heb. Het begon allemaal prima. In de trein van Renesse naar huis zag ik een leuk scandinavisch meisje instappen met een hoop koffers. Ik was totaal niet bezig met pickup, maar het leek me gewoon leuk om met haar te gaan praten. In no-time hadden we een zeer interessant gesprek. Op intelectueel niveau hadden we een supergoede klik, weer eens iets anders dan vakantie, feesten en chillen. Voor ik het wist kwam ik al aan op m'n station. Zij moest verder. In zo'n korte tijd ineens switchen naar closen vond ik lastig (ze ging terug naar denemarken), dus ik besloot maar gewoon afscheid te nemen. Voortaan moet ik gewoon om haar facebook vragen om contact te houden. Op leiden centraal zag ik dat een groep gasten en danseressen mentos aan het hypen was. Omdat ik toch nog een kwartiertje moest wachten op m'n bus besloot ik even met ze te gaan praten. Een van de danseressen sprak me al snel aan, en nam mij als excuus om even pauze te houden. Heel leuk gesprek. Een maandvoorraad mentos, een leuke ervaring en een kwartier verder, stond m'n bus er alweer en kon ik naar huis.

Vlak voordat ik uitging die avond hoorde ik slecht nieuws uit m'n familie, dus daar voelde ik me niet echt lekker bij. Na een biertje gedaan te hebben bij een maat, leek het ons een leuk idee om even op het dak te gaan chillen. Momentum was alweer langzaam aan het opbouwen. Toen we weggingen, stond er ineens politie op de balustrade. Op een aggresieve toon zei hij dat ze een melding hadden gekregen dat er mensen op het dak waren geweest. Ze zouden er toch wel achter komen en desnoods de hele flat wakkermaken blablabla. Een van de gasten waarmee we waren verzekerden dat onze groep gewoon binnen aan het chillen was (hij had geen idee dat we er geweest waren), dus we mochten gewoon doorlopen. Vanaf dat moment zat ik eigenlijk constant in m'n hoofd: wat als ze er straks staan als we terugkomen, waarom was het zo fout, waarom keek hij me zo doordringend aan, etc etc. Ik was me ervan bewust dat het allemaal bullshit was, maar kon het niet loslaten.

Zelfs de partyvibe van de Woosah maakte me niet blij, ookal liepen er veel leuke vrouwen. Ik complimenteerde er wel een aantal, maar de energie was er niet. Ik voelde me gewoon awkward as fuck. Duzz, blowout na blowout na blowout. Omdat ik dondersgoed weet dat ik door moet blijven gaan, heb ik dit ook gedaan. Op een gegeven moment zag ik een lang blond meisje staan. Ik complimenteerde haar, en wist daarna absoluut niks te zeggen. Er kwam iets heel vaags uit(geen idee meer wat), waardoor ze me met hele vreemde ogen aankeek. Ik besloot gewoon al m'n shit te spouwen waarmee ik in m'n hoofd rondliep. Eigenlijk gewoon een stukje onzekerheid projecteren. Ik nam mezelf totaal niet serieus, en bracht het blijkbaar op een positieve manier, want ze vond het leuk om te horen. We lachten samen even om hoe belachelijk het verhaal was dat ik zojuist vertelde, en daarna kon ik op een relaxte manier verder praten met haar. Na 15 minuutjes gepraat te hebben wilde ze weer terug naar haar vriendinnen. Ik voelde me al een stuk beter, maar zat er nog steeds niet echt lekker in. Constant praten met de gasten waarmee ik was, maar ik wist dat het gewoon een excuus was om geen vrouwen aan te spreken.

Een half uurtje voor het sluiten van de club, besloot ik er nog even vol voor te gaan. Ookal had ik er totaal geen zin in, voelde ik me kut, ziek en ellendig, ik moest en zou wat gaan doen. Ik tikte een maat van me aan om mee naar binnen te gaan om nog even hard te gaan. Hij ging mee. Na een paar approaches van mijn kant, sprak hij een meisje aan, haar 2 vriendinnen stonden ernaast met elkaar te dansen. Ik sloeg m'n armen om beiden heen, en zei dat ze thuis sowieso geoefend hadden samen(ofzo). De leukste van de 2 stak haar handen uit, en ik begon met haar te dansen. 1 probleem: ik kan voor geen fuck dansen. Ik trok haar naar me toe, strak oogcontact en we begonnen te zoenen. Hier bakte ze alleen niet zoveel van, dus ik kon er moeilijk van genieten. Het voelde een beetje goedkoop, ook al was ze erg knap. Ik zat in no-time weer in m'n hoofd, waardoor ze na een paar minuutjes wegging met haar vriendin.

Toen ik terugliep moest ik heel erg denken aan de zondagavond ervoor. Feitelijk gezien was deze precies hetzelfde gelopen, maar emotioneel gezien verre van. Nu had ik andere verwachtingen van mezelf. Al heb ik dus een meisje gezoend, ik ging niet met een tevreden gevoel naar huis. Wel ben ik blij dat toen ik mezelf tegen het lange blonde meisje me verre van alpha opstelde, ze me volledig accepteerde en het leuk vond om te horen. Jezelf en oprecht blijven dus, no matter what. Toch nog iets geleerd :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 15 juli 2013 @ 23:10:37 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128988801
@Pope-of-Dope,
Sorry maar ik ben deze en afgelopen dagen weinig online wegens veel buiten huis te zijn om van het weer te genieten.

Heb niet alles gelezen maar wat ik gelezen heb ziet er goed uit! Ik was gisteren ook in de woozah. Was leuk en druk. Veel mensen waren van de horeca beach vollybal toernooi door gegaan.

Succes verder!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129003810
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van minstens 1tje die ik ken is zeer goed, dacht dat de rest ook wel met regelmaat pulde??
En wtf is pullen? Zeker weer zo'n PUA-term?
pi_129007448
Stom vraagje maar hoe wijs ik mannen tactisch af, er zijn er een paar die ik ken die met me willen afspreken maar ik heb daar eigenlijk totaal geen zin in.
Ergo , hoe zeg vriendelijk nee zonder een bitch te zijn ( die tussenlijn vind ik nog weleens moeilijk)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:28:30 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129008118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
Stom vraagje maar hoe wijs ik mannen tactisch af, er zijn er een paar die ik ken die met me willen afspreken maar ik heb daar eigenlijk totaal geen zin in.
Ergo , hoe zeg vriendelijk nee zonder een bitch te zijn ( die tussenlijn vind ik nog weleens moeilijk)
"sorry, maar ik zie een dergelijke klik niet"
"sorry, ik ben druk...."
"sorry, maar geen behoefte aan"
"sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"

Dat soort dingen?
pi_129008222
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"sorry, maar ik zie een dergelijke klik niet"
"sorry, ik ben druk...."
"sorry, maar geen behoefte aan"
"sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"

Dat soort dingen?
nou het ligt niet aan jou ligt aan mij vind ik een beetje overdreven voor het niet willen afspreken, maar de andere zijn wel bruikbaar. Het was namelijk een beetje het punt hoe zeg ik nee zonder persoonlijk of onbeleefd te worden en met de 3 bovenstaande maak ik dat wel een beetje duidelijk.
Thanx .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')