Positief gezien heb je dan nog één avond en 3 volle dagen. Daar kun je heel veel mee. Veel plezier nog!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zeker!! Helaas gaat mijn vliegtuig donderdag heeel vroeg in de ochtend al![]()
Dat zijn ook de vrouwen die zich laten versierenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef Grutsk het volgende:
Oh ja, voor de mannen hier. Het kan dus ook in bepaalde gevallen zo zijn, dat je een vrouw tegenkomt en ze je wel leuk vindt, maar dat ze toevallig net als ik verlamd is door... ja, zeg het maar. Angst om te falen? Angst om iemand toe te laten?
Maar ik weet niet of er velen met mij zijn
Ik denk toch dat mensen wel aan je merken dat je ze leuk vindt... Lijkt me sterk dat je er namelijk een beetje verwaand bij gaat staan als je je onzeker voeltquote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef Grutsk het volgende:
Oh ja, voor de mannen hier. Het kan dus ook in bepaalde gevallen zo zijn, dat je een vrouw tegenkomt en ze je wel leuk vindt, maar dat ze toevallig net als ik verlamd is door... ja, zeg het maar. Angst om te falen? Angst om iemand toe te laten?
Maar ik weet niet of er velen met mij zijn
Ja inderdaad, moet je niks mee beginnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn ook de vrouwen die zich laten versieren
Ik heb het wel eens gehad met iemand die angst had om mensen toe te laten, zeker wat lichamelijk contact betreft. Heb haar daar deels vanaf kunnen helpen, maar dat heeft mij persoonlijk weinig goeds gebracht (oftewel, was een negatieve ervaring voor mij). Zal in de toekomst dan ook liever iemand willen hebben die zeg maar beter voor zichzelf op durft te komen
Vrouwen die mij wel leuk vinden, maar alles van mij laten afhangen, laat ik gewoon links liggen in de toekomst, daar komt voor mij weinig goeds van (helaas).
Ik heb het zelf eerlijk gezegd wel gehad met vrouwen met serieuze psychiatrische problemen, ze zijn gewoon te instabiel voor mij, te onberekenbaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat mensen wel aan je merken dat je ze leuk vindt... Lijkt me sterk dat je er namelijk een beetje verwaand bij gaat staan als je je onzeker voelt
Dat gaat wel lukken!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:26 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Positief gezien heb je dan nog één avond en 3 volle dagen. Daar kun je heel veel mee. Veel plezier nog!
Dat vind ik heel dapper van je! Meestal vluchten zulke vrouwen van de ene op mislukken gedoemde relatie naar de volgende. Succes verder!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, moet je niks mee beginnen.
Daarom heb ik nu ook besloten om alles even links te laten liggen en me op mezelf te gaan focussen, want ik heb ook idd puinhopen veroorzaakt.
Hm ja. Ik zei het zelf vanuit mijn eigen ervaring. Ik ben zelf altijd heel enthousiast totdat het te dichtbij komt, bijvoorbeeld in het geval van een date. Dan ga ik in de negeermodus of wil ik het soms nog wel eens echt zeggen. Maar het gaat vrijwel altijd mis. Niet omdat ik die persoon niet leuk vind, maar gewoon omdat het niet lukt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat mensen wel aan je merken dat je ze leuk vindt... Lijkt me sterk dat je er namelijk een beetje verwaand bij gaat staan als je je onzeker voelt
Vrouwen begrijp ik gewoon totaal niet qua aantrekkingskracht enzo, rare wezens wat dat betreftquote:
Je moet maar zo denken, het is het beste andere geslacht dat er isquote:Op zondag 14 juli 2013 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen begrijp ik gewoon totaal niet qua aantrekkingskracht enzo, rare wezens wat dat betreft
Ja en zo moeilijk aantrekkelijk ook af en toe, dat je gewoon ''HRNGGGGGG'' denkt en je hart een hartstilstand heeft voor een tel of 5.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, het is het beste andere geslacht dat er is
Soms als ik over straat loop en een lekker ding aan de overkant zie lopen, dan hoor ik mn nekwervels knakken!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en zo moeilijk aantrekkelijk ook af en toe, dat je gewoon ''HRNGGGGGG'' denkt en je hart een hartstilstand heeft voor een tel of 5.
Women.. They're trying to kill me.
Als ik mijn bril niet op heb en ik zie een mooi gevormd silhouet langslopen dan raak ik gefrustreerd dat ik het niet goed kon zienquote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms als ik over straat loop en een lekker ding aan de overkant zie lopen, dan hoor ik mn nekwervels knakken!
Dan is het antwoord -heel- simpel! Gewoon je bril opzetten!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik mijn bril niet op heb en ik zie een mooi gevormd silhouet langslopen dan raak ik gefrustreerd dat ik het niet goed kon zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is het antwoord -heel- simpel! Gewoon je bril opzetten!Nee lenzen, maar ik ben soms lui dus daarom had ik een bril gekocht, maar zelfs daar ben ik te lui voor om die op te zetten snappieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
je bril niet opzetten heeft niks met luiheid te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee lenzen, maar ik ben soms lui dus daarom had ik een bril gekocht, maar zelfs daar ben ik te lui voor om die op te zetten snappie
Waar dan mee?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je bril niet opzetten heeft niks met luiheid te maken
Dat mag je voor jezelf bedenken, ben niet echt in de stemming antwoorden op een zilveren dienblad aan te reikenquote:
Ik ga ook niet voor minder als voor goud.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mag je voor jezelf bedenken, ben niet echt in de stemming antwoorden op een zilveren dienblad aan te reiken
Doe je hem wel op tijdens het autorijden?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik mijn bril niet op heb en ik zie een mooi gevormd silhouet langslopen dan raak ik gefrustreerd dat ik het niet goed kon zien
Niet altijdquote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je hem wel op tijdens het autorijden?
Ik heb de mijne altijd op omdat ik anders het verkeer niet echt veilig in kan en ik een dik kwartier moet wachten tot ik niet meer dubbel zie als ik hem opzet (-2,5 en +1,5 glazen)quote:Op zondag 14 juli 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet altijd
Vaak wel.
Tenzij lenzen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |