Dag 7: Even korte background. Een clubgenootje (studentenvereniging) z'n ouders uit Zierikzee waren een weekendje weg. De hele club dus uitgenodigd om daar te gaan zuipen en naar Renesse (lol!) te gaan. De rit erheen was al een avontuur op zich, maar daar zal ik verder niet teveel op ingaan. In ieder geval keiveel lol gehad toen bij de 1-a laatste halte een gigantische lading dronken campinggangers naar binnen kwamen. Allemaal 16 jarige haantjes, meisjes dolgraag ouder gezien willen worden door een lading makeup op te doen, etc. Aan onze verwachtingen werd in ieder geval ruimschoots voldaan.
Na een paar bier weg te tikken in een kroeg met gigantisch slechte muziek en louter 16 jarige meisjes gingen we ergens anders naartoe. Eigenlijk was ik alleen maar met m'n clubgenoten aan het chillen, maar heel af en toe zag ik een leuk meisje lopen. Al voelde ik wel een beetje weerstand in het bijzijn van m'n clubgenoten (veel alphamannetjes, wat zouden ze ervan denken, blabla), maar besloot haar toch aan te spreken. Het was meteen aan. Ze raakte me veel aan, we hadden goed oogcontact, en ik maakte haar aan het lachen. Ze waren jammergenoeg met z'n 2en. Haar vriendin was dik en onaantrekkelijk, en zat constant boos naar ons te kijken. Net als de vorige keer merkte ik het op dat ze constant naar haar vriendin aan het kijken was, maar dit keer bleef het een beetje ongemakkelijk (het was dan ook een hele zure blik

). Haar vriendin wilde weg, dus ik zei dat ik haar later nog wel tegen zou komen.
Omdat ik wilde zien waar ik vroeger nou zo geïmponeerd door was, ging ik op zoek naar de meest opgemaakte, beetje arrogant uitziende ''knappe'' meisjes. Toen ik ze aansprak viel het, zoals ik al verwacht had, heel erg met hoe bitchy ze waren. Na het Fuck-off gezicht glimlachten ze al snel.
Verder nog een paar leuke korte gesprekjes gehad, maar vooral veel gelachen met m'n vrienden. Uiteindelijk belanden we op het terrasje buiten. Een clubgenoot wees me op een paar duitse dames (zo'n jaar of 18 19) die aan een tafeltje zaten. Hij zei dat hij die ''ene'' er echt ziek geil uit vond zien. 5 minuutjes later stonden ze op. De logistiek was onmogelijk, al haar vriendinnen liepen naar buiten. Toch wilde ik, voor de ervaring, even kijken wat er zou gebeuren als ik haar aan zou spreken. Tot nu toe zet ik hier geen specifieke dialogen op, maar deze was te vermakelijk om niet te posten.
Met 100% overtuiging en heel opgewekt liep ik op haar af. ''Wow, I saw you sitting over there and i thought you looked beautifull''. Zoals verwacht reageerde ze ''ohh, thank you, but i have to go with my friends''. Nog steeds volle overtuiging: ''No, you can't, because i want to get to know you''. Ze was duidelijk compleet overdonderd (nice). Ze zei dat ze de middag erna weggingen, dus dat ze alleen in de ochtend tijd had. ''That doesnt matter, give me your number so we can drink coffee tomorrow''. Ze reageerde nog steeds een beetje beduusd ''But.. when a guy asks a girl her number he should first get to know her, so i can't give you my number. Ik reageerde: ''That doesnt matter, i want your number so that i CAN get to know you''. Het is lastig uit te leggen, maar het was net of ik kortsluiting had veroorzaakt in haar hoofd, prachtig om te zien. ''Ohh, ok''. Vervolgens pakte ze haar mobiel, zette ik mijn nummer in de hare, en liet ik hem een keer overgaan. We namen afscheid, ik gaf haar 3 zoenen en herhaalde dat we morgen iets gingen doen. Toen ze wegliep en ik me omdraaide zaten 10 hoofden (De rest van m'n club was blijkbaar ook naar buiten gekomen) te kijken wat er zojuist gebeurt was, epic!
Omdat de camping, zierikzee en renesse zo ver uit elkaar lagen wist ik dat ik nooit met haar af zou kunnen spreken, dus ik besloot later op de avond iets uit de App (sms2date) van de datingdocters (laatst gedownload op advies van Ruben) te proberen. Ik heb er helaas geen reactie op gehad. Dit neem ik haar overigens verre van kwalijk, ik heb in die paar minuutjes 0 inhoud gezegd en de logistiek was gewoon te slecht.
De ochtend erna nog een paar uurtjes gechilld bij het huis van m'n clubgenoot. Ik merkte dat ik mezelf veel relaxter voelde in hun omgeving. Ik zat op 1 lijn met ze , waar ik eerder dit jaar nog wel eens het gevoel had dat ik er niet echt tussen paste (waarschijnlijk voelde ik me gewoon een stuk minder zelfverzekerd dan zij). Dat was nu echter volledig weg, dus heb veel gelachen, en de band met m'n jaarclub versterkt dit weekend
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''