abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128854172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes :')

Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant ;)
pi_128854214
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes :')

Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant ;)
Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?

En bedankt voor de link. :)
nay
pi_128854383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?

En bedankt voor de link. :)
Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stoned :') Was aardig gedoe na afloop.

Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen ;)

Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
pi_128854402
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stoned :') Was aardig gedoe na afloop.

Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen ;)

Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
Zoiets ja.
nay
pi_128854624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Zoiets ja.
Ga met firefly mee, gegarandeerd allemaal wijvuh vingeruh op de dansvloer!!11 Stuk of 6 tegelijk!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:40:29 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128857791
@Pope-of-Dope,
Leuke reacties weer en goed te lezen dat je naar me luistert ;)

Die downs komen inderdaad echt nog wel maar die overleef je heus wel! Leuk ook te lezen betreft je onzekerheid, dat zullen velen hier ook herkennen. Het is helemaal niet eeg dat je daar eerlijk en open over bent en niks om voor te schamen. Miss zelfs wat meer bespreken hier.

Voor de rest lekker door gaan! En onthoud dat vrouwen nooit een oplossing is voor iets. Maar dat zit in jou gevoel wel goed!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128859918
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:14:21 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128860868
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 02:55 schreef Bonatomi het volgende:
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappen :+
Zelf zou ik kijken of je haar evt op facebook kan vinden. Vind ik minder creepy dan iemand die gelijk m'n telnr heeft.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:18:24 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128860907
quote:
Facebook :) is minder creepy idd :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:20:19 #110
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128860928
quote:
Als je d'r nummer wil beter erom vragen. Maar bovengenoemde manieren van silent en cue werken ook natuurlijk.
Touching from a distance ~
pi_128861302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Wat denk je nou, hier zitten bijna alleen maar zolderkamerautisten die alleen maar zitten te zeuren en geen stap buiten hun comfortzone durven te zetten en daar 1000 smoesjes voor hebben :P.

Pope-of-Dope is een positieve uitzondering. Leuke verslagen. Jammer van het gezeik op de PUA-termen, is er een keer iemand die een goede boodschap heeft, gaan we zeuren over de vorm van de boodschap. Azijnzeikers.
pi_128872758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:51 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Wat denk je nou, hier zitten bijna alleen maar zolderkamerautisten die alleen maar zitten te zeuren en geen stap buiten hun comfortzone durven te zetten en daar 1000 smoesjes voor hebben :P.

Pope-of-Dope is een positieve uitzondering. Leuke verslagen. Jammer van het gezeik op de PUA-termen, is er een keer iemand die een goede boodschap heeft, gaan we zeuren over de vorm van de boodschap. Azijnzeikers.
Maar Pope of Dope had in 1e instantie toch geen problemen met versieren? En als dat idd zo is, dan hebben zijn verhalen toch helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic?
pi_128879437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar Pope of Dope had in 1e instantie toch geen problemen met versieren? En als dat idd zo is, dan hebben zijn verhalen toch helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic?
Motivatie is het beste wat iemand kan meegeven. Als je dat niet krijgt is het einde verhaal.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:59:35 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128880371
quote:

[..]

Jawel, hij had amper ervaring met vrouwen tot dat hij zich in pua verdiepte.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:26:36 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128887443
quote:

[..]

Juist wel, in zijn verhalen is duidelijk te lezen dat hij makkelijker contact maakt dan gedacht. Mannen of vrouwen dat maakt niet eens uit. En dat komt door zijn drang om het te doen ipv afwachten. Iets wat hier zelden gebeurd. De meeste blijven liever achter de pc janken.

Hij is een goed voorbeeld van actie geeft reactie.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128897159
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappen :+
Zelf zou ik kijken of je haar evt op facebook kan vinden. Vind ik minder creepy dan iemand die gelijk m'n telnr heeft.
Mmm oke thanks. Hou zelf totaal niet van facebook (heb het wel..) maar het lijkt mij nu ook de beste manier (ok IRL vragen is altijd beter). Als ik afgewezen word, wordt het wel awkward op werk maar goed, als je t niet probeert lukt t nooit.
pi_128901257
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Jawel, hij had amper ervaring met vrouwen tot dat hij zich in pua verdiepte.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist wel, in zijn verhalen is duidelijk te lezen dat hij makkelijker contact maakt dan gedacht. Mannen of vrouwen dat maakt niet eens uit. En dat komt door zijn drang om het te doen ipv afwachten. Iets wat hier zelden gebeurd. De meeste blijven liever achter de pc janken.

Hij is een goed voorbeeld van actie geeft reactie.
Naja, zolang dit topic maar niet volloopt met dat PUA spul
pi_128901942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Naja, zolang dit topic maar niet volloopt met dat PUA spul
Ga je vanavond nog aan je zelfvertrouwen en sociale/"versier" vaardigheden werken? Of blijf je thuis..

Als dit jaar het resultaat 0 was, en het vorige jaar ook, en je veranderd niet, dan zal het de komende (jaren!!) waarschijnlijk ook 0 zijn. Allemaal je eigen bewuste keuze. Massaal actie ondernemen is de oplossing, binnen een maand kan je de belangrijkste dingen gefixt hebben, mits je er hard voor gaat. Het komt niet op je schoot geworpen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128902080
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ga je vanavond nog aan je zelfvertrouwen en sociale/"versier" vaardigheden werken? Of blijf je thuis..

Als dit jaar het resultaat 0 was, en het vorige jaar ook, en je veranderd niet, dan zal het de komende (jaren!!) waarschijnlijk ook 0 zijn. Allemaal je eigen bewuste keuze. Massaal actie ondernemen is de oplossing, binnen een maand kan je de belangrijkste dingen gefixt hebben, mits je er hard voor gaat. Het komt niet op je schoot geworpen.
Anders ga je in je eigen topic je religie preken?
pi_128902903
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders ga je in je eigen topic je religie preken?
Je weet zelf ook wel dat aan je zelfvertrouwen werken geen religie is. Maar goed, ik weet het antwoord al. Je blijft vandaag waarschijnlijk thuis ;)
pi_128903092
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel dat aan je zelfvertrouwen werken geen religie is. Maar goed, ik weet het antwoord al. Je blijft vandaag waarschijnlijk thuis ;)
Je slaat de plank, zoals wel vaker, volkomen mis. Ik zit nu honderden kilometers van huis ;)

Ding is, je kent me helemaal niet en vult de (overigens grote) gaten in jouw kennis over mij voor het gemak maar zelf in met jouw onzin.

Daar schiet niemand wat mee op, beter laat je dat in de toekomst als je met mij aan het converseren bent :Y .

En dit alles neemt niet weg dat dit -niet- het PUA topic is. Als ik zo graag meer over PUA wil weten, dan kom ik wel naar jouw topic, tis niet de bedoeling dat het andersom gaat he? ;)

Ik kom hier om adviezen te geven en te krijgen, niet om bespot te worden door 1 of andere PUA-aanhanger. Steek je spot jegens mij maar lekker in je eigen reet :D
pi_128903233
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je slaat de plank, zoals wel vaker, volkomen mis. Ik zit nu honderden kilometers van huis ;)

Ding is, je kent me helemaal niet en vult de (overigens grote) gaten in jouw kennis over mij voor het gemak maar zelf in met jouw onzin.

Daar schiet niemand wat mee op, beter laat je dat in de toekomst als je met mij aan het converseren bent :Y .

En dit alles neemt niet weg dat dit -niet- het PUA topic is. Als ik zo graag meer over PUA wil weten, dan kom ik wel naar jouw topic, tis niet de bedoeling dat het andersom gaat he? ;)

Ik kom hier om adviezen te geven en te krijgen, niet om bespot te worden door 1 of andere PUA-aanhanger. Steek je spot jegens mij maar lekker in je eigen reet :D
Wat is advies geven en krijgen nog waard als je er niets mee doet of als er niet eens in de praktijk "versierd" wordt? Tenminste, ik hoor niets van je. Gelukkig zie ik nu wel mensen in het topic binnen komen die ook van plan zijn om actie te ondernemen.

Geniet van je vakantie, maar laat de kansen niet voorbij schieten :)
pi_128903384
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is advies geven en krijgen nog waard als je er niets mee doet of als er niet eens in de praktijk "versierd" wordt? Tenminste, ik hoor niets van je. Gelukkig zie ik nu wel mensen in het topic binnen komen die ook van plan zijn om actie te ondernemen.

Geniet van je vakantie, maar laat de kansen niet voorbij schieten :)
Ik ga zeker weten genieten van mn vakantie :D
En de reden dat je niets van mij hoort op versiergebied is omdat ik nagenoeg niets onderneem (maar goed, ik woon dan ook in een boerengat :') ), maar daar heb ik wel zo mn redenen voor.
Maar kom niet zeiken dat ik 0 resultaat heb, want wees eens eerlijk, wanneer heb je mij voor het laatst horen kank...huilen dat ik geen vriendin heb? ;)

Maar dat PUA gebeuren is niks voor mij, daar heb ik ook zo mn redenen voor, dus wat mij betreft verplaatst het hele PUA gebeuren zich niet hiernaartoe alleen maar omdat het PUA topic nu dood is of zoiets :)
pi_128905019
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga zeker weten genieten van mn vakantie :D
En de reden dat je niets van mij hoort op versiergebied is omdat ik nagenoeg niets onderneem (maar goed, ik woon dan ook in een boerengat :') ), maar daar heb ik wel zo mn redenen voor.
Maar kom niet zeiken dat ik 0 resultaat heb, want wees eens eerlijk, wanneer heb je mij voor het laatst horen kank...huilen dat ik geen vriendin heb? ;)

Maar dat PUA gebeuren is niks voor mij, daar heb ik ook zo mn redenen voor, dus wat mij betreft verplaatst het hele PUA gebeuren zich niet hiernaartoe alleen maar omdat het PUA topic nu dood is of zoiets :)
Jij in een boerengat? :D
Dan woon ik tussen de bosjesmannen in de rimboe ofzo :')
pi_128905235
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij in een boerengat? :D
Dan woon ik tussen de bosjesmannen in de rimboe ofzo :')
Tis dan ook een joekel van een boerengat! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')