abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128854172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes :')

Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant ;)
pi_128854214
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes :')

Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant ;)
Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?

En bedankt voor de link. :)
nay
pi_128854383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?

En bedankt voor de link. :)
Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stoned :') Was aardig gedoe na afloop.

Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen ;)

Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
pi_128854402
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stoned :') Was aardig gedoe na afloop.

Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen ;)

Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
Zoiets ja.
nay
pi_128854624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Zoiets ja.
Ga met firefly mee, gegarandeerd allemaal wijvuh vingeruh op de dansvloer!!11 Stuk of 6 tegelijk!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:40:29 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128857791
@Pope-of-Dope,
Leuke reacties weer en goed te lezen dat je naar me luistert ;)

Die downs komen inderdaad echt nog wel maar die overleef je heus wel! Leuk ook te lezen betreft je onzekerheid, dat zullen velen hier ook herkennen. Het is helemaal niet eeg dat je daar eerlijk en open over bent en niks om voor te schamen. Miss zelfs wat meer bespreken hier.

Voor de rest lekker door gaan! En onthoud dat vrouwen nooit een oplossing is voor iets. Maar dat zit in jou gevoel wel goed!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128859918
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:14:21 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128860868
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 02:55 schreef Bonatomi het volgende:
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappen :+
Zelf zou ik kijken of je haar evt op facebook kan vinden. Vind ik minder creepy dan iemand die gelijk m'n telnr heeft.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:18:24 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128860907
quote:
Facebook :) is minder creepy idd :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:20:19 #110
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128860928
quote:
Als je d'r nummer wil beter erom vragen. Maar bovengenoemde manieren van silent en cue werken ook natuurlijk.
Touching from a distance ~
pi_128861302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Wat denk je nou, hier zitten bijna alleen maar zolderkamerautisten die alleen maar zitten te zeuren en geen stap buiten hun comfortzone durven te zetten en daar 1000 smoesjes voor hebben :P.

Pope-of-Dope is een positieve uitzondering. Leuke verslagen. Jammer van het gezeik op de PUA-termen, is er een keer iemand die een goede boodschap heeft, gaan we zeuren over de vorm van de boodschap. Azijnzeikers.
pi_128872758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:51 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Wat denk je nou, hier zitten bijna alleen maar zolderkamerautisten die alleen maar zitten te zeuren en geen stap buiten hun comfortzone durven te zetten en daar 1000 smoesjes voor hebben :P.

Pope-of-Dope is een positieve uitzondering. Leuke verslagen. Jammer van het gezeik op de PUA-termen, is er een keer iemand die een goede boodschap heeft, gaan we zeuren over de vorm van de boodschap. Azijnzeikers.
Maar Pope of Dope had in 1e instantie toch geen problemen met versieren? En als dat idd zo is, dan hebben zijn verhalen toch helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic?
pi_128879437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar Pope of Dope had in 1e instantie toch geen problemen met versieren? En als dat idd zo is, dan hebben zijn verhalen toch helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic?
Motivatie is het beste wat iemand kan meegeven. Als je dat niet krijgt is het einde verhaal.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:59:35 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128880371
quote:

[..]

Jawel, hij had amper ervaring met vrouwen tot dat hij zich in pua verdiepte.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:26:36 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128887443
quote:

[..]

Juist wel, in zijn verhalen is duidelijk te lezen dat hij makkelijker contact maakt dan gedacht. Mannen of vrouwen dat maakt niet eens uit. En dat komt door zijn drang om het te doen ipv afwachten. Iets wat hier zelden gebeurd. De meeste blijven liever achter de pc janken.

Hij is een goed voorbeeld van actie geeft reactie.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_128897159
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappen :+
Zelf zou ik kijken of je haar evt op facebook kan vinden. Vind ik minder creepy dan iemand die gelijk m'n telnr heeft.
Mmm oke thanks. Hou zelf totaal niet van facebook (heb het wel..) maar het lijkt mij nu ook de beste manier (ok IRL vragen is altijd beter). Als ik afgewezen word, wordt het wel awkward op werk maar goed, als je t niet probeert lukt t nooit.
pi_128901257
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Jawel, hij had amper ervaring met vrouwen tot dat hij zich in pua verdiepte.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist wel, in zijn verhalen is duidelijk te lezen dat hij makkelijker contact maakt dan gedacht. Mannen of vrouwen dat maakt niet eens uit. En dat komt door zijn drang om het te doen ipv afwachten. Iets wat hier zelden gebeurd. De meeste blijven liever achter de pc janken.

Hij is een goed voorbeeld van actie geeft reactie.
Naja, zolang dit topic maar niet volloopt met dat PUA spul
pi_128901942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Naja, zolang dit topic maar niet volloopt met dat PUA spul
Ga je vanavond nog aan je zelfvertrouwen en sociale/"versier" vaardigheden werken? Of blijf je thuis..

Als dit jaar het resultaat 0 was, en het vorige jaar ook, en je veranderd niet, dan zal het de komende (jaren!!) waarschijnlijk ook 0 zijn. Allemaal je eigen bewuste keuze. Massaal actie ondernemen is de oplossing, binnen een maand kan je de belangrijkste dingen gefixt hebben, mits je er hard voor gaat. Het komt niet op je schoot geworpen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128902080
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ga je vanavond nog aan je zelfvertrouwen en sociale/"versier" vaardigheden werken? Of blijf je thuis..

Als dit jaar het resultaat 0 was, en het vorige jaar ook, en je veranderd niet, dan zal het de komende (jaren!!) waarschijnlijk ook 0 zijn. Allemaal je eigen bewuste keuze. Massaal actie ondernemen is de oplossing, binnen een maand kan je de belangrijkste dingen gefixt hebben, mits je er hard voor gaat. Het komt niet op je schoot geworpen.
Anders ga je in je eigen topic je religie preken?
pi_128902903
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders ga je in je eigen topic je religie preken?
Je weet zelf ook wel dat aan je zelfvertrouwen werken geen religie is. Maar goed, ik weet het antwoord al. Je blijft vandaag waarschijnlijk thuis ;)
pi_128903092
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel dat aan je zelfvertrouwen werken geen religie is. Maar goed, ik weet het antwoord al. Je blijft vandaag waarschijnlijk thuis ;)
Je slaat de plank, zoals wel vaker, volkomen mis. Ik zit nu honderden kilometers van huis ;)

Ding is, je kent me helemaal niet en vult de (overigens grote) gaten in jouw kennis over mij voor het gemak maar zelf in met jouw onzin.

Daar schiet niemand wat mee op, beter laat je dat in de toekomst als je met mij aan het converseren bent :Y .

En dit alles neemt niet weg dat dit -niet- het PUA topic is. Als ik zo graag meer over PUA wil weten, dan kom ik wel naar jouw topic, tis niet de bedoeling dat het andersom gaat he? ;)

Ik kom hier om adviezen te geven en te krijgen, niet om bespot te worden door 1 of andere PUA-aanhanger. Steek je spot jegens mij maar lekker in je eigen reet :D
pi_128903233
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je slaat de plank, zoals wel vaker, volkomen mis. Ik zit nu honderden kilometers van huis ;)

Ding is, je kent me helemaal niet en vult de (overigens grote) gaten in jouw kennis over mij voor het gemak maar zelf in met jouw onzin.

Daar schiet niemand wat mee op, beter laat je dat in de toekomst als je met mij aan het converseren bent :Y .

En dit alles neemt niet weg dat dit -niet- het PUA topic is. Als ik zo graag meer over PUA wil weten, dan kom ik wel naar jouw topic, tis niet de bedoeling dat het andersom gaat he? ;)

Ik kom hier om adviezen te geven en te krijgen, niet om bespot te worden door 1 of andere PUA-aanhanger. Steek je spot jegens mij maar lekker in je eigen reet :D
Wat is advies geven en krijgen nog waard als je er niets mee doet of als er niet eens in de praktijk "versierd" wordt? Tenminste, ik hoor niets van je. Gelukkig zie ik nu wel mensen in het topic binnen komen die ook van plan zijn om actie te ondernemen.

Geniet van je vakantie, maar laat de kansen niet voorbij schieten :)
pi_128903384
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is advies geven en krijgen nog waard als je er niets mee doet of als er niet eens in de praktijk "versierd" wordt? Tenminste, ik hoor niets van je. Gelukkig zie ik nu wel mensen in het topic binnen komen die ook van plan zijn om actie te ondernemen.

Geniet van je vakantie, maar laat de kansen niet voorbij schieten :)
Ik ga zeker weten genieten van mn vakantie :D
En de reden dat je niets van mij hoort op versiergebied is omdat ik nagenoeg niets onderneem (maar goed, ik woon dan ook in een boerengat :') ), maar daar heb ik wel zo mn redenen voor.
Maar kom niet zeiken dat ik 0 resultaat heb, want wees eens eerlijk, wanneer heb je mij voor het laatst horen kank...huilen dat ik geen vriendin heb? ;)

Maar dat PUA gebeuren is niks voor mij, daar heb ik ook zo mn redenen voor, dus wat mij betreft verplaatst het hele PUA gebeuren zich niet hiernaartoe alleen maar omdat het PUA topic nu dood is of zoiets :)
pi_128905019
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En de reden dat je niets van mij hoort op versiergebied is omdat ik nagenoeg niets onderneem (maar goed, ik woon dan ook in een boerengat :') ), maar daar heb ik wel zo mn redenen voor.
Maar kom niet zeiken dat ik 0 resultaat heb, want wees eens eerlijk, wanneer heb je mij voor het laatst horen kank...huilen dat ik geen vriendin heb? ;)

Maar dat PUA gebeuren is niks voor mij, daar heb ik ook zo mn redenen voor, dus wat mij betreft verplaatst het hele PUA gebeuren zich niet hiernaartoe alleen maar omdat het PUA topic nu dood is of zoiets :)
Jij in een boerengat? :D
Dan woon ik tussen de bosjesmannen in de rimboe ofzo :')
pi_128905235
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij in een boerengat? :D
Dan woon ik tussen de bosjesmannen in de rimboe ofzo :')
Tis dan ook een joekel van een boerengat! :P
pi_128905258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tis dan ook een joekel van een boerengat! :P
Rotterdam?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128906135
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Woon je nog thuis?
pi_128909189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Woon je nog thuis?
:D Ik thuis wonen? :D
Godzijdank niet!! _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Rotterdam?
Nee, Zaanstad :@ :')
pi_128924040
Praat er vaker met vrienden over, belangrijkste is om op een moment na bijvoorbeeld dagen praten met een meisje gewoon de stap te zetten en te vragen of ze mee wilt uiteten of naar de bioscoop. Dan begrijpen dames écht wel dat je meer zoekt dan een vriendschap. Wordt je afgewezen, dan verder gaan.

Plekken om vrouwen te moeten zijn zeer divers, zonnige vakantiebestemmingen zijn ideaal, in Nederland moet je denken aan de cafés, discotheken hebben niet mijn voorkeur. Wel één ding, probeer oogcontact te maken en te sjansen met dames voor je er op af stapt.
GGGG
  zondag 14 juli 2013 @ 06:17:21 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128926855
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeg allemaal leuk en aardig, maar je verhaaltjes kennen we nu wel. Als iemand er voor kiest thuis te blijven hoef jij helemaal niet denigrerend daar over te doen. Hij is niks meer en niks minder waard dan jij dat bent.

Mensen die actie ondernemen is inderdaad top! Andere die thuis blijven is ook prima. Maar doe nou als of jij de koning bent omdat jij wel naar "buiten" gaat. Want dan kan je beter naar je PUA topic gaan. Jij zit altijd te janken betreft aannames, maar zelf ben je geen haar beter. Nu ook weer niet!

En nee je ego, drama verhaaltjes gaan nu niet op. Dus dus kan je achterwegen laten!
pi_128927164
Net allemaal vrouwen met konijntjes oren aan het stappen. Dus ik had een spelletje verzonnen: zoveel mogelijk konijntjes naar de overkant brengen :D De eerste die ik op tilde wikkelde meteen haar benen om me heen, maar er stond een andere meid in de weg, kon niet langs haar lopen :p humor met "versieren" combineren is geweldig.
pi_128928055
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 06:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeg allemaal leuk en aardig, maar je verhaaltjes kennen we nu wel. Als iemand er voor kiest thuis te blijven hoef jij helemaal niet denigrerend daar over te doen. Hij is niks meer en niks minder waard dan jij dat bent.

Mensen die actie ondernemen is inderdaad top! Andere die thuis blijven is ook prima. Maar doe nou als of jij de koning bent omdat jij wel naar "buiten" gaat. Want dan kan je beter naar je PUA topic gaan. Jij zit altijd te janken betreft aannames, maar zelf ben je geen haar beter. Nu ook weer niet!

En nee je ego, drama verhaaltjes gaan nu niet op. Dus dus kan je achterwegen laten!
Spiegeltje spiegeltje, waar ben je? Ook gek heeft je nodig _O-
Rustig aan.
pi_128928065
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:D Ik thuis wonen? :D
Godzijdank niet!! _O-
Nee fuck thuis wonen, ik woon in hotels en bungalows.
Rustig aan.
  zondag 14 juli 2013 @ 10:57:36 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128928385
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee fuck thuis wonen, ik woon in hotels en bungalows.
Als een baas.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 14 juli 2013 @ 18:53:10 #135
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128943633
Dag 6: Interessante avond. Ik had afgesproken met een maat om naar de Danzig te gaan. Onderweg naar het plein vanaf DH centraal kwam er een mooie vrouw me tegemoet lopen. Ik twijfelde, en twijfelde, maar kon mezelf er toch toe zetten om achter haar aan te rennen en haar te openen. Ze reageerde een beetje verbaasd en nam me niet echt serieus, maar vond het wel leuk. Ze bedankte me, gaf me een lieve glimlach, een hand op m'n schouder en zei dat ze echt haar trein moest halen.

Na een biertje gedronken te hebben op het Plein gingen we de Danzig in. De DHIC was goed vertegenwoordigd, ik geloof dat we in totaal met 5 man waren. De dagen eerder moest ik eerst een paar vrouwen aanspreken voordat het soepel ging lopen. Nu was het bij het eerste leuke meisje direct aan. Veel aanraken, vanaf het begin. Gewoon licht boven haar elleboog. Zo kon ik haar lichtjes naar me toe begeleiden als ik haar niet kon verstaan. Nadat ik haar van haar vriendinnen begon weg te draaien, begon ze een beetje ongemakkelijk te kijken naar haar vriendinnen. Ik merkte het op en vroeg ernaar. Ik denk dat ze me daardoor vertrouwde. Ik stelde voor om naar buiten te gaan omdat ik het warm had. Ze vroeg of ik rookte. ''Nee, maar ik loop wel even met je mee, dan kunnen we even rustig praten''. Haar hand gepakt en door de hele club geleid naar buiten (leuk gevoel :) ). Buiten stak ze een peuk op, dus ik wilde haar in de 30 minuten erna niet zoenen. Na een kwartiertje gepraat te hebben kwamen haar (4) vriendinnen ook naar buiten. Ze waren naar haar op zoek. Ik stelde mezelf netjes voor, toonde 30 seconde interesse in ze, en ze lieten ons rustig verder praten. Onderhand had ik het al erg naar m'n zin, zij ook. Op een gegeven moment stelde ze voor om weer naar binnen te gaan met haar vriendinnen. Ik wilde me niet als entertainer opstellen, dus ik weigerde en zei dat ik haar binnen vanzelf wel tegen zou komen.

Na even fun gehad te hebben met een broer-zus duo die buiten stonden, ging ik weer naar binnen. Onderhand voelde ik me al erg goed (bijna m'n default state de afgelopen dagen ^^ ). Toen ik de club instapte merkte ik dat heel veel vrouwen me opmerkten als ik langs ze liep. Ze zochten oogcontact, en als ik terugkeek keken ze vaak verlegen weer weg. Heel leuk :). Vervolgens heb ik veel vrouwen aangesproken. Omdat ik de meeste die er rondliepen niet écht aantrekkelijk vond (te jong, geen inhoud), besloot ik maar gewoon lol te hebben. Veel korte gesprekjes te voeren, nonverbaal openen, direct aanraken, enz. M'n doel is niet meer om een glimlach op een gezicht te krijgen, maar om een tof meisje te ontmoeten. Eigenlijk was ik de hele tijd op zoek naar een meisje waar ik echt voor wilde gaan. Ik heb zo iemand helaas niet kunnen vinden, net als het meisje van het begin van de avond.

Ik vind het heel interessant hoe m'n manier van denken getransformeerd is. Omdat ik het grootste gedeelte van de avond niet na hoef te denken over wat ik zeg, kan ik me op veel leukere dingen focussen (hoe ziet ze mij, hoe kan ik dit gesprek leuk maken, hoe ze me aanraakt, hoe ik haar aanraak, etc). Daarnaast voelt het al extreem natuurlijk aan om gesprekken met mensen te voeren. Als ik buiten iemand zie, komt er geen moment in m'n hoofd meer op dat ze niet met me willen praten. Vanavond dus niet gezoend/geen nummers. Wel weer nieuwe dingen ervaren en een erg leuke avond gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pope-of-Dope op 14-07-2013 19:24:42 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 14 juli 2013 @ 20:30:35 #136
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128947169
Dag 7: Even korte background. Een clubgenootje (studentenvereniging) z'n ouders uit Zierikzee waren een weekendje weg. De hele club dus uitgenodigd om daar te gaan zuipen en naar Renesse (lol!) te gaan. De rit erheen was al een avontuur op zich, maar daar zal ik verder niet teveel op ingaan. In ieder geval keiveel lol gehad toen bij de 1-a laatste halte een gigantische lading dronken campinggangers naar binnen kwamen. Allemaal 16 jarige haantjes, meisjes dolgraag ouder gezien willen worden door een lading makeup op te doen, etc. Aan onze verwachtingen werd in ieder geval ruimschoots voldaan.

Na een paar bier weg te tikken in een kroeg met gigantisch slechte muziek en louter 16 jarige meisjes gingen we ergens anders naartoe. Eigenlijk was ik alleen maar met m'n clubgenoten aan het chillen, maar heel af en toe zag ik een leuk meisje lopen. Al voelde ik wel een beetje weerstand in het bijzijn van m'n clubgenoten (veel alphamannetjes, wat zouden ze ervan denken, blabla), maar besloot haar toch aan te spreken. Het was meteen aan. Ze raakte me veel aan, we hadden goed oogcontact, en ik maakte haar aan het lachen. Ze waren jammergenoeg met z'n 2en. Haar vriendin was dik en onaantrekkelijk, en zat constant boos naar ons te kijken. Net als de vorige keer merkte ik het op dat ze constant naar haar vriendin aan het kijken was, maar dit keer bleef het een beetje ongemakkelijk (het was dan ook een hele zure blik ;) ). Haar vriendin wilde weg, dus ik zei dat ik haar later nog wel tegen zou komen.

Omdat ik wilde zien waar ik vroeger nou zo geïmponeerd door was, ging ik op zoek naar de meest opgemaakte, beetje arrogant uitziende ''knappe'' meisjes. Toen ik ze aansprak viel het, zoals ik al verwacht had, heel erg met hoe bitchy ze waren. Na het Fuck-off gezicht glimlachten ze al snel.

Verder nog een paar leuke korte gesprekjes gehad, maar vooral veel gelachen met m'n vrienden. Uiteindelijk belanden we op het terrasje buiten. Een clubgenoot wees me op een paar duitse dames (zo'n jaar of 18 19) die aan een tafeltje zaten. Hij zei dat hij die ''ene'' er echt ziek geil uit vond zien. 5 minuutjes later stonden ze op. De logistiek was onmogelijk, al haar vriendinnen liepen naar buiten. Toch wilde ik, voor de ervaring, even kijken wat er zou gebeuren als ik haar aan zou spreken. Tot nu toe zet ik hier geen specifieke dialogen op, maar deze was te vermakelijk om niet te posten.

Met 100% overtuiging en heel opgewekt liep ik op haar af. ''Wow, I saw you sitting over there and i thought you looked beautifull''. Zoals verwacht reageerde ze ''ohh, thank you, but i have to go with my friends''. Nog steeds volle overtuiging: ''No, you can't, because i want to get to know you''. Ze was duidelijk compleet overdonderd (nice). Ze zei dat ze de middag erna weggingen, dus dat ze alleen in de ochtend tijd had. ''That doesnt matter, give me your number so we can drink coffee tomorrow''. Ze reageerde nog steeds een beetje beduusd ''But.. when a guy asks a girl her number he should first get to know her, so i can't give you my number. Ik reageerde: ''That doesnt matter, i want your number so that i CAN get to know you''. Het is lastig uit te leggen, maar het was net of ik kortsluiting had veroorzaakt in haar hoofd, prachtig om te zien. ''Ohh, ok''. Vervolgens pakte ze haar mobiel, zette ik mijn nummer in de hare, en liet ik hem een keer overgaan. We namen afscheid, ik gaf haar 3 zoenen en herhaalde dat we morgen iets gingen doen. Toen ze wegliep en ik me omdraaide zaten 10 hoofden (De rest van m'n club was blijkbaar ook naar buiten gekomen) te kijken wat er zojuist gebeurt was, epic!

Omdat de camping, zierikzee en renesse zo ver uit elkaar lagen wist ik dat ik nooit met haar af zou kunnen spreken, dus ik besloot later op de avond iets uit de App (sms2date) van de datingdocters (laatst gedownload op advies van Ruben) te proberen. Ik heb er helaas geen reactie op gehad. Dit neem ik haar overigens verre van kwalijk, ik heb in die paar minuutjes 0 inhoud gezegd en de logistiek was gewoon te slecht.

De ochtend erna nog een paar uurtjes gechilld bij het huis van m'n clubgenoot. Ik merkte dat ik mezelf veel relaxter voelde in hun omgeving. Ik zat op 1 lijn met ze , waar ik eerder dit jaar nog wel eens het gevoel had dat ik er niet echt tussen paste (waarschijnlijk voelde ik me gewoon een stuk minder zelfverzekerd dan zij). Dat was nu echter volledig weg, dus heb veel gelachen, en de band met m'n jaarclub versterkt dit weekend :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 14 juli 2013 @ 20:31:37 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128947211
Afgelopen twee nachten uitgeweest en zowaar erg gezellig gehad eigenlijk.
Beetje in gesprek gekomen met verschillende mensen/mannen. Vrijdags in gesprek gekomen met een paar mannen en over van alles en nog wat gepraat. En eentje maakte toch wel erg duidelijk dat ie mieij zag zitten. Is wel met me mee naar huis gefietst, maar heb het verder daarbij gelaten.

Zaterdags heel dom geouwehoerd met wat bekenden en daardoor weer met een paar vreemden.
Uiteindelijk kakte de avond een beetje in, stonden er ineens twee jongens naast me. Eentje keek me net wat te lang aan, dus maar het gesprek aangegaan. Had niet het idee dat ze me interessant vonden, maar het gesprek was wel gezellig. Al merkte ik dat eentje het ook niet erg leek te vinden dat ik op een gegeven moment dicht bij hem stond.

En heel verrassend nam ie ineens initiatief en voelde ik dat ie me aanraakte. nouja toen was het duidelijk en gezoend. Uiteindelijk facebook uitgewisseld. En zowaar heeft ie nog contact gezocht vandaag. Dus dat is wel leuk.
Alleen twee probleempjes.. hij woont helemaal in het noorden des lands..en hij is 5 jaar jonger.
Maar we zien wel :)
  zondag 14 juli 2013 @ 20:34:25 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128947335
Maar je hebt dat meisje dus niet meer gebeld om wat te gaan drinken?
pi_128947358
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen twee nachten uitgeweest en zowaar erg gezellig gehad eigenlijk.
Beetje in gesprek gekomen met verschillende mensen/mannen. Vrijdags in gesprek gekomen met een paar mannen en over van alles en nog wat gepraat. En eentje maakte toch wel erg duidelijk dat ie mieij zag zitten. Is wel met me mee naar huis gefietst, maar heb het verder daarbij gelaten.

Zaterdags heel dom geouwehoerd met wat bekenden en daardoor weer met een paar vreemden.
Uiteindelijk kakte de avond een beetje in, stonden er ineens twee jongens naast me. Eentje keek me net wat te lang aan, dus maar het gesprek aangegaan. Had niet het idee dat ze me interessant vonden, maar het gesprek was wel gezellig. Al merkte ik dat eentje het ook niet erg leek te vinden dat ik op een gegeven moment dicht bij hem stond.

En heel verrassend nam ie ineens initiatief en voelde ik dat ie me aanraakte. nouja toen was het duidelijk en gezoend. Uiteindelijk facebook uitgewisseld. En zowaar heeft ie nog contact gezocht vandaag. Dus dat is wel leuk.
Alleen twee probleempjes.. hij woont helemaal in het noorden des lands..en hij is 5 jaar jonger.
Maar we zien wel :)
Ohjee, 5 jaar jonger, heb je wel al je pedopas aangevraagd? Anders kun je als je betrapt wordt een levenslange celstraf (25 jaar) tegemoet zien, moet je niet willen natuurlijk.

Wel weer jammer van die afstand (wacht ik weet niet eens waar jij woont, wat lul ik)

Leuk dat je het tof gehad hebt *O*
Rustig aan.
  zondag 14 juli 2013 @ 20:36:24 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128947404
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ohjee, 5 jaar jonger, heb je wel al je pedopas aangevraagd? Anders kun je als je betrapt wordt een levenslange celstraf (25 jaar) tegemoet zien, moet je niet willen natuurlijk.

Wel weer jammer van die afstand (wacht ik weet niet eens waar jij woont, wat lul ik)

Leuk dat je het tof gehad hebt *O*
Nouja ik ben alweer zo oud dat 5 jaar jonger niet gelijk illegaal is ;) Zelf woon ik in het oosten. Maar hij schijnt wel eens vaker deze kant op te komen. Eerst maar eens kijken of er uberhaupt nog wat uit komt. Vind het al heel wat dat ie van zich laat horen vandaag :')

:)
pi_128947518
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja ik ben alweer zo oud dat 5 jaar jonger niet gelijk illegaal is ;) Zelf woon ik in het oosten. Maar hij schijnt wel eens vaker deze kant op te komen. Eerst maar eens kijken of er uberhaupt nog wat uit komt. Vind het al heel wat dat ie van zich laat horen vandaag :')

:)
Ik hoop het voor je... Mits jij dat wilt dan uiteraard.

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 14-07-2013 20:49:36 ]
Rustig aan.
pi_128948500
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Na een biertje gedronken te hebben op het Plein gingen we de Danzig in. De DHIC was goed vertegenwoordigd, ik geloof dat we in totaal met 5 man waren.
DHIC is Den Haag Intensive Care???
pi_128948617
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

DHIC is Den Haag Intensive Care???
Koffieehhh
Hoe is het met je magnetron jonge?
Rustig aan.
pi_128948686
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Koffieehhh
Hoe is het met je magnetron jonge?
Lekker, rustig avondje nu :)
M'n terugvlucht komt helaas wel steeds dichterbij, jammer weer ;(
Alles goed met jou KT? :)
pi_128948744
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lekker, rustig avondje nu :)
M'n terugvlucht komt helaas wel steeds dichterbij, jammer weer ;(
Alles goed met jou KT? :)
Jahoor, waar was je hoelang was je daar en wat heb je daar gedaan en hoe was het?
Rustig aan.
pi_128948858
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jahoor, waar was je hoelang was je daar en wat heb je daar gedaan en hoe was het?
Berlijn, nu 1 1/2 week, best veel en het is nog steeds leuk :Y
pi_128948884
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gewoon langer blijven.
Rustig aan.
pi_128949185
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon langer blijven.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan :Y
pi_128949401
quote:

[..]

Toffe stad, veel plezier nog daar ^O^
pi_128949426
quote:

[..]

Berlijn, toffe stad!

Ik ben inmiddels terug van vakantie (voor wie mij vergeten is, ik heb dit topic enkele dagen voor mijn vakantie gejoined) en heb besloten om me allereerst eens te gaan focussen op mezelf. Het is natuurlijk kut dat mijn hele vriendengroep nu een vriend heeft, behalve ik, maar het gaat zo toch niet lukken. Dus eerst ga ik proberen uit te vinden wie ik ben en wat geluk voor mij inhoudt, en wil ik proberen mijn perfectionisme weer een gezonde eigenschap te maken. Hopelijk zit ik daarna weer beter in mijn vel, valt mijn sociale angst weer weg en kan ik het dan eindelijk weer opbrengen om ja te zeggen tegen een date of me überhaupt open te stellen voor een jongen en in te gaan op versierpogingen.

Tot zover mijn verhaal, haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')