Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes
Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant
Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stonedquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?
En bedankt voor de link.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stonedWas aardig gedoe na afloop.
Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen
Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
Ga met firefly mee, gegarandeerd allemaal wijvuh vingeruh op de dansvloer!!11 Stuk of 6 tegelijk!quote:
Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:55 schreef Bonatomi het volgende:
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:55 schreef Bonatomi het volgende:
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
Als je d'r nummer wil beter erom vragen. Maar bovengenoemde manieren van silent en cue werken ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:55 schreef Bonatomi het volgende:
Wat denk je nou, hier zitten bijna alleen maar zolderkamerautisten die alleen maar zitten te zeuren en geen stap buiten hun comfortzone durven te zetten en daar 1000 smoesjes voor hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Maar Pope of Dope had in 1e instantie toch geen problemen met versieren? En als dat idd zo is, dan hebben zijn verhalen toch helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:51 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Wat denk je nou, hier zitten bijna alleen maar zolderkamerautisten die alleen maar zitten te zeuren en geen stap buiten hun comfortzone durven te zetten en daar 1000 smoesjes voor hebben.
Pope-of-Dope is een positieve uitzondering. Leuke verslagen. Jammer van het gezeik op de PUA-termen, is er een keer iemand die een goede boodschap heeft, gaan we zeuren over de vorm van de boodschap. Azijnzeikers.
Motivatie is het beste wat iemand kan meegeven. Als je dat niet krijgt is het einde verhaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Pope of Dope had in 1e instantie toch geen problemen met versieren? En als dat idd zo is, dan hebben zijn verhalen toch helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic?
Jawel, hij had amper ervaring met vrouwen tot dat hij zich in pua verdiepte.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Pope of Dope had in 1e instantie toch geen problemen met versieren? En als dat idd zo is, dan hebben zijn verhalen toch helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic?
Juist wel, in zijn verhalen is duidelijk te lezen dat hij makkelijker contact maakt dan gedacht. Mannen of vrouwen dat maakt niet eens uit. En dat komt door zijn drang om het te doen ipv afwachten. Iets wat hier zelden gebeurd. De meeste blijven liever achter de pc janken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mmm oke thanks. Hou zelf totaal niet van facebook (heb het wel..) maar het lijkt mij nu ook de beste manier (ok IRL vragen is altijd beter). Als ik afgewezen word, wordt het wel awkward op werk maar goed, als je t niet probeert lukt t nooit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappen![]()
Zelf zou ik kijken of je haar evt op facebook kan vinden. Vind ik minder creepy dan iemand die gelijk m'n telnr heeft.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, hij had amper ervaring met vrouwen tot dat hij zich in pua verdiepte.
Naja, zolang dit topic maar niet volloopt met dat PUA spulquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist wel, in zijn verhalen is duidelijk te lezen dat hij makkelijker contact maakt dan gedacht. Mannen of vrouwen dat maakt niet eens uit. En dat komt door zijn drang om het te doen ipv afwachten. Iets wat hier zelden gebeurd. De meeste blijven liever achter de pc janken.
Hij is een goed voorbeeld van actie geeft reactie.
Ga je vanavond nog aan je zelfvertrouwen en sociale/"versier" vaardigheden werken? Of blijf je thuis..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Naja, zolang dit topic maar niet volloopt met dat PUA spul
Anders ga je in je eigen topic je religie preken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog aan je zelfvertrouwen en sociale/"versier" vaardigheden werken? Of blijf je thuis..
Als dit jaar het resultaat 0 was, en het vorige jaar ook, en je veranderd niet, dan zal het de komende (jaren!!) waarschijnlijk ook 0 zijn. Allemaal je eigen bewuste keuze. Massaal actie ondernemen is de oplossing, binnen een maand kan je de belangrijkste dingen gefixt hebben, mits je er hard voor gaat. Het komt niet op je schoot geworpen.
Je weet zelf ook wel dat aan je zelfvertrouwen werken geen religie is. Maar goed, ik weet het antwoord al. Je blijft vandaag waarschijnlijk thuisquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je in je eigen topic je religie preken?
Je slaat de plank, zoals wel vaker, volkomen mis. Ik zit nu honderden kilometers van huisquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat aan je zelfvertrouwen werken geen religie is. Maar goed, ik weet het antwoord al. Je blijft vandaag waarschijnlijk thuis
Wat is advies geven en krijgen nog waard als je er niets mee doet of als er niet eens in de praktijk "versierd" wordt? Tenminste, ik hoor niets van je. Gelukkig zie ik nu wel mensen in het topic binnen komen die ook van plan zijn om actie te ondernemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je slaat de plank, zoals wel vaker, volkomen mis. Ik zit nu honderden kilometers van huis
Ding is, je kent me helemaal niet en vult de (overigens grote) gaten in jouw kennis over mij voor het gemak maar zelf in met jouw onzin.
Daar schiet niemand wat mee op, beter laat je dat in de toekomst als je met mij aan het converseren bent.
En dit alles neemt niet weg dat dit -niet- het PUA topic is. Als ik zo graag meer over PUA wil weten, dan kom ik wel naar jouw topic, tis niet de bedoeling dat het andersom gaat he?
Ik kom hier om adviezen te geven en te krijgen, niet om bespot te worden door 1 of andere PUA-aanhanger. Steek je spot jegens mij maar lekker in je eigen reet
Ik ga zeker weten genieten van mn vakantiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is advies geven en krijgen nog waard als je er niets mee doet of als er niet eens in de praktijk "versierd" wordt? Tenminste, ik hoor niets van je. Gelukkig zie ik nu wel mensen in het topic binnen komen die ook van plan zijn om actie te ondernemen.
Geniet van je vakantie, maar laat de kansen niet voorbij schieten
Jij in een boerengat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten genieten van mn vakantie
En de reden dat je niets van mij hoort op versiergebied is omdat ik nagenoeg niets onderneem (maar goed, ik woon dan ook in een boerengat), maar daar heb ik wel zo mn redenen voor.
Maar kom niet zeiken dat ik 0 resultaat heb, want wees eens eerlijk, wanneer heb je mij voor het laatst horen kank...huilen dat ik geen vriendin heb?
Maar dat PUA gebeuren is niks voor mij, daar heb ik ook zo mn redenen voor, dus wat mij betreft verplaatst het hele PUA gebeuren zich niet hiernaartoe alleen maar omdat het PUA topic nu dood is of zoiets
Tis dan ook een joekel van een boerengat!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij in een boerengat?
Dan woon ik tussen de bosjesmannen in de rimboe ofzo
Rotterdam?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis dan ook een joekel van een boerengat!
Woon je nog thuis?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten genieten van mn vakantie
En de reden dat je niets van mij hoort op versiergebied is omdat ik nagenoeg niets onderneem (maar goed, ik woon dan ook in een boerengat), maar daar heb ik wel zo mn redenen voor.
Maar kom niet zeiken dat ik 0 resultaat heb, want wees eens eerlijk, wanneer heb je mij voor het laatst horen kank...huilen dat ik geen vriendin heb?
Maar dat PUA gebeuren is niks voor mij, daar heb ik ook zo mn redenen voor, dus wat mij betreft verplaatst het hele PUA gebeuren zich niet hiernaartoe alleen maar omdat het PUA topic nu dood is of zoiets
Zeg allemaal leuk en aardig, maar je verhaaltjes kennen we nu wel. Als iemand er voor kiest thuis te blijven hoef jij helemaal niet denigrerend daar over te doen. Hij is niks meer en niks minder waard dan jij dat bent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat aan je zelfvertrouwen werken geen religie is. Maar goed, ik weet het antwoord al. Je blijft vandaag waarschijnlijk thuis
Spiegeltje spiegeltje, waar ben je? Ook gek heeft je nodigquote:Op zondag 14 juli 2013 06:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg allemaal leuk en aardig, maar je verhaaltjes kennen we nu wel. Als iemand er voor kiest thuis te blijven hoef jij helemaal niet denigrerend daar over te doen. Hij is niks meer en niks minder waard dan jij dat bent.
Mensen die actie ondernemen is inderdaad top! Andere die thuis blijven is ook prima. Maar doe nou als of jij de koning bent omdat jij wel naar "buiten" gaat. Want dan kan je beter naar je PUA topic gaan. Jij zit altijd te janken betreft aannames, maar zelf ben je geen haar beter. Nu ook weer niet!
En nee je ego, drama verhaaltjes gaan nu niet op. Dus dus kan je achterwegen laten!
Nee fuck thuis wonen, ik woon in hotels en bungalows.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Ik thuis wonen?
Godzijdank niet!!
Als een baas.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee fuck thuis wonen, ik woon in hotels en bungalows.
Ohjee, 5 jaar jonger, heb je wel al je pedopas aangevraagd? Anders kun je als je betrapt wordt een levenslange celstraf (25 jaar) tegemoet zien, moet je niet willen natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen twee nachten uitgeweest en zowaar erg gezellig gehad eigenlijk.
Beetje in gesprek gekomen met verschillende mensen/mannen. Vrijdags in gesprek gekomen met een paar mannen en over van alles en nog wat gepraat. En eentje maakte toch wel erg duidelijk dat ie mieij zag zitten. Is wel met me mee naar huis gefietst, maar heb het verder daarbij gelaten.
Zaterdags heel dom geouwehoerd met wat bekenden en daardoor weer met een paar vreemden.
Uiteindelijk kakte de avond een beetje in, stonden er ineens twee jongens naast me. Eentje keek me net wat te lang aan, dus maar het gesprek aangegaan. Had niet het idee dat ze me interessant vonden, maar het gesprek was wel gezellig. Al merkte ik dat eentje het ook niet erg leek te vinden dat ik op een gegeven moment dicht bij hem stond.
En heel verrassend nam ie ineens initiatief en voelde ik dat ie me aanraakte. nouja toen was het duidelijk en gezoend. Uiteindelijk facebook uitgewisseld. En zowaar heeft ie nog contact gezocht vandaag. Dus dat is wel leuk.
Alleen twee probleempjes.. hij woont helemaal in het noorden des lands..en hij is 5 jaar jonger.
Maar we zien wel
Nouja ik ben alweer zo oud dat 5 jaar jonger niet gelijk illegaal isquote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ohjee, 5 jaar jonger, heb je wel al je pedopas aangevraagd? Anders kun je als je betrapt wordt een levenslange celstraf (25 jaar) tegemoet zien, moet je niet willen natuurlijk.
Wel weer jammer van die afstand (wacht ik weet niet eens waar jij woont, wat lul ik)
Leuk dat je het tof gehad hebt
Ik hoop het voor je... Mits jij dat wilt dan uiteraard.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik ben alweer zo oud dat 5 jaar jonger niet gelijk illegaal isZelf woon ik in het oosten. Maar hij schijnt wel eens vaker deze kant op te komen. Eerst maar eens kijken of er uberhaupt nog wat uit komt. Vind het al heel wat dat ie van zich laat horen vandaag
DHIC is Den Haag Intensive Care???quote:Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Na een biertje gedronken te hebben op het Plein gingen we de Danzig in. De DHIC was goed vertegenwoordigd, ik geloof dat we in totaal met 5 man waren.
Koffieehhhquote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DHIC is Den Haag Intensive Care???
Lekker, rustig avondje nuquote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffieehhh
Hoe is het met je magnetron jonge?
Jahoor, waar was je hoelang was je daar en wat heb je daar gedaan en hoe was het?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker, rustig avondje nu
M'n terugvlucht komt helaas wel steeds dichterbij, jammer weer
Alles goed met jou KT?
Berlijn, nu 1 1/2 week, best veel en het is nog steeds leukquote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jahoor, waar was je hoelang was je daar en wat heb je daar gedaan en hoe was het?
Gewoon langer blijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Berlijn, nu 1 1/2 week, best veel en het is nog steeds leuk
Toffe stad, veel plezier nog daarquote:Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Berlijn, toffe stad!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |