Ik had '' xxx'' gestuurd want die stuurde ze. Daarna stuurde ze niks meer. Maar ze was bij die vriendin dus ja, dan ga ik niet lopen praten want dan kan ze kortaf doen en dan word ik chaggerijnig haha.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk wil ze aandacht. ze wil dat als joj zegt 'ik ga in bad' dat ke daarna zegt 'ben weer terug'. Simple as that. Zodat er conversatie is en zij het niet hoeft te initieren. Blijkbaar is ze bang dat ze te snel te veel contact wil.
Ja, boeien wat je vriendin over je denkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef firefly3 het volgende:
Analyze posts =
[ afbeelding ]
Hoe meer posts je over iemand opent, hoe meer het richting wanhoop gaat. Boeie wat zij denkt en ga gewoon uit van het positieve
Idd ja, als je mee gaat in negativiteit is het sowieso over. Als man zijnde moet je zeker zijn van je zaak. Als je zelf gaat twijfelen en onzeker wordt dan is het meestal end of story. Nog meer onderbuik gevoelens posts van je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, boeien wat je vriendin over je denkt.![]()
Maar even voor de duidelijkheid, jullie hebben elkaar nog niet ontmoet toch? Als in recentelijk.quote:
Ja, want niet meegaan in negativiteit en zeker zijn van je zaak staat gelijk aan niets geven om wat zij denkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd ja, als je mee gaat in negativiteit is het sowieso over. Als man zijnde moet je zeker zijn van je zaak. Als je zelf gaat twijfelen en onzeker wordt dan is het meestal end of story. Nog meer onderbuik gevoelens posts van je?
Nee, maar ik vroeg dat want ze had een profielfoto met een vriendin naast haar die een kop kleiner was.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar even voor de duidelijkheid, jullie hebben elkaar nog niet ontmoet toch? Als in recentelijk.
Daar gaat het helemaal niet over, en vooral niet over zijn situatie. Het is zijn vriendin niet eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, want niet meegaan in negativiteit en zeker zijn van je zaak staat gelijk aan niets geven om wat zij denkt.
't Is mooi met je.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over, en vooral niet over zijn situatie. Het is zijn vriendin niet eens.
Jij begon heel het vriendin verhaal te introduceren ^^ Maar goed, hij moet zich dus loslaten van het feit over hoe ze over hem denkt. Dat analyzeren enzo maakt hem eerder kapot dan dat het een voordeel oplevert en verkleint zijn kansen alleen maar.quote:
Het is juist goed om je eens te verplaatsen in een ander, zodat je weet waarom diegene zegt of doet wat 'ie zegt. Dat wil niet zeggen dat je je daar per se door moet laten beïnvloeden. Jij stelt het allemaal iets te kinderlijk met je "boeien wat ze denkt".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij begon heel het vriendin verhaal te introduceren ^^ Maar goed, hij moet zich dus loslaten van het feit over hoe ze over hem denkt. Dat analyzeren enzo maakt hem eerder kapot dan dat het een voordeel oplevert en verkleint zijn kansen alleen maar.
Ik neem aan dat hij voor het beste resultaat wilt gaan en dat kan alleen door uit te gaan van het meest positieve. Zo snel mogelijk mee afspreken dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is juist goed om je eens te verplaatsen in een ander, zodat je weet waarom diegene zegt of doet wat 'ie zegt. Dat wil niet zeggen dat je je daar per se door moet laten beïnvloeden. Jij stelt het allemaal iets te kinderlijk met je "boeien wat ze denkt".
Wat doe jij opeens begripvolquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef Fascination het volgende:
zodat je weet waarom diegene zegt of doet wat 'ie zegt. Dat wil niet zeggen dat je je daar per se door moet laten beïnvloeden. Jij stelt het allemaal iets te kinderlijk met je "boeien wat ze denkt".
Daar doe ik vrouwen geen plezier mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe haar en jezelf een plezier en wees maar gewoon jezelf.
Kan ik hieruit concluderen dat ik een man ben? Ja dat kan ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar doe ik vrouwen geen plezier mee.
Van deze vier opties, vind ik optie 1 en 3 de beste. "ik ben druk", lees ik bijna letterlijk als ik heb geen zin om af te spreken.. / tijd te maken om af te spreken. En "het ligt niet aan jou maar aan mij" een dooddoener..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"sorry, maar ik zie een dergelijke klik niet"
"sorry, ik ben druk...."
"sorry, maar geen behoefte aan"
"sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"
Dat soort dingen?
Precies, een beetje empathie is nog nooit iemand dood aan gegaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is juist goed om je eens te verplaatsen in een ander, zodat je weet waarom diegene zegt of doet wat 'ie zegt. Dat wil niet zeggen dat je je daar per se door moet laten beïnvloeden. Jij stelt het allemaal iets te kinderlijk met je "boeien wat ze denkt".
hoezo dan? Je kan toch gewoon zeggen dat het hem niet gaat worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef Cue_ het volgende:
Over mensen afwijzen gesproken. Nu eentje aan het afwijzen. Voelt wel kut, beetje. Lastig te verwoorden naar iemand.
Klopt. Vind het gewoon niet leuk om te zeggen, doe het nou ook weer niet vaak ofzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoezo dan? Je kan toch gewoon zeggen dat het hem niet gaat worden.
Zo moeilijk is dat niet?
Ik heb daar gewoon een standaard voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Vind het gewoon niet leuk om te zeggen, doe het nou ook weer niet vaak ofzo.
En lastig om de juiste bewoordingen te vinden ofzo.
Ik ga er vanuit dat mensen gewoon als mens kunnen whatsappen. De rest is analyze. Desondanks altijd van het positieve uit gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, een beetje empathie is nog nooit iemand dood aan gegaan.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:31 schreef firefly3 het volgende:
Een maat van me met veel ervaring had laatst zijn telefoon aan iemand anders gegeven en zei: Probeer het maar te verpesten. Dus hij stuurde de meest wanhopige en rare berichtjes, en het lukte niet om het te verpesten.
Alles is afhankelijk van hoe het in het echt is gegaan
Ik zei altijd: "ik heb al een vriendin".quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een standaard voor
Sorry maar je bent niet mijn type. Ik wens je nog veel plezier en leuke date's toe hier. Mits het op een dating site is.
Kroeg versieren,
Ik vind je gezellig maar meer ook niet.
Of als je die geen niet meer wil zien of mee wilt afspreken...
Sorry maar ik ga het hier bij laten, je bent niet mijn type.
11cm boeit niet, gewoon ervoor gaan, zeker aangezien ze zo positief op jou heeft gereageerd! Go for it!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had '' xxx'' gestuurd want die stuurde ze. Daarna stuurde ze niks meer. Maar ze was bij die vriendin dus ja, dan ga ik niet lopen praten want dan kan ze kortaf doen en dan word ik chaggerijnig haha.
Ze is ook 11 cm goter dan ik. dat vind ik ook wel een klein hekelpuntje.. Denk ik.
De 3e vind ik nog het beste. De 2e vind ik niet zo goed. Dan vragen ze gewoon wanneer je wel tijd hebt gevolgd door 'mag ik je nummer?'quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"sorry, maar ik zie een dergelijke klik niet"
"sorry, ik ben druk...."
"sorry, maar geen behoefte aan"
"sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"
Dat soort dingen?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:27 schreef JoeyT234 het volgende:
Wellicht kunnen al de tips voor afwijzen beter gepost worden in de reeks 'Als versieren ontzettend makkelijk gaat#124'
Misschien moeilijk voor te stellen maar in zo'n eerste contact ben ik helemaal niet met "kansen" bezig, gewoon met iemand leren kennen. Leer sowieso graag mensen kennen, of dat nou vrouwen of mannen zijn. Als ik merk dat mijn gesprekspartner wat onzeker reageert vraag ik om opheldering of probeer me in te leven. Dat zijn mijn persoonlijke "skills", daar ben ik mee geboren. Een ander interesseert dat misschien minder. Vlaggenroof lijkt er vooral van alles achter te gaan zoeken terwijl dat niet nodig is, zijn mogelijke date is gewoon wat onzeker, gezien haar situatie ook niet ondenkbaar. Hij hoeft het dus ook niet op zichzelf te betrekken, het enige dat hij ermee kan doen is haar wat meer bevestigen, als zijn interesse oprecht is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mensen gewoon als mens kunnen whatsappen. De rest is analyze. Desondanks altijd van het positieve uit gaan
Sterker nog: Zolang je nog contact hebt maak je nog kans. Iemand had zelfs een ruzie uitgelokt via berichtjes (als laatste middel) om haar aan de telefoon te krijgen en toen alsnog gelukt om af te spreken.
Teveel emphatie over de telefoon kan ook vervelend zijn en plakkerig. En wat ze typt is niet altijd hoe ze zich voelt. M.a.w. maak je er totaal niet druk om en doe gewoon exact hetzelfde als wat je altijd al doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |