abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129016987
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar even voor de duidelijkheid, jullie hebben elkaar nog niet ontmoet toch? Als in recentelijk.
Nee, maar ik vroeg dat want ze had een profielfoto met een vriendin naast haar die een kop kleiner was.
pi_129017420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, want niet meegaan in negativiteit en zeker zijn van je zaak staat gelijk aan niets geven om wat zij denkt. :')
Daar gaat het helemaal niet over, en vooral niet over zijn situatie. Het is zijn vriendin niet eens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129017462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet over, en vooral niet over zijn situatie. Het is zijn vriendin niet eens.
't Is mooi met je.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129017618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

't Is mooi met je.
Jij begon heel het vriendin verhaal te introduceren ^^ Maar goed, hij moet zich dus loslaten van het feit over hoe ze over hem denkt. Dat analyzeren enzo maakt hem eerder kapot dan dat het een voordeel oplevert en verkleint zijn kansen alleen maar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:54:13 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129017691
Een mens mag best zn gedachtegang hie neergooien.
Anders was t al snel afgelopen met t topic
pi_129017990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij begon heel het vriendin verhaal te introduceren ^^ Maar goed, hij moet zich dus loslaten van het feit over hoe ze over hem denkt. Dat analyzeren enzo maakt hem eerder kapot dan dat het een voordeel oplevert en verkleint zijn kansen alleen maar.
Het is juist goed om je eens te verplaatsen in een ander, zodat je weet waarom diegene zegt of doet wat 'ie zegt. Dat wil niet zeggen dat je je daar per se door moet laten beïnvloeden. Jij stelt het allemaal iets te kinderlijk met je "boeien wat ze denkt".
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129018285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is juist goed om je eens te verplaatsen in een ander, zodat je weet waarom diegene zegt of doet wat 'ie zegt. Dat wil niet zeggen dat je je daar per se door moet laten beïnvloeden. Jij stelt het allemaal iets te kinderlijk met je "boeien wat ze denkt".
Ik neem aan dat hij voor het beste resultaat wilt gaan en dat kan alleen door uit te gaan van het meest positieve. Zo snel mogelijk mee afspreken dus.
pi_129018726
quote:
zodat je weet waarom diegene zegt of doet wat 'ie zegt. Dat wil niet zeggen dat je je daar per se door moet laten beïnvloeden. Jij stelt het allemaal iets te kinderlijk met je "boeien wat ze denkt".
Wat doe jij opeens begripvol :')
Rustig aan.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:49:27 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129019684
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Doe haar en jezelf een plezier en wees maar gewoon jezelf.
Daar doe ik vrouwen geen plezier mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129021222
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daar doe ik vrouwen geen plezier mee.
Kan ik hieruit concluderen dat ik een man ben? Ja dat kan ik. :Y
Rustig aan.
pi_129023406
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"sorry, maar ik zie een dergelijke klik niet"
"sorry, ik ben druk...."
"sorry, maar geen behoefte aan"
"sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"

Dat soort dingen?
Van deze vier opties, vind ik optie 1 en 3 de beste. "ik ben druk", lees ik bijna letterlijk als ik heb geen zin om af te spreken.. / tijd te maken om af te spreken. En "het ligt niet aan jou maar aan mij" een dooddoener..

Nu zal dat vast wel aan mij liggen (hahaha, woordspeling ;)), ik heb zelf liever dat iemand eerlijk is en geen smoesje gaat verzinnen..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 22:03:16 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:16:39 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129024088
Het is allemaal vrij simpel, het moet je niet al te veel boeien wat een ander van je vind. Als in, je gedrag laten beïnvloeden door wat iemand van je vind.

Het is wel handig om even stil te staan waarom iemand iets over je denkt. Het kan namelijk een misverstand zijn die je dan direct kan recht zetten. Maar sla er niet in door. Niet complete over analyseren waarom iemand iets over je denkt of zegt. Want dat moet je inderdaad niet boeien.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:45:56 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129025795
quote:

[..]

Precies, een beetje empathie is nog nooit iemand dood aan gegaan.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:19:47 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129027639
Over mensen afwijzen gesproken. Nu eentje aan het afwijzen. Voelt wel kut, beetje. Lastig te verwoorden naar iemand.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:27:27 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129028037
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef Cue_ het volgende:
Over mensen afwijzen gesproken. Nu eentje aan het afwijzen. Voelt wel kut, beetje. Lastig te verwoorden naar iemand.
hoezo dan? Je kan toch gewoon zeggen dat het hem niet gaat worden.
Zo moeilijk is dat niet?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:31:37 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129028268
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hoezo dan? Je kan toch gewoon zeggen dat het hem niet gaat worden.
Zo moeilijk is dat niet?
Klopt. Vind het gewoon niet leuk om te zeggen, doe het nou ook weer niet vaak ofzo. :')
En lastig om de juiste bewoordingen te vinden ofzo.
  woensdag 17 juli 2013 @ 00:06:32 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129029730
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Vind het gewoon niet leuk om te zeggen, doe het nou ook weer niet vaak ofzo. :')
En lastig om de juiste bewoordingen te vinden ofzo.
Ik heb daar gewoon een standaard voor :D

Sorry maar je bent niet mijn type. Ik wens je nog veel plezier en leuke date's toe hier. Mits het op een dating site is.

Kroeg versieren,
Ik vind je gezellig maar meer ook niet.

Of als je die geen niet meer wil zien of mee wilt afspreken...

Sorry maar ik ga het hier bij laten, je bent niet mijn type.
pi_129033847
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies, een beetje empathie is nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ik ga er vanuit dat mensen gewoon als mens kunnen whatsappen. De rest is analyze. Desondanks altijd van het positieve uit gaan :)

Sterker nog: Zolang je nog contact hebt maak je nog kans. Iemand had zelfs een ruzie uitgelokt via berichtjes (als laatste middel) om haar aan de telefoon te krijgen en toen alsnog gelukt om af te spreken.

Teveel emphatie over de telefoon kan ook vervelend zijn en plakkerig. En wat ze typt is niet altijd hoe ze zich voelt. M.a.w. maak je er totaal niet druk om en doe gewoon exact hetzelfde als wat je altijd al doet.

[ Bericht 23% gewijzigd door firefly3 op 17-07-2013 07:11:42 ]
pi_129033948
Een maat van me met veel ervaring had laatst zijn telefoon aan iemand anders gegeven en zei: Probeer het maar te verpesten. Dus hij stuurde de meest wanhopige en rare berichtjes, en het lukte niet om het te verpesten.

Alles is afhankelijk van hoe het in het echt is gegaan :D
  woensdag 17 juli 2013 @ 07:45:58 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129033987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 07:31 schreef firefly3 het volgende:
Een maat van me met veel ervaring had laatst zijn telefoon aan iemand anders gegeven en zei: Probeer het maar te verpesten. Dus hij stuurde de meest wanhopige en rare berichtjes, en het lukte niet om het te verpesten.

Alles is afhankelijk van hoe het in het echt is gegaan :D
:O je moeder is een hoer en jij een goedkope slet. Iets soortgelijks verpest het wel.

Alleen, iemand had mijn telefoon kan je nog redden.

Weer zo een lekker overdreven verhaal... Trouwens, ipv meerdere berichten na elkaar te plaatsen kan het ook gewoon in 1 berich.
pi_129034074
Zelfs dat soort dingen werkte niet. Extreme verhalen zijn nodig om eruit te stampen dat je er nooit meer over hoeft te piekeren. Ze kan tegen een beginneling zo lief zijn als wat over de telefoon, terwijl ze net seks heeft gehad met een andere gozer. Ze kan afstandelijk doen omdat een familielid is overleden. De telefoon is een middel, geen doel.
pi_129037096
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb daar gewoon een standaard voor :D

Sorry maar je bent niet mijn type. Ik wens je nog veel plezier en leuke date's toe hier. Mits het op een dating site is.

Kroeg versieren,
Ik vind je gezellig maar meer ook niet.

Of als je die geen niet meer wil zien of mee wilt afspreken...

Sorry maar ik ga het hier bij laten, je bent niet mijn type.
Ik zei altijd: "ik heb al een vriendin".
pi_129039251
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik had '' xxx'' gestuurd want die stuurde ze. Daarna stuurde ze niks meer. Maar ze was bij die vriendin dus ja, dan ga ik niet lopen praten want dan kan ze kortaf doen en dan word ik chaggerijnig haha.

Ze is ook 11 cm goter dan ik. dat vind ik ook wel een klein hekelpuntje.. Denk ik.
11cm boeit niet, gewoon ervoor gaan, zeker aangezien ze zo positief op jou heeft gereageerd! Go for it! ^O^
pi_129039542
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"sorry, maar ik zie een dergelijke klik niet"
"sorry, ik ben druk...."
"sorry, maar geen behoefte aan"
"sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"

Dat soort dingen?
De 3e vind ik nog het beste. De 2e vind ik niet zo goed. Dan vragen ze gewoon wanneer je wel tijd hebt gevolgd door 'mag ik je nummer?' :P
Persoonlijk ben ik dan liever bot trouwens, das wel zo duidelijk :P
pi_129039762
Wellicht kunnen al de tips voor afwijzen beter gepost worden in de reeks 'Als versieren ontzettend makkelijk gaat#124'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')