De clitoris aftrekken. Moet je wel het geluk hebben een vrouw met grote clitoris te treffen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wtf is pullen? Zeker weer zo'n PUA-term?
Die laatste was dan ook niet geheel serieus bedoelt. Maar een beetje van de bovenste drie zijn vaak wel goed / bruikbaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef formerjellybean het volgende:
nou het ligt niet aan jou ligt aan mij vind ik een beetje overdreven voor het niet willen afspreken, maar de andere zijn wel bruikbaar. Het was namelijk een beetje het punt hoe zeg ik nee zonder persoonlijk of onbeleefd te worden en met de 3 bovenstaande maak ik dat wel een beetje duidelijk.
Thanx .
Maar met de PUA technieken is het natuurlijk mogelijk om zo'n vrouw in no time te tracerenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
De clitoris aftrekken. Moet je wel het geluk hebben een vrouw met grote clitoris te treffen.
Wat snap je niet dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb en chick gehosseld.Zat voeger bij mij op scouting, toen was ze lelijk, viel buiten de groep, dik(ker dan de rest). Nu is ze veel knapper. Hele dag doorpraten met elkaar sinds ik contact heb sinds uhm vrijdag. vandaag ging ze naar een vriendin dus ik zei vanochtend veel plezier daar enz enz.
Kreeg vanavond bericht '' ben je verdronken?'' ( want ik ging in bad toen ik dat stuurde van veel plezier daar.) Zegt ze dat ze vind dat ik stil ben? wut. Dusik zei at ze zelf niks zei en ze bij die vriendin was dus dan vermaak je je vast wel. zei z '' je bent echt lief <3 ''
Maarverder zegt ze ook niks boeiends ofzo, dus ik snap de context niet.
Zou ze dat zeggen omdat z zich verveld of zou ze dat zeggen omdat het echt zo is?quote:
Sowieso niet bang zijn, dat scheelt al een hele hoop. Haakt deze af, dan zijn er nog hele hordes vrouwen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zou ze dat zeggen omdat z zich verveld of zou ze dat zeggen omdat het echt zo is?
Ik zei dat niet alles van één kant moest komen, zei ze '' ja klopt maar ik ben bang dat ik mensen irriteer''
He die tweede regel zei ik tegen haar hé, ze is bang om mensen te irriteren om te beginnen met praten. Zegt ze?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso niet bang zijn, dat scheelt al een hele hoop. Haakt deze af, dan zijn er nog hele hordes vrouwen.
Oh, ik dacht jij tegen haar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
He die tweede regel zei ik tegen haar hé, ze is bang om mensen te irriteren om te beginnen met praten. Zegt ze?
ze denkt waarschijnlijk dat ik super zeker ben van mijzelf 9 zo stel ik mij ook op tegen haar..) Ik weet niet of dat goed of slecht is.
( als ze zegt tegen mij zegt je ziet er leuk uit op die foto, dat ik dan zeg ja klopt, hoor ik vaker, etc.)
Ook hoorde ik van iemand anders dat meisjes het '' kinky'' vinden als jongens kortaf tegen hun doen, vooral in het begin. Beetje hard to get? Kan iemand hier uitsluitsel in geven? Want nu doeik ook kortaf tegen haar maar ik voel me best een klootzak
Doe haar en jezelf een plezier en wees maar gewoon jezelf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
He die tweede regel zei ik tegen haar hé, ze is bang om mensen te irriteren om te beginnen met praten. Zegt ze?
ze denkt waarschijnlijk dat ik super zeker ben van mijzelf 9 zo stel ik mij ook op tegen haar..) Ik weet niet of dat goed of slecht is.
( als ze zegt tegen mij zegt je ziet er leuk uit op die foto, dat ik dan zeg ja klopt, hoor ik vaker, etc.)
Ook hoorde ik van iemand anders dat meisjes het '' kinky'' vinden als jongens kortaf tegen hun doen, vooral in het begin. Beetje hard to get? Kan iemand hier uitsluitsel in geven? Want nu doeik ook kortaf tegen haar maar ik voel me best een klootzak
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Lees bovenstaande postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ga nou geen toneelstukje opvoeren. Ik denk dat je vriendin, of whatever het is, even een onzeker momentje had en bevestiging zocht. Je had moeten zeggen dat je het leuk vindt om met haar te chatten, maar dat je soms ook met andere dingen bezig bent en dat het feit dat je een keer wat minder naar haar stuurt niets zegt over wat je voor haar voelt.
Ik had '' xxx'' gestuurd want die stuurde ze. Daarna stuurde ze niks meer. Maar ze was bij die vriendin dus ja, dan ga ik niet lopen praten want dan kan ze kortaf doen en dan word ik chaggerijnig haha.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk wil ze aandacht. ze wil dat als joj zegt 'ik ga in bad' dat ke daarna zegt 'ben weer terug'. Simple as that. Zodat er conversatie is en zij het niet hoeft te initieren. Blijkbaar is ze bang dat ze te snel te veel contact wil.
Ja, boeien wat je vriendin over je denkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef firefly3 het volgende:
Analyze posts =
[ afbeelding ]
Hoe meer posts je over iemand opent, hoe meer het richting wanhoop gaat. Boeie wat zij denkt en ga gewoon uit van het positieve
Idd ja, als je mee gaat in negativiteit is het sowieso over. Als man zijnde moet je zeker zijn van je zaak. Als je zelf gaat twijfelen en onzeker wordt dan is het meestal end of story. Nog meer onderbuik gevoelens posts van je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, boeien wat je vriendin over je denkt.![]()
Maar even voor de duidelijkheid, jullie hebben elkaar nog niet ontmoet toch? Als in recentelijk.quote:
Ja, want niet meegaan in negativiteit en zeker zijn van je zaak staat gelijk aan niets geven om wat zij denkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd ja, als je mee gaat in negativiteit is het sowieso over. Als man zijnde moet je zeker zijn van je zaak. Als je zelf gaat twijfelen en onzeker wordt dan is het meestal end of story. Nog meer onderbuik gevoelens posts van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |