abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129008272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wtf is pullen? Zeker weer zo'n PUA-term?
De clitoris aftrekken. Moet je wel het geluk hebben een vrouw met grote clitoris te treffen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:34:34 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129008324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef formerjellybean het volgende:

nou het ligt niet aan jou ligt aan mij vind ik een beetje overdreven voor het niet willen afspreken, maar de andere zijn wel bruikbaar. Het was namelijk een beetje het punt hoe zeg ik nee zonder persoonlijk of onbeleefd te worden en met de 3 bovenstaande maak ik dat wel een beetje duidelijk.
Thanx .
Die laatste was dan ook niet geheel serieus bedoelt. Maar een beetje van de bovenste drie zijn vaak wel goed / bruikbaar.
Of een combi van. :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:05:17 #203
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_129011716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

De clitoris aftrekken. Moet je wel het geluk hebben een vrouw met grote clitoris te treffen.
Maar met de PUA technieken is het natuurlijk mogelijk om zo'n vrouw in no time te traceren :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129012846
Ik heb en chick gehosseld. :') Zat voeger bij mij op scouting, toen was ze lelijk, viel buiten de groep, dik(ker dan de rest). Nu is ze veel knapper. Hele dag doorpraten met elkaar sinds ik contact heb sinds uhm vrijdag. vandaag ging ze naar een vriendin dus ik zei vanochtend veel plezier daar enz enz.

Kreeg vanavond bericht '' ben je verdronken?'' ( want ik ging in bad toen ik dat stuurde van veel plezier daar.) Zegt ze dat ze vind dat ik stil ben? wut. Dusik zei at ze zelf niks zei en ze bij die vriendin was dus dan vermaak je je vast wel. zei z '' je bent echt lief <3 ''

Maarverder zegt ze ook niks boeiends ofzo, dus ik snap de context niet.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:34:14 #205
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_129012942
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb en chick gehosseld. :') Zat voeger bij mij op scouting, toen was ze lelijk, viel buiten de groep, dik(ker dan de rest). Nu is ze veel knapper. Hele dag doorpraten met elkaar sinds ik contact heb sinds uhm vrijdag. vandaag ging ze naar een vriendin dus ik zei vanochtend veel plezier daar enz enz.

Kreeg vanavond bericht '' ben je verdronken?'' ( want ik ging in bad toen ik dat stuurde van veel plezier daar.) Zegt ze dat ze vind dat ik stil ben? wut. Dusik zei at ze zelf niks zei en ze bij die vriendin was dus dan vermaak je je vast wel. zei z '' je bent echt lief <3 ''

Maarverder zegt ze ook niks boeiends ofzo, dus ik snap de context niet.
Wat snap je niet dan?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_129013001
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wat snap je niet dan?
Zou ze dat zeggen omdat z zich verveld of zou ze dat zeggen omdat het echt zo is?

Ik zei dat niet alles van één kant moest komen, zei ze '' ja klopt maar ik ben bang dat ik mensen irriteer''
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:36:37 #207
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_129013020
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Zou ze dat zeggen omdat z zich verveld of zou ze dat zeggen omdat het echt zo is?

Ik zei dat niet alles van één kant moest komen, zei ze '' ja klopt maar ik ben bang dat ik mensen irriteer''
Sowieso niet bang zijn, dat scheelt al een hele hoop. Haakt deze af, dan zijn er nog hele hordes vrouwen.
pi_129013052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sowieso niet bang zijn, dat scheelt al een hele hoop. Haakt deze af, dan zijn er nog hele hordes vrouwen.
He die tweede regel zei ik tegen haar hé, ze is bang om mensen te irriteren om te beginnen met praten. Zegt ze? :')

ze denkt waarschijnlijk dat ik super zeker ben van mijzelf 9 zo stel ik mij ook op tegen haar..) Ik weet niet of dat goed of slecht is.

( als ze zegt tegen mij zegt je ziet er leuk uit op die foto, dat ik dan zeg ja klopt, hoor ik vaker, etc.)

Ook hoorde ik van iemand anders dat meisjes het '' kinky'' vinden als jongens kortaf tegen hun doen, vooral in het begin. Beetje hard to get? Kan iemand hier uitsluitsel in geven? Want nu doeik ook kortaf tegen haar maar ik voel me best een klootzak :@

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 17:47:17 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:49:07 #209
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_129013447
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

He die tweede regel zei ik tegen haar hé, ze is bang om mensen te irriteren om te beginnen met praten. Zegt ze? :')

ze denkt waarschijnlijk dat ik super zeker ben van mijzelf 9 zo stel ik mij ook op tegen haar..) Ik weet niet of dat goed of slecht is.

( als ze zegt tegen mij zegt je ziet er leuk uit op die foto, dat ik dan zeg ja klopt, hoor ik vaker, etc.)

Ook hoorde ik van iemand anders dat meisjes het '' kinky'' vinden als jongens kortaf tegen hun doen, vooral in het begin. Beetje hard to get? Kan iemand hier uitsluitsel in geven? Want nu doeik ook kortaf tegen haar maar ik voel me best een klootzak :@
Oh, ik dacht jij tegen haar.

Nou ja, dat hoor ik wel vaker. Eerst net doen of je het wel ziet zitten, en dan ineens weer niet.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:10:54 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129014165
quote:

[..]

Doe haar en jezelf een plezier en wees maar gewoon jezelf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:18:24 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129014434
Pff vlaggenroof. Beetje beter logischer je zinnen opbouwen dan zou t verhaal een stuk begrijpelijker worden :')
pi_129015551
quote:

[..]

:'). Ga nou geen toneelstukje opvoeren. Ik denk dat je vriendin, of whatever het is, even een onzeker momentje had en bevestiging zocht. Je had moeten zeggen dat je het leuk vindt om met haar te chatten, maar dat je soms ook met andere dingen bezig bent en dat het feit dat je een keer wat minder naar haar stuurt niets zegt over wat je voor haar voelt.
pi_129015602
Oke, ik ga het anders verwoorden. Ik heb vroeger op scouting gezeten. Hier zat een meisje op die ik toen der tijd niet mooi vond, in tegendeel. Ze leek een beetje op zo'n stereo nerd meisje. Groot, wat dikker, blond, beugel, je kent het wel. Toen nooit wat ingezien.

Nu zijn tijden voorbij gegaan. Ik heb haar vorige week gevonden op FB, en ze was veel aantrekkelijker dan vroeger. Dus ik zocht contact en dat vatte ze goed op. We hadden meteen elkaars whatsapp. Echter zit ze tijdelijk ergens begeleid ( ze heeft last van blackouts, ik heb hier nog niet verder over doorgevraagd, dus dat laten we even terzijde), dus ontmoeten is lastig. Wel vroeg ik haar gister of als ze daar uit is - over een paar weken - of ze zin had wat te gaan drinken. Ze antwoordde héél positief erover, het leek haar '' super leuk '' etc. Nou die is binnen.

Hoe dan ook, vanochtend sprak ik haar weer via whatsapp, ze vertelde dat ze vandaag weg mocht van het gene waar ze verbleef, dus ze was in de trein naar een goede vriendin. Ik zei nou veel plezier daar, ik ga in bad, ik spreek je nog wel! Gewoon normaal.

Krijg ik rond 5 uur een berichtje van haar met; '' ben je verdronken?'' omdat ik niks meer tegen haar heb gezegd daarna. Ik antwoordde met dat ik niet reageerde omdat ze bij die vriendin zat en het ook uit haar kant zou mogen komen. ze antwoordde met '' ja dat hoeft ook niet, maar ik ben bang dat ik mensen irriteer als ik tegen ze praat uit mijzelf..''

meteen gezegd dat dat niet hoeft. vond ze ''fijn <3''. maar nu snap ik niet waarom ze vroeg waarom ik stil was. Vond ze dat oprecht zo, wilde ze echt aandacht van mij, of iets anders? :')
pi_129015614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Ga nou geen toneelstukje opvoeren. Ik denk dat je vriendin, of whatever het is, even een onzeker momentje had en bevestiging zocht. Je had moeten zeggen dat je het leuk vindt om met haar te chatten, maar dat je soms ook met andere dingen bezig bent en dat het feit dat je een keer wat minder naar haar stuurt niets zegt over wat je voor haar voelt.
Lees bovenstaande post

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 18:57:36 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:03:25 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129015839
Natuurlijk wil ze aandacht. ze wil dat als joj zegt 'ik ga in bad' dat ke daarna zegt 'ben weer terug'. Simple as that. Zodat er conversatie is en zij het niet hoeft te initieren. Blijkbaar is ze bang dat ze te snel te veel contact wil.
pi_129015902
Analyze posts =

Hoe meer posts je over iemand opent, hoe meer het richting wanhoop gaat. Boeie wat zij denkt en ga gewoon uit van het positieve :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:05:14 #217
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129015907
Moet twee weken wachten (ivm vakantie) om eens verder te kijken hoe ik het met mn meisje moet aanpakken, ze wilde na de vakantie verder kijken, duurt dat verdorie even lang... ik haat onzekerheden in het leven :(
pi_129016027
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk wil ze aandacht. ze wil dat als joj zegt 'ik ga in bad' dat ke daarna zegt 'ben weer terug'. Simple as that. Zodat er conversatie is en zij het niet hoeft te initieren. Blijkbaar is ze bang dat ze te snel te veel contact wil.
Ik had '' xxx'' gestuurd want die stuurde ze. Daarna stuurde ze niks meer. Maar ze was bij die vriendin dus ja, dan ga ik niet lopen praten want dan kan ze kortaf doen en dan word ik chaggerijnig haha.

Ze is ook 11 cm goter dan ik. dat vind ik ook wel een klein hekelpuntje.. Denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 19:10:26 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:10:07 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129016066
Sowieso zorgen dat er geen vage miscommunicatie ontstaat.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:10:34 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129016077
1cm :')

Dat is ook zoeken nar dingen zeg.
pi_129016090
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:10 schreef Cue_ het volgende:
1cm :')

Dat is ook zoeken nar dingen zeg.
Typo, 11 cm.
pi_129016142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef firefly3 het volgende:
Analyze posts =

[ afbeelding ]

Hoe meer posts je over iemand opent, hoe meer het richting wanhoop gaat. Boeie wat zij denkt en ga gewoon uit van het positieve :)
Ja, boeien wat je vriendin over je denkt. :') :?
pi_129016212
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, boeien wat je vriendin over je denkt. :') :?
Idd ja, als je mee gaat in negativiteit is het sowieso over. Als man zijnde moet je zeker zijn van je zaak. Als je zelf gaat twijfelen en onzeker wordt dan is het meestal end of story. Nog meer onderbuik gevoelens posts van je? :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:17:35 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129016340
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Typo, 11 cm.
Maar even voor de duidelijkheid, jullie hebben elkaar nog niet ontmoet toch? Als in recentelijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_129016601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd ja, als je mee gaat in negativiteit is het sowieso over. Als man zijnde moet je zeker zijn van je zaak. Als je zelf gaat twijfelen en onzeker wordt dan is het meestal end of story. Nog meer onderbuik gevoelens posts van je? :D
Ja, want niet meegaan in negativiteit en zeker zijn van je zaak staat gelijk aan niets geven om wat zij denkt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')