Bespeur ik hier afgunst?quote:
OP aangepastquote:
Aan halve levens heb je serieus weinig aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wens hem nog een heel serieus leven toe
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan halve levens heb je serieus weinig aan
jaloerse mafketel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wens hem nog een heel serieus leven toe
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Op jou zekerMoet er niet aan denken
Wie doet er mee?quote:Spelregels Stiften
De Spelregels van stiften zijn complex, maar het mooie aan stiften is dat je de regels kunt aanpassen tijdens het spel. Er zijn een paar basisregels en de rest leer je vanzelf tijdens het spelen; de basisregels zijn:
Blind stiften mag altijd
Op een 4 moet je altijd verdubbelen
Terughalen op de boer mag, mits je een vrouw hebt.
Een 4 op een 3 en daarna een koning, is een voorbeeld van een stift. Zorg dat je daarna elleboog op tafel zet en stift roept: check in de box!
quote:
Zuchtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij en je matties
[ afbeelding ]
Wat een kneusje ben je toch ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij en je matties
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
Stond ik vanmorgen op de tramhalte. komt er opeens een konijn met een lantaarnpaal op z'n schouders aangewandeld. vraag ik: waarvoor hebje die lantaarnpaal toch op je schouders? zegt dat Konijn: ja om de vossen weg te jagen. zeg ik: maar er zitten hier toch helemaal geen vossen? zegt dat konijn: ZIE JE WEL dat het werkt!
Ik moest zowaar glimlachenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
Stond ik vanmorgen op de tramhalte. komt er opeens een konijn met een lantaarnpaal op z'n schouders aangewandeld. vraag ik: waarvoor hebje die lantaarnpaal toch op je schouders? zegt dat Konijn: ja om de vossen weg te jagen. zeg ik: maar er zitten hier toch helemaal geen vossen? zegt dat konijn: ZIE JE WEL dat het werkt!
Jeetje BB, heb je vandaag per ongeluk azijn gedronken in plaats van koffie?quote:
stift en ik verdubbel op de 4.quote:
*Jitzzze mode*quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje BB, heb je vandaag per ongeluk azijn gedronken in plaats van koffie?
Je hebt er ook echt niets van begrepenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
*Jitzzze mode*
Dat is toch hartstikke slecht voor je, dan zou je allang dood zijn, DWAAS![]()
_!
Het is altijd iemand anders héquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt er ook echt niets van begrepen
Goeiesmorgensquote:
volgens Juffrouw Jannie heb je verloren...quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haal terug op de boer, en STIFT! Check in the box! Zo, ik heb gewonnen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
volgens Juffrouw Jannie heb je verloren...
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
volgens Juffrouw Jannie heb je verloren...
Lullo'squote:
Ja, dom, ik zit nog bij debiteuren, crediteuren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de heeren van "De Bruyne Ster"; avonturen op een COC-schip
Hemel, 'k heb kriebel aan m' n peemel. Zal dat dan liefde zijn? Die ik voor jou voel, mijn vrind.quote:
Farce Majeur!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk zijn er helemaal niet meer van dit soort satires op t.v. DWDD dan misschien nog. Maar zoals heel vroeger Farce Majeur, Koot & de Bie, Jiskefet of van de BBC not the nine o'clock news.
Oeps, dat wist ik niet, was ik denk ik nog nét iets te jong voor, maar meezingen deed ik welquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Farce Majeur!![]()
Met internationale rel met Koeweit.![]()
De Hoofd-Geitenbreierquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
En Ted de Braak!
Met muziek van Harry Bannink natuurlijk.
Lijstje?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef Royyy het volgende:
MM, heb nog een film voor je to-see lijstje![]()
Sarcasmequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijstje?
Mooie trailer, heb hem op mijn to-see-list gezet
Is ook mijn eigen schuld, teveel goeds (weer te) zien, en te weinig tijd.quote:
Ja, want aan hele zolen heb je nietsquote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, want aan hele zolen heb je niets
Ik wist niet dat het zoooo slecht gesteld was met het schoeisel van de Nederlandse militairquote:
Patronen waren op en patroonhouders moesten worden ingeleverd, dus dan maar je zool in je Diemaco drukken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zoooo slecht gesteld was met het schoeisel van de Nederlandse militair
Krijg je nou een beroerte?quote:
ZHKH ter plekke?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Patronen waren op en patroonhouders moesten worden ingeleverd, dus dan maar je zool in je Diemaco drukken.
[..]
Krijg je nou een beroerte?
Casus: slachtoffer is dood, ga door met werkzaamheden. Doei.quote:
Ja, echt die ZHKH IK.. ik heb mijn verbazing over de achterlijkheid van wat er in staat echt moeten maskeren.. Care Under Firequote:
?? vertelquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, echt die ZHKH IK.. ik heb mijn verbazing over de achterlijkheid van wat er in staat echt moeten maskeren.. Care Under Fire
Een fanatieke instructeur die heel serieus antwoordt op mijn vraag over iets in die IK: ''Ja, we gaan inderdaad nooit terug, altijd naar de vijand toe, tot de laatste man uitgeschakeld is!''quote:
linkje DM?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een fanatieke instructeur die heel serieus antwoordt op mijn vraag over iets in die IK: ''Ja, we gaan inderdaad nooit terug, altijd naar de vijand toe, tot de laatste man uitgeschakeld is!''
Moet je die IK maar eens doorlezen, die protocollen hier pleuren is niet zo handig opsec-wise.
Lindãoquote:
Laat me raden... In je amo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een fanatieke instructeur die heel serieus antwoordt op mijn vraag over iets in die IK: ''Ja, we gaan inderdaad nooit terug, altijd naar de vijand toe, tot de laatste man uitgeschakeld is!''
Moet je die IK maar eens doorlezen, die protocollen hier pleuren is niet zo handig opsec-wise.
Net als in de burgermaatschappij 112 bellenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, echt die ZHKH IK.. ik heb mijn verbazing over de achterlijkheid van wat er in staat echt moeten maskeren.. Care Under Fire
Aaah oke. nuf said.quote:
Ja, maar wel natres amo waar ze ons meestal, in tegenstelling tot die knapen van 17 aan de overkant, als volwassenen behandelden. Maar was even een momentje dat ik dacht: vent, niemand gaat bij een gewonde naar de vijand toe springen tot iedereen op de grond ligt of de vijand terugtrekt.quote:
DMquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar wel natres amo waar ze ons meestal, in tegenstelling tot die knapen van 17 aan de overkant, als volwassenen behandelden. Maar was even een momentje dat ik dacht: vent, niemand gaat bij een gewonde naar de vijand toe springen tot iedereen op de grond ligt of de vijand terugtrekt.
Slaap zachtquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
Luidjes deze dame gaat aan ZH en voor morgen KH doen, en slapen
Dat plaatje bij Opmerkingen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar wel natres amo waar ze ons meestal, in tegenstelling tot die knapen van 17 aan de overkant, als volwassenen behandelden. Maar was even een momentje dat ik dacht: vent, niemand gaat bij een gewonde naar de vijand toe springen tot iedereen op de grond ligt of de vijand terugtrekt.
doehoeiquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
Luidjes deze dame gaat aan ZH en voor morgen KH doen, en slapen
Wel door dat het een presentatie is?quote:
Ja, maar kom op zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wel door dat het een presentatie is?
Thaboel of BB bieden zich aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
OK, doe mij dat linkje dan nu ook ff in dm
Nah, dank je, beiden te jongquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thaboel of BB bieden zich aan.
Ik ben al bezetquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thaboel of BB bieden zich aan.
Same. OEh BB CHICKKIEEEE??????!!!!1quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Same. OEh BB CHICKKIEEEE??????!!!!1
Ja maar bezet betekend vast. Je was in een hosselmode.quote:
Oh zo, laat ik 't zo zeggen, ik onderwerp mij niet aan anderen momenteelquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja maar bezet betekend vast. Je was in een hosselmode.
De IK is veelste uitgebreid geworden. Oude was makkelijker te overzien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje, dat is in Jip en Janneke taal wat als burger begin jaren '90 al tijdens mijn EHBO kreeg
Klinkt als dat homofiele verhaal van Sam... Straks zit je gewoon alleen thuis!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh zo, laat ik 't zo zeggen, ik onderwerp mij niet aan anderen momenteel
Contact is er dagelijks hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Klinkt als dat homofiele verhaal van Sam... Straks zit je gewoon alleen thuis!
Tevens: Gleufdier op vakantie. Heerlijk die rust!
Wat is de IK precies? ZHKH snap ik, de presentatie ook. Of bedoel je het gedeelte vanaf slide 16?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De IK is veelste uitgebreid geworden. Oude was makkelijker te overzien.
Die gare blaadjes met al die pijltjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is de IK precies? ZHKH snap ik, de presentatie ook. Of bedoel je het gedeelte vanaf slide 16?
Ah, ja, OK praten we over hetzelfde deel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die gare blaadjes met al die pijltjes
Dan nog niks is vast totdat er daadwerkelijk tussen beide partijen is overeengekomen dat er een relatie is. Tot dan: losjes als een malle.quote:
Vertel zelf maar. MM wil slapen (en zoniet verbeterd ze je wel als je het stoerder maakt)quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fysiek![]()
MM weet nog wel een leuk verhaaltje van een maandje terug
Klinkt net alsof je een contract moet tekenenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan nog niks is vast totdat er daadwerkelijk tussen beide partijen is overeengekomen dat er een relatie is. Tot dan: losjes als een malle.
Ja, en dus? Mag jij zelf vertellenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fysiek![]()
MM weet nog wel een leuk verhaaltje van een maandje terug
Ja niks, kan via DMquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en dus? Mag jij zelf vertellen
Heb ik m.k. recentelijk wél aangeraden in relatie tot die 14-jarigen bij zijn botenclubquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je een contract moet tekenen
Ik vind het toch wel een vrij serieuze stap die je zet (Ik vergeet weer eens dat je 16 bentquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je een contract moet tekenen
quote:
Reedsquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:40 schreef Thaboel het volgende:
KOM OP MET DIE DM! Ik wil kunnen gniffelen om BB.
pfff 16quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik m.k. recentelijk wél aangeraden in relatie tot die 14-jarigen bij zijn botenclub
Gewoon doen. Fuck MM.quote:
Persies, tevens. "botenclub"quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Persies, tevens. "botenclub"Godver wel botenverhuur 't galgenwater jah! niet een of andere bonken clubje
Ook nog een bakje koffie meneer Rommel? Ik ga toch halen.quote:
Nee dank je, reeds 2 bakken koffie op.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook nog een bakje koffie meneer Rommel? Ik ga toch halen.
Nu pas aan mijn 2e bakkie, en die smaakt best voor automatenmeukquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee dank je, reeds 2 bakken koffie op.
Dan drink jij langzaamquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu pas aan mijn 2e bakkie, en die smaakt best voor automatenmeuk
Valt wel mee, eerste bakkie thuis, tweede op kantoor. Die gaat zo gevolgd worden door bakkie driequote:
Bakje koffie is bij mij binnen 5 minuten leegquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel mee, eerste bakkie thuis, tweede op kantoor. Die gaat zo gevolgd worden door bakkie drie
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bakje koffie is bij mij binnen 5 minuten leeg
Ik wel gek genoeg. Ik MOET altijd vocht tot me nemen, anders krijg ik koppijn en een gortdroge bek en keel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ja bij mij ook hoor, maar ik drink níet 3 bakken achter elkaar
Oh, tussendoor drink ik water. Heb al zeker een halve liter naar binnen sinds ik wakker ben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wel gek genoeg. Ik MOET altijd vocht tot me nemen, anders krijg ik koppijn en een gortdroge bek en keel.
Dat doe ik wel als ik geholpen benquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, tussendoor drink ik water. Heb al zeker een halve liter naar binnen sinds ik wakker ben.
En dat je veel vocht moet drinken is eigenlijk wel logisch. Alcohol droogt je uit, daarom kan je juist op warme dagen het pilsje beter laten staan en water of thee drinken.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef BredeBroeder het volgende:
O god, de lijst is binnen
8413346 (S)portfolio VEVA 3
7463466 Breingeheimen (mbo)
Benodigd voor het vak Loopbaan
8421455 Engels voor Defensie
113365 Good practice 2.0 checkbook
7077001 Good practice 2.0 mbo-breed workbook
8281784 NU Nederlands 2F (+ online
8281792 NU Rekenen 2F (+ online student mbo)
8433468 Opfrisprogramma Rekenen Algemeen
8426942 Reader VEVA Cohort 2013
7994437 Schokland 3.0 handboek
7994452 Schokland 3.0 werkboek niveau 3/4
8446403 STOER VEVA
8400863 Werkmap Nederlands Veiligheidscollege
DOORSTROOMPROFIEL GRONDOPTREDEN
8407884 Werkboek Grondoptreden niveau 3
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als ik geholpen ben
Ik drink nu trouwens ook veel Green Ice Tea, best lekker
Je was mij voor. Die sprong er bij mij in het rijtje ook wel tussenuit.quote:
Ik zal vanavond even in mijn boekenkast kijken. Volgens mij heb ik nog een explaar van 'hulp aan gewonden in oorlogstijd' van het Nederlandse Rode Kruis. Boekje is van mijn pa geweestquote:
Geen idee, wel een mooi horlogequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, wat is dit voor een wapen?
En wat is zijn functie?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, wel een mooi horloge
Weten we dat ook weerquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
SLA (richtRecht) schutter en FAL 7.62
Particulier zeker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag huurwoning in Nijmegen bekijken met een maat van me. Kreeg ik net een telefoontje dat ze de huur hadden verhoogd van 650 naar 800 excl.
Ze wisten dat jij er aan kwamquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag huurwoning in Nijmegen bekijken met een maat van me. Kreeg ik net een telefoontje dat ze de huur hadden verhoogd van 650 naar 800 excl.
Goh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wel gek genoeg. Ik MOET altijd vocht tot me nemen, anders krijg ik koppijn en een gortdroge bek en keel.
Daarom wil ik, nee, ik MOET, in behandeling gaan.quote:
Als ik buiten de deur ga, dan heb ik steevast een fles water bij me.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:49 schreef Rave_NL het volgende:
Ik schijn ook vocht nodig te hebben.
Als je nu eens begint met een flesje water op de man mee te nemen, dan doorbreek je oude gewoontes (jarenlang koffie & peuk, nu koffie -> Pavlov voor peuken).
Omdat het vandaag 18 jaar geleden is?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom kijk ik dit eigenlijk![]()
<knip>
Zo lang geleden alweer jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat het vandaag 18 jaar geleden is?
Ik snap sowieso mensen niet die de hele dag aan de koffie zitten. Ik drink m'n water wel lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:49 schreef Rave_NL het volgende:
Ik schijn ook vocht nodig te hebben.
Als je nu eens begint met een flesje water op de man mee te nemen, dan doorbreek je oude gewoontes (jarenlang koffie & peuk, nu koffie -> Pavlov voor peuken).
Verslaving!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso mensen niet die de hele dag aan de koffie zitten. Ik drink m'n water wel lekker.
Ow ja, koffie, tijd voor bakkie vier vandaagquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso mensen niet die de hele dag aan de koffie zitten. Ik drink m'n water wel lekker.
+1quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die ja. Voor marns had dat er wel af gekund natuurlijk... Jullie winnen elk gevechtquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:56 schreef Rave_NL het volgende:
ZHKH IK.
Stap 1. Win het gevecht.
Die IK?
Nee, het is fucking common sense.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die ja. Voor marns had dat er wel af gekund natuurlijk... Jullie winnen elk gevecht
Bijna. Maar met ingang van 1 juli ben ik op papier bevorderd. Feitelijk zal het pas eind augustus worden want geen cie opkomsten tot die tijd.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bijna. Maar met ingang van 1 juli ben ik op papier bevorderd. Feitelijk zal het pas eind augustus worden want geen cie opkomsten tot die tijd.
Blik op de weg?quote:
Twee vierkanten in de lucht?quote:
Nee, chemtrails. Open je ogen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blik op de weg?
[..]
Twee vierkanten in de lucht?
Ow, die vond ik te voor de hand liggend, dus ik dacht weer doorquote:
Hmmmm, staat niets over chemtrails in het hoofdstuk over ABC oorlogvoering, dus is vast een conspiracy.quote:
Dat is toch het vliegtuig met de vaten bier van AchJa?quote:
Lees net dat komend weekend 5000 militairen kwartier zullen maken op Heumensoord, dus gezellig druk zal het wel zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Alleen zondag. Moet er niet aan denken daar een hele week te zitten.
eh, ik weet wat een monobrosse is, maar ben jij nu met de kad de vloer aan het aanvegen?quote:
Nee, we waren aan het dou-brossenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, ik weet wat een monobrosse is, maar ben jij nu met de kad de vloer aan het aanvegen?
grapjasquote:
Gefeli alvast Herr Korporaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bijna. Maar met ingang van 1 juli ben ik op papier bevorderd. Feitelijk zal het pas eind augustus worden want geen cie opkomsten tot die tijd.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
Beetje laat, echter wil ik ook mijn nuttige bijdrage leveren aan deze diverse, multiculturele e-samenleving
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de samenvatting van Rave beterquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
Beetje laat, echter wil ik ook mijn nuttige bijdrage leveren aan deze diverse, multiculturele e-samenleving
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe het ook nooit goed bij jou.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vond de samenvatting van Rave beter
Da's heul niet waarquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit goed bij jou.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lul maar wat hoor, ik hou er wel van om wat rond te prikken en kijken wie er haptquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's heul niet waar
Ik lees mee in het reservisten-topic en daar vind ik jebijdragen leveren
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik lul maar wat hoor, ik hou er wel van om wat rond te prikken en kijken wie er hapt
Helemaal vergeten, maar goed dat je d'r over begint, hoe is het animo om naar het mooie oosten af te reizen tezamen met je harem?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef m.k het volgende:
Aap: waar blijft die biefstuk en bier avond?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb nergens verstand van, ik gooi enkel hier en daar wat knuppels in hoenderhokken.
Doe je dat wel vaker, met je knuppel dierenhokken in gaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb nergens verstand van, ik gooi enkel hier en daar wat knuppels in hoenderhokken.
Over knuppels gesproken, ik sta voor je klaar met m'n knuppel hier. Je bent te laat. Opschieten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Doe je dat wel vaker, met je knuppel dierenhokken in gaan?
Jep, tot grote frustratie van de kippen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar wél met onderbouwing. En regelmatig veroorzaakt dat heel wat gekakel in het hoenderhok.
Zelden voor mij, dat zijn voor mij de 'ik moest lachen' en 'daar leer ik weer van' topicsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jep, tot grote frustratie van de kippen.
Dan moet je ook je riem om doen, gekkiequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Over knuppels gesproken, ik sta voor je klaar met m'n knuppel hier. Je bent te laat. Opschieten.
harem van 14jarigequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, maar goed dat je d'r over begint, hoe is het animo om naar het mooie oosten af te reizen tezamen met je harem?
Een bakkie pleur halen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Weet je wat het gekke is, als ik een wasje draai en als alles droog is mis ik vaak altijd 1 sok
Of ben jij een geveltoerist die stiekum een sok van me jat?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of ben jij een geveltoerist die stiekum een sok van me jat?
whehehequote:
Ja, is gefixt. Maak er alweer een week lang gebruik vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe
maaruh, wat ga jij vandaag doen? En is je raam nu gefixed?
En je CC?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, is gefixt. Maak er alweer een week lang gebruik van
Mee bezigquote:
Is die appaat een aspirant-officier?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:15 schreef gerco94 het volgende:
mogguh![]()
https://www.facebook.com/(...)7559611664135&type=1
Misschien moet je het toch maar laten doen, kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mee bezigNadeel van mijn auto is dat hij niet zoveel voorkomt. Dat is op zich leuk, totdat je specifieke modelgebonden dingen moet weten
Alsof autorijden niet al duur genoeg isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch maar laten doen, kost wat, maar dan heb je ook wat.
Dat klopt, mijn auto rijdt 1 op 10quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof autorijden niet al duur genoeg is
Ik hou het bij 1 op 15, maar dan nogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn auto rijdt 1 op 10
dat is netjes vind ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou het bij 1 op 15, maar dan nog
Ja, en je hebt een benzine.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is netjes vind ik.
mijn auto is behoorlijk zwaar en heeft maar een 2 liter 16v motor, wellicht daarom een hoog verbruik?
Benzine idd, en auto weegt 1505kgquote:
En een dikke motor erin, tsja, dan is ie onzuinig jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Benzine idd, en auto weegt 1505kg
Verzekering valt op zich wel mee. (all-risk)
Maar no way dat je mij in een Aygo, een C1, of een 107 zal zien. Ik krijg moordneigingen als ik die gebakjes op de weg ziequote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een dikke motor erin, tsja, dan is ie onzuinig ja
Die lui die erin rijden, die hebben moordneigingen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar no way dat je mij in een Aygo, een C1, of een 107 zal zien. Ik krijg moordneigingen als ik die gebakjes op de weg zie
Zelfmoordneigingen bedoel je vastquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die lui die erin rijden, die hebben moordneigingen.
Behalve dat ze lelijk zijn; hoeveel kreukelzone denk je dat een 107 heeft?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfmoordneigingen bedoel je vast
Nee echt, wat een lelijke gedrochten, en in een Prius zal je mij ook niet zien
Geen neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behalve dat ze lelijk zijn; hoeveel kreukelzone denk je dat een 107 heeft?
ik mag hopen van nietquote:
Het houdt niet over. Je hebt in een crash veel minder gewicht om in de strijd te gooien en minder kreukelzone. Het is niet voor niets dat de kleine autotjes altijd het onderspit delvenquote:
Ik heb ze wel eens bij een schadeherstel bedrijf gezien, daar wil je echt niet inzitten in een crashquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het houdt niet over. Je hebt in een crash veel minder gewicht om in de strijd te gooien en minder kreukelzone. Het is niet voor niets dat de kleine autotjes altijd het onderspit delven
Ik zie ook wel eens foto's voorbij komen, en ik zou er ook niet in willen zitten. Meer gewicht en meer blik om je heen vergroot echt drastisch je overlevingskansen. Het is ook niet voor niets dat de mensen in grote en zware auto's vaak zelfstandig weg kunnen lopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens bij een schadeherstel bedrijf gezien, daar wil je echt niet inzitten in een crash
Klopt ja. Daarbij hebben die airbags weinig effect in zo een kleine auto.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens foto's voorbij komen, en ik zou er ook niet in willen zitten. Meer gewicht en meer blik om je heen vergroot echt drastisch je overlevingskansen. Het is ook niet voor niets dat de mensen in grote en zware auto's vaak zelfstandig weg kunnen lopen.
Ook zonder al die airbags heb je gewoon veel meer kans om er zonder al teveel kleerscheuren uit te komen. Het is vrij eenvoudig, meer massa wint bijna altijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt ja. Daarbij hebben die airbags weinig effect in zo een kleine auto.
Mijn grote zware auto heeft zelfs knie-airbags, en airbags voor de achterpassagiers aan de zijkant. Dat alles past niet in zo een kut gebakje.
klopt, vergelijk het maar als een tank die tegen een MB crashed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook zonder al die airbags heb je gewoon veel meer kans om er zonder al teveel kleerscheuren uit te komen. Het is vrij eenvoudig, meer massa wint bijna altijd.
Beter is een 5 serie tegen een clio.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
klopt, vergelijk het maar als een tank die tegen een MB crashed.
Maar goed, we snappen elkaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beter is een 5 serie tegen een clio.
Rond de 1300 leeg volgens de papieren. Vol getankt met mijzelf erbij iets van 1422.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar goed, we snappen elkaar
Hoeveel weegt jouw vehikkel?
idd ook niet een van de lichtste auto'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rond de 1300 leeg volgens de papieren. Vol getankt met mijzelf erbij iets van 1422.
Ja, dat heb ik laatst (vorige week) op een weegbrug gezien.
Zolang ik kan kiezen, zal ik altijd een zwaardere auto kiezen. Al was het alleen maar omdat dat zoveel comfortabeler is op de snelweg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd ook niet een van de lichtste auto's
Punt blijft, in een kleine auto zul je me niet vinden, jij waarschijnlijk ook niet, ondanks de kosten die dat met zich meebrengt
Idem, en mijn auto heeft zoveel opties, je gaat er gek van worden welke te gebruikenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang ik kan kiezen, zal ik altijd een zwaardere auto kiezen. Al was het alleen maar omdat dat zoveel comfortabeler is op de snelweg.
Ik vind het belangrijker dat hij het gewoon goed doet, dan tachtigduizend optiesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, en mijn auto heeft zoveel opties, je gaat er gek van worden welke te gebruiken
Dat uiteraardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat hij het gewoon goed doet, dan tachtigduizend opties
Lulhannesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat ik zelf een remlichtje kan vervangen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat ik zelf een remlichtje kan vervangen
Hehequote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lulhannes![]()
Dat kan bij mijn auto dus totaal niet
je in allerlei bochten wringen etc etc. Hele lampen unit moet erafquote:
Ik vervang liever mijn lampjes zonder gezeik dan dat ik CC hebquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je in allerlei bochten wringen etc etc. Hele lampen unit moet eraf
hahahaha, touchéquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vervang liever mijn lampjes zonder gezeik dan dat ik CC heb
Maar luxe in een auto vind ik ook belangrijk, met name op de lange ritten.quote:
Ja zat er net nog aan te paffen, werkt primaquote:
hahaha kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:19 schreef Nibb-it het volgende:
Nu hoef je niet meer in de auto of op het balkon te gaan zitten
TV programma op TLCquote:
Zo wil ik niet levenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TV programma op TLCGaat over extreme vrekken, echt grappig om naar te kijken.
Lui die hun kleren in de vaatwasser doen, samen met de vaat, om een paar dollar te besparen![]()
Of die bij een ijskraam 15 samples proeven en dan doodleuk weglopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |