dit lijkt me het best.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef leeell het volgende:
wees verantwoordelijk en neem een abortus, wordt niet zo'n stereotype bijstandsmoeder.
Wees verantwoordelijk, accepteer de gevolgen van je eigen ondoordachte acties en zorg voor dat kind.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef leeell het volgende:
wees verantwoordelijk en neem een abortus, wordt niet zo'n stereotype bijstandsmoeder.
Dit dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef leeell het volgende:
omdat ze duidelijk geen stabiele omgeving heeft nog, het kind zonder vader op zal groeien, en veel druk geeft voor de moeder terwijl ze geen enkel idee heeft om er mee om te gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees verantwoordelijk, accepteer de gevolgen van je eigen ondoordachte acties en zorg voor dat kind.
Waarom meteen aborteren TS is 25 en beschikt over een eigen inkomen?
En woont nog bij haar ouders. Op haar 25ste.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Wees verantwoordelijk, accepteer de gevolgen van je eigen ondoordachte acties en zorg voor dat kind.
Gaat heen kerel, dat zij gestraft moet worden voor d'r domme keuzes vind ik terecht maar nu komt er een onschuldig kind bij te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt urgentie als het gaat om woonruimte en andere zaken. Ze heeft een eigen inkomen dus neem aan ook wel wat reserves?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En woont nog bij haar ouders. Op haar 25ste.
En het kind moet leven zonder vader. Een mooie toekomst voor dat kind. En tevens ook een mooie toekomst voor zijn / haar stiefbroer of stiefzus die door dit voorval straks met gescheiden ouders zit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
dus je bent zwanger van iemand die vreemdging met jou en jij was daarvan blijkbaar op de hoogte. hij vindt dit natuurlijk klote want als jij het kind wil houden is hij dubbel de sjaak ene omdat zijn vrouw er dan achter komt en anderzijds dat hij dan aan 2 kanten alimentatie gaat betalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:58 schreef Misskeys het volgende:
Hallo,
Ik ben onbedoeld zwanger van een man die al een vrouw en kind heeft.
Ik weet me eigenlijk geen raad meer met wat ik nu moet doen.
Hij wilt dat ik het weg laat halen, en als ik hem vertel dat ik dat liever niet heb dan wordt ie boos en valt er eigenlijk niet echt meer te praten.
zelf woon in nog thuis heb wel inkomen en ben 25jaar.
wat moet ik doen?? alles staat op z'n KOP!!
Natuurlijk, wees maar een lafaard ik hoop echt dat jij er later een krijgt die zich laat aborteren en je de rest van je leven geen kinderen zult krijgen. Je bent het niet waard namelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat heen kerel, dat zij gestraft moet worden voor d'r domme keuzes vind ik terecht maar nu komt er een onschuldig kind bij te kijken.
Open een topic in FHF, vast genoeg FOK!kers die je kunnen en willen helpen daarmee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Misskeys het volgende:
ik heb het kindje wel wat te bieden, maar waarschijnlijk geen vader. ik ben ruim 10weken in verwachting.
Volgens mij niet: http://www.woonzicht.nl/d(...)uari2009-website.pdfquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Elan het volgende:
Je krijgt urgentie als het gaat om woonruimte en andere zaken.
Ze kan toch een andere vent tegenkomen later er zijn er genoeg die daar absoluut geen punt van maken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
En het kind moet leven zonder vader. Een mooie toekomst voor dat kind. En tevens ook een mooie toekomst voor zijn / haar stiefbroer of stiefzus die door dit voorval straks met gescheiden ouders zit.
Wat dan?quote:
Maar is wel volwassen genoeg om haar benen te spreiden voor een getrouwde man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En woont nog bij haar ouders. Op haar 25ste.
Sinds wanneer moet je daarvoor volwassen zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:06 schreef poepeneesje het volgende:
Maar is wel volwassen genoeg om haar benen te spreiden voor een getrouwde man.
Ligt aan de gemeente maar het kan wel degelijk. Je krijgt sowieso voorrang als je met een kind onder een bepaalde leeftijd als moeder een woning zoekt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij niet: http://www.woonzicht.nl/d(...)uari2009-website.pdf
Maar natuurlijk. Er zijn echt zat mannen die een vrouw zoeken dat al een kind heeft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kan toch een andere vent tegenkomen later er zijn er genoeg die daar absoluut geen punt van maken.
Misschien als je 17 bent maar zij is 25 waar gaat dit over.
nee hoor, als je een plek hebt om te wonen, krijg je in de meeste gemeenten geen urgentie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt urgentie als het gaat om woonruimte en andere zaken. Ze heeft een eigen inkomen dus neem aan ook wel wat reserves?
daar had die kerel eerder over na moeten denken.. kan ik echt geen medelijden mee hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef Tijn het volgende:
En wat ga je met de vader doen? Want als zijn gezin erachter komt, is dat natuurlijk ook superkut.
In Rotterdam niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan de gemeente maar het kan wel degelijk. Je krijgt sowieso voorrang als je met een kind onder een bepaalde leeftijd als moeder een woning zoekt.
Die man niet, zijn kind en vrouw wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daar had die kerel eerder over na moeten denken.. kan ik echt geen medelijden mee hebben
Zoeken? Jij zoekt een vrouw?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Er zijn echt zat mannen die een vrouw zoeken dat al een kind heeft.
Heb je daar een bron van, want volgens mij klopt dat niet meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Ligt aan de gemeente maar het kan wel degelijk. Je krijgt sowieso voorrang als je met een kind onder een bepaalde leeftijd als moeder een woning zoekt.
Zijn huidige kind zonder vader, haar kind ook zonder vader. Twee gelukkige kinderen dus, die straks waarschijnlijk ook het gedrag van hun van hun vader gaan vertonen. Nederland verpauperd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef Tijn het volgende:
En wat ga je met de vader doen? Want als zijn gezin erachter komt, is dat natuurlijk ook superkut.
Hoe komen al die alleenstaande negerinnen met een baby dan aan een huurhuis? Vast niet door eerst 7 jaar op de lijst bij Woonnet te hebben gestaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
In Rotterdam niet.
Maar daar is het ws een te veel voorkomend probleem.
Dat zie je aan de foutieve vervoegingen.quote:
Lijkt mij als je man/vrouw zoiets flikt dat je hem zo snel als mogelijk de deur uit trapt. Die kerel is soberso fokt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die man niet, zijn kind en vrouw wel.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van, want volgens mij klopt dat niet meer.
TS kan dit checken: http://www.urgentiewijzer.nl/
En waarom zijn er genoeg wereldwijze man?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoeken? Jij zoekt een vrouw?
Je komt iemand tegen, er is een klik en dan voila nog een kindje maken (samen).
Ga eens op Lexa kijken en specificeer alleenstaande met kind als profielkeuze er zijn er genoeg, zowel mannen als vrouwen.
Het geeft verder niet dat je wereldvreemd bent maar loop er niet zo mee te koop.
En dan als voorbeeld hieronder Lexa nemen. Nee, daar kom je echt iemand per toeval tegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoeken? Jij zoekt een vrouw?
Je komt iemand tegen, er is een klik en dan voila nog een kindje maken (samen).
Precies. Omdat niemand er naar zoekt.quote:Ga eens op Lexa kijken en specificeer alleenstaande met kind als profielkeuze er zijn er genoeg, zowel mannen als vrouwen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat zou het voordeel zijn van dit kindje te laten komen?
Als de ouders flink tegenstribbelen en er een flinke soap van maken bij SZ heeft TS die verklaring zo binnen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van, want volgens mij klopt dat niet meer.
TS kan dit checken: http://www.urgentiewijzer.nl/
Ik begrijp dat je die bron schuldig blijft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
Als de ouders flink tegenstribbelen en er een flinke soap van maken bij SZ heeft TS die verklaring zo binnen hoor
Ze staan er natuurlijk niet om te springen bij de gemeente.
waarom ga je er vanuit dat die vader en zn vrouw uit elkaar gaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Zijn huidige kind zonder vader, haar kind ook zonder vader. Twee gelukkige kinderen dus, die straks waarschijnlijk ook het gedrag van hun van hun vader gaan vertonen. Nederland verpauperd.
Het is afhankelijk per situatie. Hoe meer drama des te meer kans op urgentie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je die bron schuldig blijft.
Nou TS, dit s nog een advies waar je wat mee kan. En Lexa natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
Het is afhankelijk per situatie. Hoe meer drama des te meer kans op urgentie.
En nee dat zet SZ natuurlijk niet op een website neer.
Er staan ook veel lekkere blondines. Zoekt ook niemand naar zeker? Het is meer om aan te geven dat er zowel mannen en vrouwen zijn die een andere partner krijgen en dat dat met een kindje echt niet opeens uitgesloten is dat je daadwerkelijk iemand zal vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan als voorbeeld hieronder Lexa nemen. Nee, daar kom je echt iemand per toeval tegen.
[..]
Precies. Omdat niemand er naar zoekt.
een kind hebben is niet genoeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de ouders flink tegenstribbelen en er een flinke soap van maken bij SZ heeft TS die verklaring zo binnen hoor
Ze staan er natuurlijk niet om te springen bij de gemeente.
Slapeloze nachten door je kind zijn vreselijk. Slapenoze nachten door het kind van je nieuwe vriendin zijn een reden om te vluchten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staan ook veel lekkere blondines. Zoekt ook niemand naar zeker? Het is meer om aan te geven dat er zowel mannen en vrouwen zijn die een andere partner krijgen en dat dat met een kindje echt niet opeens uitgesloten is dat je daadwerkelijk iemand zal vinden.
Steek nou maar in je zak lieverd ik weet dit uit de praktijk. Natuurlijk hebben ze in eerst instantie liever dat je bij papa en mama of anderen gaat wonen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou TS, dit s nog een advies waar je wat mee kan. En Lexa natuurlijk.
eens maar spaar je ze wel door het onder het tapijt te schuiven? ik denk van nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die man niet, zijn kind en vrouw wel.
Hahaha. Hoe oud ben je. 13?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens maar spaar je ze wel door het onder het tapijt te schuiven? ik denk van niet
Ouders die je niet thuis willen hebben, ruzies, gezeik. Simpel. Als TS haar ouders haar op straat zetten krijgt ze hoe dan ook een woning.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een kind hebben is niet genoeg.
En dat was wat jij zei, je hebt alleen wat meer redenen nodig dan alleen een kind.
oud genoeg om je vader te zijnquote:
Wat niet weet wat niet deert. En dan nog, het kind zal degene zijn die er het meest onder zal leiden. Die zal met gescheiden ouders komen te zitten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lijkt mij als je man/vrouw zoiets flikt dat je hem zo snel als mogelijk de deur uit trapt. Die kerel is soberso fokt.
Spijt? Voor wat?quote:Of TS laat de boel weghalen, die kerel kan scheinheilig verder met zijn leven en TS krijgt nog jaren spijt dat ze het heeft laten weghalen.
In Rotterdam krijg je dan een "traject"quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ouders die je niet thuis willen hebben, ruzies, gezeik. Simpel. Als TS haar ouders haar op straat zetten krijgt ze hoe dan ook een woning.
Of denk je dat ze haar op straat laten verrotten met kind en al?
Je bent bijzonder slecht geïnformeerd.
Tuurlijk schat, jouw zgn praktijkervaring is leidend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef Elan het volgende:
Steek nou maar in je zak lieverd ik weet dit uit de praktijk. Natuurlijk hebben ze in eerst instantie liever dat je bij papa en mama of anderen gaat wonen.
Nogmaals. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens maar spaar je ze wel door het onder het tapijt te schuiven? ik denk van niet
quote:
Je zwanger laten neuken zou nooit zonder meer een reden moeten zijn om het dan maar te houden. Omdat het moet, ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik kan begrijpen dat je het niet weg wil laten halen, het is toch een leven wat je weg neemt, hoewel ik wel geloof dat het een goede en serieuze optie is, doen mensen er hier echt belachelijk makkelijk over alsof het niks is, net zo makkelijk als ff naar de huisarts gaan voor een receptje.
Ik vraag me af, heb je het al met je ouders besproken, zeker aangezien je nog thuis woont, hoe staan zij er tegenover?
Wat dan?quote:
man man man, eerst roep je dat je een huis krijgt met een kind onder een bepaalde leeftijd, vervolgens zeggen mensen: nee hoor, daar heb je meer voor nodig dan alleen een kind en nu roep je dat ík slecht geinformeerd ben omdat er inderdaad meer bij komt kijken dan alleen een kind hebben?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ouders die je niet thuis willen hebben, ruzies, gezeik. Simpel. Als TS haar ouders haar op straat zetten krijgt ze hoe dan ook een woning.
Of denk je dat ze haar op straat laten verrotten met kind en al?
Je bent bijzonder slecht geïnformeerd.
Mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je zwanger laten neuken zou nooit zonder meer een reden moeten zijn om het dan maar te houden. Omdat het moet, ofzo.
Zag dat eens tegen een zwangere vrouw die het kind letterlijk in zich voelt groeien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Mee eens.
Bovendien "leef" je pas vanaf dat je geboren wordt.
En daar kan geen stabiele thuissituatie tegenop.quote:
Nee, meer heeft een kind niet nodig, zo af en toe een boterham met pindakaas misschienquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar kan geen stabiele thuissituatie tegenop.
Hoe langer het "geheim" blijft, hoe beter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]die kerel is niet echt voorzichtig en trouw al helemaal niet dus denk niet dat het eeuwig een geheim zal blijven
Via zulke trajecten krijg je dus die urgentie. Of het allemaal optimaal is valt te bezien maar als je de juiste paden bewandeld heb je binnen maanden een woning.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:22 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
In Rotterdam krijg je dan een "traject"
Moet je eerst met talloze single moms in een opvang. Als je dat traject doorloopt krijg je sneller een woning. In zo een traject zitten is een living hell.
Maar in dorpjes zal het wellicht anders gaan.
Heb je geen bescherming gebruikt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:58 schreef Misskeys het volgende:
Hallo,
Hij wilt dat ik het weg laat halen, en als ik hem vertel dat ik dat liever niet heb dan wordt ie boos en valt er eigenlijk niet echt meer te praten.
Een boterham belegd met moederliefde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:26 schreef Mirjam het volgende:
Nee, meer heeft een kind niet nodig, zo af en toe een boterham met pindakaas misschien
Goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zag dat eens tegen een zwangere vrouw die het kind letterlijk in zich voelt groeien.
Je voelt een kind gewoon in je bewegen, je voelt het schoppen, tegen je ribben drukken, draaien, je kan het zelfs voelen als ze de hik hebben...quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Mee eens.
Bovendien "leef" je pas vanaf dat je geboren wordt.
Cool, vanaf dag 1?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je voelt een kind gewoon in je bewegen, je voelt het schoppen, tegen je ribben drukken, draaien, je kan het zelfs voelen als ze de hik hebben...
Hoezo leeft het niet dan?
Nee, dat stond er niet...quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Cool, vanaf dag 1?
Doe mij er ook zo 1
Een baby parasiteert op de moeder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je voelt een kind gewoon in je bewegen, je voelt het schoppen, tegen je ribben drukken, draaien, je kan het zelfs voelen als ze de hik hebben...
Hoezo leeft het niet dan?
Nee, maar dat argument gaat dus wel mank aangezien dat niet vanaf dag 1 het geval is. het andere uiterste ben ik het ook niet mee eens, maar kom op, ff logisch na blijven denken allemaalk en niet meteen ERMAHGERD FOUTJE MAAR IK HOU HET WANT INSERT MILJOEN DROGREDENEN EN HET KAN NIET ANDERS.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Een baby parasiteert op de moeder.
Leeft nog niet zelfstandig.
Wat is jouw leeftijd? En vanaf wanneer reken je?
wie de neuk heeft het over dag 1?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Cool, vanaf dag 1?
Doe mij er ook zo 1
Als je nou ook nog eens de reacties leest die daarvoor zijn geplaatst...quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, maar dat argument gaat dus wel mank aangezien dat niet vanaf dag 1 het geval is. het andere uiterste ben ik het ook niet mee eens, maar kom op, ff logisch na blijven denken allemaalk en niet meteen ERMAHGERD FOUTJE MAAR IK HOU HET WANT INSERT MILJOEN DROGREDENEN EN HET KAN NIET ANDERS.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Cool, vanaf dag 1?
Doe mij er ook zo 1
Daarom ben ik ook voor postnatale abortus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Zelfs na de geboorte parasiteert het kind op de moeder... Of ouders, wat je wilt.
Dan leven ze na de geboorte volgens jou nog niet.![]()
een mug is ook een parasiet, als je het dan zo wil noemen, die leeft ook gewoon...quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Een baby parasiteert op de moeder.
Leeft nog niet zelfstandig.
Wat is jouw leeftijd? En vanaf wanneer reken je?
Jammer dat je ouders dat niet ook niet warenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:33 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor postnatale abortus.
ik was vier maanden zwanger toen ik mn dochters voor het eerst voelde bewegen dat ik wist dat zij het waren en niet iets anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef 1ofthemFaces het volgende:
Even sereius. Een baby mag je ook niet meer weg laten halen bij 5 maanden ofzo toch?
Ik geloof dat jje na 3 maanden een keer iiets voelt bewegen.
Een zaadcel leeft trouwens ook.
Hij zwemt dus hij leeft.
Moordenaar.
10 weken man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef 1ofthemFaces het volgende:
Even sereius. Een baby mag je ook niet meer weg laten halen bij 5 maanden ofzo toch?
Hij zwemt dus hij leeft.
Moordenaar.
Nee, leven is anders gedefinieerd als kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef 1ofthemFaces het volgende:
Hij zwemt dus hij leeft.
Moordenaar.
Hij kan het kind niet erkennen want hij is gehuwd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Troel het volgende:
Pfoe, moeilijke situatie.
Ik zal je geen preek geven over getrouwde mannen en dergelijke, die heb je vast al wel gehoord, maar het is wel goed om dat in je achterhoofd te houden. Want wat als je het kindje niet weg laat halen, gaat hij dan het kindje erkennen, kan je van hem hulp verwachten, noem maar op. Hij heeft al een kind elders, wat op het moment dat die relatie stukloopt, dan heb je wellicht straks twee kinderen die zonder hun vader opgroeien.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het niet makkelijk is om in je eentje een kind op te voeden. Ik zou voor jezelf de voors en de tegens noteren, ervan uitgaande dat je niet per se tegen abortus bent.
Een andere optie is heel goed nadenken over wat jij een vriendin zou adviseren in dit geval. Stel ik ben jou vriendin en kom met dit verhaal bij jou aan, wat zou je tegen mij zeggen wat ik moet doen.
Hoe dan ook succes, want elke keuze die je maakt zal een moeilijke zijn ben ik bang.
Ok, dat wist ik niet, goed dat je het zegt, dat is inderdaad wel iets om in je achterhoofd te houden dan ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan het kind niet erkennen want hij is gehuwd.
ja..een alleenstaande moeder zal nooit zeggen dat ze het kind liever niet wilde achteraf...duh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:38 schreef Leandra het volgende:
Been there, done that (alleen een kind opvoeden), ik sta nog steeds achter de keuze die ik toen gemaakt heb, en zou het onder dezelfde omstandigheden weer doen, maar ik zal niemand adviseren alleen een kind te krijgen.
Voor de duidelijkheid: onder dezelfde omstandigheden als destijds, en dat zijn niet dezelfde omstandigheden als die van TS, ik was geen home wrecker.
Ow, ik heb dat wel eens iemand horen zeggen hoor...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
ja..een alleenstaande moeder zal nooit zeggen dat ze het kind liever niet wilde achteraf...duh.
Heb je toen wel gezegd dat ze dr gore muil moest houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, ik heb dat wel eens iemand horen zeggen hoor...
Nee, dat is niet wat ik er mee bedoelde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
ja..een alleenstaande moeder zal nooit zeggen dat ze het kind liever niet wilde achteraf...duh.
hij kan het kind nu niet erkennen. Hij kan het kind wel erkennen wanneer hij gescheiden is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan het kind niet erkennen want hij is gehuwd.
Nee. Wie ben ik om dat te zeggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand, ondanks dat je wellicht heel veel van je kind houdt, op sommige momenten toch denkt "had ik het maar niet gedaan".quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Heb je toen wel gezegd dat ze dr gore muil moest houden.
Waarom zou je er van uitgaan dat hij zou gaan scheiden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef frederik het volgende:
[..]
hij kan het kind nu niet erkennen. Hij kan het kind wel erkennen wanneer hij gescheiden is.
Moment van erkennen is hierbij van belang, niet van bevruchting of geboorte
Je bedoelt; laat dat slippertje ook ff het leven van zijn kinderen verzieken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef Scootermuisje het volgende:
Gatverdamme. Jullie zijn beiden ranzig. Vreemdgaan en dan nog zwanger ervan worden én het kind willen houden?
Als je daar stoer genoeg voor bent, wees dan ook zo stoer om het zijn vrouw en kinderen te vertellen. Bah.
Dat zou helemaal grof zijn, als zij het hen zou gaan vertellen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef Scootermuisje het volgende:
Gatverdamme. Jullie zijn beiden ranzig. Vreemdgaan en dan nog zwanger ervan worden én het kind willen houden?
Als je daar stoer genoeg voor bent, wees dan ook zo stoer om het zijn vrouw en kinderen te vertellen. Bah.
Daar zou ik inderdaad niet zomaar van uitgaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je er van uitgaan dat hij zou gaan scheiden?
Dat laatste vooralquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef frederik het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad niet zomaar van uitgaan.
Ik doelde er meer op dat het feit dat hij (nu) gehuwd is geen automatisme is dat er nooit erkent kan worden. De kans dat hij eruit getrapt wordt is immers aanwezig indien het uit zou komen.
Of er daarna nog zoveel wil is om te erkennen is natuurlijk ook nog de vraag
Jij zegt wat ik dacht...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou helemaal grof zijn, als zij het hen zou gaan vertellen.
Dat is zo natuurlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Even opschonen...
Ik vind sommige reacties echt pijnlijk. Alsof alleenstaande moeders een probleem zijn voor de maatschappij en alleen maar parasiteren.
Ikzelf draag alleen de zorg voor 2 kleintjes. het was niet mijn keus op deze wijze maar het gaat prima. Ik werk gewoon, het is wel eens een gedoe met opvang maar voor alles is een oplossing te vinden.
TS moet belangrijke keuzes maken, en als die keuzes gemaakt zijn er 100% achter staan en voor gaan. Er is in beide gevallen geen weg terug. En ja, ook TS heeft wat te bieden.
p.s. Misschien is dit kind wel met meer liefde verwekt dan menig ander kind, buitenechtelijk of niet.
Waar komt dat nou weer vandaan? Volgens mij is TS de enige in dit topic.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is dat met die getrouwde mannen fetisj van al die vrouwen zeg?
In dit topic wel, maar man wat zie ik op Fok veel van die vrouwen die verliefd zijn op een getrouwde vent etc.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan? Volgens mij is TS de enige in dit topic.
Nouja nee liever niet natuurlijk. Maar het ergste van alles vind ik dat ze geen flauw idee heeft wat de gevolgen zijn als ze het niet laat aborteren. Die vrouw en kinderen, als ik aan de situatie denk dat dit ooit uit komt, word ik al verdrietig. Vreemdgaan doet al zeer, laat staan die zwangerschap.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Je bedoelt; laat dat slippertje ook ff het leven van zijn kinderen verzieken?
Gezien de reactie van de aanstaande vader op dit heugelijke nieuws, denk ik dat er vooral veel passie aan te pas kwam.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[s]
p.s. Misschien is dit kind wel met meer liefde verwekt dan menig ander kind, buitenechtelijk of niet.
Die PS slaat als kut op dirk natuurlijk. Je verwekking doet er niet toe mbt je verdere leven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Even opschonen...
Ik vind sommige reacties echt pijnlijk. Alsof alleenstaande moeders een probleem zijn voor de maatschappij en alleen maar parasiteren.
Ikzelf draag alleen de zorg voor 2 kleintjes. het was niet mijn keus op deze wijze maar het gaat prima. Ik werk gewoon, het is wel eens een gedoe met opvang maar voor alles is een oplossing te vinden.
TS moet belangrijke keuzes maken, en als die keuzes gemaakt zijn er 100% achter staan en voor gaan. Er is in beide gevallen geen weg terug. En ja, ook TS heeft wat te bieden.
ik vind dit nogal een kwetsende post. de situatie is niet ideaal dat snapt de TS zelf ook wel. maar niet iedereen is zo makkelijk met het aborteren het is nogal een beslissing! kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is voor de TS ongeacht de keuzequote:Op donderdag 11 juli 2013 07:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezien de reactie van de aanstaande vader op dit heugelijke nieuws, denk ik dat er vooral veel passie aan te pas kwam.
En ik ben nog steeds benieuwd wat TS haar kindje concreet kan bieden.
Uhm ... Waar heb ik het in deze post precies over abortus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef GewoneMan het volgende:
ik vind dit nogal een kwetsende post. de situatie is niet ideaal dat snapt de TS zelf ook wel. maar niet iedereen is zo makkelijk met het aborteren het is nogal een beslissing! kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is voor de TS ongeacht de keuze
En op welke hulp van het rijk anticipeert TS dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:11 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Die PS slaat als kut op dirk natuurlijk. Je verwekking doet er niet toe mbt je verdere leven.
Verder zijn het sterk in aantal toenemende alleenstaande moeders zeer zeker een maatschappelijk probleem. Geen reden om het te veroordelen natuurlijk. Het is vaak en lot dat iemand treft.
Wat ik wel een beetje veroordeel is het anticiperen op hulp van het rijk alvorens een kind geboren wordt. Wanneer je niet zonder maatschappelijke hulp kan bedoel ik.
nou ja je hamert nogal op je hebt het kind niets te biedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Waar heb ik het in deze post precies over abortus?
Nee hoor. Ik vul dat nergens voor haar in, maar vraag wel wat ze dat kindje concreet te bieden zou hebben. Best nuttige dingen om over na te denken, lijkt mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:29 schreef GewoneMan het volgende:
nou ja je hamert nogal op je hebt het kind niets te bieden
dat is waar ik las het misschien een beetje out of contextquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vul dat nergens voor haar in, maar vraag wel wat ze dat kindje concreet te bieden zou hebben. Best nuttige dingen om over na te denken, lijkt mij.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef GewoneMan het volgende:
dat is waar ik las het misschien een beetje out of context
Niet een fok topic openen maar naar de huisarts gaan. Die weet heel goed met wie je hierover kan praten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:58 schreef Misskeys het volgende:
Hallo,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |