quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van, want volgens mij klopt dat niet meer.
TS kan dit checken: http://www.urgentiewijzer.nl/
En waarom zijn er genoeg wereldwijze man?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoeken? Jij zoekt een vrouw?
Je komt iemand tegen, er is een klik en dan voila nog een kindje maken (samen).
Ga eens op Lexa kijken en specificeer alleenstaande met kind als profielkeuze er zijn er genoeg, zowel mannen als vrouwen.
Het geeft verder niet dat je wereldvreemd bent maar loop er niet zo mee te koop.
En dan als voorbeeld hieronder Lexa nemen. Nee, daar kom je echt iemand per toeval tegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoeken? Jij zoekt een vrouw?
Je komt iemand tegen, er is een klik en dan voila nog een kindje maken (samen).
Precies. Omdat niemand er naar zoekt.quote:Ga eens op Lexa kijken en specificeer alleenstaande met kind als profielkeuze er zijn er genoeg, zowel mannen als vrouwen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat zou het voordeel zijn van dit kindje te laten komen?
Als de ouders flink tegenstribbelen en er een flinke soap van maken bij SZ heeft TS die verklaring zo binnen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van, want volgens mij klopt dat niet meer.
TS kan dit checken: http://www.urgentiewijzer.nl/
Ik begrijp dat je die bron schuldig blijft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
Als de ouders flink tegenstribbelen en er een flinke soap van maken bij SZ heeft TS die verklaring zo binnen hoor
Ze staan er natuurlijk niet om te springen bij de gemeente.
waarom ga je er vanuit dat die vader en zn vrouw uit elkaar gaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Zijn huidige kind zonder vader, haar kind ook zonder vader. Twee gelukkige kinderen dus, die straks waarschijnlijk ook het gedrag van hun van hun vader gaan vertonen. Nederland verpauperd.
Het is afhankelijk per situatie. Hoe meer drama des te meer kans op urgentie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je die bron schuldig blijft.
Nou TS, dit s nog een advies waar je wat mee kan. En Lexa natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
Het is afhankelijk per situatie. Hoe meer drama des te meer kans op urgentie.
En nee dat zet SZ natuurlijk niet op een website neer.
Er staan ook veel lekkere blondines. Zoekt ook niemand naar zeker? Het is meer om aan te geven dat er zowel mannen en vrouwen zijn die een andere partner krijgen en dat dat met een kindje echt niet opeens uitgesloten is dat je daadwerkelijk iemand zal vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan als voorbeeld hieronder Lexa nemen. Nee, daar kom je echt iemand per toeval tegen.
[..]
Precies. Omdat niemand er naar zoekt.
een kind hebben is niet genoeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de ouders flink tegenstribbelen en er een flinke soap van maken bij SZ heeft TS die verklaring zo binnen hoor
Ze staan er natuurlijk niet om te springen bij de gemeente.
Slapeloze nachten door je kind zijn vreselijk. Slapenoze nachten door het kind van je nieuwe vriendin zijn een reden om te vluchten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staan ook veel lekkere blondines. Zoekt ook niemand naar zeker? Het is meer om aan te geven dat er zowel mannen en vrouwen zijn die een andere partner krijgen en dat dat met een kindje echt niet opeens uitgesloten is dat je daadwerkelijk iemand zal vinden.
Steek nou maar in je zak lieverd ik weet dit uit de praktijk. Natuurlijk hebben ze in eerst instantie liever dat je bij papa en mama of anderen gaat wonen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou TS, dit s nog een advies waar je wat mee kan. En Lexa natuurlijk.
eens maar spaar je ze wel door het onder het tapijt te schuiven? ik denk van nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die man niet, zijn kind en vrouw wel.
Hahaha. Hoe oud ben je. 13?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens maar spaar je ze wel door het onder het tapijt te schuiven? ik denk van niet
Ouders die je niet thuis willen hebben, ruzies, gezeik. Simpel. Als TS haar ouders haar op straat zetten krijgt ze hoe dan ook een woning.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een kind hebben is niet genoeg.
En dat was wat jij zei, je hebt alleen wat meer redenen nodig dan alleen een kind.
oud genoeg om je vader te zijnquote:
Wat niet weet wat niet deert. En dan nog, het kind zal degene zijn die er het meest onder zal leiden. Die zal met gescheiden ouders komen te zitten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lijkt mij als je man/vrouw zoiets flikt dat je hem zo snel als mogelijk de deur uit trapt. Die kerel is soberso fokt.
Spijt? Voor wat?quote:Of TS laat de boel weghalen, die kerel kan scheinheilig verder met zijn leven en TS krijgt nog jaren spijt dat ze het heeft laten weghalen.
In Rotterdam krijg je dan een "traject"quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ouders die je niet thuis willen hebben, ruzies, gezeik. Simpel. Als TS haar ouders haar op straat zetten krijgt ze hoe dan ook een woning.
Of denk je dat ze haar op straat laten verrotten met kind en al?
Je bent bijzonder slecht geïnformeerd.
Tuurlijk schat, jouw zgn praktijkervaring is leidend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef Elan het volgende:
Steek nou maar in je zak lieverd ik weet dit uit de praktijk. Natuurlijk hebben ze in eerst instantie liever dat je bij papa en mama of anderen gaat wonen.
Nogmaals. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens maar spaar je ze wel door het onder het tapijt te schuiven? ik denk van niet
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |