Als je nou ook nog eens de reacties leest die daarvoor zijn geplaatst...quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, maar dat argument gaat dus wel mank aangezien dat niet vanaf dag 1 het geval is. het andere uiterste ben ik het ook niet mee eens, maar kom op, ff logisch na blijven denken allemaalk en niet meteen ERMAHGERD FOUTJE MAAR IK HOU HET WANT INSERT MILJOEN DROGREDENEN EN HET KAN NIET ANDERS.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Cool, vanaf dag 1?
Doe mij er ook zo 1
Daarom ben ik ook voor postnatale abortus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Zelfs na de geboorte parasiteert het kind op de moeder... Of ouders, wat je wilt.
Dan leven ze na de geboorte volgens jou nog niet.![]()
een mug is ook een parasiet, als je het dan zo wil noemen, die leeft ook gewoon...quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Een baby parasiteert op de moeder.
Leeft nog niet zelfstandig.
Wat is jouw leeftijd? En vanaf wanneer reken je?
Jammer dat je ouders dat niet ook niet warenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:33 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor postnatale abortus.
ik was vier maanden zwanger toen ik mn dochters voor het eerst voelde bewegen dat ik wist dat zij het waren en niet iets anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef 1ofthemFaces het volgende:
Even sereius. Een baby mag je ook niet meer weg laten halen bij 5 maanden ofzo toch?
Ik geloof dat jje na 3 maanden een keer iiets voelt bewegen.
Een zaadcel leeft trouwens ook.
Hij zwemt dus hij leeft.
Moordenaar.
10 weken man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef 1ofthemFaces het volgende:
Even sereius. Een baby mag je ook niet meer weg laten halen bij 5 maanden ofzo toch?
Hij zwemt dus hij leeft.
Moordenaar.
Nee, leven is anders gedefinieerd als kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef 1ofthemFaces het volgende:
Hij zwemt dus hij leeft.
Moordenaar.
Hij kan het kind niet erkennen want hij is gehuwd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Troel het volgende:
Pfoe, moeilijke situatie.
Ik zal je geen preek geven over getrouwde mannen en dergelijke, die heb je vast al wel gehoord, maar het is wel goed om dat in je achterhoofd te houden. Want wat als je het kindje niet weg laat halen, gaat hij dan het kindje erkennen, kan je van hem hulp verwachten, noem maar op. Hij heeft al een kind elders, wat op het moment dat die relatie stukloopt, dan heb je wellicht straks twee kinderen die zonder hun vader opgroeien.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het niet makkelijk is om in je eentje een kind op te voeden. Ik zou voor jezelf de voors en de tegens noteren, ervan uitgaande dat je niet per se tegen abortus bent.
Een andere optie is heel goed nadenken over wat jij een vriendin zou adviseren in dit geval. Stel ik ben jou vriendin en kom met dit verhaal bij jou aan, wat zou je tegen mij zeggen wat ik moet doen.
Hoe dan ook succes, want elke keuze die je maakt zal een moeilijke zijn ben ik bang.
Ok, dat wist ik niet, goed dat je het zegt, dat is inderdaad wel iets om in je achterhoofd te houden dan ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan het kind niet erkennen want hij is gehuwd.
ja..een alleenstaande moeder zal nooit zeggen dat ze het kind liever niet wilde achteraf...duh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:38 schreef Leandra het volgende:
Been there, done that (alleen een kind opvoeden), ik sta nog steeds achter de keuze die ik toen gemaakt heb, en zou het onder dezelfde omstandigheden weer doen, maar ik zal niemand adviseren alleen een kind te krijgen.
Voor de duidelijkheid: onder dezelfde omstandigheden als destijds, en dat zijn niet dezelfde omstandigheden als die van TS, ik was geen home wrecker.
Ow, ik heb dat wel eens iemand horen zeggen hoor...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
ja..een alleenstaande moeder zal nooit zeggen dat ze het kind liever niet wilde achteraf...duh.
Heb je toen wel gezegd dat ze dr gore muil moest houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, ik heb dat wel eens iemand horen zeggen hoor...
Nee, dat is niet wat ik er mee bedoelde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
ja..een alleenstaande moeder zal nooit zeggen dat ze het kind liever niet wilde achteraf...duh.
hij kan het kind nu niet erkennen. Hij kan het kind wel erkennen wanneer hij gescheiden is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan het kind niet erkennen want hij is gehuwd.
Nee. Wie ben ik om dat te zeggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand, ondanks dat je wellicht heel veel van je kind houdt, op sommige momenten toch denkt "had ik het maar niet gedaan".quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef 1ofthemFaces het volgende:
[..]
Heb je toen wel gezegd dat ze dr gore muil moest houden.
Waarom zou je er van uitgaan dat hij zou gaan scheiden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef frederik het volgende:
[..]
hij kan het kind nu niet erkennen. Hij kan het kind wel erkennen wanneer hij gescheiden is.
Moment van erkennen is hierbij van belang, niet van bevruchting of geboorte
Je bedoelt; laat dat slippertje ook ff het leven van zijn kinderen verzieken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef Scootermuisje het volgende:
Gatverdamme. Jullie zijn beiden ranzig. Vreemdgaan en dan nog zwanger ervan worden én het kind willen houden?
Als je daar stoer genoeg voor bent, wees dan ook zo stoer om het zijn vrouw en kinderen te vertellen. Bah.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |