Ja? Hoeveel heb jij er dan aan verdiend?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat kon je al ruim van te voren zien aankomen.
Ik was bezig met een bak popcorn aan het naar binnen werkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel heb jij er dan aan verdiend?
Nou als ik verwacht dat de prijs zal dalen van $42 naar $39, dan zal ik bijvoorbeeld niet de focus leggen op short selling. Dus simpelweg vandaag kopen voor $42 en aankomende vrijdag verkopen voor $39.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik ga het volgen! Maar wat bedoel je met die laatste zin?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik vroeg mij enkel af, ben ik nou zo goed of zijn de huidige traders zo slecht.
In welk deel van Nederland gebruiken de 20jarigen een zinsconstructie als: ik vroeg mij enkel af, ...?quote:
Ik ben erg volwassen voor mijn leeftijd. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef tarantism het volgende:
[..]
[..]
In welk deel van Nederland gebruiken de 20jarigen een zinsconstructie als: ik vroeg mij enkel af, ...?
Opvallend taalgebruik.
I just wondered.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef tarantism het volgende:
[..]
[..]
In welk deel van Nederland gebruiken de 20jarigen een zinsconstructie als: ik vroeg mij enkel af, ...?
Opvallend taalgebruik.
hij is een Turk .. '' de aandeel''quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
I just wondered.
TS heeft een engelse achtergrond lijkt het wel. Het is slecht, maar te goed voor Google Translate.
TS gebruikt ook consequent verkeerde lidwoorden.. (zoals de aandeel...)quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
I just wondered.
TS heeft een engelse achtergrond lijkt het wel. Het is slecht, maar te goed voor Google Translate.
Ik bewonder de Engelse taal. Ik ben zelf niet een geboren Nederlander nee. Maar ik woon wel al vanaf mijn 4de in Nederland.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
I just wondered.
De zinsconstructie is wel correct Nederlands, maar niet typisch voor iemand van 20. Het is een beetje oubollig-formeel in mijn optiek. Meer iets voor de jaren '50 van de vorige eeuw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
I just wondered.
Haha, ik weet precies hoe dit komt. Zoals ik eerder al vermeldde ik heb al enige maanden contacten met investeerders en vooral in de afgelopen weken vooral veel gesprekken en vergaderingen gehad, de meesten zitten al in hun '60 en maken inderdaad gebruik van oubollig nederlands. Ik pik dit op en geef er kennelijk een eigen draai aan. Grappig, maar ik begrijp het wel!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef tarantism het volgende:
[..]
De zinsconstructie is wel correct Nederlands, maar niet typisch voor iemand van 20. Het is een beetje oubollig-formeel in mijn optiek. Meer iets voor de jaren '50 van de vorige eeuw.
Scherpquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef LXIV het volgende:
"de meesten zitten al in hun '60"
Most of them are in their sixties
Engelse invloed. Zonder meer.
Hah, Warren Buffet is mijn inspiratie, alhoewel hij inderdaad een geheel andere strategie hanteert maar niettemin ''The Intelligent Investor'' is een geweldig boek, je leert er veel van en je hebt er echt wel wat aan wanneer het gaat om een bepaald bedrijf te begrijpen, op basis van bijv. de Dept to Equity Ratio, EPS, stabiliteit etc etc.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Je hebt The Intelligent investor gelezen en je gaat daytraden?
Dat hoort bij het Dunning-Kruger effect.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik kijk er naar uit! Weet je trouwens zeker dat je Rego en niet Ego heet.....?
Het heeft de potentie episch te worden. Dat zeker. Hoelang duurt het voordat zo'n PL op je rekening gestort wordt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Dat hoort bij het Dunning-Kruger effect.
Ontopic: Dit is nu al een episch topic en word enkel epischer als de (fictieve) R&P erop gaat volgen. Dus Rego, ik daag je bij deze uit om meteen je aankopen live te posten en je gelijk te bewijzen a.k.a om dit te versnellen.
Geen idee, maar ik denk zeker enkele weken. Je BKR en gegevens worden zowiezo eerst getoets en dat heeft tijd nodig. Die PL gaat TS nooit krijgen gok ik zo (geen toereikend inkomen) en zijn ouders/investeerders zullen een dergelijk bedrag niet geven op basis van de informatie die TS hier post. (gok ik)quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef LXIV het volgende:
Het heeft de potentie episch te worden. Dat zeker. Hoelang duurt het voordat zo'n PL op je rekening gestort wordt?
Ja. Al 2xquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:46 schreef Kowloon het volgende:
Is dat ene topic al gepost van die gast die al zijn spaargeld er in een dag doorheen had gejast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |