Ja, ik snap nu jouw tradingstrategie (hoog verkopen/laag kopen) en de winst weer investeren. Maar ik wil het je wel IRL (dus met echt geld) zien doen voordat ik je echt 100% geloof en ga volgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Precies wat ik erover dacht, en bovendien ik zou zelf nooit aandelen kopen van boven de $75.
Ik hoop trouwens dat ik je met mijn uitleg je een beetje meer duidelijkheid heb geboden.
Ik houd mijn lijst zeer geheim.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Welke 8 US aandelen volg je momenteel dan?
Ik zal mijn best doen om het geld bij elkaar te sprokkelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ik snap nu jouw tradingstrategie (hoog verkopen/laag kopen) en de winst weer investeren. Maar ik wil het je wel IRL (dus met echt geld) zien doen voordat ik je echt 100% geloof en ga volgen.
Hier kun je zó 50.000 euro lenen. Dat moet toch genoeg zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om het geld bij elkaar te sprokkelen.
wat heb je aan een stijging als je de hele tijd short gaatquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik houd mijn lijst zeer geheim.
Maar ik kan je vertellen dat SCTY op mijn lijst staat. Ik zou je dus aanraden om je in SCTY te verdiepen.
Wist je dat SCTY vorige maand op rond $20 stond en deze maand al op $42?
Meer dan 100% toegenomen in één maand.
Ja, maar dat gaat niet als je geen geld hebt! Dan laat je broker je echt niet voor bijvoorbeeld 40K calls schrijven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef arjan1212 het volgende:
rego... weet je wat je moet doen... ongedekt call opties schrijven en met de opbrengst de stukken kopen.
dat gaat zo jij schrijft 100 opties ing 7 euro voor sept. daar krijg je 50 cent voor, dus 50 euro, de koers in sept. is 7 euro en dan koop je de stukken, gratis geld
Ik ga nu short ja. Je moet je strategie aanpassen aan de situatie. Ik vermoed dat de SCTY verder zal zakken deze week en ik maak trouwens evenveel gebruik van buy als short strategie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
wat heb je aan een stijging als je de hele tijd short gaat
Dat was in april, maar ok. Maar op welke wijze moet ik mij er in jouw ogen dan in verdiepen? en wat verwacht je komende dag(en) dan van dit aandeel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik houd mijn lijst zeer geheim.
Maar ik kan je vertellen dat SCTY op mijn lijst staat. Ik zou je dus aanraden om je in SCTY te verdiepen.
Wist je dat SCTY vorige maand op rond $20 stond en deze maand al op $42?
Meer dan 100% toegenomen in één maand.
Ik verwacht een daling, SCTY is flink gestegen in korte tijd (6 dagen) van $37 naar $43 piek vandaag.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Dat was in april, maar ok. Maar op welke wijze moet ik mij er in jouw ogen dan in verdiepen? en wat verwacht je komende dag(en) dan van dit aandeel?
Je moet de strategie van Rego volgen. Dan verdien je vaker dan je verliest en zo loopt je geld dan op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef arjan1212 het volgende:
er staat momenteel maar 20 euro op me binck rekening...
dat beleggen is veel te moeilijk.. de ene keer verdien je 100 euro de andere keer verlies je 100 euro.. per saldo heb je geluk als je kiet speelt
je kan beter gaan sparen
Welk verlies?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef arjan1212 het volgende:
dat beleggen is veel te moeilijk.. de ene keer verdien je 100 euro de andere keer verlies je 100 euro.. per saldo heb je geluk als je kiet speelt
je kan beter gaan sparen
Het probleem is bij figuren als jij, jullie willen snel geld winnen en nemen stomme risico's in de hoop dat de aandeel stijgt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef arjan1212 het volgende:
je kan beter gaan sparen
Ja, maar hoeveel geduld. 30 minuten? Een uur? Een hele dag?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Het probleem is bij figuren als jij, jullie willen snel geld winnen en nemen stomme risico's in de hoop dat de aandeel stijgt.
Geduld, is wat je je moet aanleren.
Alle emoties die een mens heeft is negatief voor de aandelenbeurs, wanneer je handelt moet je letterlijk veranderen. En nogmaals veel geduld hebben.
Ik heb wel eens verhalen gehoord van gebruikers die een baan aangeboden kregen, er was er eentje die haalde 30% winst gemiddeld per week en viel dus op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef arjan1212 het volgende:
kan je daar nog wat mee winnen, een vakantie naar new york ofzo ?
Dat kon je al ruim van te voren zien aankomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef arjan1212 het volgende:
wat ik wel weer heb geleerd, zodra een aandeel begint te dalen moet je het gelijk dumpen, niet wachten.. Imtech bv... is gewoon 80% gedaalt
Wanneer je de juiste golf te pakken hebt, weet je precies hoelang je moet wachten. Ik kan het je anders echt moeilijk uitleggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel geduld. 30 minuten? Een uur? Een hele dag?
Ik denk dat mijn oudste plukje Aegon nu zo'n 12 jaar oud is. Is dat geduld?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:36 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Wanneer je de juiste golf te pakken hebt, weet je precies hoelang je moet wachten. Ik kan het je echt moeilijk uitleggen.
Ik denk eerder aan een soort hoop dat je hebt. Valse hoop..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn oudste plukje Aegon nu zo'n 12 jaar oud is. Is dat geduld?
Ik ga het volgen! Maar wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Maar dan neemt niet weg, welke strategie ik aanneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |