Legendarisch topic.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef Dallas-Green het volgende:
Pracht van een topic! Ik heb genoten TS. Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was, ben ik heel benieuwd naar je volgende topic.
Waarschijnlijk zal het iets in deze richting zijn R&P / Veel geld verloren.
Daar zit het hem in. Ik begrijp niet dat er universitaire diploma's vereist zijn. Ik heb al een vriend van mij die net klaar is met gymnasium en ontzettend geïnteresseerd is in aandelen en onder de indruk is van mijn winsten. Hij vroeg mij om het hem te leren. Ik heb onder tussen nog drie vrienden gevonden die ook de technieken willen leren en die vriend die klaar is met gymnasium raadde mij aan om een beleggingsclub te starten met een zeer kleine intelligente en toegeweide groep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef arjan1212 het volgende:
Bij optiver heb je ook een universitaire opleiding nodig
http://www.optiver.com/am(...)201/Trader-Assistant
Juist, precies hoe hij ook aan een baan kwam bij Goldman Sachsquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Bij investeren zit het zo. Als je een trackrecord kan opbouwen die goed is en die verifieerbaar is, dan zal iedereen hun geld willen laten beheren door jou, als je dat aan bedrijven/vrienden/familie laat zien. Mensen willen dat hun geld goed geld managed wordt. Ik zou iedereen adviseren die in moneymanaging wil werken om er ten eerste alles over te leren en te lezen wat je kan vinden erover.
Ten tweede probeer een verifieerbaar trackrecord op te bouwen die je aan mensen kan laten zien. Dan maakt het niet uit of je met 1000, 10.0000 of 100.000 begint. Je moet zorgen dat de cijfers mensen de indruk geven dat jij goed bent.
Helaas zullen weinig mensen je serieus nemen als je met nepgeld twee maanden een grote slag slaat en niet snel hun geld aan jou geven op basis daarvan. Probeer een klein beetje kapitaal op te sparen, en probeer het met echt geld. Je moet het met echt geld doen om het te ervaren.
Zo hebben wij er inderdaad over gedacht. Wie weet komt er nog wat van.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Djibril het volgende:
Als jij vindt dat jullie het kunnen dan kunnen jullie inderdaad een clubje beginnen. Iedereen 1000 euro inleggen en met een bedrag van 5000 euro heb je iets moois. Als jij heel erg goed bent dan kan je zelfs met een Binck account dat bedrag verdubbeld hebben aan het einde van het jaar.
Mij gaat het ook niet om het geld en al helemaal niet op een simulator. Maar juist om de percentages. Ik wil mijzelf iedere dag verbeteren en een zo hoog mogelijk winst % weten te behalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Bij investeren zit het zo. Als je een trackrecord kan opbouwen die goed is en die verifieerbaar is, dan zal iedereen hun geld willen laten beheren door jou, als je dat aan bedrijven/vrienden/familie laat zien. Mensen willen dat hun geld goed geld managed wordt. Ik zou iedereen adviseren die in moneymanaging wil werken om er ten eerste alles over te leren en te lezen wat je kan vinden erover.
Ten tweede probeer een verifieerbaar trackrecord op te bouwen die je aan mensen kan laten zien. Dan maakt het niet uit of je met 1000, 10.0000 of 100.000 begint. Je moet zorgen dat de cijfers mensen de indruk geven dat jij goed bent.
Helaas zullen weinig mensen je serieus nemen als je met nepgeld twee maanden een grote slag slaat en niet snel hun geld aan jou geven op basis daarvan. Probeer een klein beetje kapitaal op te sparen, en probeer het met echt geld. Je moet het met echt geld doen om het te ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |