abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128800755
Dit moet een grap zijn. Met 40k vreemd geld willen gaan speculeren.

Begin maar met een kleine inleg bij een internetbroker zoals Binck of Lynx.

Als je zo goed bent als je zegt dat je bent heb je binnen no time van 500 euro 500.00 gemaakt.
pi_128800895
^

Ik heb zelf ongeveer ¤4.000 gespaard. Dus wie weet ga ik ervoor. Als er nou geen maximum aantal transacties aan verbonden was ( voor kapitaal onder ¤25.000) dan was ik allang begonnen.
Beautiful Mind
pi_128802716
Pracht van een topic! Ik heb genoten TS. Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was, ben ik heel benieuwd naar je volgende topic.

Waarschijnlijk zal het iets in deze richting zijn R&P / Veel geld verloren.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:14:18 #54
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_128805136
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef Dallas-Green het volgende:
Pracht van een topic! Ik heb genoten TS. Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was, ben ik heel benieuwd naar je volgende topic.

Waarschijnlijk zal het iets in deze richting zijn R&P / Veel geld verloren.
Legendarisch topic.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_128807877
Een enorm goede belegger die een baan zoekt, hier klopt iets niet.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:40:54 #57
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_128810295
Bij investeren zit het zo. Als je een trackrecord kan opbouwen die goed is en die verifieerbaar is, dan zal iedereen hun geld willen laten beheren door jou, als je dat aan bedrijven/vrienden/familie laat zien. Mensen willen dat hun geld goed geld managed wordt. Ik zou iedereen adviseren die in moneymanaging wil werken om er ten eerste alles over te leren en te lezen wat je kan vinden erover.

Ten tweede probeer een verifieerbaar trackrecord op te bouwen die je aan mensen kan laten zien. Dan maakt het niet uit of je met 1000, 10.0000 of 100.000 begint. Je moet zorgen dat de cijfers mensen de indruk geven dat jij goed bent.

Helaas zullen weinig mensen je serieus nemen als je met nepgeld twee maanden een grote slag slaat en niet snel hun geld aan jou geven op basis daarvan. Probeer een klein beetje kapitaal op te sparen, en probeer het met echt geld. Je moet het met echt geld doen om het te ervaren.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_128810381
Ik heb zojuist Optiver gevonden. ( Optiver Holding BV http://www.optiver.com )

Er werken daar een groep zeer goede traders. Ik zal ze morgen bellen en kijken of ik langs kan komen voor een gesprek en hopelijk voor een baan.

PS: Voor degenen die bekend zijn met mijn post op de vorige pagina wanneer ik gister van $100.000 kapitaal naar ruim $111.600 ben geklommen?

Nou, ik heb vandaag weinig tijd gehad om te traden, ik kom net thuis dus ik dacht laat ik gelijkertijd deze forum checken. Ik ben net weer begonnen met traden en heb nog anderhalf uur de tijd om wat winst te maken.

Lijkt me leuk om van jullie te horen welke winst jullie van mij vanavond verwachten.

Nogmaals ik eindigde gister met $111.600.

Ik zal dan rond 22:00 komen met de update.

Misschien zelfs ervoor, aangezien ik meestal trade tot 21:30, omdat naar mijn mening de laatste half uur niet te voorspellen valt.
Beautiful Mind
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:46:26 #59
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_128810547
Dit topic serieus nemen |:( _O-
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_128810949
GROTE UPDATE:

Ok, er was geloof ik ergens op deze topic of een andere iemand die naar mijn tactiek vroeg?

Ik heb zojuist een voorbeeld voor jullie geregeld hoe ik mijn geld maak.
Zojuist nog geen minuut geleden heb ik ruim $300 gemaakt in 30 seconden. Ik laat jullie de stappen zien rond 22:00 samen met mijn eindresultaat.

Ook zullen jullie kennis maken met welke aandeel ik handel. Het is een van mijn favoriete aandelen, omdat deze iedere 10 seconden minimaal 1 keer veranderd van waarde.

Je moet dus snel kunnen denken en beslissen, doe je het goed maak je zakken met geld.
Beautiful Mind
pi_128811004
Heb je naar Boiler room gekeken?
pi_128811046
Bij optiver heb je ook een universitaire opleiding nodig

http://www.optiver.com/am(...)201/Trader-Assistant
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:59:34 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128811236
Leuk, dat je goed bent in een virtueel spel met nepgeld, maar in de echte wereld, met echt geld en veel druk en grote belangen (of het nu om je eigen geld gaat of geld van anderen) is dat een heel ander verhaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:59:39 #64
375626 WillemMiddelkoop
Aex eind dit jaar onder 200
pi_128811239
Hahaha, wat een topic zeg. Post hier maar eens live al je aan- en verkopen TS.
pi_128811275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef arjan1212 het volgende:
Bij optiver heb je ook een universitaire opleiding nodig

http://www.optiver.com/am(...)201/Trader-Assistant
Daar zit het hem in. Ik begrijp niet dat er universitaire diploma's vereist zijn. Ik heb al een vriend van mij die net klaar is met gymnasium en ontzettend geïnteresseerd is in aandelen en onder de indruk is van mijn winsten. Hij vroeg mij om het hem te leren. Ik heb onder tussen nog drie vrienden gevonden die ook de technieken willen leren en die vriend die klaar is met gymnasium raadde mij aan om een beleggingsclub te starten met een zeer kleine intelligente en toegeweide groep.
Beautiful Mind
pi_128811400
Want ja, als bedrijven mij niet willen aannemen wegens tekort aan diploma, dan moeten ze over twee jaar ook niet aan de deur kloppen, wanneer ik eventueel enige bekendheid heb gecreëerd omrent mijn investeringstrategieën.
Beautiful Mind
pi_128811592
Als jij vindt dat jullie het kunnen dan kunnen jullie inderdaad een clubje beginnen. Iedereen 1000 euro inleggen en met een bedrag van 5000 euro heb je iets moois. Als jij heel erg goed bent dan kan je zelfs met een Binck account dat bedrag verdubbeld hebben aan het einde van het jaar.
pi_128811662
Voor de duidelijkheid.

Ik zal jullie de stappen laten zien hoe ik geld maak, maar dit geeft je natuurlijk geen enkel specifiek inzicht over hoe ik handel. Er spelen zoveel dingen een rol tijdens het hele proces en ik houd rekening met ieder detail.
Beautiful Mind
pi_128811728
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Bij investeren zit het zo. Als je een trackrecord kan opbouwen die goed is en die verifieerbaar is, dan zal iedereen hun geld willen laten beheren door jou, als je dat aan bedrijven/vrienden/familie laat zien. Mensen willen dat hun geld goed geld managed wordt. Ik zou iedereen adviseren die in moneymanaging wil werken om er ten eerste alles over te leren en te lezen wat je kan vinden erover.

Ten tweede probeer een verifieerbaar trackrecord op te bouwen die je aan mensen kan laten zien. Dan maakt het niet uit of je met 1000, 10.0000 of 100.000 begint. Je moet zorgen dat de cijfers mensen de indruk geven dat jij goed bent.

Helaas zullen weinig mensen je serieus nemen als je met nepgeld twee maanden een grote slag slaat en niet snel hun geld aan jou geven op basis daarvan. Probeer een klein beetje kapitaal op te sparen, en probeer het met echt geld. Je moet het met echt geld doen om het te ervaren.
Juist, precies hoe hij ook aan een baan kwam bij Goldman Sachs :)
Door gewoon zijn track record te laten zien.
pi_128811732
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Djibril het volgende:
Als jij vindt dat jullie het kunnen dan kunnen jullie inderdaad een clubje beginnen. Iedereen 1000 euro inleggen en met een bedrag van 5000 euro heb je iets moois. Als jij heel erg goed bent dan kan je zelfs met een Binck account dat bedrag verdubbeld hebben aan het einde van het jaar.
Zo hebben wij er inderdaad over gedacht. Wie weet komt er nog wat van.
Beautiful Mind
pi_128811789
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef monkyyy het volgende:

Mij gaat het ook niet om het geld en al helemaal niet op een simulator. Maar juist om de percentages. Ik wil mijzelf iedere dag verbeteren en een zo hoog mogelijk winst % weten te behalen.
Beautiful Mind
pi_128811817
[quote]0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:10 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]
Beautiful Mind
pi_128811835
quote:
Beautiful Mind
pi_128811882
Sorry voor de vele mislukte posts hierboven, dit is voor mij de eerste keer op een forum als deze en maak per ongeluk fouten met de multi quote.
Beautiful Mind
pi_128812044
Rond 21:45 kunnen jullie een grote update verwachten.

Mijn nieuwe ''Net Worth'' (Gister van $100.000 naar $111.600 (11,6%winst) )
En een aantal stappen die ik doorneem, heel simpel en globaal. Puur om te laten zien
hoe ik geld maak maar niet wat mijn strategie is. Alhoewel.
Beautiful Mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')