Dit soort dingen posten, dat is alleen maarquote:
Ik ben van '81 en heb vroeger wel is Mario gespeeld (meer Sonic trouwens, had een Sega Megadrive II). Ik moet toch zeggen dat ik dat op z'n tijd nog wel speel maar echt vrij weinig. Speel meer nieuwere spellen zoals AC en GTA. Geen CoD daarentegen, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is zo. IVM generatie. De mensen die nu 30 zijn zijn opgegroeid met mario. dus die spelen uit nostalgische redenen en omdat ze het leuk vinden.
De feiten niet kennen.
Nee was zonder muziek.quote:
Ik ben maar 18 ..quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit soort dingen posten, dat is alleen maar
1) verkapt kijk mij wat ouder zijn dan jullie, dus respect
2) kijk mij die games van vroegah waarderen, check mij gamer van 't eerste uur zijn
F*ck tetris, ik weet dat veel er op meester beren maar ik vind 't maar 10-15 minuten leuk. Ik speelde toen liever Super Mario World, of op dit moment een spel als GTA IV of Starcraft 2 of Fable TLC of nouja noem 't maar......
Tetris, ja gaaf even een top score halen door zo laat mogelijk die lange balk in te zetten. Oh shit, nu krijg ik ineens alleen maar kut blokjes, ok laat maar.
Pff, kan je de reacties daarna niet lezen ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:54 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat post je dan tetris, je bent helemaal niet van die tijd?
pfffffffffquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Pff, kan je de reacties daarna niet lezen ?
Dus inactief tv kijken is minder dom dan interactief tv kijken (gamen)? Goeie beredenering. En zeg niet dat je geen tv kijkt af en toe want dan lieg je.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef NoXia het volgende:
Sowieso, spelletjes spelen. Zoek een echt leven.
Ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Dus inactief tv kijken is minder dom dan interactief tv kijken (gamen)? Goeie beredenering. En zeg niet dat je geen tv kijkt af en toe want dan lieg je.
Dit idd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef NoXia het volgende:
Sowieso, spelletjes spelen. Zoek een echt leven.
quote:
Haha fuck, 3:10.quote:
Daar denken kennelijk miljoenen andere mensen verschillend over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat is hier boeiend aan man? Serieus. Wat een kut spel, nu al.
Watch dogs komt 21 november.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Waarom... het volgende:
Hahaha er komt maar een goede game uit in september?
Watch Dogs komt ook ergens uit rond die maand en Fifa 14 ook. Verder vind ik jouw redenen om GTA V een kutgame te noemen erg slecht beargumenteerd en de argumenten die je dan had sloegen nergens op.
Alleen omdat het zogenaamd 'mainstream' is? hipsterquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Watch dogs komt 21 november.FIFA is ook zo'n mainstream spel, speel ik niet.
Nee, omdat ik vetbal haat, n het spel ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen omdat het zogenaamd 'mainstream' is? hipster
Vetbalquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee, omdat ik vetbal haat, n het spel ook.
Oh man, waar is die review nu van een truckers game waarbij je achteruit meer dan 1000km/u kon rijden.quote:
Dat spel helpt serieus bij het halen van je rijbewijsquote:
iMac uit 2008. Ik was een hipster voordat het in was. Ook al heb ik mijn imac sinds eer gister.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]Waarschijnlijk zagen TS zijn ouders dat hij een grof spelletje aan het spelen was en moest hij hem per direct uit zetten. En dat wilt hij verbergen door dan maar te zeggen dat het een kut spel is.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Rectum het volgende:
haha hommotje met je japanse zooi en dan durven te klagen over GTA_!
DAAAAAAAAYUM dat was echt de meest fantastische vid everquote:
Dit dus. Laatst een stel gasten met wie ik vaak CoD BO2 speel uitgenodigd om True Combat Elite te spelen. Ik ff een server gestart en met 16 man BodyCount (is hetzelfde als TDM) gespeeld. Nu moesten ze het zonder de minimap en al die achterlijke scorestreaks doen. Ook geen betty's, shock charges en al die andere onzin, nee, 1 wapen en een stun grenade...that's it. Dat ging ze niet zo goed af want ik maaide de ene naar de andere neer. Een week en vele potjes later bakten ze er nog steeds niks van. Als de CoD spelertjes van alle kanten hulp krijgen dan vinden ze het leuk maar zet ze in een oldskool shooter waar je echt skills voor moet hebben en ze bakken er niks vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
de CoD generatie weten niet wat 'echte goede games zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |