Dit soort dingen posten, dat is alleen maarquote:
Ik ben van '81 en heb vroeger wel is Mario gespeeld (meer Sonic trouwens, had een Sega Megadrive II). Ik moet toch zeggen dat ik dat op z'n tijd nog wel speel maar echt vrij weinig. Speel meer nieuwere spellen zoals AC en GTA. Geen CoD daarentegen, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is zo. IVM generatie. De mensen die nu 30 zijn zijn opgegroeid met mario. dus die spelen uit nostalgische redenen en omdat ze het leuk vinden.
De feiten niet kennen.
Nee was zonder muziek.quote:
Ik ben maar 18 ..quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit soort dingen posten, dat is alleen maar
1) verkapt kijk mij wat ouder zijn dan jullie, dus respect
2) kijk mij die games van vroegah waarderen, check mij gamer van 't eerste uur zijn
F*ck tetris, ik weet dat veel er op meester beren maar ik vind 't maar 10-15 minuten leuk. Ik speelde toen liever Super Mario World, of op dit moment een spel als GTA IV of Starcraft 2 of Fable TLC of nouja noem 't maar......
Tetris, ja gaaf even een top score halen door zo laat mogelijk die lange balk in te zetten. Oh shit, nu krijg ik ineens alleen maar kut blokjes, ok laat maar.
Pff, kan je de reacties daarna niet lezen ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:54 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat post je dan tetris, je bent helemaal niet van die tijd?
pfffffffffquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Pff, kan je de reacties daarna niet lezen ?
Dus inactief tv kijken is minder dom dan interactief tv kijken (gamen)? Goeie beredenering. En zeg niet dat je geen tv kijkt af en toe want dan lieg je.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef NoXia het volgende:
Sowieso, spelletjes spelen. Zoek een echt leven.
Ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Dus inactief tv kijken is minder dom dan interactief tv kijken (gamen)? Goeie beredenering. En zeg niet dat je geen tv kijkt af en toe want dan lieg je.
Dit idd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef NoXia het volgende:
Sowieso, spelletjes spelen. Zoek een echt leven.
quote:
Haha fuck, 3:10.quote:
Daar denken kennelijk miljoenen andere mensen verschillend over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat is hier boeiend aan man? Serieus. Wat een kut spel, nu al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |