welkom in 2000quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
en nu gaan ze bootjes varen en alles?
TS gaat KINGDOM HEARTS HD 1.5 REMI spelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:25 schreef basvandalen het volgende:
[..]
zo iemand kan je niet serieus nemen
mag ik vragen wat jij dan wel speelt TS?
Deze man weet!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Street Cleaning Simulater FTW
[ afbeelding ]
http://www.boreme.com/posting.php?id=32910
Toch een keer wat anders dan daten en bownlen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef zeeppaardje het volgende:
Ii was altijd van de saint row serie maar ik zag dat je kunt duiken en wielrennen in gta V, dus ik ben verkocht.
Camera is ook gewoon ff wennen. met online schieten vanuit de auto echt een mustquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Zapata het volgende:
Ehm.. Het rijden bij GTA IV is inderdaad even wennen maar daarna werkt het prima. (achterlijke handmatige camera daargelaten)
GTA V gaat het beste spel ooit worden.
en hard ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Unmountable het volgende:
[..]
TS gaat KINGDOM HEARTS HD 1.5 REMI spelen
ik dacht meer iets in de buurt van flight simulator maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Unmountable het volgende:
[..]
TS gaat KINGDOM HEARTS HD 1.5 REMI spelen
Godverquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef Fokkingvet het volgende:
Er gaat niets boven Farm simulator
[ afbeelding ]
Zelda, mario. Maar waarschijnlijk vind de helft van fok dat niks omdat het niet wainstream genoeg is, of vanwege de generatie kloof, de CoD generatie weten niet wat 'echte goede games zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Als alle andere games in jou ogen onbelangrijk zijn, waarom dan speciaal richten op GTA?
Uiteraard, je hebt dan de meeste happertjes, maar een niet gereleased spel spelen en dan zeuren over kinderziektes
Ik speel niet online. Ik beschouw de camera die niet vast aan de achterkant van de auto zit als een grote fout en het grootste (van de vele) probleem van GTA IV.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Camera is ook gewoon ff wennen. met online schieten vanuit de auto echt een must
Jij weet! Alleen ben ik vanaf de PS1 generatie. Eerste handheld was - mede door uders - een DS. Wel vaak op GBC/GBA gespeelt door klasgenootjes indertijd.quote:
Je bedoelt computerspelletjes voor kinderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zelda, mario. Maar waarschijnlijk vind de helft van fok dat niks omdat het niet wainstream genoeg is, of vanwege de generatie kloof, de CoD generatie weten niet wat 'echte goede games zijn.
TS speelt liever zo'n spel met Donald Duck en Mickey Mouse erin dan GTA.quote:
Kinderen? Hoi kind uit 2000. SWS spelen er meer mensen boven de 30 mario en zelda. dan CoDquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef Zapata het volgende:
[..]
Je bedoelt computerspelletjes voor kinderen.
Emoties man. Liefde. Spel is magisch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
TS speelt liever zo'n spel met Donald Duck en Mickey Mouse erin dan GTA.
Ik ben ook maar van '94quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jij weet! Alleen ben ik vanaf de PS1 generatie.
Arme jij! Spyro the dragon was mijn eerste eckte game die ik gespeeld had. wat een spel was dat!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:33 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik ben ook maar van '94
PS1 heeft polen denk nooit gehad
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kinderen? Hoi kind uit 2000. SWS spelen er meer mensen boven de 30 mario en zelda. dan CoD
Het is zo. IVM generatie. De mensen die nu 30 zijn zijn opgegroeid met mario. dus die spelen uit nostalgische redenen en omdat ze het leuk vinden.quote:
Die heb ik wel gespeeld in NLquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Arme jij! Spyro the dragon was mijn eerste eckte game die ik gespeeld had. wat een spel was dat!
helaas hebben ze spyro verneukt nu. :l
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is zo. IVM generatie. De mensen die nu 30 zijn zijn opgegroeid met mario. dus die spelen uit nostalgische redenen en omdat ze het leuk vinden.
De feiten niet kennen.
Haha lol. Ja logisch als je uit Polen komt dat je daar wat in achterloopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:36 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Die heb ik wel gespeeld in NLtoen was ik een kind, schreef ik er een verhaaltje over Spyro op school
was zo slecht.. heb het na 5 jaar ofso teruggelezen, wt was mijn spelling kut
Ga je hier nu echt beweren dat zelda en mario niet mainstream zijn? Veel mainstreamer dan dat wordt het namelijk niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zelda, mario. Maar waarschijnlijk vind de helft van fok dat niks omdat het niet wainstream genoeg is, of vanwege de generatie kloof, de CoD generatie weten niet wat 'echte goede games zijn.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:36 schreef Zapata het volgende:
Dat gaat over de GTA serie, niet over Nintendo rommel.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo'n idioot filmpje was er ook van streetcleaning simulator die gozer ging helemaal los met schelden, staat niet eens meer op Youtube
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |