niet haten op die swekkeboiquote:
Marokko is best een prima vakantieland in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:
M.b.t. Marokko: ik zou het leuk vinden als ze daar eens een goede documentaireserie over zouden maken, zoals die er ook zijn over Rusland (1 2), Turkije (1 2) en India. Dan krijg je tenminste een redelijk goed beeld (denk ik) van een land.
Veel allochtonen hier cultiveren oude gewoonten uit hun oorspronkelijke land en beseffen niet dat die landen zich intussen enorm ontwikkeld hebben.
Als je toch bezig bent die van mij ookquote:
quote:
Yep, yep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent die van mij ook
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:10 schreef seto het volgende:
champy mag wel maar die andere fag niet
carbonc pls no
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef seto het volgende:
[..]
zo'n beetje iedereen hier haat hem, waarom?
Zodat we altijd iemand hebben om te haten, en tegenaan te schoppen wanneer we willen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef seto het volgende:
[..]
zo'n beetje iedereen hier haat hem, waarom?
No problem, I'm cool with that.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodat we altijd iemand hebben om te haten, en tegenaan te schoppen wanneer we willen.
Dat is nog eens een echte vent. Bukt gewoon zonder problemen voorover om te ontvangen.quote:
Meer omdat hij hier binnen kwam vallen en zich meteen als een randdebiel gedroeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodat we altijd iemand hebben om te haten, en tegenaan te schoppen wanneer we willen.
u mad bro ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meer omdat hij hier binnen kwam vallen en zich meteen als een randdebiel gedroeg.
hij staat erin als zwarte aapquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Sappie vertelde mij dat taart-vent in de op stond maar ik sie nie.
kijk eens naar me registratie datum, klapjostiquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij is kloon van haan33 met zijn negerpraat.
Haan een kloon van jou, das nog erger. Neukfout.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
kijk eens naar me registratie datum, klapjosti
Jij?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
Terug naar gympraat pls!!
Wie is er dit weekend in David Lloyds sauna te spotten?
Kga lkr blote tollie zwaaie daarquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
Terug naar gympraat pls!!
Wie is er dit weekend in David Lloyds sauna te spotten?
Rotterdam Blijdorp. Is gemengd ja maar wel badkleding verplichtquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij?
Waar vind ik die sauna? En is hij gemengd?
Beetje uit de richting. Kom naar Thermen Bussloo, is ook naaktstrand vlakbij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Rotterdam Blijdorp. Is gemengd ja maar wel badkleding verplicht
Bussloo? Waar de fquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje uit de richting. Kom naar Thermen Bussloo, is ook naaktstrand vlakbij.
Kom ook dan. Er is ook een homo bos op Bussloo. Kunnen we elkaar handjobs geven in de struikenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:09 schreef Cake-Man het volgende:
check al die white knights daner komt 1 chick binnen ze lulle allemaal gelijk mee
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Rotterdam Blijdorp. Is gemengd ja maar wel badkleding verplicht
Leuk dat we elke keer meer mensen toevoegen, maar kunnen er niet ook een aantal af.quote:
Nee gelukkig niet. Bussloo is vlakbij Apeldoorn. Daar is ook altijd Ground Zero, vroeger Mysteryland.quote:
Zelfs Mysteryland is van na mijn tijd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Bussloo is vlakbij Apeldoorn. Daar is ook altijd Ground Zero, vroeger Mysteryland.
- niet gemengde sauna's:quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij?
Waar vind ik die sauna? En is hij gemengd?
Rechts van Snakey.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Sappie vertelde mij dat taart-vent in de op stond maar ik sie nie.
Zodra hij deze kloon niet meer gebruikt gaat hij er weer uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rechts van Snakey.
Je zicht gaat ook nogal achteruit van het niet-neuken, niet?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
- niet gemengde sauna's:
- sauna's waarin badkleding verplicht is:
- mensen die denken dat in een gemengde sauna het een grote geile bende is:
- mensen die zich niet weten te gedragen in een gemengde sauna:
Bij mn oude gym was een gemengde sauna waar je naakt moest, zat ik eens in een lege sauna, komt er een gast binnen en ipv dat hij op de vele lege bankjes ging zitten, kwam hij echt awkward dicht bij mij zittenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
- niet gemengde sauna's:
- sauna's waarin badkleding verplicht is:
- mensen die denken dat in een gemengde sauna het een grote geile bende is:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij mn oude gym was een gemengde sauna waar je naakt moest, zat ik eens in een lege sauna, komt er een gast binnen en ipv dat hij op de vele lege bankjes ging zitten, kwam hij echt awkward dicht bij mij zittenmaar verder niks zeggen ofzo, gewoon daar zitten
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
Hij wilde enkel je aura ervaren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij mn oude gym was een gemengde sauna waar je naakt moest, zat ik eens in een lege sauna, komt er een gast binnen en ipv dat hij op de vele lege bankjes ging zitten, kwam hij echt awkward dicht bij mij zittenmaar verder niks zeggen ofzo, gewoon daar zitten
is toch gezelligquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het gedrag dat Jackie Brown meegemaakt heeft, gluren, opzichtig naakt zijn, luidruchtig zijn, geen handdoek gebruiken, etc.quote:
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
Gebruiken er hier ook mensen double mixed grip?
Ja nouja nu je het zegt ben ik eigenlijk de autist die er niet tegen kan als mensen in mn aura komen zitten inderdaad. Naakt.quote:
Double mixed grip? Heb je 4 armen? Ben je Goro uit Mortal Kombat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
Gebruiken er hier ook mensen double mixed grip?
Nee gewoon twee armenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Double mixed grip? Heb je 4 armen? Ben je Goro uit Mortal Kombat?
Nee tegelijkerdtijd dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Wat bedoel je met double mixed grip dan? Dat je afwisselt tussen welke hand je overhand en welke hand je onderhand pakt?
Nu snap ik het nog steeds niet. Hoe kun je tegelijkertijd je handen zowel boven als onder pakken?quote:
Alsof je bicep curls doet. Gewoon onderhand grip dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu snap ik het nog steeds niet. Hoe kun je tegelijkertijd je handen zowel boven als onder pakken?
Oh das dan toch gewoon supinated grip? Niet double mixed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof je bicep curls doet. Gewoon onderhand grip dus.
Het lijkt mij erg vervelend om zo te liften trouwens.
Double mixed bestaat niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh das dan toch gewoon supinated grip? Niet double mixed.
Denk niet dat ik zo een deadlift zou kunnen doen. Wel eens geprobeerd met BOR, maar voelt kut.
Vaak moeilijk te zien op websites, meeste gyms zetten alle apparaten groot in beeld maar de losse gewichten totaal niet..quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:28 schreef no1uknow het volgende:
Alleen dit zijn wellicht nog opties nu om te gaan trainen
http://www.thefitnesshouse.nl
http://knetemannsports.nl/nl/
http://www.knetemann.nl/index.php
Maar dat ziet er ook allemaal niet echt overtuigend uit
OV, brommert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef no1uknow het volgende:
Jammer dat Kneets Gym een klein half uur fietsen is, dat is net iets te ver
Nee OV duurt nog langer en ik fiets alles, cardio alluz. Wat op dbb vragen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OV, brommert.
Anders even op dbb vragen.
Wat er nog meer aan fatsoenlijke sportscholen in Den Haag zit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee OV duurt nog langer en ik fiets alles, cardio alluz. Wat op dbb vragen?
Die ben ik nog niet tegengekomen en is echt om de hoek, ff langsfietsen straks maar. Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat er nog meer aan fatsoenlijke sportscholen in Den Haag zit.
Charite Fitness?
https://maps.google.nl/ma(...)gagE&ved=0CAgQ_AUoAg
Laat maar even weten of het wat was/is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen en is echt om de hoek, ff langsfietsen straks maar. Thanks voor de tip.
Holy shit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk dat we elke keer meer mensen toevoegen, maar kunnen er niet ook een aantal af.
Of nog beter: dat een scriptje automagisch de top-20 posters uit de laatste 10 delen erin zet?
Nee, je moet hem zelf genereren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef no1uknow het volgende:
Wordt dat lijstje automatisch geupdate? Knal m dan in de OP dan maken we er een wedstrijdje van
Zij gebruikt fok dan ook als fb. "Kut tram, opschieten." "Gvd, hebben ze het water afgesloten en nu kunnen we geen mensen meer verzorgen."quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef no1uknow het volgende:
Jezus al 400+, niet verwacht
maar Fanta
[ afbeelding ]
jij bent verantwoordelijk voor 11 hele topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |