Zijn boodschappenlijstje. Misschien is Kingstown vegetariër.quote:
Ik dacht even dat je melk had gemorst op je toetsenbordquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, en ik zie in m'n post een vrij ernstig bewijs dat ik al te lang op FOK! zit
wie zou er moeten pruttelen dan, Dees?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef Deisyy het volgende:
Mooi![]()
Ik verwacht morgen nog wel wat gepruttel, Leandra.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn boodschappenlijstje. Misschien is Kingstown vegetariër.
tsssskkk da's geen échte kat, een échte kat vreet vogeltjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Mijn kat is trouwens wel vegetarisch....die weigert structureel haar vlees op te eten.
Die van mij lijken een bloedhekel aan zuurstof te hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Mijn kat is trouwens wel vegetarisch....die weigert structureel haar vlees op te eten.
De köttbullar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie zou er moeten pruttelen dan, Dees?
Alleen konijnenvoer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Ik denk dat ik maar eens een standaard PI in ga stellen, die dan volkomen ongepast bij allerlei onderwerpen van dienst kan gaan zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, hoorde je dat? dat was een kwartje
Ik ben een PAUPER-ouder en mijn poes is daardoor volledig ontspoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tsssskkk da's geen échte kat, een échte kat vreet vogeltjes
Want ze willen niet ademhalen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Die van mij lijken een bloedhekel aan zuurstof te hebben.
daar is Specularium al voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een standaard PI in ga stellen, die dan volkomen ongepast bij allerlei onderwerpen van dienst kan gaan zijn.
Doe maar nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een standaard PI in ga stellen, die dan volkomen ongepast bij allerlei onderwerpen van dienst kan gaan zijn.
Er is iemand op FOK die die smiley al standaard heeft ingesteld trouwensquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een PAUPER-ouder en mijn poes is daardoor volledig ontspoord.
Fannnnn Rustig nouuahhhquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is iemand op FOK die die smiley al standaard heeft ingesteld trouwens![]()
na-aper
Ik moest ook meteen aan hem denken toen kingstown over een standaard PI begon.quote:
Je loopt een paar SC's achter....het thema copycat hebben we al afgesloten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is iemand op FOK die die smiley al standaard heeft ingesteld trouwens![]()
na-aper
Maat als je nu pissig bent doet je PI alles teniet.quote:
Oehquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... Top, wat duurde dat langik had je al een uur geleden geroepen
Ze maken het zichzelf wel heel moeilijk. Liggen strak tegen elkaar aan, die koppies zo'n beetje onder elkaar begraven zodat je kan horen dat ze voor elke ademteug kracht moeten zetten. En hun weigering om in een kamer te slapen waar er ramen open staan.quote:
Het bleek de buurvrouw van Herman te zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je loopt een paar SC's achter....het thema copycat hebben we al afgesloten.
Ik had het NIET over copycat, ik noemde jou een na-aper.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
toch mooi 500 euro aan overgehoudenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheelt weer in m'n note-count.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maat als je nu pissig bent doet je PI alles teniet.
Echt waar? Dat is wel typisch met dit weer, de mijnese vinden het heerlijk om voor een open raam te zitten. Ze mogen sinds afgelopen weekend zelfs in de tuin, eerst aan een halsbandje en vanavond los en ze bleven netjes in de tuin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze maken het zichzelf wel heel moeilijk. Liggen strak tegen elkaar aan, die koppies zo'n beetje onder elkaar begraven zodat je kan horen dat ze voor elke ademteug kracht moeten zetten. En hun weigering om in een kamer te slapen waar er ramen open staan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat jij mijn vriendje bent
Na-aper = copycat FANN!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het NIET over copycat, ik noemde jou een na-aper.
Er loopt hier op Fok! Ook een dom doosje met dezelfde PI, kan je geen andere kiezen? O, niet de Superman-PI.quote:
Heb een leuk programma voor je gevonden:quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga effe zappen heb ik nog niet gedaan vandaag.
Heb ik al gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb een leuk programma voor je gevonden:
40+ / [40+ SC #210] Copycat = Na-aper Chuf!
Jij hebt me vandaag geleerd dat ik niet begrijpend kanlezen en ook niet kan rekenen, dus een domme doos PI lijkt me wel passend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er loopt hier op Fok! Ook een dom doosje met dezelfde PI, kan je geen andere kiezen? O, niet de Superman-PI.
Ze willen met dit weer zelfs 's nachts tegen me aanliggen, het liefst onder de dekens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waar? Dat is wel typisch met dit weer, de mijnese vinden het heerlijk om voor een open raam te zitten. Ze mogen sinds afgelopen weekend zelfs in de tuin, eerst aan een halsbandje en vanavond los en ze bleven netjes in de tuin.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt me vandaag geleerd dat ik niet begrijpend kanlezen en ook niet kan rekenen, dus een domme doos PI lijkt me wel passend.
Wat een malle beesten, ik kan me wel voorstellen dat je weleens de neiging hebt om ze uit elkaar te halen als je denkt dat ze weinig lucht krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze willen met dit weer zelfs 's nachts tegen me aanliggen, het liefst onder de dekens.
Ze willen alleen maar op mijn balkon komen als daar echt de zon op staat.
Het zijn oosterse kortharen, een soort siamezen, een ras dat dan wel weer gebouwd is op tropische omstandigheden daar zal dat warmtezoeken wel mee te maken hebben.
Maar als je ze af en toe bovenop elkaar ziet slapen en hoort hoe ze moeite hebben om te ademen omdat ze op elkaars kop liggen vraag ik me weleens af of dat nou gezond is enzo
Ik graai inderdaad weleens een raspend kattekoppie onder de andere kat vandaan jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een malle beesten, ik kan me wel voorstellen dat je weleens de neiging hebt om ze uit elkaar te halen als je denkt dat ze weinig lucht krijgen.
dat woordje 'ook' gaat je vrijdagavondrelavond de kop kostenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij kan ook al zo mooi de boel verdraaien.
Te laat om te editten nu jij het gequote hebtquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dat woordje 'ook' gaat je vrijdagavondrelavond de kop kosten
Dat is inderdaad een beetje een te oud wijfquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef drakin het volgende:
Wie is dat mens links?
Zou niet daarnaar willen kijken elke keer bij het openen van de SC
Geen idee, kwam die foto ergens tegen...quote:
Wel representatief toch voor 'onze' generatie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje een te oud wijf
Hmm, dat zou nog wel een optie zijn...quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:43 schreef drakin het volgende:
Als het nou sinterklaas was in die hoek zou ik er wel mee kunnen leven.
Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb Beatrix langer meegemaaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, kwam die foto ergens tegen...
[..]
Wel representatief toch voor 'onze' generatie?
Ik ook wel, maar ik vond Juliana meer een koningin dan Beatrix...quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb Beatrix langer meegemaakt
Was meer een moedertje/omaatje inderdaad maar heb verder niks met die poppenkast, die Alexander is sinds hij koning is ook zijn glimlach verloren, maar waarschijnlijk giert hij het thuis uit van het lachen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik vond Juliana meer een koningin dan Beatrix...
Wel 1 uit de jaren 70/80 en niet die met zijn gestoomwalste baard van tegenwoordig he;)quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmm, dat zou nog wel een optie zijn...
Eens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was meer een moedertje/omaatje inderdaad maar heb verder niks met die poppenkast, die Alexander is sinds hij koning is ook zijn glimlach verloren, maar waarschijnlijk giert hij het thuis uit van het lachen.
Zo goed?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel 1 uit de jaren 70/80 en niet die met zijn gestoomwalste baard van tegenwoordig he;)
Die sinterklaas bedoelde ik dus met gestoomwalste baard, verschrikkelijk lelijk!quote:
Wie is Adri van Oorscot?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo goed?
Of wil je de Adri van Oorschot-versie?
Heerlijk, die opbouwende kritiek...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die sinterklaas bedoelde ik dus met gestoomwalste baard, verschrikkelijk leleijk!
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk, die opbouwende kritiek...
De voorganger van die gestoomwalste baard...quote:
Ik verheug me er nu al op...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef drakin het volgende:
Wacht maar tot ik over Edammer kaas begin of het lettertype
Harry Wiersma, wie kent hem niet...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef drakin het volgende:
Ik ben precies 40, ik kwam op Fok op mijn 39e en heb gewoon gewacht tot ik in dit topic mocht komen tussen de 40ers. Slowchat kwam wel iets later.
Wij hebben hier 30 jaar een geweldige sinterklaas gehad en ik onthou nooit de naam van sinterklaas behalve dan dat hij sinterklaas heet.
Dit is gewoon mijn held als sint zijnde:
[ afbeelding ]
Merci!quote:
Nee, ik ken Harry niet, maar zijn naam stond in de afbeeldingsnaam...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:15 schreef drakin het volgende:
Nu met Harry Wiersma zeker?
Je kent hem ook dus, ik wist pas dat hij sint was toen hij een collega werd.
niks moet en alles mag is zo eh... jaren 70?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven wat je wel/niet wilt.
En niks moet uiteraard...
OK, dan maar een referendum.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef sacha het volgende:
[..]
niks moet en alles mag is zo eh... jaren 70?
Past mooi in deze SC dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef sacha het volgende:
[..]
niks moet en alles mag is zo eh... jaren 70?
die wordt zeer democratisch maar resoluut terzijde geschovenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan maar een referendum.
Maar je weet wel wat daar meestal mee gebeurd?
Kortom, als er concrete wensen zijn, dan kan alles nog aangepast worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef sacha het volgende:
[..]
die wordt zeer democratisch maar resoluut terzijde geschoven
Is toch prima zo en als mensen wat anders willen maken ze maar watquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, als er concrete wensen zijn, dan kan alles nog aangepast worden.
En anders heb ik mijn tijd toch nog een soort van nuttig doorgebracht...
ok aangepast: Doe maar die Adri nog wat sinterklaas, en de naam edammer viind ik te reclame achtig voor een banner, dat zou wel 40+ kaas kunnen zijn maar dan een andere kaas zonder merknaam.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, als er concrete wensen zijn, dan kan alles nog aangepast worden.
En anders heb ik mijn tijd toch nog een soort van nuttig doorgebracht...
Ik vind het wel cool dat we als enige SC op FOK! geen vaste banner en/of OP hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven wat je wel/niet wilt.
En niks moet uiteraard...
Wellicht, maar niet vandaag...quote:
Geen idee, heb niet gezocht en ga dat ook niet doen...quote:Maar is sint Harry dan niet geschikt te vinden?
Andere leuke Harry:quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar niet vandaag...
[..]
Geen idee, heb niet gezocht en ga dat ook niet doen...
leuk, heb haar laatste keer gezien in Paradiso, nu staat ze er vanavond weer. Leuk hoor iedereen dacht ze komt met dat busje aangereden, kwam ze op haar gemak aangewandeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn broertje was er helemaal gek van
nee, ik ging dit keer niet, achteraf stom maar ja, was al zowat binnen stond in de deuropening en kon eigenlijk zo door lopen in Paradiso dit is de zijkant waar ze binnen kwamen, iemand die me dierbaar is is back stage nu en shoundsjecken.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt Debbie Harry genomen? wow....
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was in 2011 zat ik op Balkon
ja he, en dat wandelde in het wild zo op het Leidsepleinquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wauw!68 jaar is ze toch inmiddels? Mooie vrouw
nog steeds....
Had ze geen bodyguard bij zich dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, en dat wandelde in het wild zo op het Leidseplein
ik heb ze niet gezien, de bandleden kwamen ook aangewandeld en toen zij met Criss heb geen body geval gezien, en aan zijkant liepen we met haar mee, ze zal net als wij wel denken, die Hollanders doen tenminste normaal, want ze werd pas voor Paradiso herkend door fans dus ze had al stukje gewandeldquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ze geen bodyguard bij zich dan?
Da's best cool dan, beter dan dat hysterische gedoe!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb ze niet gezien, de bandleden kwamen ook aangewandeld en toen zij met Criss heb geen body geval gezien, en aan zijkant liepen we met haar mee, ze zal net als wij wel denken, die Hollanders doen tenminste normaal, want ze werd pas voor Paradiso herkend door fans dus ze had al stukje gewandeld
Waarom zou ze niemand herkend dat mens tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ze geen bodyguard bij zich dan?
nou haar fans wel, al had ze vuilniszak aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ze niemand herkend dat mens toch
Die zijn al zo oud dat ze niemand lastig vallenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou haar fans wel, al had ze vuilniszak aan
Nou ik had haar anders direct herkent van de foto's, maar goed, je verwacht ook niet zo snelquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ze niemand herkend dat mens toch
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou haar fans wel, al had ze vuilniszak aan
je zal raar opkijken, was al aardig voor Paradiso en allemaal jonge mensen, oke ook wel beetje *bejaarde* maar veel meidenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn al zo oud dat ze niemand lastig vallen
Klinkt nogal positief, wel tof dat ze dat nog doetquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef MadMaster het volgende:
Heb haar een paar jaar geleden ook in Paradiso gezien tijdens haar Parallel Lines jubileum tour, viel niet tegen ...
Ik doe het haar iig niet naquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Klinkt nogal positief, wel tof dat ze dat nog doet
vond haar ook top in Panic toer, maar de belevenis Paradiso vond ik ook helemaal top, al die Blondiefansquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef MadMaster het volgende:
Heb haar een paar jaar geleden ook in Paradiso gezien tijdens haar Parallel Lines jubileum tour, viel niet tegen ...
Die heb je wel vaker bij Blondie...quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond haar ook top in Panic toer, maar de belevenis Paradiso vond ik ook helemaal top, al die Blondiefans
Oma kwam op haar slofjes met pluizenpompoenen voorop on stage, schopte haar sloffen de zaal in en ging los. Haar stem was nog zeer goed en Clem Burke blijft een fantastische drummer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Klinkt nogal positief, wel tof dat ze dat nog doet
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb je wel vaker bij Blondie...
Ik zou er gewoon op in gaan, is vast een lekker dingquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmm... zal ik een topic in R&P openen?
Zat in mijn (gedeelde) mailbox![]()
Heey hoe is het er nu mee. Je weet vast nog wel wie ik ben of niet?
Hele tijd terug hebben we contact gehad met elkaar via een advertentie site.
Je wilde toen graag afspreken maar is er toen niet van gekomen.
Heb een tijdje een vriend gehad en zat flink onder de plak maar dat is nu over.
Ben vrij om te doen en laten wat ik wil dus kan ik lekker los gaan.
Dacht misschien vind je het leuk om weer in contact te komen. Lekker mailen en whatsappen?
En snel een keer afspreken natuurlijk. Me fotos email en app staan op http://www.....
Kusje
Rosanne
Waarom moeten wij van je lesbo dingen lezen, plus is het tamelijk onbeschoft om dat openbaar te plaatsenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dacht misschien vind je het leuk om weer in contact te komen. Lekker mailen en whatsappen?
En snel een keer afspreken natuurlijk. Me fotos email en app staan op http://www.....
Kusje
Rosanne
emailadres eindigt met Flirtmania ik durf niet te klikkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon op in gaan, is vast een lekker ding
maar je zult op die www.... vast je creditcardnummer e.d. moeten ingeven......
Hier stopte ik met lezen....Doen! Jetzt!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trut, is gewoon spam!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom moeten wij van je lesbo dingen lezen, plus is het tamelijk onbeschoft om dat openbaar te plaatsen
Nooit van mijn leven!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen....Doen! Jetzt!
Oh dear, nou dan zet ik mijn spam ook maar openbaar. Oh wacht die heb ik niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Trut, is gewoon spam!Tjezus steek nog een sigaar op
Ga je weer lekker?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear, nou dan zet ik mijn spam ook maar openbaar. Oh wacht die heb ik niet.
Lekker belangrijk
Ik zal je door dik en dun steunen!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal je door dik en dun steunen!![]()
Kunnen we daarna hier weer genieten van mensen die elkaar de huid vol gaan schelden.
Nee hoor ik zeur niet over aandacht van spamquote:
heb jij weerquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kusje
Rosanne
Gut nu ben je wel aardigquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is spam Heksmaar je zou er in kunnen trappen als je niet erg slim bent of nuchter
ik krijg wel eens een verzoek van de ING uit Belgiequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is spam Heksmaar je zou er in kunnen trappen als je niet erg slim bent of nuchter
Ja, dat soort dingen krijgen de meeste mensen wel denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik krijg wel eens een verzoek van de ING uit Belgieen over lange viagra lullen poedertjes uit verwegistan
Och....ik wil best onder mijn eigen naam een topic daar maken. Zeg maar waarover het moet gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik zou wel eerst ff een kloon aanmaken...
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik zou wel eerst ff een kloon aanmaken...
Ja, die laatste krijg ik ook wel eens. Heb mijn vrouw wel eens aangeboden om mijn jongeheer met 10 inch te verlengen (3 mailtjes op een dag....), maar dat hoefde niet zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik krijg wel eens een verzoek van de ING uit Belgieen over lange viagra lullen poedertjes uit verwegistan
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja, leuk heb ik nou écht zin in, uitgescholden worden op FOK omdat ik zo stom ben.
Hoef ik trouwens geen kloon voor aan te maken, dat feest heb ik nu al regelmatig
Ik vraag me af of zulke mails nou succesvol zijn, ik denk toch niet dat er veel mannen staan tequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die laatste krijg ik ook wel eens. Heb mijn vrouw wel eens aangeboden om mijn jongeheer met 10 inch te verlengen (3 mailtjes op een dag....), maar dat hoefde niet zo.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die laatste krijg ik ook wel eens. Heb mijn vrouw wel eens aangeboden om mijn jongeheer met 10 inch te verlengen (3 mailtjes op een dag....), maar dat hoefde niet zo.
Het schijnt toch best succes te hebben. Het is natuurlijk maar een kleine moeite om 1.000.000 mails te versturen, en als 2% klikt, heb je toch 20.000 hits op je internetpagina.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zulke mails nou succesvol zijn, ik denk toch niet dat er veel mannen staan te
springen om een penisverlenging
Ah, jah... en dan 20 pop ups met reclame aanhangen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Het schijnt toch best succes te hebben. Het is natuurlijk maar een kleine moeite om 1.000.000 mails te versturen, en als 2% klikt, heb je toch 20.000 hits op je internetpagina.
De tent opzetten doe je soms zelf, ja ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja, leuk heb ik nou écht zin in, uitgescholden worden op FOK omdat ik zo stom ben.
Hoef ik trouwens geen kloon voor aan te maken, dat feest heb ik nu al regelmatig
Die uitdrukking ken ik niet, heb je die die zelfbedacht?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De tent opzetten doe je soms zelf, ja ik ook
TL,drquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik niet, heb je die die zelfbedacht?
Kan je hem uitleggen?
Ik zet een berichtje neer want ik vond het wel ''grappige'' spam.
Vervolgens begin jij over Lesbische en persoonlijke shit omdat je het blijkbaar weer eens
niet snapte.
Niks nieuws onder de zon, daar niet van, ben ik gewend, lig ik niet wakker van.
Dan begin je te zieken dat ik ''om aandacht'' vraag omdat ik dat spam berichtje heb neergezet.
Ik probeer je verder nog netjes te negeren, want je zegt dat ook niet tegen Leandra als ze een foto post van kind, of tegen Sascha als ze een foto post van tuin, of tegen wie dan ook, zelfs niet eens
tegen Heks toen ze een (zelf)gemaakte foto plaatste van Debby Harry, mja vond je blijkbaar ook niet leuk, want jij herkende haar niet, dus had je daar weer iets over te bitchen.
Laatst plaatste je nog trots een oude foto van jezelf met je auto, ging iemand toen tegen jou zeiken
dat je om aandacht vroeg?
Nee, ik heb niks gezien, dus vertel het is, wat wil je, dat ik hier niet meer post, want anders vraag ik
om aandacht? Zit je niet iets anders dwars, weet je het zeker?
Ik wil hier best wegblijven hoor, ik geloof niet dat ik het erg ga missen om beschuldigd te worden
van allerlei zaken, zoals DM's sturen, lid van het Kiekenkot () te zijn iemand op Skype te hebben
of iemand te hulp hebben geroepen.
En nogmaals die uitdrukking ken ik niet.
Zo de lurkers kunnen hun popcorn zakken weer opentrekken.
Ik ben ook wel benieuwd naar je uitleg eigenlijk.
BINGO, moet nog 6 nummersquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Niet weer, hč...![]()
Kolere, wanneer gedragen jullie je eens naar je leeftijd?
Ik kom hier nu 2 weken en elke dag is het wel bingo hier...
De tering!!!
Ik zal de wijste zijn en ik blijf wel weg hier.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Niet weer, hč...![]()
De tering!!!
Wen er maar aan, veel zal er niet veranderen tussen die 2/quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Niet weer, hč...![]()
De tering!!!
Ik kan ook weer vertrekken, dan kunnen jullie verder gaan waarmee jullie bezig zijn en hoef ik me er niet aan te irriteren...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal de wijste zijn en ik blijf wel weg hier.
Een tent opzetten ken ik nog wel als uitdrukking in DGKquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De tent opzetten doe je soms zelf, ja ik ook
Nee zo bedoelde ik het niet, ik vind het écht wel prima om hier weg te blijven!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook weer vertrekken, dan kunnen jullie verder gaan waarmee jullie bezig zijn en hoef ik me er niet aan te irriteren...
Vooral die van Huub en Brianquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tent opzetten ken ik nog wel als uitsrukking in DGK
doe eens ff normaal, niks wegblijven, scroll over elkaar heen heel makelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal wel heel naďef zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat je als meer dan volwassen vrouw kennelijk je hormonen niet meer in de hand hebt en je zo laat gaan. Er hoeft maar iemand iets te zeggen wat een ander anders opvat en hoppa, weer bonje in de tent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wen er maar aan, veel zal er niet veranderen tussen die 2/
Maar op sommige personen bedoel ik dan ook meer.... Misschien dat ik ze alle 2 eens tegelijk moet uitnodigen voor een borrel en/of een hapjequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je hier dan nog doen? Zonder het gekonkel gebeurt er hier helemaal niets zowat...
Too Long, Didn't Read.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
wat is TL,dr??? en dat meen ik serieus
Nu is dit niet de meest levendige SC, maar het is ook weer niet zo dat die twee ruziezoekers de enige users hier zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je hier dan nog doen? Zonder het gekonkel gebeurt er hier helemaal niets zowat...
Twee ruziezoekers? Ik heb er de afgelopen dagen minstens 4 geteld, al dan niet vrijwillig in een conflict betrokken...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu is dit niet de meest levendige SC, maar het is ook weer niet zo dat die twee ruziezoekers de enige users hier zijn.
De droom van elke manquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar op sommige personen bedoel ik dan ook meer.... Misschien dat ik ze alle 2 eens tegelijk moet uitnodigen voor een borrel en/of een hapje
Erger je je er echt aan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook weer vertrekken, dan kunnen jullie verder gaan waarmee jullie bezig zijn en hoef ik me er niet aan te irriteren...
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tranen met tuiten en elkaar in de armen vallend?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar op sommige personen bedoel ik dan ook meer.... Misschien dat ik ze alle 2 eens tegelijk moet uitnodigen voor een borrel en/of een hapje
Ik dacht dat je het alleen over vanavond hadquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee ruziezoekers? Ik heb er de afgelopen dagen minstens 4 geteld, al dan niet vrijwillig in een conflict betrokken...
Met chufi als Bert van Leeuwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tranen met tuiten en elkaar in de armen vallend?
Regel dat effe...
Ik dacht dat de meeste mannen droomden van een trioquote:
Ja, oprecht.quote:
Kijk, met jou kan ik wel normaal praten...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste mannen droomden van een trio
En wil ik dat dan op mn geweten hebben ... Moeten ze wel beiden willen... Ik hoor het welquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tranen met tuiten en elkaar in de armen vallend?
Regel dat effe...
Wees pro-actief!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En wil ik dat dan op mn geweten hebben ... Moeten ze wel beiden willen... Ik hoor het wel
Ja maar niet met die 2 ....quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste mannen droomden van een trio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel King weet ik ook weer die afkortingenquote:
Volwassenheid is niet leeftijdsgebonden en zeker niet op internet. Zet een groep mensen X tijd bij elkaar en je krijgt dit soort gedrag. Onvermijdelijk. Mij verbaast het vooral dat mensen het allemaal zo persoonlijk opvatten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, oprecht.
Een discussie is prima, maar dit is elkaar (valselijk) beschuldigen door niet goed lezen/interpreteren.
Laat ik het zo zeggen, ik had het hier wat volwassener verwacht...
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar niet met die 2 ....OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat heb ik nou ook zo vaakquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
King je hebt gelijk en ook ik ben van de huh en klim gelijk in mijn toetsenbord. en dan krijg je het welles nietis en dat staat er en niet dat.
Ik kom ook elders in SC's en zo'n bende als hier heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volwassenheid is niet leeftijdsgebonden en zeker niet op internet. Zet een groep mensen X tijd bij elkaar en je krijgt dit soort gedrag. Onvermijdelijk. Mij verbaast het vooral dat mensen het allemaal zo persoonlijk opvatten.
Mehquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk de eerste reageert al en Fann is ff afwezig met een nieuw schilderijtje of zo...
hoef je niet om te lachen hoor, is achteraf ook erg stom als je sommige dingen van jezelf terug leest van maak ik me daar nu zo druk omquote:
Ik lees nog weleens in de Klaagbak en als daar topics zijn van langer dan 3 regels, dan zie je die afkorting 100 keer voorbij komen....of een "grappig" plaatje zoals:quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je wel King weet ik ook weer die afkortingen
dan had de RLS ook niks voor je geweestquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom ook elders in SC's en zo'n bende als hier heb ik nog niet meegemaakt.
Een 40+ meet zie ik er ook niet snel van komen...
Ik begreep geen zak van wat je schreefquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoef je niet om te lachen hoor, is achteraf ook erg stom als je sommige dingen van jezelf terug leest van maak ik me daar nu zo druk om
Hopelijk een voodoopoppetjequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk de eerste reageert al en Fann is ff afwezig met een nieuw schilderijtje of zo...
Ik kom ook niet op Fok voor dat soort zaken...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan had de RLS ook niks voor je geweestdaar was het nog 50 keer erger vond ik zelf
scheelt, dan hoef je er ook niet over na te denken wat ik bedoeldequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begreep geen zak van wat je schreef
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje bende en anarchie wel leuk vind.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom ook elders in SC's en zo'n bende als hier heb ik nog niet meegemaakt.
Een 40+ meet zie ik er ook niet snel van komen...
vind ik van niet, ik ken Soury en FANN persoonlijk en vind ze alle2 top meiden, dus ik vorm geen oordeel op een naam of persoon hoe die post, ik moet je of moet je nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje bende en anarchie wel leuk vind.![]()
Meets daarentegen zul je me nooit zien en ik heb zelfs het idee dat rl ontmoetingen kunnen leiden tot nog meer roddel en achterklap in een SC.
goffer de goffer ik hou niet van afkortingen wat betekent dit nu weer, en oh ja engels moet ik ook niet snap ik soms niet dat jullie het vast wetenquote:
Ik heb in het verleden meer rellen getrapt dan me nu lief is, maar dan wel face to face en niet via een toetsenbord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje bende en anarchie wel leuk vind.![]()
Ik weet niet wie Angelique is, zoietsquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer ik hou niet van afkortingen wat betekent dit nu weer, en oh ja engels moet ik ook niet snap ik soms niet dat jullie het vast weten
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik van niet, ik ken Soury en FANN persoonlijk en vind ze alle2 top meiden, dus ik vorm geen oordeel op een naam of persoon hoe die post, ik moet je of moet je niet
Angelique ik ken er maar 1, die franse met die knappe vent met litteken op zijn wang, bergerac of zoietsquote:
Nou dat was geen vent hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Angelique ik ken er maar 1, die franse met die knappe vent met litteken op zijn wang, bergerac of zoiets
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik van niet, ik ken Soury en FANN persoonlijk en vind ze alle2 top meiden, dus ik vorm geen oordeel op een naam of persoon hoe die post, ik moet je of moet je niet
Ik kan het vaak wel waarderen als iemand er talent voor heeft, maar dit is idd vaak zo lomp, dom en gespeend van elke vorm van humor dat het echt vervuiling is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb in het verleden meer rellen getrapt dan me nu lief is, maar dan wel face to face en niet via een toetsenbord.
Bende is ook leuk, maar niet elke avond hetzelfde verhaal...
Mooie seriequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Angelique ik ken er maar 1, die franse met die knappe vent met litteken op zijn wang, bergerac of zoiets
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert Jacobs, gast aan tafel in een tv programmaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
is Gert hier ook alHoi Gert
ik gedraag me hier hoor echt waar
Doorgeven en verdubbelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gister al een kwartje van Sacha, vandaag van jou...ik word rijk!
oh die ex wielrenner die kale, of haal ik nu alle Gert`s door de warquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Gert Jacobs, gast aan tafel in een tv programma
Die ja....die had een verhaal over ene Angelique die aan voodoopoppetjes deed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die ex wielrenner die kale, of haal ik nu alle Gert`s door de war
oke, ja soms ken ik die man niet volgen die praat zo snel en nog met een accent ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ja....die had een verhaal over ene Angelique die aan voodoopoppetjes deed.
Dacht dat het een Kroaat of zo was...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja soms ken ik die man niet volgen die praat zo snel en nog met een accent ook
Dat heb ik wel eens met jouw postsquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef Toverheks het volgende:
oke, ja soms ken ik die man niet volgen die praat zo snel en nog met een accent ook
nee een boerenjongen van het plattelandquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht dat het een Kroaat of zo was...
Jandino Asporaat, bedoel je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
Net als die donkere gast die Dino nog wat, kolere wat schreeuwt ie dat ik denk wat zeg je nou allemaal
Ow...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee een boerenjongen van het platteland
Voodoo is tof, je steekt wat in ding en dan kijken of het werkt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ja....die had een verhaal over ene Angelique die aan voodoopoppetjes deed.
quote:
ja diequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jandino Asporaat, bedoel je?
Onbeskoft, jij!!!
OK, die pak ik op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]snap jij sommige posten niet van mij, gewoon vragen of ik het dan beter wil uitleggen hoor, kleine moeite
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]snap jij sommige posten niet van mij, gewoon vragen of ik het dan beter wil uitleggen hoor, kleine moeite
Ik ben een Tilburgse jongen die op platteland terecht is gekomen, wat nu?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee een boerenjongen van het platteland
zal ik proberenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, die pak ik op.
Gebruik eens wat meer leestekens en breek lange zinnen met tangconstructies in stukjes...
Dank!![]()
Paarden FoKken zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben een Tilburgse jongen die op platteland terecht is gekomen, wat nu?
Nu spreek je iig geen Amsterdams, want dat is minimaal net zo triest als ieder ander dialect.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vraag nu niet zoveel op 1 avond, ik zal me best gaan doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterk begin, maar begin de zin bij voorkeur ook met een hoofdletter en eindig met een punt.
Ik heb weer genoten de afgelopen dagen, op de rug van zo'n knol door het bos dat geeft toch steeds weer een kick.quote:
Kan ik jouquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu spreek je iig geen Amsterdams, want dat is minimaal net zo triest als ieder ander dialect.
Tof ik durf het niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb weer genoten de afgelopen dagen, op de rug van zo'n knol door het bos dat geeft toch steeds weer een kick.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag nu niet zoveel op 1 avond, ik zal mijn best gaan doen.
Ben jij die paardenpletter?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb weer genoten de afgelopen dagen, op de rug van zo'n knol door het bos dat geeft toch steeds weer een kick.
Nu niks, maar soms kan ik een dialect niet verstaan, vooral als ze heel snel praten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen begint dus alle ellende, waar je jezelf zo aan ergert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterk begin, maar begin de zin bij voorkeur ook met een hoofdletter en eindig met een punt.
Heb ze zelf gefokt, dat scheelt, het is de combinatie. Ik stap echt niet zomaar op een andere.quote:
Ik mag hem welquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen begint dus alle ellende, waar je jezelf zo aan ergert.
40 plussers gaan vertellen wat ze wel en niet moeten doen....werkt niet.![]()
Binnen nu en 5 topics krijg je een backfire, want dan ben jij die gozer die zich verheven voelt boven anderen en het altijd beter weet. Elitair ben je!
quote:
Dit was een aanbod van TH zelf...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen begint dus alle ellende, waar je jezelf zo aan ergert.
40 plussers gaan vertellen wat ze wel en niet moeten doen....werkt niet.![]()
quote:Binnen nu en 5 topics krijg je een backfire, want dan ben jij die gozer die zich verheven voelt boven anderen en het altijd beter weet. Elitair ben je!
Ik ken plat Tilburgs, Rotterdam stylee en oud Renkums.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nu niks, maar soms kan ik een dialect niet verstaan, vooral als ze heel snel praten.
Ik ken jouw lengte/omvang niet...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die van mij zijn wat te groot daarvoor.
ik ken alleen Amsterdams, maar als ik me best doe kan ik ook heel beschaafd pratenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken plat Tilburgs, Rotterdam stylee en oud Renkums.
Ik vind dat iedereen lekker moet typen op de manier waar ze zich zelf het prettigste bij voelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
oh King ik vind dat helemaal niet erg, wat ik erg vind is mensen die zich duur voor doen of fouten van andere gaan verbeteren, ik weet zelf ik maak hele lange zinnen en kan ook in 1 zin eigenlijk.
Lach je nou om jezelfquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was een aanbod van TH zelf...
[..]
[ afbeelding ]![]()
Bad MM!!
Het moet wel te snappen zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen lekker moet typen op de manier waar ze zich zelf het prettigste bij voelen.
Als anderen dat vervelend vinden....jammer dan.
Is die nodig dan als je je eigen ui plaatstquote:
I know....maar ook jij bent oud genoeg om te weten wat er gebeurd als vrouwen je iets aanbieden.quote:
Opgeslagen voor later gebruik.quote:
Geen idee, maar een UI van jezelf plaatsen lijkt me sowieso geen smiley/een teken van om jezelf lachen. Hooguit wat zelfspot...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die nodig dan als je je eigen ui plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |