Zijn boodschappenlijstje. Misschien is Kingstown vegetariër.quote:
Ik dacht even dat je melk had gemorst op je toetsenbordquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, en ik zie in m'n post een vrij ernstig bewijs dat ik al te lang op FOK! zit
wie zou er moeten pruttelen dan, Dees?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef Deisyy het volgende:
Mooi![]()
Ik verwacht morgen nog wel wat gepruttel, Leandra.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn boodschappenlijstje. Misschien is Kingstown vegetariër.
tsssskkk da's geen échte kat, een échte kat vreet vogeltjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Mijn kat is trouwens wel vegetarisch....die weigert structureel haar vlees op te eten.
Die van mij lijken een bloedhekel aan zuurstof te hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Mijn kat is trouwens wel vegetarisch....die weigert structureel haar vlees op te eten.
De köttbullar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie zou er moeten pruttelen dan, Dees?
Alleen konijnenvoer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Ik denk dat ik maar eens een standaard PI in ga stellen, die dan volkomen ongepast bij allerlei onderwerpen van dienst kan gaan zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, hoorde je dat? dat was een kwartje
Ik ben een PAUPER-ouder en mijn poes is daardoor volledig ontspoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tsssskkk da's geen échte kat, een échte kat vreet vogeltjes
Want ze willen niet ademhalen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Die van mij lijken een bloedhekel aan zuurstof te hebben.
daar is Specularium al voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een standaard PI in ga stellen, die dan volkomen ongepast bij allerlei onderwerpen van dienst kan gaan zijn.
Doe maar nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een standaard PI in ga stellen, die dan volkomen ongepast bij allerlei onderwerpen van dienst kan gaan zijn.
Er is iemand op FOK die die smiley al standaard heeft ingesteld trouwensquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een PAUPER-ouder en mijn poes is daardoor volledig ontspoord.
Fannnnn Rustig nouuahhhquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is iemand op FOK die die smiley al standaard heeft ingesteld trouwens![]()
na-aper
Ik moest ook meteen aan hem denken toen kingstown over een standaard PI begon.quote:
Je loopt een paar SC's achter....het thema copycat hebben we al afgesloten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is iemand op FOK die die smiley al standaard heeft ingesteld trouwens![]()
na-aper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |