quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kutclub en kutkrant gaan natuurlijk goed samen.
Je bedoelt het ed dus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kutclub en kutkrant gaan natuurlijk goed samen.
Zoals jullie lening...quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Buiten die 20 miljoen ben ik benieuwd in hoeveel termijnen dat het bedrag naar Eindje komt.. Als het in 345 termijnen is heb je er nog geen zak aan.
Niet op sport gebied denk ik, maar is sowieso een non discussiequote:Op donderdag 11 juli 2013 10:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Geen geweldige krant, maar heel wat beter dan de Telegraaf.
Het is ook vooral persoonlijk en afhankelijk van je politieke voorkeur en dergelijke. Plus dat het een regionale versus een landelijke krant is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet op sport gebied denk ik, maar is sowieso een non discussie
Ik heb van geen enkel dagblad een hoge dunk, ik krijg het Parool thuis maar die zitten in de AD clan wat Ajax betreft, voor Amsterdams nieuws nog wel leesbaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Telegraaf is een tyfus krant en qua non Aax gerelateerde kranten te debiel voor woorden. Het AD is tegenwoordig ook van een zeer laag niveau. Doet niets onder voor de Telegraaf.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
!!twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:40:15#PSV en AS #Roma hebben een principe-akkoord over een daverende transferprijs voor #Strootman: 20 miljoen euro. reageer retweet
Als we toch lekker aan het verkopen zijn, kan deze zeur dan ook in de etalage? Hij is geen 10, wordt geen 10 en moet accepteren dat hij gewoon op rechtsbuiten moet gaan staan. En dus meelopen met de opkomende back van de tegenstander. "Daar heb ik een hekel aan". Slim hoor, om je zwakke punt openbaar te maken in een landelijk medium.quote:Wijnaldum: 'Ik accepteer het, maar heb er moeite mee'
PSV heeft in Adam Maher een nieuwe spelmaker in huis en dus dreigt voor Georginio Wijnaldum weer een bijrol aan de rechterkant. De 22-jarige Rotterdammer legt zich er niet bij neer, zegt hij in een interview met het weekblad Voetbal International..
Hij ging als 10 naar PSV, maar speelt er als hangende rechterspits. 'Klopt', zegt Wijnaldum, 'maar wel met de vrijheid naar binnen te trekken. Het voelt als een tussenoplossing, ik accepteer het, maar heb er moeite mee. Uiteindelijk sta ik toch vooral het veld breed te houden om de middenvelders ruimte te geven.'
'En af en toe heb je dan ook nog zo'n back tegenover je die er steeds overheen gaat, zodat ík mee moet lopen, dat zijn de ergste. Gelijk hebben ze, hoor, maar ik heb een hekel aan zulke spelers. Daarom heb ik liever dat de trainer mij dan de vrijheid geeft naar binnen te trekken, zodat die back mij moet volgen.'
Dat is hoe ze rollen in Rotterdam. Weet ik helaas genoeg vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat een eikels in het Feyenoord topic. Lijken wel gefrustreerd of zo.
Dat is altijd zo in de meeste topics, andere meningen zijn niet gewenst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat een eikels in het Feyenoord topic. Lijken wel gefrustreerd of zo.
8 miljoen, max.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:20 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
^239237239
Wat is Eriksen dan wel niet waard? 50 miljoen of zo.
Eriksen nog 1 jaar, Strootman nog 3 jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:20 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
^239237239
Je bent een komma vergeten. 5,0.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:20 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
^239237239
Totaal niet. Sowieso zou ik Hutchinson en Davids niet vergelijken. De laatst genoemde was meer proactief. Verder had hij nog wel het inzicht om een bal te geven (hoewel dat misschien eigen is aan iemand die in de absolute top speelt). Wijnaldum heeft het fysieke vermogen ervoor niet. Ook niet voor een Hutchinson-rol, wat feitelijk vooral in de weglopen is, en zonder slidings en fysiek vertoon een bal afpakken en meteen afgeven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zit nog wel wat rek in, al zal hij nooit het overzicht leren wat nodig is voor zijn favoriete positie achter de spits. Hij moet gewoon leren om centraal op het middenveld ballen af te pakken en op te stomen wanneer dat kan, soort Hutchinson of Davids rol ligt hem mogelijk wel.
Zeker wel. Die man maakt ons persoonlijk kampioen. En ja daar wil ik wel een weddenschap voor afleggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt waar je als PSV supporter blij van zou moeten worden.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:20 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
^239237239
Wat is Eriksen dan wel niet waard? 10 miljoen of zo.
welke lening.quote:
hahaha, waar wil je om wedden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zeker wel. Die man maakt ons persoonlijk kampioen. En ja daar wil ik wel een weddenschap voor afleggen.
Kratje? Geen Bavaria, tenminste als jij dat wil prima maar ik heb liever wat andersquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zeker wel. Die man maakt ons persoonlijk kampioen. En ja daar wil ik wel een weddenschap voor afleggen.
Laat Zoet maar eerst weggaan en Gomes terug, dan praten we verderquote:
Ik hoop het niet voor jullie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Laat Zoet maar eerst weggaan en Gomes terug, dan praten we verder
Als Tyton vertrekt moet je Gomes halen. Zoet moet je niet laten vertrekken. Maar als 'ie vertrekt, kan je beter die van Utrecht halenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Laat Zoet maar eerst weggaan en Gomes terug, dan praten we verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |