quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef TerryStone het volgende:
Als red flags verzamelen een onderdeel op de olympische spelen was geweest dan had je nu een gouden medaille
Wat een geneuzel zeg. Dat je er niet mee eens ben, ok. Maar om nou asociaal te zeggen dat ik ziek in mijn hoofd ben, gaat me veel te ver.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dat toont aan dat je een ziek mens bent. Geloof me ik ben 1 van die mannen die men vrouw liever niet met een uitgebreid seksueel verleden heeft maar zo een crush en brief naar een crimineel is echt 10 keer erger dan dan 5 gangbangs door het nederlandse voetbalelftal. En wat is dat man-complex? dat ie sex wil? dat maakt hem gewoon mens.
Volgens mij moet je gewoon een keer goed genomen worden. Ben je er direct van af.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het is anders prima vertoeven met mij![]()
Ok, genoeg...ik ga alvast mijn lading katten bestellen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon een keer goed genomen worden. Ben je er direct van af.
Hier is je prijs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wat een geneuzel zeg. Dat je er niet mee eens ben, ok. Maar om nou asociaal te zeggen dat ik ziek in mijn hoofd ben, gaat me veel te ver.
Dus dat.. Volgens mij heeft ze alleen van die stuntelige sex gehad wat meer irritaties opleverde als genotquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon een keer goed genomen worden. Ben je er direct van af.
En alle fokkers zijn natuurlijk helden in bedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dus dat.. Volgens mij heeft ze alleen van die stuntelige sex gehad wat meer irritaties opleverde als genot![]()
Dus ze moet inderdaad een keer goed verwend worden, dan gaat ze wel los joh.. Nympho
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En alle fokkers zijn natuurlijk helden in bed
Tuurlijk niet hahaha integendeelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En alle fokkers zijn natuurlijk helden in bed
Ik voel me gewoon zo raar als ik met mijn benen gespreid zit. Ik kan het niet uitleggen. Daarom drink ik het liefst kopjes thee met mijn dates en wil het hebben over ditjes en datjes waar hij natuurlijk geen zin in heeft als hij denkt dat ik altijd zo afstandelijk blijfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet hahaha integendeel
Denk ik .. Zolderkamer autisten
Maar geniet je van sex ? Dat denk ik niet als ik het zo hoor..
Blijkbaar niet, want je post hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb een mooi lijf, mooi haar, leuke lach. Ze willen mij gewoon! Ik kan het maken om de boot af te houden, snap je
Dit is een redenatie van nietsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je post hier.
Dat jij een iq van een doperwt hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit hele topic is een drogredenatie... je punt?
Ja, compleet gebrek aan empathie voor de slachtoffers en die man gewoon stoer en knap vinden en er dan een brief naar schrijven enkel omdat je hem dus een mooie kop vindt hebben is in het beste geval symptoom van slecht, oppervlakkig karakter en in het slechtste geval toont het aan dat je gewoon even ziek bent als je penpal. In beide gevallen hoop ik dat ik nooit een vrouw als jou zal tegenkomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wat een geneuzel zeg. Dat je er niet mee eens ben, ok. Maar om nou asociaal te zeggen dat ik ziek in mijn hoofd ben, gaat me veel te ver.
Ja tot ze een dieper spiritueel niveau halen in gesprekken met haar. En dan krijgen ze een kusje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:17 schreef HosselKoning het volgende:
Dus ts is een lekker wijf die alle mannen kwijlend op afstand houdt ?
Slecht en oppervlakkig?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ja, compleet gebrek aan empathie voor de slachtoffers en die man gewoon stoer en knap vinden en er dan een brief naar schrijven enkel omdat je hem dus een mooie kop vindt hebben is in het beste geval symptoom van slecht, oppervlakkig karakter en in het slechtste geval toont het aan dat je gewoon even ziek bent als je penpal. In beide gevallen hoop ik dat ik nooit een vrouw als jou zal tegenkomen.
Los van het feit dat ik je eigenlijk haat, bestaan er ook echt mannen die dat zolang volhouden? Ik zou me echt rotschamen als ik na 3 zo een dates nog niet in je broekje heb mogen zittenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon zo raar als ik met mijn benen gespreid zit. Ik kan het niet uitleggen. Daarom drink ik het liefst kopjes thee met mijn dates en wil het hebben over ditjes en datjes waar hij natuurlijk geen zin in heeft als hij denkt dat ik altijd zo afstandelijk blijf
Op de wangquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja tot ze een dieper spiritueel niveau halen in gesprekken met haar. En dan krijgen ze een kusje.
Haat je mij? Uh ok..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik je eigenlijk haat, bestaan er ook echt mannen die dat zolang volhouden? Ik zou me echt rotschamen als ik na 3 zo een dates nog niet in je broekje heb mogen zitten
waarom stuurde je een brief naar die man behalve dat ie er mooi uitzag? Ondanks dat hij het duidelijk niet met iedereen even goed voorhad...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Slecht en oppervlakkig?![]()
Ik ben best lief hoor. Ik ben niet ziekheb de beste bedoelingen met iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |