abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:24:30 #121
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_128773023
Volgens mij schijt je zelf gewoon zeven kleuren om je te committeren aan iemand, want o mijn god je zou gekwetst raken.

Denk hier anders eens over na: als één vent zo doet is het zijn probleem. Als echter vent twee en drie het ook doen dan is er in deze vergelijking maar één constante: jij.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_128773034
Okee, laat ik maar even al het verder gebeurde negeren en tegen beter weten in....

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
Ik zit met een grote vraag....denken alle mannen de hele tijd aan seks als ze met een vrouw zijn die ze leuk vinden?
Nee, maar het zit er wel een beetje ingeprogrammeerd hè. Daarbij laten heel veel vrouwen initiatief over aan mannen, waardoor die telkens het voortouw nemen en daar zit jij mee opgescheept.

Het lijkt me niet onredelijk van je om grenzen aan te geven, maar vraag je wel af wat je onder een relatie verstaat. Een praatbuddy kan ook een goede vriend zijn. Als je samen iets wil hoort daar doorgaans intimiteit bij en waarom zou dat in z'n geheel on hold moeten worden gezet? Wachten met seks lijkt me slim, maar als je echt iemand leuk vindt en vertrouwt, waarom dan zo'n lange test? (met telkens een zoemer als hij je aanraakt?) Misschien vul ik teveel voor je in en begrijp ik je verkeerd, maar het komt meer over als wantrouwend en dominant handelen dan als gelijkwaardig en gezond.
pi_128773122
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Oke, hoeveel bedpartners heb je gehad? Ik neem aan dat er ergens iets mis is gegaan. Je bent niet ineens zo.
Niet zoveel. En er is nergens iets mis gegaan, ik ben toevallig wat terughoudender dan gemiddeld en nu zeg je dat er iets mis met mij is. Ik heb wel altijd een vorm van preutsheid gehad, toen ik als tiener met mijn ouders en zusje op strandvakanties ging. Liep iedereen lekker rond in hun zwempakjes en bedekte ik met handdoeken mijn lichaam, want stel je voor als iemand naar me keek en nee ik was niet onzeker over mijn lichaam. Ik heb overigens geen idee waar dit vandaan komt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:29:36 #124
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128773245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Niet zoveel. En er is nergens iets mis gegaan, ik ben toevallig wat terughoudender dan gemiddeld en nu zeg je dat er iets mis met mij is. Ik heb wel altijd een vorm van preutsheid gehad, toen ik als tiener met mijn ouders en zusje op strandvakanties ging. Liep iedereen lekker rond in hun zwempakjes en bedekte ik met handdoeken mijn lichaam, want stel je voor als iemand naar me keek en nee ik was niet onzeker over mijn lichaam. Ik heb overigens geen idee waar dit vandaan komt.
Ja, er is iets anders aan je. Als je dat gaat ontkennen is er helemaal geen praten met jou. Samengevat kan ik het volgende zeggen: sommige mannen willen alleen seks. Je gaat niet iemand vinden die een relatie met je wil als je maanden niks doet alleen om diegene en jezelf te testen. Je jaagt daar alleen mensen mee weg. Meteen met iemand het bed in duiken is overdreven, maanden wachten is ook overdreven.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_128773355
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Ja, er is iets anders aan je. Als je dat gaat ontkennen is er helemaal geen praten met jou. Samengevat kan ik het volgende zeggen: sommige mannen willen alleen seks. Je gaat niet iemand vinden die een relatie met je wil als je maanden niks doet alleen om diegene en jezelf te testen. Je jaagt daar alleen mensen mee weg. Meteen met iemand het bed in duiken is overdreven, maanden wachten is ook overdreven.
Ik merk ook wel dat ik anders ben. En mijn bedoeling is inderdaad niet om de mensen die ik echt leuk vind, weg te jagen. Moet ik wel op letten dus,
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:32:56 #126
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128773399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik merk ook wel dat ik anders ben. En mijn bedoeling is inderdaad niet om de mensen die ik echt leuk vind, weg te jagen. Moet ik wel op letten dus,
Ik kan hieruit afleiden dat je ook met mensen blijft daten die je niet echt leuk vindt. Anders zou je niemand waar je mee date weg willen jagen, of je gaat er zelf bij weg.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:33:55 #127
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128773445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
Als je als vrouw je benen meteen spreidt, ben je nergens goed voor dan alleen seks en als je ff wacht dan gebruik je die man als speelgoed :')

Mannen logica :')
vrouwen die dat denken _O- simpele wezentjes :')
pi_128773448
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef Joris85 het volgende:
Okee, laat ik maar even al het verder gebeurde negeren en tegen beter weten in....

[..]

Nee, maar het zit er wel een beetje ingeprogrammeerd hè. Daarbij laten heel veel vrouwen initiatief over aan mannen, waardoor die telkens het voortouw nemen en daar zit jij mee opgescheept.

Het lijkt me niet onredelijk van je om grenzen aan te geven, maar vraag je wel af wat je onder een relatie verstaat. Een praatbuddy kan ook een goede vriend zijn. Als je samen iets wil hoort daar doorgaans intimiteit bij en waarom zou dat in z'n geheel on hold moeten worden gezet? Wachten met seks lijkt me slim, maar als je echt iemand leuk vindt en vertrouwt, waarom dan zo'n lange test? (met telkens een zoemer als hij je aanraakt?) Misschien vul ik teveel voor je in en begrijp ik je verkeerd, maar het komt meer over als wantrouwend en dominant handelen dan als gelijkwaardig en gezond.
Ik ben in het begin nogal wantrouwend ja. Ik ben niet iemand die meteen heel spontaan is, maar ben wel eerlijk en niet fake en dat vinden ze dan wel weer leuk aan me. Ik wacht een tijdje totdat ik me op mijn gemak voel
pi_128773511
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Ik kan hieruit afleiden dat je ook met mensen blijft daten die je niet echt leuk vindt. Anders zou je niemand waar je mee date weg willen jagen, of je gaat er zelf bij weg.
Ik date niet met mannen die ik niet leuk vind. Ik geef ze wel nog een paar dates de ''kans''. En daarna ben ik gewoon eerlijk als ik het echt niet zie zitten
pi_128773528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:33 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ben in het begin nogal wantrouwend ja. Ik ben niet iemand die meteen heel spontaan is, maar ben wel eerlijk en niet fake en dat vinden ze dan wel weer leuk aan me. Ik wacht een tijdje totdat ik me op mijn gemak voel
Volgens mij is alles hieraan positief, behalve het wantrouwende. Tenzij je de verkeerde jongens uitkiest, maar dat is dan weer een ander probleem.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:36:35 #131
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128773554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Voluptas het volgende:

[..]

dus de rest is niet echt leuk? je doet het voor de aandacht?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:37:26 #132
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128773596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik date niet met mannen die ik niet leuk vind. Ik geef ze wel nog een paar dates de ''kans''. En daarna ben ik gewoon eerlijk als ik het echt niet zie zitten
Dan moet je ook niet zeggen dat je jongens die je echt leuk vindt niet af wil stoten. Je stoot die namelijk expres zelf af door aan te geven dat je niks met ze wil verder. Je bent duidelijk tegen die jongens, maar je bent een soort test voor de jongens die je wel leuk vindt.
pi_128773700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dus de rest is niet echt leuk? je doet het voor de aandacht?
Aandacht interesseert me echt niet
pi_128773723
Je hebt nu drie topics aangemaakt met problemen met mannen in een maand tijd.

• Ik vind een gevangene leuk en heb hem nu als penvriend omdat hij er zo leuk uitzag op tv. Hij moet alleen nog wel 5 jaar zitten.
• Meerdere mannen hebben mijn nummer gekregen afgelopen maand maar ze bellen allemaal niet terug.
• Willen alle mannen alleen maar sex? Hier moeten ze toch minstens maanden op wachten anders hebben ze gewonnen.

Ik hoop voor je dat je troll bent. Anders ben je volgens mij gewoon veel te hard opzoek en daarbij heel veel eisend.
pi_128773768
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ah jij bent het type dat ze meteen wil veranderen, vormen en kneden zodat ze aan jouw wereldbeeld conformeren. En wat heeft het jou tot nu toe opgeleverd?
TS wordt oude vrijster, want ze gaat de ideale man nooit vinden. Of ze vindt de perfecte kneedbare man en gaat nooit echt plezier hebben in ene relatie, gaat in een vechtscheiding en pikt dan de kinderen van hem af.. zoiets.

Wat een zure sloot zeg, gadver.
Whatever...
pi_128773823
TS, wat zou je zeggen als een man helemaal geen pogingen onderneemt?
Ja de gemiddelde man zal niet al te lang wachten en uiteindelijk iets uit proberen. Het is ook een deels bevestiging dat het goed zit. Nu hoeft dat niet direct bij de eerste date, maar iemand die na een paar weken nog niet intiem is, dan zal meestal geen goed doen.
Praatbuddy? het laatste waar ze op zitten te wachten. Iemand maakte de opmerkingen "daar hebben ze vrienden voor" en dat is ook nog eens helemaal waar.
Je mag voorzichtig zijn, maar de boot maar blijven afhouden en roepen " ze moeten er maar moeite voor doen" klinkt wel heel erg naar de koel en vries afdeling van de wehkamp. (koud en op afstand)

Moeite moet uiteindelijk beloont worden, en dat is niet alleen maar met leuk praten.
Je bent dus inderdaad veeleisend.
pi_128773848
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Volgens mij is alles hieraan positief, behalve het wantrouwende. Tenzij je de verkeerde jongens uitkiest, maar dat is dan weer een ander probleem.
Gelukkig eens een hart onder de riem :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zeggen dat je jongens die je echt leuk vindt niet af wil stoten. Je stoot die namelijk expres zelf af door aan te geven dat je niks met ze wil verder. Je bent duidelijk tegen die jongens, maar je bent een soort test voor de jongens die je wel leuk vindt.
Ik geef niet aan dat ik niets met ze wil, maar wel dat ik even wil wachten en dat geldt voor de mannen die ik leuk vind.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:42:53 #138
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128773869
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Arduino het volgende:
Ik vind een gevangene leuk en heb hem nu als penvriend omdat hij er zo leuk uitzag op tv. Hij moet alleen nog wel 5 jaar zitten.

Oh shit, TS, je bent ook deze? Haha, vergeet al mijn advies dan maar. Als je zo oppervlakkig en labiel bent snap ik wel dat je jongens laat 'wachten'. Je kan ook wel eerlijk vertellen dat jongens op den duur inzien dat je een leipo bent hoor.
pi_128773920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen ook praten
Ja, maar niet zo goed
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:43:50 #140
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128773925
au...

TS ga leven.. Koop een voordeelverpakking condooms
pi_128773926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Arduino het volgende:
Je hebt nu drie topics aangemaakt met problemen met mannen in een maand tijd.

• Ik vind een gevangene leuk en heb hem nu als penvriend omdat hij er zo leuk uitzag op tv. Hij moet alleen nog wel 5 jaar zitten.
• Meerdere mannen hebben mijn nummer gekregen afgelopen maand maar ze bellen allemaal niet terug.
• Willen alle mannen alleen maar sex? Hier moeten ze toch minstens maanden op wachten anders hebben ze gewonnen.

Ik hoop voor je dat je troll bent. Anders ben je volgens mij gewoon veel te hard opzoek en daarbij heel veel eisend.
Het lijkt mij in ieder geval niet te harden met haar.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:44:21 #142
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128773950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef Deckard het volgende:

[..]

Gwn onzeker ... moet nog loskomen :P
pi_128773952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef El-Duderino het volgende:
TS, wat zou je zeggen als een man helemaal geen pogingen onderneemt?
Ja de gemiddelde man zal niet al te lang wachten en uiteindelijk iets uit proberen. Het is ook een deels bevestiging dat het goed zit. Nu hoeft dat niet direct bij de eerste date, maar iemand die na een paar weken nog niet intiem is, dan zal meestal geen goed doen.
Praatbuddy? het laatste waar ze op zitten te wachten. Iemand maakte de opmerkingen "daar hebben ze vrienden voor" en dat is ook nog eens helemaal waar.
Je mag voorzichtig zijn, maar de boot maar blijven afhouden en roepen " ze moeten er maar moeite voor doen" klinkt wel heel erg naar de koel en vries afdeling van de wehkamp. (koud en op afstand)

Moeite moet uiteindelijk beloont worden, en dat is niet alleen maar met leuk praten.
Je bent dus inderdaad veeleisend.
Klopt ik ben veeleisend en een beetje koppig. Maar daarom verdien ik niet om maar een oude vrijster te worden toch? Mannen mogen best wat meer begrip voor mij tonen
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:44:43 #144
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128773967
Begrip ... voor wat ?

Ur just human u know ...
pi_128774009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Oh shit, TS, je bent ook deze? Haha, vergeet al mijn advies dan maar. Als je zo oppervlakkig en labiel bent snap ik wel dat je jongens laat 'wachten'. Je kan ook wel eerlijk vertellen dat jongens op den duur inzien dat je een leipo bent hoor.
Leipo? :'(

En ik wilde gewoon normaal zijn
pi_128774050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is anders prima vertoeven met mij :(

Ok, genoeg...ik ga alvast mijn lading katten bestellen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:46:46 #147
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128774053
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Leipo? :'(

En ik wilde gewoon normaal zijn
Ga leven dan.. en niet op mr perfect wachten want die is er niet
pi_128774094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ga leven dan.. en niet op mr perfect wachten want die is er niet
Ik wil eigenlijk geen genoegen met minder nemen, moet ik nu dan mijn norm opeens verlagen ofzo?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:48:28 #149
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128774107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk geen genoegen met minder nemen, moet ik nu dan mijn norm opeens verlagen ofzo?
Je norm verlagen ... Je was toch al mannen tegengekomen die je wel zag zitten ?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:49:09 #150
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128774133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

TS spreekt zichzelf tegen, ziet zichzelf als een catch en wil dat iedereen kruipt voor haar om aan haar te voldoen.
pi_128774166
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind de huidige ook al weer niet zo mega fantastisch. Het zit me ook nooit eens mee :{
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:50:03 #152
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128774170
Das nie erg, vrouw eigen. maar moet je wel beetje meegeven ..
pi_128774222
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Voluptas het volgende:
Klopt ik ben veeleisend en een beetje koppig. Maar daarom verdien ik niet om maar een oude vrijster te worden toch? Mannen mogen best wat meer begrip voor mij tonen
Tuurlijk, maar het moet dan wel begrip van 2 kanten zijn. Je kan dat niet alleen voor jezelf eisen.
Zal je het die man wel heel duidelijk moeten maken. Maar een vrouw die niet eens een kusje of een knuffel wil.....wees dan niet verbaasd dat ze geïrriteerd worden. Enja het blijft nou eenmaal zo dat wij mannen iets wat meer gericht zijn op een meid in bed krijgen. Niks mis mee, maar het lijkt wel of jij ze bijna straft voor hun gedrag.
Misschien zal je in het knuffelen en kussen iets meer moeten meegaan.
pi_128774237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

TS spreekt zichzelf tegen, ziet zichzelf als een catch en wil dat iedereen kruipt voor haar om aan haar te voldoen.
Wat een bullshit, ik ben geen prinses op een erwt. Mannen gaan vaak vanzelf op hun knie bij mij en vertonen kruiperig gedrag, ik ben degene die ze ophijst om even verdorie normaal te doen.
pi_128774321
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik vind mezelf tekort doen als ik meteen ga lopen bekken met hem..Hij gebruikt trouwens fantastische versiertrucs om mij over te halen, maar hee ik ben niet van gisteren..dat ik meteen een nat broekje krijg van '''je bent zoooo mooi'' ''ik vind je leuk/hou van jou'' ''kan niet zonder jou''. Laat maar zien dat je een tijd kan wachten. Zo. :)
De ware liefde wacht altijd ts.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:54:00 #156
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128774336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wat een zure sloot zeg, gadver.
samenvatting
pi_128774348
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

samenvatting
Dit.
pi_128774358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef El-Duderino het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het moet dan wel begrip van 2 kanten zijn. Je kan dat niet alleen voor jezelf eisen.
Zal je het die man wel heel duidelijk moeten maken. Maar een vrouw die niet eens een kusje of een knuffel wil.....wees dan niet verbaasd dat ze geïrriteerd worden. Enja het blijft nou eenmaal zo dat wij mannen iets wat meer gericht zijn op een meid in bed krijgen. Niks mis mee, maar het lijkt wel of jij ze bijna straft voor hun gedrag.
Misschien zal je in het knuffelen en kussen iets meer moeten meegaan.
Ok, nou dan gun ik die ene de volgende date een kusje op mijn wang lolz. Zo goed?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:55:21 #159
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128774405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Eh

Nee jij verdient helemaal geen man

Niemand gaat op jou wachten labiel wijf

Maak zo maar een topic aan dat je op je 40e nog steeds maagd bent en niemand jou begrijpt
pi_128774411
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

samenvatting
Ik eindig liever als een oude vrijster dan een vrouw waar 20 man over heen is geweest.
pi_128774412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Wat een bullshit, ik ben geen prinses op een erwt. Mannen gaan vaak vanzelf op hun knie bij mij en vertonen kruiperig gedrag, ik ben degene die ze ophijst om even verdorie normaal te doen.
Oh TS, ik zou echt op je wachten al was het 6 jaar.

Ik hou van een goed gesprek en een meid zoals jij, ben je nog vrijgezel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128774435
Ondertussen ben ik wel mooi de ts aan het hosselen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:55:58 #163
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128774444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ok, nou dan gun ik die ene de volgende date een kusje op mijn wang lolz. Zo goed?
al doe je dat iedere keer; verder komt het toch nooit
pi_128774459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Eh

Nee jij verdient helemaal geen man

Niemand gaat op jou wachten labiel wijf

Maak zo maar een topic aan dat je op je 40e nog steeds maagd bent en niemand jou begrijpt
Dan word ik toch gewoon lesbisch? Wtf. Als mannen mij niet kunnen handelen, dan zoek ik mijn heil toch lekker ergens anders.
pi_128774475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik eindig liever als een oude vrijster dan een vrouw waar 20 man over heen is geweest.
Hou je niet van pikken ?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:56:31 #166
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128774478
TS wat weerhoud je ervan om van een vent te genieten die je zelf wel ziet zitten.. Sex is niet allee
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Voluptas het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Voluptas het volgende:

[..]

20

Hahahaha u got issues
pi_128774561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef HosselKoning het volgende:

[..]

Hou je niet van pikken ?
Ik ben 100 % hetero, maar helaas zijn meeste mannen gewoon rare wezens.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:58:40 #168
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128774597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Zegt de vrouw die intimiteit als een beloning ziet.
pi_128774600
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

al doe je dat iedere keer; verder komt het toch nooit
Nou dan heeft mijn date iets om naar uit te kijken. Een kusje op mijn wang, daar mag hij wel zijn handjes voor knijpen :)
pi_128774608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat je alleen vriendschap wil en verder niks.
pi_128774626
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind de huidige ook al weer niet zo mega fantastisch. Het zit me ook nooit eens mee :{
Daarvoor zei je dus dat je hem wel echt leuk vindt.
Doe die man een plezier en geef hem geen sex zodat ie doorheeft dat je hem enkel wil om niet als kattenvrouw te eindigen.

Ik snap dus niet dat je vriend (?) dat pikt, wil toch zeggen dat jij hem niet aantrekkelik vindt als je zolang kan wachten met hem nog maar te zoenen?

En jij bent zo een vrouw die brieven schrijft naar criminelen omdat ze stoer en spannend zijn maar die partner die zo dom is om zo lang op je te wachten vind je maar een klootzak omdat ie sex met je wil?
Dan verdien je gewoon om als kattenvrouw te eindigen
pi_128774631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nou dan heeft mijn date iets om naar uit te kijken. Een kusje op mijn wang, daar mag hij wel zijn handjes voor knijpen :)
Zo :') :')
pi_128774860
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Daarvoor zei je dus dat je hem wel echt leuk vindt.
Doe die man een plezier en geef hem geen sex zodat ie doorheeft dat je hem enkel wil om niet als kattenvrouw te eindigen.

Ik snap dus niet dat je vriend (?) dat pikt, wil toch zeggen dat jij hem niet aantrekkelik vindt als je zolang kan wachten met hem nog maar te zoenen?

En jij bent zo een vrouw die brieven schrijft naar criminelen omdat ze stoer en spannend zijn maar die partner die zo dom is om zo lang op je te wachten vind je maar een klootzak omdat ie sex met je wil?
Dan verdien je gewoon om als kattenvrouw te eindigen
Hij is ook echt wel leuk, wel jammer dat hij zo een gebruikelijke ''man-complex'' heeft. Maar ik geef hem even de kans, ik kijk er wel tegenaan. Gewoon om mezelf aan te passen. En waarom haal je die crimineel erbij? Dat staat lost van dit topic.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:05:06 #174
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128774996
Als red flags verzamelen een onderdeel op de olympische spelen was geweest dan had je nu een gouden medaille ^O^
pi_128775009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hij is ook echt wel leuk, wel jammer dat hij zo een gebruikelijke ''man-complex'' heeft. Maar ik geef hem even de kans, ik kijk er wel tegenaan. Gewoon om mezelf aan te passen. En waarom haal je die crimineel erbij? Dat staat lost van dit topic.
Dat toont aan dat je een ziek mens bent. Geloof me ik ben 1 van die mannen die men vrouw liever niet met een uitgebreid seksueel verleden heeft maar zo een crush en brief naar een crimineel is echt 10 keer erger dan dan 5 gangbangs door het nederlandse voetbalelftal. En wat is dat man-complex? dat ie sex wil? dat maakt hem gewoon mens.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:05:29 #176
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128775015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef TerryStone het volgende:
Als red flags verzamelen een onderdeel op de olympische spelen was geweest dan had je nu een gouden medaille ^O^
_O_
pi_128775188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Dat toont aan dat je een ziek mens bent. Geloof me ik ben 1 van die mannen die men vrouw liever niet met een uitgebreid seksueel verleden heeft maar zo een crush en brief naar een crimineel is echt 10 keer erger dan dan 5 gangbangs door het nederlandse voetbalelftal. En wat is dat man-complex? dat ie sex wil? dat maakt hem gewoon mens.
Wat een geneuzel zeg. Dat je er niet mee eens ben, ok. Maar om nou asociaal te zeggen dat ik ziek in mijn hoofd ben, gaat me veel te ver.
pi_128775214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Het is anders prima vertoeven met mij :(

Ok, genoeg...ik ga alvast mijn lading katten bestellen.
Volgens mij moet je gewoon een keer goed genomen worden. Ben je er direct van af.
pi_128775231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef Deckard het volgende:

[..]

Volgens mij moet je gewoon een keer goed genomen worden. Ben je er direct van af.
:Y
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:09:32 #180
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128775244
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Wat een geneuzel zeg. Dat je er niet mee eens ben, ok. Maar om nou asociaal te zeggen dat ik ziek in mijn hoofd ben, gaat me veel te ver.
Hier is je prijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')