Klopt, maar ik vind de huidige ook al weer niet zo mega fantastisch. Het zit me ook nooit eens meequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je norm verlagen ... Je was toch al mannen tegengekomen die je wel zag zitten ?
Tuurlijk, maar het moet dan wel begrip van 2 kanten zijn. Je kan dat niet alleen voor jezelf eisen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Voluptas het volgende:
Klopt ik ben veeleisend en een beetje koppig. Maar daarom verdien ik niet om maar een oude vrijster te worden toch? Mannen mogen best wat meer begrip voor mij tonen
Wat een bullshit, ik ben geen prinses op een erwt. Mannen gaan vaak vanzelf op hun knie bij mij en vertonen kruiperig gedrag, ik ben degene die ze ophijst om even verdorie normaal te doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
TS spreekt zichzelf tegen, ziet zichzelf als een catch en wil dat iedereen kruipt voor haar om aan haar te voldoen.
De ware liefde wacht altijd ts.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind mezelf tekort doen als ik meteen ga lopen bekken met hem..Hij gebruikt trouwens fantastische versiertrucs om mij over te halen, maar hee ik ben niet van gisteren..dat ik meteen een nat broekje krijg van '''je bent zoooo mooi'' ''ik vind je leuk/hou van jou'' ''kan niet zonder jou''. Laat maar zien dat je een tijd kan wachten. Zo.
Ok, nou dan gun ik die ene de volgende date een kusje op mijn wang lolz. Zo goed?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef El-Duderino het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het moet dan wel begrip van 2 kanten zijn. Je kan dat niet alleen voor jezelf eisen.
Zal je het die man wel heel duidelijk moeten maken. Maar een vrouw die niet eens een kusje of een knuffel wil.....wees dan niet verbaasd dat ze geïrriteerd worden. Enja het blijft nou eenmaal zo dat wij mannen iets wat meer gericht zijn op een meid in bed krijgen. Niks mis mee, maar het lijkt wel of jij ze bijna straft voor hun gedrag.
Misschien zal je in het knuffelen en kussen iets meer moeten meegaan.
Ehquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Klopt ik ben veeleisend en een beetje koppig. Maar daarom verdien ik niet om maar een oude vrijster te worden toch? Mannen mogen best wat meer begrip voor mij tonen
Oh TS, ik zou echt op je wachten al was het 6 jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik ben geen prinses op een erwt. Mannen gaan vaak vanzelf op hun knie bij mij en vertonen kruiperig gedrag, ik ben degene die ze ophijst om even verdorie normaal te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al doe je dat iedere keer; verder komt het toch nooitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ok, nou dan gun ik die ene de volgende date een kusje op mijn wang lolz. Zo goed?
Dan word ik toch gewoon lesbisch? Wtf. Als mannen mij niet kunnen handelen, dan zoek ik mijn heil toch lekker ergens anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Eh
Nee jij verdient helemaal geen man
Niemand gaat op jou wachten labiel wijf
Maak zo maar een topic aan dat je op je 40e nog steeds maagd bent en niemand jou begrijpt
Hou je niet van pikken ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik eindig liever als een oude vrijster dan een vrouw waar 20 man over heen is geweest.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ok, nou dan gun ik die ene de volgende date een kusje op mijn wang lolz. Zo goed?
20quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik eindig liever als een oude vrijster dan een vrouw waar 20 man over heen is geweest.
Zegt de vrouw die intimiteit als een beloning ziet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben 100 % hetero, maar helaas zijn meeste mannen gewoon rare wezens.
Nou dan heeft mijn date iets om naar uit te kijken. Een kusje op mijn wang, daar mag hij wel zijn handjes voor knijpenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
al doe je dat iedere keer; verder komt het toch nooit
Zeg dan gewoon dat je alleen vriendschap wil en verder niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben 100 % hetero, maar helaas zijn meeste mannen gewoon rare wezens.
Daarvoor zei je dus dat je hem wel echt leuk vindt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind de huidige ook al weer niet zo mega fantastisch. Het zit me ook nooit eens mee
Zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nou dan heeft mijn date iets om naar uit te kijken. Een kusje op mijn wang, daar mag hij wel zijn handjes voor knijpen
Hij is ook echt wel leuk, wel jammer dat hij zo een gebruikelijke ''man-complex'' heeft. Maar ik geef hem even de kans, ik kijk er wel tegenaan. Gewoon om mezelf aan te passen. En waarom haal je die crimineel erbij? Dat staat lost van dit topic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Daarvoor zei je dus dat je hem wel echt leuk vindt.
Doe die man een plezier en geef hem geen sex zodat ie doorheeft dat je hem enkel wil om niet als kattenvrouw te eindigen.
Ik snap dus niet dat je vriend (?) dat pikt, wil toch zeggen dat jij hem niet aantrekkelik vindt als je zolang kan wachten met hem nog maar te zoenen?
En jij bent zo een vrouw die brieven schrijft naar criminelen omdat ze stoer en spannend zijn maar die partner die zo dom is om zo lang op je te wachten vind je maar een klootzak omdat ie sex met je wil?
Dan verdien je gewoon om als kattenvrouw te eindigen
Dat toont aan dat je een ziek mens bent. Geloof me ik ben 1 van die mannen die men vrouw liever niet met een uitgebreid seksueel verleden heeft maar zo een crush en brief naar een crimineel is echt 10 keer erger dan dan 5 gangbangs door het nederlandse voetbalelftal. En wat is dat man-complex? dat ie sex wil? dat maakt hem gewoon mens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is ook echt wel leuk, wel jammer dat hij zo een gebruikelijke ''man-complex'' heeft. Maar ik geef hem even de kans, ik kijk er wel tegenaan. Gewoon om mezelf aan te passen. En waarom haal je die crimineel erbij? Dat staat lost van dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |