Toch heeft 4 op de 10 vrouwen regelmatig een seksuele fantasie van een (bijna)verkrachting. Barbaars misschien, maar wel een opwindende gedachte voor veel mensen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zelfs in de dierenwereld zijn het de mannetjes die de vrouwtjes uitgebreid het hof maken.Aan de haren mee de grot inslepen klinkt zo barbaars.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik ben een soort spiegel die hun eigen zwakheden terugkaatst. En dat kan confronterend zijn voor sommigen, maar uiteindelijk is het wel helend.
Haha wtf. Beter dat dit een trol is. Maar ja de mannen die het volhouden om bij jou te blijven plakken die zijn ten eerste al niet helemaal lekker en staan hoogstwaarschijnlijk heel lang droog zonder uitzicht op seks. Dus elke kans grijpen ze aan, oftewel de meest desperate mannen. Na maandenlang jouw gezwets aangehoord te hebben verwachten ze blijkbaar iets terug. Nee dan heb je echt de beste mannen te pakken hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij vast ook. Maar waarom blijven al die mannen dan zo plakken?
Bij mij ontwikkelen ze altijd tot ware stalkers.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ons contact moet een dieper niveau bereiken. Op intellectueel, gevoelsmatig, universeel en filosofisch gebied. Zo een contact die ik met meerdere vriendinnen heben niet alleen pijpen, likken en op en neer gaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toch heeft 4 op de 10 vrouwen regelmatig een seksuele fantasie van een (bijna)verkrachting. Barbaars misschien, maar wel een opwindende gedachte voor veel mensen.
http://www.psychologytoda(...)rotic-rape-fantasies
Wauw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nou. ik zat bijvoorbeeld tijdens de eerste date de hele tijd te bitchen en behandelde hem gewoon niet goed. En pas later denk ik..dat had ik beter anders kunnen aanpakken. Maar op dat moment heb ik dat niet bewust door.
Jawel, vrijwel alle mannen denken aan seks (vrouwen ook for that matter) en seks is een normaal en essentieel onderdeel van een liefdesrelatie. (ook buiten een relatie is er niks mis mee trouwens)quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Nee niet alle mannen denken alleen aan seks en als ze er wel alleen aan denken en om blijven zeuren zijn ze niet geschikt voor je.
"alleen"quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:24 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jawel, vrijwel alle mannen denken aan seks (vrouwen ook for that matter) en seks is een normaal en essentieel onderdeel van een liefdesrelatie. (ook buiten een relatie is er niks mis mee trouwens)
natuurlijk denken alle mannen (en ook vrouwen) aan seks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:24 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jawel, vrijwel alle mannen denken aan seks (vrouwen ook for that matter) en seks is een normaal en essentieel onderdeel van een liefdesrelatie. (ook buiten een relatie is er niks mis mee trouwens)
Meh. Dat valt vies tegen.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
Ik zit met een grote vraag....denken alle mannen de hele tijd aan seks als ze met een vrouw zijn die ze leuk vinden?
Met de mannen waar ik mee omging, kwam dat onderwerp al vrij snel ter sprake. Ze moeten maar een paar maanden wachten, maar daar schijnen ze enigszins prikkelbaar van te worden. Ik ben ook altijd duidelijk tegen ze: ik ben niet zo een meid die meteen met je gaat friemelen, zie mij gewoon als een praatbuddy en dan zien we wel. Ben ik nou zo veeleisend?
Op de 1 of andere manier zijn mijn dates altijd mannen die smeken en bedelen om een kusje of een knuffel. Waarom kan ik niet eens bedelen om een kusje, ik word er niet goed van dat ik altijd mannen tegenkom die te graag willen. Tips graagWat kan ik doen om die mannen gewoon eens te temmen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit precies. En dat wil ik voorkomen, ik moet wel in ''charge'' blijven
Oh, ben je er zo eentje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is zo waar. Alhoewel ik wel probeer mijn vrouwelijke wijsheid in ze te rammen. Maar daar worden ze gloeiend geirriteerd van, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit precies. En dat wil ik voorkomen, ik moet wel in ''charge'' blijven
<3quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ons contact moet een dieper niveau bereiken. Op intellectueel, gevoelsmatig, universeel en filosofisch gebied. Zo een contact die ik met meerdere vriendinnen heben niet alleen pijpen, likken en op en neer gaan.
Dat heeft weinig met echte verkrachtingen te maken. Zie het zo, dat er mensen zijn die bungeejumpen e.d. leuk vinden betekend niet dat ze ook te pletter willen slaan. Wat dan het verschil aangeeft tussen een fantasie over een (bijna) verkrachting(bungeejumpen) en een echte verkrachting(zonder touw van een hoge brug af springen).quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toch heeft 4 op de 10 vrouwen regelmatig een seksuele fantasie van een (bijna)verkrachting. Barbaars misschien, maar wel een opwindende gedachte voor veel mensen.
http://www.psychologytoda(...)rotic-rape-fantasies
goede trollquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:35 schreef Voluptas het volgende:
Ik heb binnenkort weer een afspraak met die jongen en ik heb me naar aanleiding van jullie ''tips'' het volgende voorgenomen:
1. Ik ga hem niet proberen te kneden in hoe ik hem wil hebben
2. Ik probeer wat liever te zijn
3. Hij mag me precies 1 kusje op de wang geven voor 2 seconden
Zou dit een geslaagde date zijn of niet?!
NOG wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb een mooi lijf, mooi haar, leuke lach. Ze willen mij gewoon! Ik kan het maken om de boot af te houden, snap je
Jullie praten mij nog een minderwaardigheidscomplex aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
NOG wel ja. Als je iemand zo lang laat wachten, moet je natuurlijk wel wat te bieden hebben. Maar je posts vertellen mij ook dat deze kans heeeeel klein is
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:35 schreef Voluptas het volgende:
Ik heb binnenkort weer een afspraak met die jongen en ik heb me naar aanleiding van jullie ''tips'' het volgende voorgenomen:
1. Ik ga hem niet proberen te kneden in hoe ik hem wil hebben
2. Ik probeer wat liever te zijn
3. Hij mag me precies 1 kusje op de wang geven voor 2 seconden
Zou dit een geslaagde date zijn of niet?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |