abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128776727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Musil het volgende:
Je ontwijkt wel steeds de vraag of je zelf wel een beetje geniet van seks, en of je als je iemand leuk vindt niet ook naar hem verlangt, he TS?

Ik krijg sterk de indruk dat je zelf helemaal geen behoefte hebt aan seks en het daarom dus enkel en alleen ziet als een 'gift' aan de man - een gift die je dan niet zomaar weggeeft. Klopt dat?

Want kijk, als ik iemand leuk vind, dan verlang ik naar die persoon. Dan verlang ik ernaar hem te kussen, met hem te vrijen en met hem seks te hebben. Dat je dat niet op de allereerste date allemaal doet, prima, maar er is een middenweg. Dus nogmaals: heb jij wel fysieke verlangens richting de mannen die je leuk vindt?
Eindelijk zeg. :') Ik stel die vraag al op de eerste pagina, maar mevrouw verdoet haar tijd liever met onbenullige posts.

Sommige mensen willen gewoon niet geholpen worden.
Ron Paul 2012
pi_128776754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou. Als ik een normaal gesprek met een date heb, voel ik gewoon naar waar zijn gedachten gaat en dan voel ik me bij voorbaat als een gebruiksvoorwerp ofzo, is dat een foute denkwijze?
Waar denk je dat het gezegde "Kijken wat voor vlees ik in de kuip heb" vandaan komt. De gehele wereld en het leven is gebaseerd op genetische aantrekkingskracht.

Het is genetisch bepaald dat mannen kijken naar je borsten en heupen om zo een geschikte voortplanting te bewerkstelligen. Wij moeten met zijn allen het "bestaan" beschermen.

Al het gedoe eromheen is gewoon een moderne vorm van aan de haren mee de grot inslepen. Stelletjes die elkaar vinden om basis van andere gronden dan dat, zijn bijvoorbaat al gedoemd om te mislukken.
pi_128776934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Musil het volgende:

[..]

Ok, eerlijk antwoord. Hoewel ik het niet helemaal normaal vind dat je zo weinig behoefte hebt aan seks (en het dus meer voor hem doet dan voor jezelf), en je imo misschien nog eens op onderzoek moet uitgaan waarom dit zo is, neem ik het nu even als een gegeven. Dus, voor jou hoeft het niet direct zo nodig en daarom kun je ook lang wachten.

Wat je je nu moet realiseren, is dat die andere partij die behoefte wellicht wel wat sterker heeft - en dat is niet omdat hij een man is, maar simpelweg omdat het vrij normaal is om dat te hebben als iemand leuk is, of je nu een man of vrouw bent. Als jij dus een leuke kerel aan de haak wil slaan, zul je toch een beetje water bij de wijn moeten doen en iets meer intimiteit tonen in een vroeger stadium.

Laat ik het zo zeggen: als ik een maand moet wachten tot ik de man met wie ik date mag zoenen, dan haak ik ook af. Niet omdat het enige wat er toe doet de seks is, maar omdat ik naar iemand verlang als ik iemand leuk vind en dan 1) me ook op emotioneel front klote ga voelen omdat een bepaalde behoefte aan intimiteit die hoort bij liefde me zo lang ontzegd wordt, en 2) omdat ik er op een gegeven moment gewoon vanuit ga dat iemand mij niet echt leuk vindt als hij nog steeds die behoefte niet heeft om intiem te zijn (al is het maar zoenen).
Ik denk dat ik gewoon minder geil dan gemiddeld ben. En als ik bijvoorbeeld zoen dan kan ik ook vrij snel stoppen zonder the urge te hebben om verder te gaan. En wat betreft het laatste heb je ook gelijk in, als je wilt wachten dan wordt de ander vanzelf onzeker en dat is niet mijn bedoeling
pi_128776964
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Waar denk je dat het gezegde "Kijken wat voor vlees ik in de kuip heb" vandaan komt. De gehele wereld en het leven is gebaseerd op genetische aantrekkingskracht.

Het is genetisch bepaald dat mannen kijken naar je borsten en heupen om zo een geschikte voortplanting te bewerkstelligen. Wij moeten met zijn allen het "bestaan" beschermen.

Al het gedoe eromheen is gewoon een moderne vorm van aan de haren mee de grot inslepen. Stelletjes die elkaar vinden om basis van andere gronden dan dat, zijn bijvoorbaat al gedoemd om te mislukken.
Aan de haren mee de grot inslepen _O-

Nu we een geciviliseerde bevolking zijn, mag ik toch wel verwachten dat mannen niet alleen naar de heupen en borsten kijken en wat verder willen kijken dan dat. Naar de mens zelf namelijk.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:43:31 #230
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128776985
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Universal truth ..
pi_128776993
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Aan de haren mee de grot inslepen
Niet goed?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:44:23 #232
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128777037
quote:

[..]

Aan de haren mee de grot inslepen
Jij ben ECHT nog nooit goed genomen.. Dan had je het enigzins gesnapt ;)
pi_128777140
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Jij ben ECHT nog nooit goed genomen.. Dan had je het enigzins gesnapt ;)
Zou dat het zijn? Mwah ik betwijfel het
pi_128777196
quote:

[..]

Aan de haren mee de grot inslepen _O-

Nu we een geciviliseerde bevolking zijn, mag ik toch wel verwachten dat mannen niet alleen naar de heupen en borsten kijken en wat verder willen kijken dan dat. Naar de mens zelf namelijk.
Raar genoeg wil jij zogenaamd dominant zijn. Maar ik heb zo het vermoeden dat jij in bed helemaal niet dominant bent en er als een zak hooi bij ligt.
pi_128777246
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Niet goed?
Zelfs in de dierenwereld zijn het de mannetjes die de vrouwtjes uitgebreid het hof maken.Aan de haren mee de grot inslepen klinkt zo barbaars..
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:48:16 #236
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128777282
Jah!
Zeker haha

Wel is gehad dat je nadat je klaar was op wou staan en bijna door je benen ging ?
Nee.

Wel is gehad dat je nog ff 10 min na trilde ?
Nee.

Wel is gehad dat je aan hem vroeg om je harder te nemen ?
Nee.

Gok ik zo :P
pi_128777295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Zelfs in de dierenwereld zijn het de mannetjes die de vrouwtjes uitgebreid het hof maken.Aan de haren mee de grot inslepen klinkt zo barbaars..
De meeste dieren hebben geen handen om haren mee te grijpen.
pi_128777297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Deckard het volgende:

[..]

Raar genoeg wil jij zogenaamd dominant zijn. Maar ik heb zo het vermoeden dat jij in bed helemaal niet dominant bent en er als een zak hooi bij ligt.
Ik ben een kinky girl die hem alle hoeken van de kamer laat zien, goed genoeg?
pi_128777363
quote:

[..]

Maar jij als vrouwtje maakt ook niemand tot het hof :')
pi_128777392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nee. Klinkt behoorlijk truttig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:50:14 #241
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128777401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Voluptas het volgende:

[..]

I recognise sarcasm when i see it..

But you should do that! Eerst ff in de keuken, als het +15 graden is ff op t balkon! Daarna ff op de bank daaarma tegen de muur aan, en dan het bed in :P
pi_128777522
quote:

[..]

Het ontbreekt jou aan welke vorm van lust dan ook, hè. En dan mannen er nog de schuld van geven ook, ongelofelijk.

Hoe beschaafd we als mens ook zullen zijn, lust neem je niet weg en soms moet je zin hebben om eens flink genomen te worden. Of als man, iemand flink te nemen.
Ron Paul 2012
pi_128777532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:49 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar jij als vrouwtje maakt ook niemand tot het hof :')
Dat hoeft ook niet, ik ben een vrouwtje. Als de man van tegenwoordig nu al te lui en beroerd is om een vrouw het hof te maken :')....De vrouw moet later de kids baren en uren in de keuken staan, dan kan hij best wel even van zijn luie reet afkomen en een vrouw degelijk versieren.
pi_128777612
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

I recognise sarcasm when i see it..

But you should do that! Eerst ff in de keuken, als het +15 graden is ff op t balkon! Daarna ff op de bank daaarma tegen de muur aan, en dan het bed in :P
Ja precies. Als iemand eenmaal mijn hart heeft veroverd, dan heeft hij geen enkele vrouw op de aarde nog nodig. Want ik ben alles in 1 :P
pi_128777726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Zou dat het zijn? Mwah ik betwijfel het
Je bent dus wel eens gedekt ? :{
pi_128777818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:55 schreef HosselKoning het volgende:

[..]

Je bent dus wel eens gedekt ? :{
Gedekt?
pi_128777856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, ik ben een vrouwtje. Als de man van tegenwoordig nu al te lui en beroerd is om een vrouw het hof te maken :')....De vrouw moet later de kids baren en uren in de keuken staan, dan kan hij best wel even van zijn luie reet afkomen en een vrouw degelijk versieren.
Wat een onzeker typje ben je.
pi_128777914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat een onzeker typje ben je.
Ik word een beetje moe van jouw simpele reacties van 5 woorden tussendoor
pi_128778154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Gedekt?