Een wat ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef bobbiey het volgende:
[..]
waarom stuurde je een brief naar die man behalve dat ie er mooi uitzag? Ondanks dat hij het duidelijk niet met iedereen even goed voorhad...
Omdat ik hem op het goede pad wil brengen. Dat heeft toch meer waarde dan met iemand omgaan die al op het goede pad is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef bobbiey het volgende:
[..]
waarom stuurde je een brief naar die man behalve dat ie er mooi uitzag? Ondanks dat hij het duidelijk niet met iedereen even goed voorhad...
Omdat hij veilig ver weg zit en geen realiteit is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Moet haast wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:17 schreef HosselKoning het volgende:
Dus ts is een lekker wijf die alle mannen kwijlend op afstand houdt ?
Na 300 dates danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Haat je mij? Uh ok..
Maar na drie dates in iemands broekje zitten...haha
En een enorme egoboost als die vent haar vertelt dat hij het volhoudt door haar contact en hij z'n leven gebeterd heeft dankzij haar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat hij veilig ver weg zit en geen realiteit is?
Die hoor ik ook vaker ja, en die man kon waarschijnlijk weinig anders dan wachten tot ie haar is op de wang mocht kussen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat hij veilig ver weg zit en geen realiteit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaaaaaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Supersoep het volgende:
Relatie met ze aangaan. Veel seks hebben. Na zes maanden ben jij degene die gaat smeken om knuffels, seks en kusjes.
Dit klopt wel. Ik heb inderdaad niet zo een behoefte aan seks. Als hij het echt graag wil, dan doe ik het voor hem en niet voor mezelf per se. Mannen vragen me zelfs soms: heb jij die gevoelens wel? Nou ja, wel dus. Maar het wordt gewoon niet zo snel aangewakkerd en daarom kan ik zo lang wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Musil het volgende:
Je ontwijkt wel steeds de vraag of je zelf wel een beetje geniet van seks, en of je als je iemand leuk vindt niet ook naar hem verlangt, he TS?
Ik krijg sterk de indruk dat je zelf helemaal geen behoefte hebt aan seks en het daarom dus enkel en alleen ziet als een 'gift' aan de man - een gift die je dan niet zomaar weggeeft. Klopt dat?
Want kijk, als ik iemand leuk vind, dan verlang ik naar die persoon. Dan verlang ik ernaar hem te kussen, met hem te vrijen en met hem seks te hebben. Dat je dat niet op de allereerste date allemaal doet, prima, maar er is een middenweg. Dus nogmaals: heb jij wel fysieke verlangens richting de mannen die je leuk vindt?
Bullshit, zat mensen die je hulp en liefde kunnen gebruiken die nooit een ander hebben pijngedaan. Ga dan daklozen of eenzame mensen helpen, die verdienen veel meer die aandacht dan een crimineel. Maarja die zijn niet zo knap en spannend natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik hem op het goede pad wil brengen. Dat heeft toch meer waarde dan met iemand omgaan die al op het goede pad is.
Ik geef toe dat voor sommigen mijn handelingen heel raar kunnen overkomen, maar onder dat laagje zitten geen slechte intenties. En dat is iets wat ik met zekerheid kan zeggen.
Zonder de vraag om meer, alleen maar egostreling en nooit die intimiteit waar voor teruggeschrokken wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En een enorme egoboost als die vent haar vertelt dat hij het volhoudt door haar contact en hij z'n leven gebeterd heeft dankzij haar.
Ook daklozen en eenzame mensen krijgen aandacht van me. Je doet nu alsof je me kent, maar je kent me niet...helaas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Bullshit, zat mensen die je hulp en liefde kunnen gebruiken die nooit een ander hebben pijngedaan. Ga dan daklozen of eenzame mensen helpen, die verdienen veel meer die aandacht dan een crimineel. Maarja die zijn niet zo knap en spannend natuurlijk.
Het wordt niet zo snel aangewakkerd? als ie dus nog een jaar wacht wil je wel echt seks met hem en dan niet gewoon als beloning omdat ie zo lang heeft gewacht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik heb inderdaad niet zo een behoefte aan seks. Als hij het echt graag wil, dan doe ik het voor hem en niet voor mezelf per se. Mannen vragen me zelfs soms: heb jij die gevoelens wel? Nou ja, wel dus. Maar het wordt gewoon niet zo snel aangewakkerd en daarom kan ik zo lang wachten.
Paarsgepunte lansquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef LangeJan het volgende:
Ik krijg automatisch mental images. Kan ik niks aan doen. Dus ja... ik beeld mij vrij snel in hoe ze er naakt uitziet. Hoe mijn paarsgepunte lans afsteekt tegenover haar roomblanke huid. Hoe zij haar lippen tuit als ik mijn pik achterin haar huig ram etc. etc.
Nou bereid je voor op een leven lang teleurstelling in relaties, of leg je neer bij het feit dat je "praatbuddy" je beste vriendin die die gevoelens WEL heeft neukt. Er zijn namelijk erg weinig a sexuele mannen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik heb inderdaad niet zo een behoefte aan seks. Als hij het echt graag wil, dan doe ik het voor hem en niet voor mezelf per se. Mannen vragen me zelfs soms: heb jij die gevoelens wel? Nou ja, wel dus. Maar het wordt gewoon niet zo snel aangewakkerd en daarom kan ik zo lang wachten.
Ja, dan wil ik het er wel op wagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Het wordt niet zo snel aangewakkerd? als ie dus nog een jaar wacht wil je wel echt seks met hem en dan niet gewoon als beloning omdat ie zo lang heeft gewacht.
Ik ben er tot nu maar eentje tegengekomen....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou bereid je voor op een leven lang teleurstelling in relaties, of leg je neer bij het feit dat je "praatbuddy" je beste vriendin die die gevoelens WEL heeft neukt. Er zijn namelijk erg weinig a sexuele mannen.
Ok, eerlijk antwoord. Hoewel ik het niet helemaal normaal vind dat je zo weinig behoefte hebt aan seks (en het dus meer voor hem doet dan voor jezelf), en je imo misschien nog eens op onderzoek moet uitgaan waarom dit zo is, neem ik het nu even als een gegeven. Dus, voor jou hoeft het niet direct zo nodig en daarom kun je ook lang wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
dus puur het feit dat ie zo lang wacht maakt jou botergeil? Dat geloof ik dus niet, dan is het volgens mij gewoon een egotrip om te weten dat ie er zoveel voor over had.quote:
Dit bedoel ik nou. Als ik een normaal gesprek met een date heb, voel ik gewoon naar waar zijn gedachten gaat en dan voel ik me bij voorbaat als een gebruiksvoorwerp ofzo, is dat een foute denkwijze?quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Als ik een normaal gesprek met een date heb, voel ik gewoon naar waar zijn gedachten gaat en dan voel ik me bij voorbaat als een gebruiksvoorwerp ofzo, is dat een foute denkwijze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |