abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128775858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef bobbiey het volgende:

[..]

waarom stuurde je een brief naar die man behalve dat ie er mooi uitzag? Ondanks dat hij het duidelijk niet met iedereen even goed voorhad...
Een wat ? :')
pi_128775875
quote:

[..]

waarom stuurde je een brief naar die man behalve dat ie er mooi uitzag? Ondanks dat hij het duidelijk niet met iedereen even goed voorhad...
Omdat ik hem op het goede pad wil brengen. Dat heeft toch meer waarde dan met iemand omgaan die al op het goede pad is.

Ik geef toe dat voor sommigen mijn handelingen heel raar kunnen overkomen, maar onder dat laagje zitten geen slechte intenties. En dat is iets wat ik met zekerheid kan zeggen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:21:38 #203
37769 erodome
Zweefteef
pi_128775877
quote:

[..]

Omdat hij veilig ver weg zit en geen realiteit is?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128775899
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:17 schreef HosselKoning het volgende:
Dus ts is een lekker wijf die alle mannen kwijlend op afstand houdt ?
Moet haast wel.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:22:10 #205
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128775909
Precies, kan niet zoveel misgaan dan
pi_128775952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Haat je mij? Uh ok..

Maar na drie dates in iemands broekje zitten...haha
Na 300 dates dan :{w
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:23:50 #207
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128775991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef erodome het volgende:

[..]

En een enorme egoboost als die vent haar vertelt dat hij het volhoudt door haar contact en hij z'n leven gebeterd heeft dankzij haar.
pi_128776025
Je ontwijkt wel steeds de vraag of je zelf wel een beetje geniet van seks, en of je als je iemand leuk vindt niet ook naar hem verlangt, he TS?

Ik krijg sterk de indruk dat je zelf helemaal geen behoefte hebt aan seks en het daarom dus enkel en alleen ziet als een 'gift' aan de man - een gift die je dan niet zomaar weggeeft. Klopt dat?

Want kijk, als ik iemand leuk vind, dan verlang ik naar die persoon. Dan verlang ik ernaar hem te kussen, met hem te vrijen en met hem seks te hebben. Dat je dat niet op de allereerste date allemaal doet, prima, maar er is een middenweg. Dus nogmaals: heb jij wel fysieke verlangens richting de mannen die je leuk vindt?
pi_128776076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Die hoor ik ook vaker ja, en die man kon waarschijnlijk weinig anders dan wachten tot ie haar is op de wang mocht kussen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:25:43 #210
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_128776097
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Supersoep het volgende:
Relatie met ze aangaan. Veel seks hebben. Na zes maanden ben jij degene die gaat smeken om knuffels, seks en kusjes.
Hahahaaaaa
Nothing to see here, carry on
pi_128776182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Musil het volgende:
Je ontwijkt wel steeds de vraag of je zelf wel een beetje geniet van seks, en of je als je iemand leuk vindt niet ook naar hem verlangt, he TS?

Ik krijg sterk de indruk dat je zelf helemaal geen behoefte hebt aan seks en het daarom dus enkel en alleen ziet als een 'gift' aan de man - een gift die je dan niet zomaar weggeeft. Klopt dat?

Want kijk, als ik iemand leuk vind, dan verlang ik naar die persoon. Dan verlang ik ernaar hem te kussen, met hem te vrijen en met hem seks te hebben. Dat je dat niet op de allereerste date allemaal doet, prima, maar er is een middenweg. Dus nogmaals: heb jij wel fysieke verlangens richting de mannen die je leuk vindt?
Dit klopt wel. Ik heb inderdaad niet zo een behoefte aan seks. Als hij het echt graag wil, dan doe ik het voor hem en niet voor mezelf per se. Mannen vragen me zelfs soms: heb jij die gevoelens wel? Nou ja, wel dus. Maar het wordt gewoon niet zo snel aangewakkerd en daarom kan ik zo lang wachten.
pi_128776218
Ik krijg automatisch mental images. Kan ik niks aan doen. Dus ja... ik beeld mij vrij snel in hoe ze er naakt uitziet. Hoe mijn paarsgepunte lans afsteekt tegenover haar roomblanke huid. Hoe zij haar lippen tuit als ik mijn pik achterin haar huig ram etc. etc.
pi_128776273
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Omdat ik hem op het goede pad wil brengen. Dat heeft toch meer waarde dan met iemand omgaan die al op het goede pad is.

Ik geef toe dat voor sommigen mijn handelingen heel raar kunnen overkomen, maar onder dat laagje zitten geen slechte intenties. En dat is iets wat ik met zekerheid kan zeggen.
Bullshit, zat mensen die je hulp en liefde kunnen gebruiken die nooit een ander hebben pijngedaan. Ga dan daklozen of eenzame mensen helpen, die verdienen veel meer die aandacht dan een crimineel. Maarja die zijn niet zo knap en spannend natuurlijk.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:29:52 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_128776301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En een enorme egoboost als die vent haar vertelt dat hij het volhoudt door haar contact en hij z'n leven gebeterd heeft dankzij haar.
Zonder de vraag om meer, alleen maar egostreling en nooit die intimiteit waar voor teruggeschrokken wordt.
Beter kan dus niet in dit geval, op een voetstuk geplaatst worden, maar heerlijk op afstand.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128776312
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Bullshit, zat mensen die je hulp en liefde kunnen gebruiken die nooit een ander hebben pijngedaan. Ga dan daklozen of eenzame mensen helpen, die verdienen veel meer die aandacht dan een crimineel. Maarja die zijn niet zo knap en spannend natuurlijk.
Ook daklozen en eenzame mensen krijgen aandacht van me. Je doet nu alsof je me kent, maar je kent me niet...helaas.
pi_128776343
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dit klopt wel. Ik heb inderdaad niet zo een behoefte aan seks. Als hij het echt graag wil, dan doe ik het voor hem en niet voor mezelf per se. Mannen vragen me zelfs soms: heb jij die gevoelens wel? Nou ja, wel dus. Maar het wordt gewoon niet zo snel aangewakkerd en daarom kan ik zo lang wachten.
Het wordt niet zo snel aangewakkerd? als ie dus nog een jaar wacht wil je wel echt seks met hem en dan niet gewoon als beloning omdat ie zo lang heeft gewacht.
pi_128776355
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef LangeJan het volgende:
Ik krijg automatisch mental images. Kan ik niks aan doen. Dus ja... ik beeld mij vrij snel in hoe ze er naakt uitziet. Hoe mijn paarsgepunte lans afsteekt tegenover haar roomblanke huid. Hoe zij haar lippen tuit als ik mijn pik achterin haar huig ram etc. etc.
Paarsgepunte lans :')
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 juli 2013 @ 22:31:16 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128776359
quote:

[..]

Nou bereid je voor op een leven lang teleurstelling in relaties, of leg je neer bij het feit dat je "praatbuddy" je beste vriendin die die gevoelens WEL heeft neukt. Er zijn namelijk erg weinig a sexuele mannen.
pi_128776402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Het wordt niet zo snel aangewakkerd? als ie dus nog een jaar wacht wil je wel echt seks met hem en dan niet gewoon als beloning omdat ie zo lang heeft gewacht.
Ja, dan wil ik het er wel op wagen :)
pi_128776429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou bereid je voor op een leven lang teleurstelling in relaties, of leg je neer bij het feit dat je "praatbuddy" je beste vriendin die die gevoelens WEL heeft neukt. Er zijn namelijk erg weinig a sexuele mannen.
Ik ben er tot nu maar eentje tegengekomen....
pi_128776430
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Paarsgepunte lans :')
Ok, mijn dik geaderde klopboor dan.
pi_128776514
quote:

[..]

Ok, eerlijk antwoord. Hoewel ik het niet helemaal normaal vind dat je zo weinig behoefte hebt aan seks (en het dus meer voor hem doet dan voor jezelf), en je imo misschien nog eens op onderzoek moet uitgaan waarom dit zo is, neem ik het nu even als een gegeven. Dus, voor jou hoeft het niet direct zo nodig en daarom kun je ook lang wachten.

Wat je je nu moet realiseren, is dat die andere partij die behoefte wellicht wel wat sterker heeft - en dat is niet omdat hij een man is, maar simpelweg omdat het vrij normaal is om dat te hebben als iemand leuk is, of je nu een man of vrouw bent. Als jij dus een leuke kerel aan de haak wil slaan, zul je toch een beetje water bij de wijn moeten doen en iets meer intimiteit tonen in een vroeger stadium.

Laat ik het zo zeggen: als ik een maand moet wachten tot ik de man met wie ik date mag zoenen, dan haak ik ook af. Niet omdat het enige wat er toe doet de seks is, maar omdat ik naar iemand verlang als ik iemand leuk vind en dan 1) me ook op emotioneel front klote ga voelen omdat een bepaalde behoefte aan intimiteit die hoort bij liefde me zo lang ontzegd wordt, en 2) omdat ik er op een gegeven moment gewoon vanuit ga dat iemand mij niet echt leuk vindt als hij nog steeds die behoefte niet heeft om intiem te zijn (al is het maar zoenen).
pi_128776526
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja, dan wil ik het er wel op wagen :)
dus puur het feit dat ie zo lang wacht maakt jou botergeil? Dat geloof ik dus niet, dan is het volgens mij gewoon een egotrip om te weten dat ie er zoveel voor over had.
pi_128776548
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ok, mijn dik geaderde klopboor dan.
Dit bedoel ik nou. Als ik een normaal gesprek met een date heb, voel ik gewoon naar waar zijn gedachten gaat en dan voel ik me bij voorbaat als een gebruiksvoorwerp ofzo, is dat een foute denkwijze?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:35:36 #225
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128776599
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou. Als ik een normaal gesprek met een date heb, voel ik gewoon naar waar zijn gedachten gaat en dan voel ik me bij voorbaat als een gebruiksvoorwerp ofzo, is dat een foute denkwijze?
Ja

Jij hebt alle macht over hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')