Maar hoe lang blijf je nog doortrollen he.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jouw simpele reacties van 5 woorden tussendoor
Die vraag kan ik beter aan jou stellenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar hoe lang blijf je nog doortrollen he.
Dat is dan ook onzin, of je moet het als beeldspraak zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zelfs in de dierenwereld zijn het de mannetjes die de vrouwtjes uitgebreid het hof maken.Aan de haren mee de grot inslepen klinkt zo barbaars..
moet je wel een vrouw vinden die zo gek isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan word ik toch gewoon lesbisch? Wtf. Als mannen mij niet kunnen handelen, dan zoek ik mijn heil toch lekker ergens anders.
Verwar niet kunnen handelen niet met niet de moeite waard vinden. En nee, dit is niet als sneer bedoeld: maar als ik merk dat een soort van vaststaande proefperiode door moet lopen voordat er pas dingen mogen gebeuren haak ik af. En dat is niet vanwege het wachten maar omdat de hele omgang dan geforceerd op me over komt en het idee dat (geen) sex als pressiemiddel in wordt gezet. Doe mij maar een spontaner iemand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan word ik toch gewoon lesbisch? Wtf. Als mannen mij niet kunnen handelen, dan zoek ik mijn heil toch lekker ergens anders.
Denk jij dat ik het zo leuk vind om maf te zijn, ik wil gewoon een normaal persoon die mij ook normaal maaktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet je wel een vrouw vinden die zo gek is
Uiteraardquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En als ik te snel op mijn rug ging, was ik een slet geweest
Dat zal je zelf moeten doen, niemand kan jou normaal of gelukkig maken, dat kan je alleen zelf. Nou ja, als je normaal wil zijn dan, wat normaal dan ook is volgens jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Denk jij dat ik het zo leuk vind om maf te zijn, ik wil gewoon een normaal persoon die mij ook normaal maakt
Mensen hebben altijd wel wat te zeiken, zelfs als je een gulden middenweg volgtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
UiteraardAls je nou de middenweg kiest.
Nou. ik zat bijvoorbeeld tijdens de eerste date de hele tijd te bitchen en behandelde hem gewoon niet goed. En pas later denk ik..dat had ik beter anders kunnen aanpakken. Maar op dat moment heb ik dat niet bewust door.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zal je zelf moeten doen, niemand kan jou normaal of gelukkig maken, dat kan je alleen zelf. Nou ja, als je normaal wil zijn dan, wat normaal dan ook is volgens jou.
Laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd wel wat te zeiken, zelfs als je een gulden middenweg volgt
Inderdaad. Want ook al wacht je maanden op een meid die seks enkel ziet als een beloningsmiddel en mij als enige warmte een kopje thee geeft, dan nog opent ze op internet een topic om te klagen over die verderfelijke mannen die met dit mooie weer niet eens met het meisje dat hij lief heeft in het park onder een boom met aardbeien en kusjes mag verwennen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd wel wat te zeiken, zelfs als je een gulden middenweg volgt
Tuurlijk... word gewoon even lesbisch! Gewoon hoppa switchen! net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef Voluptas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |