"Erg herkenbaar"quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat Fokkers best sociaal zijn. En dat MUUUU erg herkenbaar is. In totaal zo'n 5 keer gespot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef µ het volgende:
[..]
"Erg herkenbaar"
Weet niet of dat positief is.
En inderdaad sociale gasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je het over n00b?
Ja, herkenbaar. Mooie ogen hoor!![]()
Ik zag geen bordje of dergelijkequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ging jij toch maken, maar je kwam niet opdagen.
De hele hema stond vol toen ik (te laat) aan kwam. Achjaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je kunt niet praten om het te vragen aan de mensen die er stonden? :p
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_, Citizen.Erased, AMBD, kapiteintje, BillDauterive, bulbjes, µ, Aisumasen, Burnett en WeezerButler gemeet deze LL. Who needs FOK when you got LL.
Sowieso geen foto's hier plaatsen zonder explicite toestemming van de geportretteerde fokkers svpquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Bulbjes liep rond met een camera. Maar ik wil mijn vergane glorie echt niet aanschouwen. Ik mag weggeshopt worden.
Ah, was jij diegene met wie ik ff heb gepraat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had geluk dat toen ik langskwam, twee mensen elkaar een hand gaven, zo wist ik vrijwel zeker dat ik daar goed zat!
Het is wel raar om je voor te stellen, mijn echte naam is onbekend voor jullie en als ik 'BillDauterive' zeg, kijkt de helft ook nietszeggend op, omdat ik buiten het quiztopic vrij stil ben. "De derde van de quiz" was nog het meest duidelijk
Hahaha true. Wij hebben m ook nog 3x gespotquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat Fokkers best sociaal zijn. En dat MUUUU erg herkenbaar is. In totaal zo'n 5 keer gespot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |