"Erg herkenbaar"quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat Fokkers best sociaal zijn. En dat MUUUU erg herkenbaar is. In totaal zo'n 5 keer gespot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef µ het volgende:
[..]
"Erg herkenbaar"
Weet niet of dat positief is.
En inderdaad sociale gasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je het over n00b?
Ja, herkenbaar. Mooie ogen hoor!![]()
Ik zag geen bordje of dergelijkequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ging jij toch maken, maar je kwam niet opdagen.
De hele hema stond vol toen ik (te laat) aan kwam. Achjaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je kunt niet praten om het te vragen aan de mensen die er stonden? :p
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_, Citizen.Erased, AMBD, kapiteintje, BillDauterive, bulbjes, µ, Aisumasen, Burnett en WeezerButler gemeet deze LL. Who needs FOK when you got LL.
Sowieso geen foto's hier plaatsen zonder explicite toestemming van de geportretteerde fokkers svpquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef friekin_ het volgende:
Bulbjes liep rond met een camera. Maar ik wil mijn vergane glorie echt niet aanschouwen. Ik mag weggeshopt worden.
Ah, was jij diegene met wie ik ff heb gepraat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had geluk dat toen ik langskwam, twee mensen elkaar een hand gaven, zo wist ik vrijwel zeker dat ik daar goed zat!
Het is wel raar om je voor te stellen, mijn echte naam is onbekend voor jullie en als ik 'BillDauterive' zeg, kijkt de helft ook nietszeggend op, omdat ik buiten het quiztopic vrij stil ben. "De derde van de quiz" was nog het meest duidelijk
Hahaha true. Wij hebben m ook nog 3x gespotquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat Fokkers best sociaal zijn. En dat MUUUU erg herkenbaar is. In totaal zo'n 5 keer gespot
quote:
Waar de fuck stond jijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef DeMarcus het volgende:
zeker er is trouwens een meeting point....
ik zal er rond 12 staan
Heb ik jou nou ook nog gemeet of was jij toen alweer weg? Volgens mij dat laatste toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
De meet was kort maar krachtig, maar moest natuurlijk wel even langskomen.
Like a boss overigens.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
kapiteintje was er vroeg en ook snel weg, die zul je gemist hebben.
Voor de rest was Aisumasen er nog, maar die heeft volgens mij naast mij niet veel mensen gesproken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef µ het volgende:
[..]
"Erg herkenbaar"
Weet niet of dat positief is.
En inderdaad sociale gasten.Of bedoelde je ook mij? Gezien mijn kinderlijke posts kan ik me er iets bij voorstelllenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergeet zelf altijd dat ik alweer oud en bedorven ben als ik tussen twintigers sta. Alleen terugkijkend op de Lowlandsfoto's moet ik toch constateren dat ik er toch echt niet meer uitzie als een begin/ midden-twintiger en steeds meer op m'n leeftijd lijk
![]()
En jup, herkenbaar jaDie ogen doen het hem idd vast
![]()
![]()
Ah! Leuk dat ik indruk gemaakt hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ah, was jij diegene met wie ik ff heb gepraat?Je had wel 2 keer je naam genoemd, maar ik verstond hem niet goed genoeg om te onthouden
en het deed bij mij geen lichtje branden idd. Ben dan ook niet in het quiztopic geweest want mijn LL-muziekkennis is daarvoor te beperkt
Ik vond je een hartstikke lieve kerel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat ik indruk gemaakt hebJa, dat was ik dus..
Nee die had hij niet. Maar hij weet hem ongetwijfeld uit z'n hoofd. Zal 'm even pushenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aisumasen heb ik trouwens ook nog even gesproken.. Ik ben benieuwd of hij de setlist van Miles Kane te pakken heeft gekregen, want die staat nog niet op setlist.fm.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat ik indruk gemaakt hebJa, dat was ik dus..
Aisumasen heb ik trouwens ook nog even gesproken.. Ik ben benieuwd of hij de setlist van Miles Kane te pakken heeft gekregen, want die staat nog niet op setlist.fm.
"Nou zit nu op een WC in Parijs. Zal later kijken wat ik voor men kan doen."quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee die had hij niet. Maar hij weet hem ongetwijfeld uit z'n hoofd. Zal 'm even pushen
Statistisch gezien zal dat kloppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef WeezerButler het volgende:
Kom standaard pas op vrijdag aan, heb alleen Noobie en MaJo gesproken. Volgend jaar misschien maar eens op donderdag aanmeren (zal je zien dat de meet dan kansloos mislukt :-0
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |