quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:59 schreef friekin_ het volgende:
Het was leuk! Ik heb indiaan ook gespot. Had overigensniet verwacht dat het een vrouw was.
Ik heb er ook best veel gespot! Maar net ter controle even gekeken maar er hangt nog steed iets aan. Overigens niets van een meet gezien. Heb wel rondje gelopen om te kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:59 schreef friekin_ het volgende:
Het was leuk! Ik heb indiaan ook gespot. Had overigensniet verwacht dat het een vrouw was.
Ik heb pir, bulbjes, bill, kapiteintje enamdb toch echt om elf ontmoet!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook best veel gespot! Maar net ter controle even gekeken maar er hangt nog steed iets aan. Overigens niets van een meet gezien. Heb wel rondje gelopen om te kijken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb pir, bulbjes, bill, kapiteintje enamdb toch echt om elf ontmoet!
Nee. We stonden bij de linkerzuil van de Hema.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]Waar stonden jullie dan? Was er een herkenningspunt?
Ik wist het welquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had geluk dat toen ik langskwam, twee mensen elkaar een hand gaven, zo wist ik vrijwel zeker dat ik daar goed zat!
Het is wel raar om je voor te stellen, mijn echte naam is onbekend voor jullie en als ik 'BillDauterive' zeg, kijkt de helft ook nietszeggend op, omdat ik buiten het quiztopic vrij stil ben. "De derde van de quiz" was nog het meest duidelijk
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef AMDB het volgende:
Een geslaagde meet, bizar! Leuk om een paar gezichten gezien te hebben!
Hey John Cusackquote:
Klopt, weet ook nog steeds niet of ik niet iemand anders bedoelde die nog meer op je lijkt. Maar Cusack is een goeie 2e.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |