Same. Maar waarschijnlijk ben ik dan aan het weerwolven met de groepquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Zet mij maar bij:
Ik kom als ik het niet verkeerd en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef µ het volgende:
Ik kom als ik het niet verkeerd en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
Dus je gaat de OP niet updatenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef µ het volgende:
Als ik minder bier op heb update ik de op wel doei
Done.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dus je gaat de OP niet updaten?
Dat spel gaat bij ons denk ik ook wel weer meequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Same. Maar waarschijnlijk ben ik dan aan het weerwolven met de groep
Ik was in de veronderstelling dat het geen spel was maar als een wolf verklede dronken mongool rennend wolven huil geluiden over de camping maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel gaat bij ons denk ik ook wel weer mee
Ow goed idee die neem ik ook meequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Same. Maar waarschijnlijk ben ik dan aan het weerwolven met de groep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef friekin_ het volgende:
Mag je kiezen wie je wel en niet wil ontmoeten
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best wel gezellig hoor, Er is een bord "Camping 2"![]()
Weet iemand waar mijn peen isquote:
Gaat er dan iemand met een bordje staan zoals ooit wel eens gebeurd is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:36 schreef kesselman het volgende:
ik kijk wel ieder jaar of ik het bordje zie!
ja en? de wortel is daar ook niet meer, dus kan best.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef DeMarcus het volgende:
op donderdag kun je het festival terrein niet op, dus staan we bij de 24 uurs tent
neem jij een wortel mee dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja en? de wortel is daar ook niet meer, dus kan best.
Misschien kun je die vraag beter achterwege laten omdat je in een subforum post over een festival waarvan je klaarblijkelijk geen idee hebt wanneer deze zich afspeelt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
En... hoe was de meet of kan ik die vraag beter achterwege laten omdat de meet een fiasco werd?
hoe kun je nou vragen hoe iets was,als het nog moet plaatsvinden?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
En... hoe was de meet of kan ik die vraag beter achterwege laten omdat de meet een fiasco werd?
lowlands is over 3,5 weekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:41 schreef bulbjes het volgende:
Ik zal waarschijnlijk van een afstandje toekijken hoe die Fokkers eruitzien, maar me er niet bij mengen omdat toch niemand me kent en ik graag mijn Fok-identiteit irl geheim houdt,als ik het red om op tijd bij de tent te zijn dan.
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:06 schreef SoepvorkNL het volgende:
Mijn vrienden liggen op donderdag meestal al voor twaalven in hun nest.
Gewoon een Fok!meet organiseren ergens in de bosjesquote:Op maandag 29 juli 2013 20:46 schreef whosvegas het volgende:
Wie is eigenlijk serieus van plan om te gaan?
Kan me herhinneren, dat het donderdag altijd super druk is, het festival terrein is nog niet open.
Dan staan er 3 mensen met pompomsquote:Op maandag 29 juli 2013 17:06 schreef SoepvorkNL het volgende:
Ik ben er wel. Mijn vrienden liggen op donderdag meestal al voor twaalven in hun nest.Hoe is de meet te herkennen?
Ik kom als ik het niet verkeerd en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:41 schreef AMDB het volgende:
Ik ga allicht serieus eens langslopen, maar gaat toch niks van komen als niemand een echt meet initiatief neemt
Gezellig een meet saampjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Gewoon een Fok!meet organiseren ergens in de bosjes![]()
![]()
Onee, dat wordt 'm niet dan. Alhoewel......we kunnen je natuurlijk inschakelen voor de rooksignalen zodat men weet waar de meet is.....en dan Indiaantje nog met een hoofdtooi of zo......of een trommel.....moet goedkomenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:34 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Onee, dat wordt 'm niet dan. Alhoewel......we kunnen je natuurlijk inschakelen voor de rooksignalen zodat men weet waar de meet is.....en dan Indiaantje nog met een hoofdtooi of zo......of een trommel.....moet goedkomen
Doe gewoon de linkerzuil van de HEMA stand ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:41 schreef AMDB het volgende:
Wat is nou de exacte locatie van de meet?
Ik stel voor dat jij dat doet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:46 schreef willemwaus het volgende:
Wie houdt er een bordje in de lucht?
Als jij 'm voor me maakt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dat doet.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef AMDB het volgende:
Ok, linkerzuil van de HEMA (als je er naar kijkt, linkerkant). Kapiteintje maakt het bordje
superchill man op zo'n space avondjequote:
Heb je een smartphone bij me met FB chat? Dan ga ik je spammen als je niet komt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef friekin_ het volgende:
Alhoewel, niemand mist me als ik niet kom
dan staat alles al uit piet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je een smartphone bij me met FB chat? Dan ga ik je spammen als je niet komt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
dan staat alles al uit piet.
(maar jou wil ik wel meeten, krijg je koffie van me)
Ik zag laatst dezequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
superchill man op zo'n space avondjeJe wilt niet weten hoeveel vrienden je daarmee maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto.
Zo doende geef ik nu iedere keer een beetje over in mijn mond als ik het woord Glowstick hoor.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag laatst dezeOh dank je, daar gaat m'n avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto.
Zo doende geef ik nu iedere keer een beetje over in mijn mond als ik het woord Glowstick hoor.![]()
Die brug ga ik maar twee keer over op LL.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag laatst dezeWelke Fok!-er is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto.
Zo doende geef ik nu iedere keer een beetje over in mijn mond als ik het woord Glowstick hoor.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die brug ga ik maar twee keer over op LL.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik maak het bordje. Ik zet 'm gewoon op de grond neer tegen de linkerzuil.
Man man, doe niet zo schijterig allemaal. Waar ben je bang voor. Je ziet elkaar daarna toch niet meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik in de buurt ben er er veel dames zijn en bier is en ik me op mijn gemak voel bij zoveel engheid maak ik mij misschien wel bekend
Yes! Al zou een uur eerder van mij ook wel mogen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Als niemand stom gaat doen banjer ik wel even langs. 00.00?
^^quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Yes! Al zou een uur eerder van mij ook wel mogen.
eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Yes! Al zou een uur eerder van mij ook wel mogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |