Same. Maar waarschijnlijk ben ik dan aan het weerwolven met de groepquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Zet mij maar bij:
Ik kom als ik het niet verkeerd en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef µ het volgende:
Ik kom als ik het niet verkeerd en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
Dus je gaat de OP niet updatenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef µ het volgende:
Als ik minder bier op heb update ik de op wel doei
Done.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dus je gaat de OP niet updaten?
Dat spel gaat bij ons denk ik ook wel weer meequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Same. Maar waarschijnlijk ben ik dan aan het weerwolven met de groep
Ik was in de veronderstelling dat het geen spel was maar als een wolf verklede dronken mongool rennend wolven huil geluiden over de camping maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel gaat bij ons denk ik ook wel weer mee
Ow goed idee die neem ik ook meequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Same. Maar waarschijnlijk ben ik dan aan het weerwolven met de groep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef friekin_ het volgende:
Mag je kiezen wie je wel en niet wil ontmoeten
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best wel gezellig hoor, Er is een bord "Camping 2"![]()
Weet iemand waar mijn peen isquote:
Gaat er dan iemand met een bordje staan zoals ooit wel eens gebeurd is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:36 schreef kesselman het volgende:
ik kijk wel ieder jaar of ik het bordje zie!
ja en? de wortel is daar ook niet meer, dus kan best.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef DeMarcus het volgende:
op donderdag kun je het festival terrein niet op, dus staan we bij de 24 uurs tent
neem jij een wortel mee dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja en? de wortel is daar ook niet meer, dus kan best.
Misschien kun je die vraag beter achterwege laten omdat je in een subforum post over een festival waarvan je klaarblijkelijk geen idee hebt wanneer deze zich afspeelt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
En... hoe was de meet of kan ik die vraag beter achterwege laten omdat de meet een fiasco werd?
hoe kun je nou vragen hoe iets was,als het nog moet plaatsvinden?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
En... hoe was de meet of kan ik die vraag beter achterwege laten omdat de meet een fiasco werd?
lowlands is over 3,5 weekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |