quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:41 schreef bulbjes het volgende:
Ik zal waarschijnlijk van een afstandje toekijken hoe die Fokkers eruitzien, maar me er niet bij mengen omdat toch niemand me kent en ik graag mijn Fok-identiteit irl geheim houdt,als ik het red om op tijd bij de tent te zijn dan.
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:06 schreef SoepvorkNL het volgende:
Mijn vrienden liggen op donderdag meestal al voor twaalven in hun nest.
Gewoon een Fok!meet organiseren ergens in de bosjesquote:Op maandag 29 juli 2013 20:46 schreef whosvegas het volgende:
Wie is eigenlijk serieus van plan om te gaan?
Kan me herhinneren, dat het donderdag altijd super druk is, het festival terrein is nog niet open.
Dan staan er 3 mensen met pompomsquote:Op maandag 29 juli 2013 17:06 schreef SoepvorkNL het volgende:
Ik ben er wel. Mijn vrienden liggen op donderdag meestal al voor twaalven in hun nest.Hoe is de meet te herkennen?
Ik kom als ik het niet verkeerd en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:41 schreef AMDB het volgende:
Ik ga allicht serieus eens langslopen, maar gaat toch niks van komen als niemand een echt meet initiatief neemt
Gezellig een meet saampjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Gewoon een Fok!meet organiseren ergens in de bosjes![]()
![]()
Onee, dat wordt 'm niet dan. Alhoewel......we kunnen je natuurlijk inschakelen voor de rooksignalen zodat men weet waar de meet is.....en dan Indiaantje nog met een hoofdtooi of zo......of een trommel.....moet goedkomenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:34 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Onee, dat wordt 'm niet dan. Alhoewel......we kunnen je natuurlijk inschakelen voor de rooksignalen zodat men weet waar de meet is.....en dan Indiaantje nog met een hoofdtooi of zo......of een trommel.....moet goedkomen
Doe gewoon de linkerzuil van de HEMA stand ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:41 schreef AMDB het volgende:
Wat is nou de exacte locatie van de meet?
Ik stel voor dat jij dat doet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:46 schreef willemwaus het volgende:
Wie houdt er een bordje in de lucht?
Als jij 'm voor me maakt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dat doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |