abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128772766
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Rekik gaat eerst nog naar een EK :P
Nee?

Edit: ik ben de vierde :').
pi_128772795
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dan rest nog geld en het avontuur en voor beiden hoef je niet naar PSV te gaan als je al bij Ajax zit.
Klopt ook, maar ik bekeek het vanuit PSV. Als je dan toch een meer ervaren keeper wil, die niet teveel kost. --> Ga maar shoppen bij de concurrenten.
BFF met GGMM
pi_128772818
Overigens, als ik zuiver objectief ben, heeft PSV op dit moment gewoon de beste papieren om kampioen te gaan worden :o.

Cocu is echter een voetballer die terughangend op de verdediging speelt. Dat zou vorig jaar bij PSV ca-ta-stro-faal zijn geworden. Als de verdediging echter stand houdt... Man o man o man. Dan gaat het swingen daar in Eindhoven.
pi_128772822
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt ook, maar ik bekeek het vanuit PSV. Als je dan toch een meer ervaren keeper wil, die niet teveel kost. --> Ga maar shoppen bij de concurrenten.
Mihaylov :9
pi_128772827
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Met de speler Rekik is niets mis. Maar hij is gehuurd zonder optie tot koop. Dus je krijgt een talentvolle verdediger voor 1 jaar die nog genoeg leermomentjes gaat hebben. Waarom dan niet Hendrix die minuten gunnen zodat hij het jaar daarop al een beter gevulde rugzak qua ervaring heeft. Had ik veel logischer gevonden.
Hendrix krijgt zijn minuten wel. Maar ook daarnaast, heb je gelijk. Echt een antwoord heb ik alleen niet. Ik snap 't wel waarom ze het doen, maar toch ook weer niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_128772838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Overigens, als ik zuiver objectief ben, heeft PSV op dit moment gewoon de beste papieren om kampioen te gaan worden :o.

_O-
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2013 @ 21:19:36 #257
35723 crew  GGMM
pi_128772841
quote:
Niet overdrijven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_128772842
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ajax kan vragen wat ze willen voor Vermeer dus ik denk niet dat PSV hem kan en wil betalen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_128772850
quote:

Cocu is echter een voetballer die terughangend op de verdediging speelt. Dat zou vorig jaar bij PSV ca-ta-stro-faal zijn geworden. Als de verdediging echter stand houdt... Man o man o man. Dan gaat het swingen daar in Eindhoven.
:') . Gast, echt wtf.
pi_128772871
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Mihaylov :9
Die zie ik dan juist wel eerder een stap maken naar een subtopper in het buitenland.
BFF met GGMM
pi_128772876
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Ja man, ongeveer wel ja :)! Thanks for asking.

Vertel eens LBM, hoe kan het dat Brands me zo positief verrast? :o. Begrijp me niet verkeerd: het blijft een gokkast waar hij afgelopen jaar mee bezig was, maar hij kiest wel de juiste roulettetafel zeg _O-
Brands heeft altijd kunnen verkopen, dat ie het zo goed kon, wist ik ook niet. Aankopen daarentegen blijft een ander verhaal. Het duppie valt nu de goede kant op, maar de prijzen blijven (nog steeds?) uit.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_128772904
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die zie ik dan juist wel eerder een stap maken naar een subtopper in het buitenland.
Die had me toch een beroerd seizoen dit jaar. Godallemachtig, Jopie mag blij zijn als hij hem kan slijten voor meer dan 3 miljoen.
pi_128772947
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hendrix krijgt zijn minuten wel. Maar ook daarnaast, heb je gelijk. Echt een antwoord heb ik alleen niet. Ik snap 't wel waarom ze het doen, maar toch ook weer niet.
Hij zal,best wel zijn minuten gaan maken maar lang niet zo veel als had gekund (Heb natuurlijk geen glazen bol maar dit is vrij aannemelijk) Nu blijf je weer een beetje hangen op 2 gedachten, opbouwen maar ook toch voor het kampioenschap gaan. Begrijp me niet verkeerd, een club als PSV moet als doelstelling een kampioenschap hebben, maar soms is het beter om even op de lange termijn visie te concentreren.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_128772956
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die had me toch een beroerd seizoen dit jaar. Godallemachtig, Jopie mag blij zijn als hij hem kan slijten voor meer dan 3 miljoen.
Nu ik erover nadenk zou het inderdaad geen verkeerde keus zijn voor PSV. Heeft wat ervaring en een grote bek, kan die jonkies wel leiden denk ik.
BFF met GGMM
pi_128773000
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nu ik erover nadenk zou het inderdaad geen verkeerde keus zijn voor PSV. Heeft wat ervaring en een grote bek, kan die jonkies wel leiden denk ik.
Ging naarrrrr Engeland volgens mij.

Oh nee. Onderhandelingen met Fiorentina
pi_128773002
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zit vol goede ideëen :9
pi_128773048
quote:

_O-
pi_128773091
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omdat het ridicuul is
Motiveer? Wie heeft dan de beste papieren? Ajax? :N
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2013 @ 21:26:16 #269
35723 crew  GGMM
pi_128773096
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omdat het ridicuul is
Boks.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_128773125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:

Omdat het ridicuul is. Ze hebben een heel nieuw team.
Had Feijenoord ook twee seizoenen terug, werden verdienstelijk tweede.

Consistentie is fijn, het is niet zaligmakend. Kudos voor de neuzen etc., maar het zegt niets over komend seizoen.
pi_128773175
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Motiveer? Wie heeft dan de beste papieren? Ajax? :N
Toevallig wel ja. Puur objectief gezien. Ingespeeld team, beste individuen en beste trainer
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2013 @ 21:28:18 #272
35723 crew  GGMM
pi_128773189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Had Feijenoord ook twee seizoenen terug, werden verdienstelijk tweede.

Consistentie is fijn, het is niet zaligmakend. Kudos voor de neuzen etc., maar het zegt niets over komend seizoen.
Tuurlijk zegt het wel wat. Als er bij Ajax weinig weg gaat hebben we gewoon de beste papieren. We zijn namelijk kwalitatief ook nog eens beter.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Deed je ook zo vaak bij mij, LEKKER VOOR JE DIKKE NEUS
:D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_128773232
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef ejfaar het volgende:
Ingespeeld team,
Ja, al is het de vraag hoe dat verandert
quote:
beste individuen
Ab-so-luut niet. Misschien een goede teamcohesie, maar individueel geen van allen uitblinkers o.i.d.

PSV heeft dat tien keer meer in de vormen Rekik, Maher etc.

quote:
en beste trainer
Eens.
pi_128773253
Wanneer is de voorronde(loting) EL voor psv?
pi_128773262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef ejfaar het volgende:
Wanneer is de voorronde(loting) EL voor psv?
CL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')