Klopt ook, maar ik bekeek het vanuit PSV. Als je dan toch een meer ervaren keeper wil, die niet teveel kost. --> Ga maar shoppen bij de concurrenten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan rest nog geld en het avontuur en voor beiden hoef je niet naar PSV te gaan als je al bij Ajax zit.
Mihaylovquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt ook, maar ik bekeek het vanuit PSV. Als je dan toch een meer ervaren keeper wil, die niet teveel kost. --> Ga maar shoppen bij de concurrenten.
Hendrix krijgt zijn minuten wel. Maar ook daarnaast, heb je gelijk. Echt een antwoord heb ik alleen niet. Ik snap 't wel waarom ze het doen, maar toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met de speler Rekik is niets mis. Maar hij is gehuurd zonder optie tot koop. Dus je krijgt een talentvolle verdediger voor 1 jaar die nog genoeg leermomentjes gaat hebben. Waarom dan niet Hendrix die minuten gunnen zodat hij het jaar daarop al een beter gevulde rugzak qua ervaring heeft. Had ik veel logischer gevonden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Overigens, als ik zuiver objectief ben, heeft PSV op dit moment gewoon de beste papieren om kampioen te gaan worden.
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Overigens, als ik zuiver objectief ben, heeft PSV op dit moment gewoon de beste papieren om kampioen te gaan worden.
Ajax kan vragen wat ze willen voor Vermeer dus ik denk niet dat PSV hem kan en wil betalen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt ook, maar ik bekeek het vanuit PSV. Als je dan toch een meer ervaren keeper wil, die niet teveel kost. --> Ga maar shoppen bij de concurrenten.
Cocu is echter een voetballer die terughangend op de verdediging speelt. Dat zou vorig jaar bij PSV ca-ta-stro-faal zijn geworden. Als de verdediging echter stand houdt... Man o man o man. Dan gaat het swingen daar in Eindhoven.
Die zie ik dan juist wel eerder een stap maken naar een subtopper in het buitenland.quote:
Brands heeft altijd kunnen verkopen, dat ie het zo goed kon, wist ik ook niet. Aankopen daarentegen blijft een ander verhaal. Het duppie valt nu de goede kant op, maar de prijzen blijven (nog steeds?) uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ja man, ongeveer wel ja! Thanks for asking.
Vertel eens LBM, hoe kan het dat Brands me zo positief verrast?. Begrijp me niet verkeerd: het blijft een gokkast waar hij afgelopen jaar mee bezig was, maar hij kiest wel de juiste roulettetafel zeg
Die had me toch een beroerd seizoen dit jaar. Godallemachtig, Jopie mag blij zijn als hij hem kan slijten voor meer dan 3 miljoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zie ik dan juist wel eerder een stap maken naar een subtopper in het buitenland.
Hij zal,best wel zijn minuten gaan maken maar lang niet zo veel als had gekund (Heb natuurlijk geen glazen bol maar dit is vrij aannemelijk) Nu blijf je weer een beetje hangen op 2 gedachten, opbouwen maar ook toch voor het kampioenschap gaan. Begrijp me niet verkeerd, een club als PSV moet als doelstelling een kampioenschap hebben, maar soms is het beter om even op de lange termijn visie te concentreren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hendrix krijgt zijn minuten wel. Maar ook daarnaast, heb je gelijk. Echt een antwoord heb ik alleen niet. Ik snap 't wel waarom ze het doen, maar toch ook weer niet.
Nu ik erover nadenk zou het inderdaad geen verkeerde keus zijn voor PSV. Heeft wat ervaring en een grote bek, kan die jonkies wel leiden denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had me toch een beroerd seizoen dit jaar. Godallemachtig, Jopie mag blij zijn als hij hem kan slijten voor meer dan 3 miljoen.
Ging naarrrrr Engeland volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk zou het inderdaad geen verkeerde keus zijn voor PSV. Heeft wat ervaring en een grote bek, kan die jonkies wel leiden denk ik.
Ik zit vol goede ideëenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk zou het inderdaad geen verkeerde keus zijn voor PSV. Heeft wat ervaring en een grote bek, kan die jonkies wel leiden denk ik.
Cocu is echter een voetballer die terughangend op de verdediging speelt. Dat zou vorig jaar bij PSV ca-ta-stro-faal zijn geworden. Als de verdediging echter stand houdt... Man o man o man. Dan gaat het swingen daar in Eindhoven.
Had Feijenoord ook twee seizoenen terug, werden verdienstelijk tweede.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Omdat het ridicuul is. Ze hebben een heel nieuw team.
Toevallig wel ja. Puur objectief gezien. Ingespeeld team, beste individuen en beste trainerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Motiveer? Wie heeft dan de beste papieren? Ajax?
Tuurlijk zegt het wel wat. Als er bij Ajax weinig weg gaat hebben we gewoon de beste papieren. We zijn namelijk kwalitatief ook nog eens beter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Had Feijenoord ook twee seizoenen terug, werden verdienstelijk tweede.
Consistentie is fijn, het is niet zaligmakend. Kudos voor de neuzen etc., maar het zegt niets over komend seizoen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Deed je ook zo vaak bij mij, LEKKER VOOR JE DIKKE NEUS
Ja, al is het de vraag hoe dat verandertquote:
Ab-so-luut niet. Misschien een goede teamcohesie, maar individueel geen van allen uitblinkers o.i.d.quote:beste individuen
Eens.quote:en beste trainer
CL.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef ejfaar het volgende:
Wanneer is de voorronde(loting) EL voor psv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |