Met Tyton en Wijnaldum heb je een punt, maar de rest waren toch geen aankopen van Brands?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je mag het alleen over de winsten hebben ja. Hoeveel winst op Toivonen, Tyton en Wijnaldum ookal weer? En Hutchinson? En Engelaar?
Het algehele beeld van jeugdspelers bij PSV is dat ze geen kansen krijgen, als een een artikel mbt Bazoer destijds moet geloven. Dan is dit -ondanks dat het misschien goed is voor je team- wel een verkeerd signaal, imo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met een keeper vind ik dat toch wel weer wat anders. Zoet met nog een jonkie is denk ik geen goed idee. Een ervaren man lijkt mij geen verkeerde optie, sowieso niet omdat je ook al leeftijd mist in de selectie.
Ze zouden een Menzootje kunnen flikken en Vermeer halen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja..
Willems-Rekik-Bruma-Brenet/Tamata/Arias
Zoet
Een achterhoede met een gemiddelde leeftijd van 20 met de ervaring van een veldmuis.
Als Stroot ook nog eens vertrekt is er helemaal geen ervarig meer in dit elftal. Laat Gomes en Zoet het maar uitvechten, de beste keept. En indien dit Gomes is, dan kan Zoet (en de rest) nog een hele hoop leren
Zoet met daarachter Bertrams? Nee.. lijkt me niet slim
Met Rekik an sich ben ik nog niet eens zo ontevreden. Maar ik snap niet waarom er niet gewoon (veel) geld is neergelegd voor een degelijke CV die een paar jaar mee kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Rekik vind ik trouwens een slechter signaal naar je eigen jeugd dan een Gomes halen.
waarom zou Vermeer dat willen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zouden een Menzootje kunnen flikken en Vermeer halen.
Als ze toch zoiets dergelijks willen flikken dan had ik BMI gehaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zouden een Menzootje kunnen flikken en Vermeer halen.
Geen idee. Ik heb het over psv, niet per se over Brandsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Tyton en Wijnaldum heb je een punt, maar de rest waren toch geen aankopen van Brands?
Dat is de beste aankoop die PSV de afgelopen 5 jaar heeft gedaan achterin. En dat is niet eens omdat ik Feijenoorder ben dat ik dat zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met Rekik an sich ben ik nog niet eens zo ontevreden.
Doen ze indirect met Bruma en Rekik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze toch zoiets dergelijks willen flikken dan had ik BMI gehaald.
Ja, maar die (vooral Bruma) acht ik minder goed. Daarnaast is Rekik maar een tijdelijke oplossing.quote:
Met de speler Rekik is niets mis. Maar hij is gehuurd zonder optie tot koop. Dus je krijgt een talentvolle verdediger voor 1 jaar die nog genoeg leermomentjes gaat hebben. Waarom dan niet Hendrix die minuten gunnen zodat hij het jaar daarop al een beter gevulde rugzak qua ervaring heeft. Had ik veel logischer gevonden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met Rekik an sich ben ik nog niet eens zo ontevreden. Maar ik snap niet waarom er niet gewoon (veel) geld is neergelegd voor een degelijke CV die een paar jaar mee kan.
Daarnaast brengt zijn komst straks een rare situatie teweeg. Rekik tekent een 1-jarig contract, terwijl Toivonen (en Manolev) hierdoor in Jong PSV moeten spelen
Oh ja die is er in principe maar voor een jaartje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar die (vooral Bruma) acht ik minder goed. Daarnaast is Rekik maar een tijdelijke oplossing.
Rekik 'staat' er vanaf wedstrijd 1. Hendrix niet. Let maar op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met de speler Rekik is niets mis. Maar hij is gehuurd zonder optie tot koop. Dus je krijgt een talentvolle verdediger voor 1 jaar die nog genoeg leermomentjes gaat hebben. Waarom dan niet Hendrix die minuten gunnen zodat hij het jaar daarop al een beter gevulde rugzak qua ervaring heeft. Had ik veel logischer gevonden.
Die gaat bij PSV niet meer verdienen wat een overstap aantrekkelijk zou maken. Tevens is het sportief geen enkele verbetering.quote:
Zekers jongen. Lekker van het weertje genieten zo he. Jou dan? Alles weer goed met 't hartje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Dat is de beste aankoop die PSV de afgelopen 5 jaar heeft gedaan achterin. En dat is niet eens omdat ik Feijenoorder ben dat ik dat zeg.
Alles goed verder LBM?
Rekik gaat eerst nog naar een EKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Rekik 'staat' er vanaf wedstrijd 1. Hendrix niet. Let maar op.
Ja man, ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zekers jongen. Lekker van het weertje genieten zo he. Jou dan? Alles weer goed met 't hartje?
Geen enkele club zou nu een sportieve verbetering zijn voor hem. Want voor de absolute top komt hij tekort.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gaat bij PSV niet meer verdienen wat een overstap aantrekkelijk zou maken. Tevens is het sportief geen enkele verbetering.
Klopt, maar als je toch in een bouwjaar zit is het minder erg als Hendrix er niet gelijk staat. Ik vind Rekik van de beelden die ik heb gezien trouwens een prima speler. De vraag is of hij het ook een seizoen lang kan brengen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Rekik 'staat' er vanaf wedstrijd 1. Hendrix niet. Let maar op.
Dan rest nog geld en het avontuur en voor beiden hoef je niet naar PSV te gaan als je al bij Ajax zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkele club zou nu een sportieve verbetering zijn voor hem. Want voor de absolute top komt hij tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |