40quote:
Reactie op de edit: omdat Chanel. Overigens kost dit pakje nieuw 'ietsje' meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef DeHangui het volgende:
60
ff interesse: waarom koopt iemand een pakje van 1500 euro?
Bedoel, voor mij is dat een boel boel geld.
Snap ik, maar is je vrouw ergens directrice ofzo dan? Dat je je dat kan veroorloven bedoel ik danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Reactie op de edit: omdat Chanel. Overigens kost dit pakje nieuw 'ietsje' meer.
Het is een vaste prijs. Maar je mag 'm veranderen in een vraagprijs van ¤ 1750,- hoor. Dan is er ¤ 200.- speelruimtequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
"En nee, dat is geen vraagprijs."
Vraagprijs is verplicht, wat is dan je vraagprijs?
Ze werkt bij een bank. Overigens niet op een nivo dat de aanschaf van dit soort dingen makkelijk maakt. Ze is echter gek op het merk en verkoopt deze dan ook omdat ze een andere aanschaf wil doen. Maar nu terug ontopicquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Snap ik, maar is je vrouw ergens directrice ofzo dan? Dat je je dat kan veroorloven bedoel ik dan
Dan kun je dat er toch gewoon bij zetten? Vaste prijs ¤ 1550 en misschien even uitleggen waarom zoiets zo ongelooflijk veel geld moet kosten, dan ben je ook meteen alle 50 cent en 20 euro bieders kwijt. Ook zou ik een foto van het pakje zèlf er bij zetten en daarnaast alléén de foto met het meisje dat jouw pakje aan heeft zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het is een vaste prijs. Maar je mag 'm veranderen in een vraagprijs van ¤ 1750,- hoor. Dan is er ¤ 200.- speelruimte
Ik ging er voor het gemak vanuit dat duidelijk was dat het een vaste prijs was. Foto van het pakje zelf moet ik even maken, maar de prinses ligt in het park een kleurtje te kweken en die krijg ik nu niet volop in de make-up in een zwart pakjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun je dat er toch gewoon bij zetten? Vaste prijs ¤ 1550 en misschien even uitleggen waarom zoiets zo ongelooflijk veel geld moet kosten, dan ben je ook meteen alle 50 cent en 20 euro bieders kwijt. Ook zou ik een foto van het pakje zèlf er bij zetten en daarnaast alléén de foto met het meisje dat jouw pakje aan heeft zeg maar.
Iets meer aandacht aan je topic schenken, dan krijg je dat ook terug. Denk bijvoorbeeld ook even aan je 1e zin.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de OP al iets aangepast. Nieuwprijs van iets als dit zit zo rond ¤ 3800,- (en dit is nog maar een 'instappertje'). Waarom dan zeven jaar later nog steeds zo duur? Simpel: dit is bijna niet te vinden op de tweedehandsmarkt. Op marktplaats vind je alleen maar afgedragen rommel of, nog erger, kopieën. Dit, in deze staat, is uniek. Dames die het geluk hebben wat Chanel items te bezitten, knagen liever een arm af dan dat ze hun spulletjes wegdoenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef djkoelkast het volgende:
Misschien handig om bij dit soort dingen meteen een goed, duidelijk topic te maken.
Ik heb als leek bijvoorbeeld geen idee wat zoiets nieuw kost, misschien kun je daar nog iets mee winnen. Als je morgen alles hebt zoals je wil kan ik daarna je topic wel even opruimen voor je
Dat is een beetje in tegenspraak met dit topicquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:50 schreef IntensiveGary het volgende:
Dames die het geluk hebben wat Chanel items te bezitten, knagen liever een arm af dan dat ze hun spulletjes wegdoen
Heb je absoluut een puntquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is een beetje in tegenspraak met dit topic
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:45 schreef Xeor het volgende:
Vind het maar een lelijk pakje voor zoveel geld eerlijk gezegd, snap niet dat mensen zoveel uit kunnen geven aan zoiets lelijks![]()
Ik heb geen Louboutins helaasquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel een grappige quote voor iemand met de naam Louboutin
Get tha fuck outta here, dit ga jij echt niet overnemen van TSquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef ago_ergo_sum het volgende:
Begrijpelijk dat niet iedereen zo veel geld hier voor over heeft. Maar ach, de een geeft 10 duizend euro uit aan een stel speakers en de ander geeft dat geld uit aan kleding. Het is een beetje waar je prioriteiten en interesses liggen.
On topic, interesse is hier gewekt. Zou je me een PM kunnen sturen met wat meer info ( waar aangeschaft, bon aanwezig en foto's ).
Kosters' kleding is te gek. Soms wat lastig draagbaar, al zijn er best dingen die je ook naar je werk aankunt hoor. En nee, het heeft niet de finesse van Chanel. Maar hij doet me wel denken aan een jonge Vivienne Westwood. En daarmee is het cirkeltje rond, want Westwood is m'n meisje's op één na favoriete ontwerper.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
Mooi haar.
Bas Kosters' creaties vind ik altijd grappig. Lelijk en kinderlijk, maar grappig.
quote:
Vivienne Westwood vind ik dan wel weer fraai. En ik vind je vriendin een erge Westwoodiaanse uiterlijk hebben. Dat is een compliment!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:00 schreef IntensiveGary het volgende:
Kosters' kleding is te gek. Soms wat lastig draagbaar, al zijn er best dingen die je ook naar je werk aankunt hoor. En nee, het heeft niet de finesse van Chanel. Maar hij doet me wel denken aan een jonge Vivienne Westwood. En daarmee is het cirkeltje rond, want Westwood is m'n meisje's op één na favoriete ontwerper.
)
Dat vat ze zeker op als een compliment. Zowel Coco als Vivienne zijn haar helden en voorbeelden. Westwood is ook nog een tikje betaalbaarder dan Chanel, dus daar hangt haar kast vol meequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vivienne Westwood vind ik dan wel weer fraai. En ik vind je vriendin een erge Westwoodiaanse uiterlijk hebben. Dat is een compliment!
Dat dat duidelijk is!
Sorry voor de offtopic, maar wat is Westwoodiaans ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vivienne Westwood vind ik dan wel weer fraai. En ik vind je vriendin een erge Westwoodiaanse uiterlijk hebben. Dat is een compliment!
Dat dat duidelijk is!
Daarmee bedoelde ik dat haar look erg bij de stijl van Vivienne Wetwood past.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef So_Surreal het volgende:
Sorry voor de offtopic, maar wat is Westwoodiaans ?
Ga meisjes aanraken man, Bakker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Keith_Bakker het volgende:
Waarom gooi je dit niet op ebay oid als het zo 'zeldzaam' is?
Ik had je op voorhand de fok-reacties wel kunnen mailen
Foto van je eigen knappe koppiequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef chiren het volgende:
Wie is dat wijf met die mannenkop op al die foto's? Afschuwelijk!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef chiren het volgende:
ontzettend out of your league, ga maar weer terug naar je mammiequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef chiren het volgende:
Dat is iemand die tweedehands kleding voor 1500 eypo probeert te verpatsen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef chiren het volgende:
Ja kom op man, wat verwacht je nou als je een tweedehands kledingstuk van bijna 10 jaar oud probeert te verpatsen voor een netto modaal maandsalaris.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef SuperFruitig het volgende:
De reacties in dit topic
TS ik denk dat je je designer-kledij beter op een site kan zetten waar de gemiddelde gebruiker geen 15jarige inteeltkop heeft
Deze manquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
- niemand op deze aardkloot is zo debiel om 1500 euro voor tweedehands kleding uit te geven, zeker niet als iemand er hele dagen met een zweterige bilnaad in een cubicle mee heeft gezeten (maar dat geldt natuurlijk niet voor dit pakje, want het heeft alleen maar in de kast gehangen en coco en vivienne zijn de stijliconen van de verkoopster, dusja dan weet je het wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |