Dat. Stop daar eens mee. En kijk hier eens. Ik wil niet zeggen dat je specifiek hier last van kan hebben maar in essentie is elke vorm van masturbatie die ECHT heel erg anders voelt dat 'the real thing' een veroorzaker van 'retarded ejaculation'.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
Gewoon niet meer doen.
En je masturbeert al vanaf je 7e, WTF! Moet jij niet gewoon professionele hulp?
Waarom zou het schadelijk zijn? De links die jij noemt geven niet aan, wat je er van kan oplopen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:08 schreef FOK-Trouble het volgende:
Haha, ik dacht al dat dit niet serieus genomen zou worden,ik zocht gewoon naar advies van me sen die hier al van af zijn gekomen en naar tips voor anderen.
Gemiddeld heeft 7-10% van de jongeren hier lastvan, en weten ze zelf niet eens dat het slec hat is.
Jezelf op bepaalde manier seksueel bevredigen vanaf jonge leeftijd is echt niet abnormaal hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
Gewoon niet meer doen.
Euh? Wat is dit nou voor een kortzichtige reactie? Omdat jij tot je twaalfde met de bijbel in je broek sliep moet een normale jongen naar een psycholoog? Dat je zelf pas later op lekkere ideeën kwam mag je fijn zelf weten, maar iemand anders naar een psycholoog verwijzen omdat ie voorlijker was dan jij is pas echt een signaal van mentale beperktheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
Gewoon niet meer doen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
Gewoon niet meer doen.
Dit! Echt niet normaal op je 7e, hoe kom je erbij op die leeftijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
Gewoon niet meer doen.
Gewoon tien jaar eerder dan mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Zhero het volgende:
Dit! Echt niet normaal op je 7e, hoe kom je erbij op die leeftijd
Heel veel kinderen komen er op jonge leeftijd achter dat bepaalde bewegingen lekker aanvoelen, daar is ook helemaal niks mis mee, hoort gewoon bij het ontdekken van je lichaam.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Zhero het volgende:
[..]
En je bent niet misbruikt dat je dit vindt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jezelf op bepaalde manier seksueel bevredigen vanaf jonge leeftijd is echt niet abnormaal hoor.
Nee, maar jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
En je bent niet misbruikt dat je dit vindt?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Zhero het volgende:
[..]
Jezus man stelletje wereldvreemdenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
En je bent niet misbruikt dat je dit vindt?
uh nee, maar k speelde toen ik 7 was nog met barbie poppen , een 7 jarige zit nog maar in groep 3. Maarja tegenwoordig hebben jongeren al sex op hun 13equote:
Wat heeft zelfbevrediging nou met seks te maken? Ik speelde ook met action figures. 't Is niet alsof ik elke dag, 12 uur lang mezelf zat te bevredigen. Daarnaast is het heel anders dan het idee wat jij hebt bij masturberen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uh nee, maar k speelde toen ik 7 was nog met barbie poppen , een 7 jarige zit nog maar in groep 3. Maarja tegenwoordig hebben jongeren al sex op hun 13e
tja ik was ook daar dus totaal niet mee bezig bedoel ik dus te zeggen, maar t is heel anders dan het beeld dat ik heb? leg uit danquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat heeft zelfbevrediging nou met seks te maken? Ik speelde ook met action figures. 't Is niet alsof ik elke dag, 12 uur lang mezelf zat te bevredigen. Daarnaast is het heel anders dan het idee wat jij hebt bij masturberen.
Haast ieder jong kind vind op een gegeven moment uit dat bepaalde lichaamsdelen lekker aan voelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uh nee, maar k speelde toen ik 7 was nog met barbie poppen , een 7 jarige zit nog maar in groep 3. Maarja tegenwoordig hebben jongeren al sex op hun 13e
Dit. Wij hadden al bukkake orgies in groep 3.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Al 7 zijn en nog niet masturberen.
Dat dus, mijn 1,5 jarige begint zodra de luier open gaat te spelen met zijn plasser.. En dochterlief vind het soms ook fijn om te friemelen bij haar zelf, leg je gewoon uit dat prima is maar wel privéquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Haast ieder jong kind vind op een gegeven moment uit dat bepaalde lichaamsdelen lekker aan voelen.
Dat is zonder sexuele gevoelens zoals wij als volwassenen dat hebben, het is gewoon een prettig gevoel voor ze en het hoort bij het ontdekken van je lichaam.
Ik neem nu ook even aan dat je zelf geen kinderen hebt, mocht je die wel krijgen/willen en je ziet je kind dat doen, word dan aub niet boos en zeg gewoon dat er niks mis mee is om dat te doen, maar dat het wel beter is om dat te doen wanneer je alleen bent.
nu maar hopen dat TS dit niet oppakt als hem in Koude Kalkoen jassen... ieuwquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef snakelady het volgende:
TS, als je dit niet meer wil inderdaad gewoon cold turkey stoppe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |