Die fase duurt hier nog steeds voort... al sinds een jaar of 2 denk ik, ze wordt in oktober 6.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:40 schreef Rixtje het volgende:
Och die fase heeft hier bijna een jaar geduurd gaat vanzelf weer overNiet te druk om maken eten is het enige waar ze echt de macht over hebben en dat hebben ze gauw genoeg door...
Echt? Ik vind dit echt weinig.quote:
Nathan weigert gekookte aardappel, en vaak wil hij het vlees ook niet. Dan eet hij dus 3 worteltjes en een bak vla. Vanavond aten pasta met broccoli, dat is dus heel veel pasta (toen z'n eigen bord leeg was papa's bord leeg eten) en 3 stukjes broccoli en geen kip. Jochie eet massa's fruit, komt vanzelf wel weer hoop ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef danic het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dit echt weinig.
Op een goeie dag eet ze dan iets meer aardappel en een halve worst. En een fatsoenlijk schaaltje vla na. Maar ach, zo houdt ze het in balans.
Wij hebben de garfield koekjes van de lidl.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:13 schreef Lamb29 het volgende:
Hier bijna 3, 99cm & 16.6kg trouwens...
Welk soort koekjes geven jullie trouwens?
Eva heeft geen lijntjequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef laziness het volgende:
Jochie en hij gebruikt veel energie, druktemaker. En hij komt van een heel ander lijntje dan Eva.
Hij wordt wel wat licht nu door dat die lengte wel maar door schiet.
Hij is nu precies 14,5 kg volgens de weegschaal thuis.
Ik geef hier van alles maar hij eet zelden een koekje. Wel bij een ander overigensquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:13 schreef Lamb29 het volgende:
Hier bijna 3, 99cm & 16.6kg trouwens...
Welk soort koekjes geven jullie trouwens?
Of voor iets in het brood.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef danic het volgende:
[..]
Eva heeft geen lijntjedie viel bij de laatste afspraak van de curve af.
Ze was toen 86 cm en 9, 8 kg maar ziek. Gewicht is weer hersteld naar 10, 6 kg. Was ook voor ze ziek werd.
Ze heeft net een boterham met smeerkaas op en een stukje brie en nu heeft ze een gezicht vol vlekken. Dus allergisch voor 1 van de twee.
Als Nathan een spurt je maakt eet hij wel meer dan 2 broodjes, normaal gesproken moet ik hem al motiveren/omkopen voor een halve boterhamquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef As1981 het volgende:
Ik geloof dat Yaro pas 1x twee boterhammen opheeft al lunch![]()
Son die van jou is nog gekker dan die van mij. Met beleg moet hij hier vaak ook niet. Dus vraag ik het tegenwoordig maar wat hij wil.
Bevroren hebben we ze hier nooit
Yaro eet de afgelopen week ineens heel goed zijn avondeten. Zou het een groeispurt zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Als Nathan een spurt je maakt eet hij wel meer dan 2 broodjes, normaal gesproken moet ik hem al motiveren/omkopen voor een halve boterham. Dat is het minimum voor mij.
Koud brood wordt hier geweigerd
ja erg he! Ik zat laatst foto's te kijken van toen Elise er net was en toen viel het me ook zo op.quote:Op donderdag 11 juli 2013 06:19 schreef Poppedein het volgende:
Gefeliciteerd Son! Wat een verschil tussen dat jongetje van 2 en 3 jaar zeg! Op die onderste foto is ie haast al meer kleuter dan peuter!
Grappig, hier bijna dezelfde stats.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik was vanochtend naar het peuterbureau, boh! Mijn eigenwijsje had er niet veel zin in. Meten wou ze niet doen, dus maar neergelegd op de plank....(huilen) Daarna bij de arts, blokjes stapelen (nee niet!), bij een pop aanwijzen waar de voeten zitten (nee weg pop), met een lampje in dr ogen laten kijken (krijs), naar haar longen laten luisteren (nog harder krijs en weg van schoot) Ze liet het allemaal niet toe, gelukkig wou ze wel spelen en vertellen voor die onderzoeken, en was ze prima gegroeid.![]()
25 maanden en 13,5 kilo en 89 cm lang.
Hij zwol een beetje. Ik hoor altijd alleen ramp verhalen over dit soort dingen dus wilde even overleggen wat te doen. Ik raakte wel erg gefrustreerd dat het zo lang duurde voor ik iemand sprak, stond op het punt 112 te bellen. Was een beetje in paniek aan het rakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef Nijna het volgende:
Auw, best lang 10 minuten, maar zwol hij op ofzo?
Ik ben niet de eerste, maar jee wat is 3 groot! Heel ander soort kind alweer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris groeispurt nooitmerk het ook niet in zijn eten trouwens.
En aaaah ik heb een jarige peuter!
Mijn kind is 3
Alles staat klaar voor morgen (nou ja vandaag)
[ link | afbeelding ]
Van (6 weken):
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
Naar dit:
[ link | afbeelding ]
Sorry voor de spam
Slim om even te overleggen idd. Volgens mij als het opzwelt, dan gaat dat best snel na die prik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Hij zwol een beetje. Ik hoor altijd alleen ramp verhalen over dit soort dingen dus wilde even overleggen wat te doen. Ik raakte wel erg gefrustreerd dat het zo lang duurde voor ik iemand sprak, stond op het punt 112 te bellen. Was een beetje in paniek aan het raken. Ik ben een muts
. Nathan bleef ook maar gillen en krijsen. Moet alleen in de gaten houden of z'n arm niet opzwelt. Z'n pink is wel hard, zal er wel bij horen.
Het ziet er weer volkomen normaal uit gelukkig. Geen dikke arm oid gekregen en de stijfheid is ook uit z'n pink. Hij heeft echt flink gekruist dus heeft idd flink pijn gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:29 schreef Nijna het volgende:
[..]
Slim om even te overleggen idd. Volgens mij als het opzwelt, dan gaat dat best snel na die prik.
Sneu als ze geprikt worden, het zijn ook van die venijnige steken, bah
bekend probleem. selene rommelt elke avond nog wat en staat elke ochtend zo rond half 7, 7 uur, zoiets, naast haar bed. dan gaat ze naar de wc en kleedt zich aan en staat dan bij ons.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef Sam1993 het volgende:
Kom hier eventjes binnevallen post eigenlijk nooit over Amber hier. Maar er zijn hier vast mama's die ervaring hebben met snachts zindelijk maken?
Gisteravond weigerde ze haar luier dus zonder in bed gelegd maar ze is dan heel bang om te gaan slapen. Ze is 1.5 uur op en neer naar de wc gelopen (dat kan ze wel alleen dus wij zaten beneden) Ze sprak ons dan telkens weer aan dat ze naar de wc ging. Kortom erg spannend allemaal. Al met al is ze droog gebleven maar kan ik misschien het vanavond op een bepaalde manier aanpakken zodat ze minder bang is /spannend. Om te gaan slapen? Ze word 4 in November
Hier was het vanmorgen ook half 7 ongeveer dat ze bij mij is geweest (ik dacht mijn vriend niet dus) en om 7 uur heeft ze lisa wakker gemaakt is ze gewoon de kamer opgelopen.. maar dat onzekere voor het slapen vind ik wel zielig want vind het juist heel goed dat ze dit nu wil maar geen idee wat ik eraan kan verranderen behalve er heel nuchter en kalm over doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:18 schreef simmu het volgende:
[..]
bekend probleem. selene rommelt elke avond nog wat en staat elke ochtend zo rond half 7, 7 uur, zoiets, naast haar bed. dan gaat ze naar de wc en kleedt zich aan en staat dan bij ons.ik heb vooralsnog niks bedacht wat helpt. ze is er gewoon een beetje onzeker over. dus we doen ons best het maar te laten gaan (wat gezien onze status van familie ochtendhumeur (behalve selene dan...) nog vrij lastig is
Hier is het ook nog niets hoor, 3 jaar en 3 maanden al bijna, en verre van zindelijk. Ging een tijdje even best goed, wbt plassen op het potje of de wc, maar tegenwoordig is het weer helemaal niets. Alsof hij het echt niet meer aanvoelt dat er een plasje gaat komen...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat zijn jullie kindjes al ver met zindelijk worden. Die van mij roept heel hard nee bij het zien van het potje en roept nog harder dat ze een luier wil als ze voelt dat ze moet plassen of poepen.
Is het nog gelukt om de speen bij E. af te bouwen Danic?
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
meiden zijn toch meestal sneller dan meiden?
En ik heb een echte meid alleen hier niet in
Da's lastigquote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
meiden zijn toch meestal sneller dan meiden?
En ik heb een echte meid alleen hier niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |