Hey lang niet gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan is het idee van groente eten omdat het gezond is ook meteen weg
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is nu iedereen met de lapo een lapohunter?
volgens sommigen welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sausjes erbij gebruiken werkt trouwens wel goed. Boontjes met mayonaise, spruitjes met pindasaus etc etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey lang niet gezien![]()
![]()
![]()
Maar het ging hier om groente leren eten, dus als je iets niet lust moet je het eerst samen met iets anders eten, en dan steeds minder van dat andere, en dan later lust je het gewoon los.
Was een beetje toevallig dat de eerste post hier van msacras ook gelijk de lapo was, vind je niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
de verkeerde*quote:
Hmm, verdacht ja. Heb je al TR gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Was een beetje toevallig dat de eerste post hier van msacras ook gelijk de lapo was, vind je niet?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef d4v1d het volgende:
http://www.reddit.com/r/PrettyGirlsUglyFaces/
Godver![]()
(inb4: /r/random)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allejezus
i still see your shadows in my room
Gastquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Was een beetje toevallig dat de eerste post hier van msacras ook gelijk de lapo was, vind je niet?
Verkeerde mensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verkeerden mensen?
of
Verkeerde mensen?
Waar is toto69?
Zoals ik al zei kon ik niet tegen de structuur van ei, heb t leren eten met sla eromheenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, lijkt me een effectieve manier. Ik wikkel wel wat groente in een gebakken ei ofzo, en dan steeds meer, met veel peper en zout ofzo
Anders eet hij t helemaal niet, dus kan je t beter zo beginnen te leren etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan is het idee van groente eten omdat het gezond is ook meteen weg
De verkeerde mensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verkeerden mensen?
of
Verkeerde mensen?
Waar is toto69?
volquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
jij weet clearly niet wat lapohunten is
Jij bent van de verkeerde kantquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef Dearest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allejezus![]()
Is alleen niet zo, kijk maar eens in het vorige topicquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ok chillquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef msacras het volgende:
[..]
uh ja wel redelijk, beetje brakjes, veel te doen, verder goed. met jou alles goed?
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik zit buiten in de zon achter laptop voor werk
kan het kwaad dat ie nu heet is ?
Je zat gewoon te wachten om iets te zeggen bij de laatste post, clearly.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
jij weet clearly niet wat lapohunten is
Ja, straks ontploft hij in je gezicht, groetjens Riaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
fijn!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok chill
ja hmm mwahhertentamen niet goed gemaakt vanochtend, maar wel vakantie
maak je geen zorgen, hij gaat zo vanzelf wel uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten om iets te zeggen bij de laatste post, clearly.
alleen zei ik al eerder in het topic wat, clearlyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten om iets te zeggen bij de laatste post, clearly.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef msacras het volgende:
[..]
fijn!
ik heb nog geen vakantie
ik ben nu in de tuin aan school aan t werken meh meh
nee ik heb m aan de oplader in de verlengkabelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, hij gaat zo vanzelf wel uit
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:50 schreef Pastapipos het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-verkeerde-been.html
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:50 schreef Pastapipos het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-verkeerde-been.html
ik heb geen koolmezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
mensen die niet weten dat great tits koolmezen zijn
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
mensen die die grap nogsteeds gebruikenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
sterk argumentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
mensen die die grap nogsteeds gebruiken
nogsteeds? wasda?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
mensen die die grap nogsteeds gebruiken
Zelfs ik heb muziek gehaald, en ik ben echt a-muziekaalquote:
Trosmuziekfeestquote:
a-muzikaal*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zelfs ik heb muziek gehaald, en ik ben echt a-muziekaal
Doe luisteren dan, padawanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trosmuziekfeest
Je wilt ook echt graag oor-aids als je daar heengaat.
Je poes is kaalquote:
Hè? o hoi ik ben interessantere dingen aan het doen dan jouquote:
dan jijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hè? o hoi ik ben interessantere dingen aan het doen dan jou
correctquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe luisteren dan, padawan
[..]
Je poes is kaal
Die downies op 25 secondenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe luisteren dan, padawan
[..]
Je poes is kaal
quote:
ik moet Sechts Lieder ohne Worte op. 102 van Mendelssohn helemaal analyseren en daarbij de geschiedenis van de Romantiek en de periode daarvoor omschrijven en hoe je dit terug ziet in allerlei kunsten etc. Dat is geen eitje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zelfs ik heb muziek gehaald, en ik ben echt a-muziekaal
Bij deze wil ik een eend/kuiken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_eendje_droog.html
eitjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef msacras het volgende:
[..]
ik moet Sechts Lieder ohne Worte op. 102 van Mendelssohn helemaal analyseren en daarbij de geschiedenis van de Romantiek en de periode daarvoor omschrijven en hoe je dit terug ziet in allerlei kunsten etc. Dat is geen eitje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, hij gaat zo vanzelf wel uit
Oh, ja dat geloof ik best want ik ben aan school aan het werkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hè? o hoi ik ben interessantere dingen aan het doen dan jou
burnnn moffoo burnnquote:
oh mijn godquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
doei!quote:
In Mexico heb je dat niet neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso die polka/schlager muziek
Ga ik ook altijd helemaal op los in Zwitserland
You better come home Speedy Gonzalezquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb je van die zieke sombrero bands
Gruwelijk wat er is gebeurd maar t is wel een vette scene en verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn nog geen drie maanden verstreken sinds de bomaanslagen bij de marathon van Boston, maar scenarioschrijvers Eric Johnson en Paul Tamasy hebben de filmrechten op het nog te verschijnen boek Boston Strong al in handen gekregen.''Waarom wordt Breivik niet verfilmd. Veel interessanter.
Inderdaad. Dan heb je echt een goeie film. Of telkens die films over 9/11 op de dag dat het gebeurd. Maar het voorverhaal van die kapers hoor je ook nooit wat over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gruwelijk wat er is gebeurd maar t is wel een vette scene en verhaal.
gebeurtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb je echt een goeie film. Of telkens die films over 9/11 op de dag dat het gebeurd. Maar het voorverhaal van die kapers hoor je ook nooit wat over.
Ik ga zelf wel film schrijven
Ik wil in je film spelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb je echt een goeie film. Of telkens die films over 9/11 op de dag dat het gebeurd. Maar het voorverhaal van die kapers hoor je ook nooit wat over.
Ik ga zelf wel film schrijven
Ik geef jou wel een flinke beurtquote:
Voel je nou echt de nood om alles te verbeteren?quote:
Nou ja, soms laat ik het maar even voor wat het isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Voel je nou echt de nood om alles te verbeteren?
Ik wil jou bewerkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef SGYENZO het volgende:
Ik wil gvd de hele film van Fok-it bewerken.
ik vindt het heel erg moejlijk totto jwz, nou gr gr je moedahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, soms laat ik het maar even voor wat het isanders kan ik beter mezelf van kant maken ja. Maar man man man hoe moeilijk is het nou om foutloos Nederlands te schrijven. (Ik heb het niet over jou fok-it
)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vindt het heel erg moejlijk totto jwz, nou gr gr je moedah
Weet ik. Ik schrijf foutloos Nederlands.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, soms laat ik het maar even voor wat het isanders kan ik beter mezelf van kant maken ja. Maar man man man hoe moeilijk is het nou om foutloos Nederlands te schrijven. (Ik heb het niet over jou fok-it
)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso streef om over 1/2 jaar ofzo onderbroekmodel te worden. Beetje betaald krijgen om er goed uit te zien in je onderbroek
no homo
picsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso streef om over 1/2 jaar ofzo onderbroekmodel te worden. Beetje betaald krijgen om er goed uit te zien in je onderbroek
no homo
hoef je niet zo jaloers te reageren ;squote:
de zonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
Beter zitten jullie allemaal met jullie laptop, smartphone of tablet in de zon!
Wil je ons dood hebben ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
Zon?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
Niet beseffen dat shredded zijn en er geld voor vangen (quote:
Ik zit binnen te kijken naar het prachtige uitzicht van de woonkamer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
Dit weekend lekker van de zon genoten hoorquote:
Achter mn pc met een ventilator op mn kop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
Almerequote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
Zo naar diploma uitrijking van me zus en morgen lekker een dagje naar almere #proudonmysister
OMG
gefeli, maak er een leuke dag vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
Zo naar diploma uitrijking van me zus en morgen lekker een dagje naar almere #proudonmysister
OMG
Ik hoop toch echt dat dit iemands Tweet of Post is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
OMG
Straks verbranden je ogen nog!!1!11quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef hezdunnah het volgende:
lekker binnen gordijn beetje dicht tegn de warmte en het licht
quote:
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dit iemands Tweet of Post is.
gvdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
OMG
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zit lekker op m'n kamer... in m'n zitzak... laptop op schoot.
doe eens normaal joh, ik scheld jou toch ook niet uitquote:
hij dacht dat de ramadam vandaag begon. Maar dat begint morgen pas HAHAquote:
ramadam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
hij dacht dat de ramadam vandaag begon. Maar dat begint morgen pas HAHA
whatever idcquote:
Ik heb heel kansloos geen tuin of balkon op dit momentquote:
quote:
anne tochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb heel kansloos geen tuin of balkon op dit moment.
En ik moet even wat belangrijke dingen regelen en hier posten natuurlijk.
De eerst volgende shuttle vertrekt over 5 minuten. Gordels vast, alstublieft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
I DON'T WANT TO LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Wat dacht je van een garpjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
TOTO ZEI NET ZELF TEGEN MIJ
BOEIENDT
hij verbeterde zichzelf niet eens.
Zag je mij lachen?quote:
even googlenquote:
neequote:
oh zo'n poppetje hahaquote:
Dan zijn we samen kansloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook geen balkon of tuin btw
Waarom ga je niet naar buiten dan? Het is verdamt mooi weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee toch? Ik kan naar buiten en ik ga niet naar buiten. Dat is erger volgens mij.
Je zit op FOK! dat weet je he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar buiten dan? Het is verdamt mooi weer.
so truequote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
Er zou weer iets op de tv moeten komen als De Gouden Kooi
Dit meen je toch niet he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
Er zou weer iets op de tv moeten komen als De Gouden Kooi
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je BBQen dan? gewoon uit het raam jwz
Ik kan hier lekker zittenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar buiten dan? Het is verdamt mooi weer.
quote:
Ja wel joh, puur leedvermaakquote:
quote:
Je zitzak is niet voor buiten ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan hier lekker zitten. Niet op zo'n stomme plastic terrasstoel.
jaquote:
95 procent welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Maar niet iedereen hangt de autist uit, toch?
1ste keer is het grappig daarna wordt het uitgekauwdquote:
jij wordt kaolo nat van die danielquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben gisteren getrouwd zei iemand tegen mij :S
zag je mij lachen hierom op tcquote:
shitquote:
Nee een tweede keer vind ik ook nog wel kunnen. Alles beter dan wat er nu op tv isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1ste keer is het grappig daarna wordt het uitgekauwdMaar moet toegeven dat ik de Gouden Kooi leuker vond dan die kut Cherso shit
FOX NL komt over paar weekjes op de buisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee een tweede keer vind ik ook nog wel kunnen. Alles beter dan wat er nu op tv is
wasdaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX NL komt over paar weekjes op de buis
een zenderquote:
nee maar ff serieus. nee.quote:
Ah okay, ik had er eentje van Fatboy, die gooide ik gewoon naar buiten, maar die was daar ook speciaal voor gemaakt geloof ik. Waterdicht enzo ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee. Is zo'n duur ding van nepleer. Straks wordt 'ie nog vies?
Veel plezier modjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay, ik had er eentje van Fatboy, die gooide ik gewoon naar buiten, maar die was daar ook speciaal voor gemaakt geloof ik. Waterdicht enzo ook.
Afijn, ik ga jullie weer verlaten voor nu. Ciao.
ok hij is wel leukquote:
:Squote:
FOX wattes?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX NL komt over paar weekjes op de buis
die pizza ligt nog in de diepvriesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zit niet zo te soppen jongen, eet je pizza
ik ookquote:
Amerikaanse zender, met films en seriesquote:
nahquote:
ligt eraan welkequote:
Nice. je eerste tat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
jeej 26 juli tattoo bijwerken en 27 juli 2 old school zwaluwen op mn borst![]()
![]()
O, ken ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerikaanse zender, met films en series
Oké. Ik kan het ook nergens vinden of 'ie voor buiten is. Ik deze dus:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay, ik had er eentje van Fatboy, die gooide ik gewoon naar buiten, maar die was daar ook speciaal voor gemaakt geloof ik. Waterdicht enzo ook.
Afijn, ik ga jullie weer verlaten voor nu. Ciao.
iddquote:
Wow, had je al vroeg je eerste of niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die rozen? is tweede. zwaluwen zijn 3e
Die Amandaquote:
nee maartquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, had je al vroeg je eerste of niet?
tofquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maarteind september staat er een grote gepland
ik word helemaal paraaa braddahhhquote:
Dat hartje vind ik nicequote:
Deze rijles ging echt goed jaquote:
Computer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze rijles ging echt goed ja
Maar ik heb hier beetje slechte 3G verbinding, laden van pagina's duurt een minuut
Draai die afbeelding eens gvd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef SGYENZO het volgende:
[ afbeelding ]
In m'n tuintje. krijg gewoon hoofdpijn van de zon. ; (
Maar het beeld is dan moeilijk te zien!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
leuke tuin hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef SGYENZO het volgende:
[ afbeelding ]
In m'n tuintje. krijg gewoon hoofdpijn van de zon.
Browniequote:
Ben je helemaal para braddahh?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Toto69 het volgende:
omg sla mij alsjeblieft in elkaar omdat ik nu 1d op heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |