Hey lang niet gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan is het idee van groente eten omdat het gezond is ook meteen weg
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is nu iedereen met de lapo een lapohunter?
volgens sommigen welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sausjes erbij gebruiken werkt trouwens wel goed. Boontjes met mayonaise, spruitjes met pindasaus etc etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey lang niet gezien![]()
![]()
![]()
Maar het ging hier om groente leren eten, dus als je iets niet lust moet je het eerst samen met iets anders eten, en dan steeds minder van dat andere, en dan later lust je het gewoon los.
Was een beetje toevallig dat de eerste post hier van msacras ook gelijk de lapo was, vind je niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
de verkeerde*quote:
Hmm, verdacht ja. Heb je al TR gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Was een beetje toevallig dat de eerste post hier van msacras ook gelijk de lapo was, vind je niet?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef d4v1d het volgende:
http://www.reddit.com/r/PrettyGirlsUglyFaces/
Godver![]()
(inb4: /r/random)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allejezus
i still see your shadows in my room
Gastquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Was een beetje toevallig dat de eerste post hier van msacras ook gelijk de lapo was, vind je niet?
Verkeerde mensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verkeerden mensen?
of
Verkeerde mensen?
Waar is toto69?
Zoals ik al zei kon ik niet tegen de structuur van ei, heb t leren eten met sla eromheenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, lijkt me een effectieve manier. Ik wikkel wel wat groente in een gebakken ei ofzo, en dan steeds meer, met veel peper en zout ofzo
Anders eet hij t helemaal niet, dus kan je t beter zo beginnen te leren etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan is het idee van groente eten omdat het gezond is ook meteen weg
De verkeerde mensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verkeerden mensen?
of
Verkeerde mensen?
Waar is toto69?
volquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
jij weet clearly niet wat lapohunten is
Jij bent van de verkeerde kantquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef Dearest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allejezus![]()
Is alleen niet zo, kijk maar eens in het vorige topicquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ok chillquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef msacras het volgende:
[..]
uh ja wel redelijk, beetje brakjes, veel te doen, verder goed. met jou alles goed?
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik zit buiten in de zon achter laptop voor werk
kan het kwaad dat ie nu heet is ?
Je zat gewoon te wachten om iets te zeggen bij de laatste post, clearly.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
jij weet clearly niet wat lapohunten is
Ja, straks ontploft hij in je gezicht, groetjens Riaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
fijn!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok chill
ja hmm mwahhertentamen niet goed gemaakt vanochtend, maar wel vakantie
maak je geen zorgen, hij gaat zo vanzelf wel uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten om iets te zeggen bij de laatste post, clearly.
alleen zei ik al eerder in het topic wat, clearlyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten om iets te zeggen bij de laatste post, clearly.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef msacras het volgende:
[..]
fijn!
ik heb nog geen vakantie
ik ben nu in de tuin aan school aan t werken meh meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |