You better come home Speedy Gonzalezquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb je van die zieke sombrero bands
Gruwelijk wat er is gebeurd maar t is wel een vette scene en verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn nog geen drie maanden verstreken sinds de bomaanslagen bij de marathon van Boston, maar scenarioschrijvers Eric Johnson en Paul Tamasy hebben de filmrechten op het nog te verschijnen boek Boston Strong al in handen gekregen.''Waarom wordt Breivik niet verfilmd. Veel interessanter.
Inderdaad. Dan heb je echt een goeie film. Of telkens die films over 9/11 op de dag dat het gebeurd. Maar het voorverhaal van die kapers hoor je ook nooit wat over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gruwelijk wat er is gebeurd maar t is wel een vette scene en verhaal.
gebeurtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb je echt een goeie film. Of telkens die films over 9/11 op de dag dat het gebeurd. Maar het voorverhaal van die kapers hoor je ook nooit wat over.
Ik ga zelf wel film schrijven
Ik wil in je film spelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb je echt een goeie film. Of telkens die films over 9/11 op de dag dat het gebeurd. Maar het voorverhaal van die kapers hoor je ook nooit wat over.
Ik ga zelf wel film schrijven
Ik geef jou wel een flinke beurtquote:
Voel je nou echt de nood om alles te verbeteren?quote:
Nou ja, soms laat ik het maar even voor wat het isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Voel je nou echt de nood om alles te verbeteren?
Ik wil jou bewerkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef SGYENZO het volgende:
Ik wil gvd de hele film van Fok-it bewerken.
ik vindt het heel erg moejlijk totto jwz, nou gr gr je moedahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, soms laat ik het maar even voor wat het isanders kan ik beter mezelf van kant maken ja. Maar man man man hoe moeilijk is het nou om foutloos Nederlands te schrijven. (Ik heb het niet over jou fok-it
)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vindt het heel erg moejlijk totto jwz, nou gr gr je moedah
Weet ik. Ik schrijf foutloos Nederlands.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, soms laat ik het maar even voor wat het isanders kan ik beter mezelf van kant maken ja. Maar man man man hoe moeilijk is het nou om foutloos Nederlands te schrijven. (Ik heb het niet over jou fok-it
)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso streef om over 1/2 jaar ofzo onderbroekmodel te worden. Beetje betaald krijgen om er goed uit te zien in je onderbroek
no homo
picsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso streef om over 1/2 jaar ofzo onderbroekmodel te worden. Beetje betaald krijgen om er goed uit te zien in je onderbroek
no homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |