quote:
Ja wel joh, puur leedvermaakquote:
quote:
Je zitzak is niet voor buiten ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan hier lekker zitten. Niet op zo'n stomme plastic terrasstoel.
jaquote:
95 procent welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Maar niet iedereen hangt de autist uit, toch?
1ste keer is het grappig daarna wordt het uitgekauwdquote:
jij wordt kaolo nat van die danielquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben gisteren getrouwd zei iemand tegen mij :S
zag je mij lachen hierom op tcquote:
shitquote:
Nee een tweede keer vind ik ook nog wel kunnen. Alles beter dan wat er nu op tv isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1ste keer is het grappig daarna wordt het uitgekauwdMaar moet toegeven dat ik de Gouden Kooi leuker vond dan die kut Cherso shit
FOX NL komt over paar weekjes op de buisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee een tweede keer vind ik ook nog wel kunnen. Alles beter dan wat er nu op tv is
wasdaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX NL komt over paar weekjes op de buis
een zenderquote:
nee maar ff serieus. nee.quote:
Ah okay, ik had er eentje van Fatboy, die gooide ik gewoon naar buiten, maar die was daar ook speciaal voor gemaakt geloof ik. Waterdicht enzo ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee. Is zo'n duur ding van nepleer. Straks wordt 'ie nog vies?
Veel plezier modjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay, ik had er eentje van Fatboy, die gooide ik gewoon naar buiten, maar die was daar ook speciaal voor gemaakt geloof ik. Waterdicht enzo ook.
Afijn, ik ga jullie weer verlaten voor nu. Ciao.
ok hij is wel leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |