Ik vind het anders tamelijk ongepast dat er nog Nederlandse sporters actief zijn op het WK Atletiek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Het leven gaat gewoon door hoor.
Ik betwijfel sterk of ze daar de tijd voor had. En stel je het risico voor. Wat als ze door een fotograaf was betrapt? Haar hele reputatie zou zo beschadigd zijn dat ze alleen nog op Antarctica zou kunnen wonen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mabel zal heus wel al een ander hebben daar kun je donder op zeggen. En waarom ook niet eigenlijk.
Ik vind het helemaal geen verschrikkelijk nieuws, ik ben zelfs opgelucht dat het eindelijk is gebeurd. Hoe moeilijk het afscheid ook is, het was onvermijdelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die sport willen kijken na dit verschrikkelijke nieuws inderdaad.
Komquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het anders tamelijk ongepast dat er nog Nederlandse sporters actief zijn op het WK Atletiek.
GC / stekker eruit bij Friso?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef dotKoen het volgende:
Hoe vaak zou ik moeten zeggen dat er geen stekker was die eruit getrokken kon worden?
dat is een oude foto he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef speknek het volgende:
Mijn werkgever was er snel bij. Hadden vast een koningshuisliefhebber.
[ afbeelding ]
Die werkgever van je staat in dat vijvertje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij iets in computergames deed, heb volgens mij van jou nog een blog over je dissertatie in Japan gelezen...?quote:
O, sorry, dacht een ministerie te herkennen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef speknek het volgende:
Ja maar die blog is langgeleden (wel nog steeds iets met computergames). Dit is de TU Eindhoven.
Het klopt alleen niet, Friso was geen lid meer van het koninklijk huis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geld wordt door RTL geïncasseerd idd... Handel is handel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
ROFL @ die types die een betaald SMSje sturen naar RTL Boulevard om hun condoleances te uiten
Prince is in Amsterdam toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat ze weer iemand vind.
Dat moet haast wel zoiets zijn. Ik denk ook dat dat de reden is waarom hij naar NL is gekomen. In England gaat stoppen van de behandeling niet zomaar, daar moet eerst een zitting aan vooraf gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:20 schreef dotKoen het volgende:
Of hij heeft gewoon een pneumonie opgelopen en is daaraan overleden. Als je een pneumonie niet behandeld is dat geen 'passieve euthanasie', volgens gangbare definities is euthanasie altijd actief, maar het staken of niet starten van behandeling.
Hoe dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Een beademingsmachine werkt toch niet via een stekker? Of wel?
Mechanisch dacht ik...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:14 schreef June. het volgende:
[..]
Hoe dan?Natuurlijk wel. Maar hij lag niet aan de beademing.
Hij werd niet beademd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Een beademingsmachine werkt toch niet via een stekker? Of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |