Afgelopenquote:
Squirt jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Levend?quote:
Half, denk ikquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Squirt jij?Op het moment niet als je het niet erg vindt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat zal me ook niets verbazen, als je na zo lange tijd nog ontwaakt zal de kwaliteit van leven niet heel hoog meer zijn...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Levend?
Edit: lees het op nu.nl
Ik denk dat er binnenkort een einde aan gemaakt wordt.
Ehm, wát?quote:Prins Friso naar Nederland
Prins Friso heeft het Wellington Ziekenhuis in Londen verlaten. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag.
Zijn toestand is onveranderd, maar hij brengt de zomer door met zijn gezin op Paleis Huis ten Bosch.
Daar zal een medisch team onder leiding van professor Jan van Gijn en Dr. Michael Kuiper hem verzorgen. Friso is dinsdag aangekomen op Huis ten Bosch.
Zijn toestand wordt nog steeds omschreven als ''zorgwekkend'', maar verdere behandeling in het ziekenhuis is niet.
Om nu "VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!1" te roepen zal wel ongepast zijn hè?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk hoor voor die kinderen om een kasplantje als vader te hebben.
Beter dan van onze belastingcenten continu op en neer te vliegen naar Londenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Om nu "VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!1" te roepen zal wel ongepast zijn hè?
.....ik zet er ook mijn vraagtekens bijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Friso en Mabel leven niet van de staatskas. Ander mocht Friso niet met Mabel trouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's waar!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beter dan van onze belastingcenten continu op en neer te vliegen naar Londen
Oh ja, da's ook waar!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Friso en Mabel leven niet van de staatskas. Ander mocht Friso niet met Mabel trouwen.
Over de hele barquote:
Geen idee hoeveel druk erachter zit maar li-ters!!quote:
Songwriters: HAYNIE, EMILE / GRANT, ELIZABETH / NOWELS, RICKquote:
Wel een mooie plaat ditquote:
Geen ideequote:
technisch gezien klopt het, maar ik vind het een wat vreemde woordkeuze...quote:
maar Jennifer Lawrencequote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
Silver Linings Playbook, wat een saaie film was dat zeg
Daar geef ik je wel gelijk in ja.quote:
en volgens mij is het ook nog een tof wijf irl. maar goed, daar kom ik toch nooit achterquote:
quote:
Als ik haar zo eens voorbij zie flitsen op E! ofzo dan komt ze inderdaad over als een tof wijfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en volgens mij is het ook nog een tof wijf irl. maar goed, daar kom ik toch nooit achter
Beau van Erven Dorens of Graham Norton?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:57 schreef Bronson het volgende:
http://www.nu.nl/media/35(...)ham-norton-show.html
Wanneer springt hij eens voor een trein?
Nee, gewoon nee!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:57 schreef Bronson het volgende:
http://www.nu.nl/media/35(...)ham-norton-show.html
Wanneer springt hij eens voor een trein?
Nou, Graham is al matig, maar Beau is helemaal walgelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beau van Erven Dorens of Graham Norton?
daarbij is Beau ook helemaal niet grappigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, Graham is al matig, maar Beau is helemaal walgelijk.
Ik slaap slecht dus zie Graham nog wel eens langskomen op CC. Het wentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, Graham is al matig, maar Beau is helemaal walgelijk.
Dat kind weet dondersgoed wat'ie doetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
Opa en Oma ff laten schrikken, meteen hartaanval
Dan had ie het wel bij zijn ouders gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kind weet dondersgoed wat'ie doetsneller de erfenis proberen te krijgen
Vroeger kende het hele het dorp elkaar, dus als je dan een kind van iemand zag lopen wat niet in die buurt woonde dan werden je ouders opgebeld. 'Ja, je zoon/dochter loopt hier door de straat te dolen. Ik zal hem even thuis afzetten'.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegenwoordig is er ook gelijk complete paniek als er een kind vermist is.
Als dat gebeurde toen ik klein was, dan had mijn moeder de politie onder de sneltoets zitten.
Mijn moeder had eerder zoiets van die komt wel thuis voor het eten en anders geen eten, jammer dan. Ze ging zich pas zorgen maken als het donker werd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vroeger kende het hele het dorp elkaar, dus als je dan een kind van iemand zag lopen wat niet in die buurt woonde dan werden je ouders opgebeld. 'Ja, je zoon/dochter loopt hier door de straat te dolen. Ik zal hem even thuis afzetten'.
Prachtigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Pino112 het volgende:
http://www.hotmalm.com
Mooie site![]()
Check out the Pussy on this Hot Malm
6 days ago
11,592 views
Eerst de grootouders, dan de oudersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had ie het wel bij zijn ouders gedaan
Ik vraag mij af of ze de ouders ook op de hoogte hebben gebracht van zijn 'verdwijning'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerst de grootouders, dan de ouderssystematisch te werk gaan
adsquote:
Hele cd volquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef HiDiHo het volgende:
ben Douwe Bob moe![]()
heeft ie ook andere nummers?
Oh heeft ie al een CD.....quote:
twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 16:19:47Zeven geitjes doodgereden bij Luttelgeest - Politie onderzoekt narratief verband met aanrijding wolf http://t.co/0L29B8jM3X reageer retweet
Stukken beter dan Duitsquote:
Nee joh.....quote:
De Duitse taal kan ik tenminste begrijpen. Frans daarentegenquote:
Klopt, maar Duits is een verschrikkelijke taalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee joh.....
Volgens mij zijn er meer duitse hits in nederland dan franse
(als je BZN niet meerekend)![]()
Juist. Duits is een bazentaal en in Noord-Duitsland kun je gewoon lekker Gronings praten dat verstaan ze daarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Duitse taal kan ik tenminste begrijpen. Frans daarentegen
Mee eens, al woon ik op steenworp afstand van de grensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar Duits is een verschrikkelijke taal
Ik gewoon allebeiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Duitse taal kan ik tenminste begrijpen. Frans daarentegen
Ik ben al thuis vannachtquote:
Ik ookquote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Niets zo fijn als pitten in je eigen bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |