Afgelopenquote:
Squirt jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Levend?quote:
Half, denk ikquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Squirt jij?Op het moment niet als je het niet erg vindt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat zal me ook niets verbazen, als je na zo lange tijd nog ontwaakt zal de kwaliteit van leven niet heel hoog meer zijn...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Levend?
Edit: lees het op nu.nl
Ik denk dat er binnenkort een einde aan gemaakt wordt.
Ehm, wát?quote:Prins Friso naar Nederland
Prins Friso heeft het Wellington Ziekenhuis in Londen verlaten. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag.
Zijn toestand is onveranderd, maar hij brengt de zomer door met zijn gezin op Paleis Huis ten Bosch.
Daar zal een medisch team onder leiding van professor Jan van Gijn en Dr. Michael Kuiper hem verzorgen. Friso is dinsdag aangekomen op Huis ten Bosch.
Zijn toestand wordt nog steeds omschreven als ''zorgwekkend'', maar verdere behandeling in het ziekenhuis is niet.
Om nu "VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!1" te roepen zal wel ongepast zijn hè?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk hoor voor die kinderen om een kasplantje als vader te hebben.
Beter dan van onze belastingcenten continu op en neer te vliegen naar Londenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Om nu "VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!1" te roepen zal wel ongepast zijn hè?
.....ik zet er ook mijn vraagtekens bijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Friso en Mabel leven niet van de staatskas. Ander mocht Friso niet met Mabel trouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's waar!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beter dan van onze belastingcenten continu op en neer te vliegen naar Londen
Oh ja, da's ook waar!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Friso en Mabel leven niet van de staatskas. Ander mocht Friso niet met Mabel trouwen.
Over de hele barquote:
Geen idee hoeveel druk erachter zit maar li-ters!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |